× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Milloin laitetaan eri kokoiset implantit

Lisää
1 kuukausi 21 tuntia sitten #46243 : Hellu37
No niin, nyt on leikkauksesta viikko mennyt. Lähtökohtana mulla oli a-kupin rinnat, toinen himpun verran isompi, mutta ei silmämääräisesti juuri huomannut. Laitettiin Motivan pyöreät demi 360cc molempiin rintoihin. Nyt sitten rintojen koko ero on isompi kuin aiemmin eli selkeästi oikea rinta on pienempi, on kyllä vähemmän turvoksissakin, mutta joka tapauksessa. Lopputuloksesta ei tietenkään voi sanoa vielä mitään, kun leikkaus vasta tehty, mutta mietin vain, että olisiko minun pitänyt itse osata ehdottaa, että laitetaan eri kokoiset implantit? En sitä osannut ajatella, kun ei kirurgikaan mitään sanonut ja koska mielestäni ero ei ollut niin mainittava. Voiko implantin laiton jälkeen kokoero jotenkin näkyä selkeämmin? Eli millä perusteilla eri kokoisia implantteja teille on laitettu??????

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 18 tuntia sitten #46247 : Piiuli
Hei, itse kanssa olen alusta saakka ollut sitä mieltä, että olisi ollu hyvä tasoittaa koko eroa erikokoisilla implanteilla. Miulla kanssa toinen oli pienempi, ja yhä edelleen ero näkyy. Kysyin kirurgilta ennen leikkausta asiasta, mutta totesi että ei tarvitse erikokoisia. Asia hieman vaivaa, koska toinen, omaan silmääni, on täyteläisempi kuin toinen. :huh:

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 kuukausi 16 tuntia sitten #46248 : Liina
Ikävä kyllä implanttien kanssa kokoero näkyy paljon selvemmin yleensä.
Sitä en osaa sanoa, onko se asia, joka ite osais pitää vaatia vai ei.

On täälläkin foorumilla kyllä ollu tapauksia, joissa on laitettu erikokoset implantit, koska kokoero on ollu huomattava.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 kuukausi 16 tuntia sitten #46249 : anin86
Mulle laitettiin tiistaina eri kokoiset. Vasemmalle peräti 40cc pienempi koko. Mulla oli rakennehäiriö ja toisesta rinnasta puuttui kudosta aika paljon. Tuo oli kirurgin arvio, jolla saataisiin mahdolliimman symmetrisiksi, hän siis oli heti sitä mieltä. Mua ei sinänsä haittaa, vaikka näihin jäisi pieni epäsymmetria, koska lähtökohta oli niin ruma, joten kaikki muu on sitä parempaa.

Tubulaariset eriparirinnat A/B-kupilla.
Kehityshäiriön korjausleikkaus julkisella sektorilla 12/18.

Mentor CPG 321: oikea 395cc ja vasen 355cc.

Lisää
1 kuukausi 14 tuntia sitten #46250 : -jeannie
Minulle laitettiin 60cc kokoero implantteihin. Jälkeenpäin tarkastuksessa katsottiin että 40cc olisi riittänyt,mutta ei mitenkään huomattava kokoero kuitenkaan enää.

Lisää
1 kuukausi 13 tuntia sitten #46251 : Hellu37
Kuinka paljon sulla oli lähtöjään koko eroa? Oliko esim toinen A ja toinen B kuppi vai miten paljon?

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46434 : -jeannie
No ei ihan noin isoa eroa,mutta esim.kun rintaa kouraisi niin selkeästi toinen tuntui pienemmältä. Minullakin kirurgi sen katsoi että toiseen tarvitaan eri kokoinen. Ja julkisella leikattu.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46480 : sisara
Minulle kävi aikalailla samalla tavalla:( Laitettiin samankokoiset ja eriparisuus korostui. Kysyin kyllä konsultaatiossa että pitäisikö olla eri kokoiset, mutta tietenkin luotin ammattilaiseen :/ tämä kokoero häiritsi kyllä tosi paljon :( menin siis uusintaleikkaukseen toiseen paikkaan ja nyt on 325 ja 365, kokoeron huomaa kyllä vieläkin :( minulla ehkä hankala korjata koska kuulemma rintakehäni on epäsymmetrinen, toinen puoli niin kaareva että muutenkin pienempi rinta enemmän kainalossa, joka vielä korostaa epäsymmetrisyyttä :/ mutta halusin vaan sanoa että tunnen tuskasi/ tiedän miltä tuntuu. Alusvaatteet eivät oikein istu ja miettii usein että huomaavatko muut tämän epäsymmetrian vai korostuuko se vain omassa päässä.. Uusintaleikkauksen kirurgi sanoi että epäsymmetria korostuu implanteilla ja mitä isommat sen enemmän korostuu. eli kaikille epäsymmetrisille vinkiksi, menkää kirurgille jolla on paljon kokemusta epäsymmetriasta ja osaa arviooda ja korjata symmetriaa. Sekä oman kokemuksen perusteella isompaa implanttia pienempään rintaan ! Minullekkin olisi pitänyt laittaa vieläkin isompi tuohon pienempään, mutta ainakin nyt on parempi kun ensimmäisellä kerralla. Ehkä jonain päivänä sitten vielä kolmas leikkaus..

Sivu luotiin ajassa: 0.624 sekuntia