× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

B-lite kokemuksia

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46246 : Janikax
Hei,

Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä implanteista?
Olisi Kiva kuulla, kuinka ovat muotoutuneet/laskeutuneet, kuinka pehmeät ovat kudoksen alla yms yms.

Itsellä neljä päivää sitten laitettu kyseiset, joten vielä en osaa itse sanoa juuri mitään.

Päädyin näihin siksi että näissä vähiten ryppyyntymistä ja ovat kevyemmät kuin tavalliset implantit.

B-lite, pyöreä, osittain lihaksen alle,high profile, 410cc. The health clinic/ Siim Simmo 12/2017.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46252 : Anu1986
Itseäni kiinnostaisi myös!!! Eli kokemuksia ja kuvia. Kuulema virossa ja Ruotsissa laitetaan paljon! Keveys sekä ryppyyntyminen ei ollut kovin voimakasta!!! Itselläni harkinnassa nämä implantit ja pyöreä malli 365cc. Oli vähän kiinteän oloinen verrattuna muihin niin se jäi vähän mietityttämään että onko lopputulos pehmeä!?

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46253 : Janikax
Minulle laitettiin 410cc pyöreä implantit osittain lihaksen alle. Implantit paino on 304g.
Olen yläkropasta hyvin rasvaton, rasvaa ei ole lainkaan, ei edes hinnoissa (tyhjät pussit imetyksestä).
Joten näillä ei pitäisi tulla niitä ryppyjä.
Tuo paino asiakin on siitä hyvä ettei painovoima vedä samalla tavalla napaa kohden kuin toiset implantit.
Tissit ovat hyvin pinkeät vielä kun ovat niin uudet, mutta jo saan hiukan paineltua rintoja ja antaa myöden.. mutta en tiedä millaiset ovat sitten loppujen lopuksi pehmeydeltään, siksi olisi kiva kuulla käyttökokemuksia :)

B-lite, pyöreä, osittain lihaksen alle,high profile, 410cc. The health clinic/ Siim Simmo 12/2017.

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten - 4 kuukautta 3 päivää sitten #46254 : Janikax
Kuva hetkeksi :) leikkauksesta 4 päivää.

Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 3 päivää sitten : Janikax.

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46255 : Anu1986
Hyvältä nuo näyttää!!! Nehän asettuu ja pehmenee kun aikaa kuluu. Tuttava sanoi että hänellä meni vuosi. Netissä lukenut monesti että 6kk.
Itselleni suositeltiin tuota 365cc mutta kun katson noita 410cc niin nuo näyttää sopivan kokoisilta!

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46256 : Anu1986
Ainoa mikä itelle jäi mietityttämään juuri tuo pehmeys kun niitä konsultaatiossa puristelin. Se että ryppyjä ei tullut ja keveys oli isot plussat! Tässä olen harkinnut niitä sen takia. Ainoa mikä mietityttää juuri tuo pehmeys.

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46257 : Janikax
Ensin ajateltiin noita 365cc, mutta koska rintani roikkui sen verran niin tarvikkeet saada täytettä joten konsultaatiossa päädyimme 385cc.
Leikkausta ennen nostimme vielä 410cc, kun sanoin että en halua kauhean isoa väliä rintojen väliin (toki anatomiakin määrittää tätä).
En halunnut jätti tissejä. Nämä ovat oikein hyvät, kun tuo turvotus vielä laskee.
Myös perheen jäsenet ja lähimmät ystävät ovat kehuneet kokoa.
Olen tyytyväinen ettei laitettu pienempiä.
Niin malli oli se korkea... :)

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46258 : Anu1986
Itellä tuo rintakehä on aika iso ja pelko siitä kiitoradasta on kova!!! Itselleni joutuu tuo puolikohotus tekemään (benelli)
Toivotaan että saataisiin tähän ketjuun kokemuksia ja kuvia

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46259 : Janikax
Anteeksi, autocorrect muuttaa sanoja :D Toivottavasti Sait selvää.

Tässä Tällainen Hassu tissit puristuskuva.

Koska sinulla on leikkaus? Minä voin ainakin päivittää omaa kokemusta tänne. :)

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46261 : Anu1986
Olen käynyt 2 konsultaatiossa ja tarjottu jo ihan 2vk päästä aikaa. Eli tammi-helmikuu olisi ajankohta. Nyt mietin mikä implantit haluaisin.
Toinen oli sitä mieltä että puoliksi lihaksen alle kun halusin luonnollista. Toisessa paikassa.suositeltiin myös päälle. Mietityttää miten jos menee puoliksi alle niin miten eri tilanteissa/asennoissa implantit lähtee hakeutumaan kainaloon. Sitten taas valahtamista iän myötä niin lihas tukee siinä. Päällä taas pelottaa miten impantti näkyy/pallomaisuus:selkeä tekotissi efekti. Jos päälle niin valahtaminen isompaa kun lihas ei tue. Mutta taas lopputulos pehmeämpi ja kunno tissivako saa aikaseksi... vaikeaa tämä päätöksen teko

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten #46277 : Anu1986
Piti kysyä että oliko sinulla high profile vai extra high profile?

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten - 4 kuukautta 20 tuntia sitten #46278 : Janikax
Minulla on high profile.

En edes miettinyt implantinlaittoa lihaksen päälle. Haluan että tulevaisuudessakin rinnat pysyvät ryhdissään, joten kyseinen implantti ja osittain lihaksen alla antavat parhaimman edellytyksenä sille. En myöskään halunnut ryppyjä.

Tässä muutama kuva. Rintavako on Just hyvä, mistä itse pidän. Eikä rinnat ainakaan toistaiseksi valahda kainaloon.

Sivusta päin näkyy rumasti vielä tuo turvotus, vaikka tiedänkin että pyöreissä se yläosa myös jää pyöremmäksi.

Poista kuvat myöhemmin. Huomenna viikko leikkauksesta. Pahoittelen sekaista ta ustaa . Kuvattu lasten huoneessa.

Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 20 tuntia sitten : Janikax.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: anin86

Lisää
4 kuukautta 22 tuntia sitten #46281 : Anu1986
Wau!!!!!! Mitkä sun mitat on kun itse en noista pienempi halua ja nuo sinun on just sopivat!!!
Itse olen 157cm, 52-55kg, vyötärö n.70cm,rintojen alta varmaa 75cm, lantio 91-92cm!?

Lisää
4 kuukautta 20 tuntia sitten #46284 : Janikax
Minulla ei ole mittanauhaa tässä, enkä kyllä ulkoa muista mittojani.
Ilmoitan nuo kun pääsen kotiin mittaamaan (ovat tietty hiukan vääristäviä rintakehän alueen turvotuksen vuoksi).
Pituus ja paino ( ennen leikkausta) 168cm ja 52-55kg.

Lisää
4 kuukautta 12 tuntia sitten #46292 : Janikax
Mittasin :) Rintojen alta n.73cm, vyötärö 68cm ja lantio 87cm.

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46304 : Anu1986
Kiitoksia mitoista!!!! Olen itse isomman kokoinen(muutamat sentin sinun mittoihin) eli ehkä pitäisi vaati tuo koko ellei isompi!!!
Minkälainen lähtötilanne?
Harrastatko miten liikuntaa? Mietin tuota sijoitus tapaa puoliksi alle vai päälle.

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46306 : lehtosa
Pyytäisin, että älkää mielellänne poistako niitä lataamianne kuvia, etenkään näistä uusista implanteista joista ei juuri ole vielä kokemusta. Tosi ikävä kun haluaisi nähdä niitä kuvia ja kuulla kokemuksia niistä, mutta sitten ne poistetaankin heti lataamisen jälkeen eikä ehdi nähdä :( helpompi meille muille foorumilaisille selvittää millainen lopputulos on tullut, kun kehutte jotain tiettyä klinikkaa/lääkäriä/implantteja, että pääsee näkemään kuvan lopputuloksesta

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Salmiaggi, nepu, bewbs, elovenatyttö

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46307 : Anu1986
Huomasin että sinulla on lihaksen päällä. Mikä vaikutti päätökseen? Itseläni tuo mietityttää tällä hetkellä eniten puoliksi alle vai päälle.
Saako kysyä kuvaa?

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten - 3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46310 : Janikax
Tässä kaksi kuvaa tänne (pysyväksi) pyynnöstä.
8 päivää vanhat.
Mustelmia on vielä rintojen ympärillä.

Lähtötilanne oli tosiaan A-kuppi totaalisen tyhjät pussit.

Harrastan liikuntaa aktiivisesti, mutta en juuri kuntosalia kuin satunnaisesti.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 4 viikkoa sitten : Janikax.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46337 : Anu1986
Mikäs muuten vointi on? Miten uskaltaa liikkua ja tehdö asioita?

Sivu luotiin ajassa: 0.728 sekuntia