× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tuplarinta, auttakaa!

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46062 : Kokonainen1
Mut leikattu muutama päivä sitten ja oikeassa rinnassa tuplarinta. Todennäköisesti siksi että rinnanaluspoimua laskettu alemmas ja implantti osittain lihaksen alla. Vanha rinnanaluspoimu näkyy siis selvästi. Rinta oli alunperinkin venyneempi ja löysempi. Kaikkeen muuhun olin henkisesti varautunut mutta tähän en... Toinen rinta ihan täydellinen.

Kertokaa te joilla ollut samaa vaivaa.. onko ajan kanssa lähtenyt pois ja jos ei ole niin mitä sille on tehty. Ja tietty kuvat helpottais toooosiii paljon!

Suunnitteilla 12/1017
Sebbin anatominen full profile 370cc osittain lihaksen alle

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46071 : ilyena
Laita kuva jos viittit? :) Mua ainakin lääkäri varoitteli ennen leikkausta, että kun mullakin laskettiin rinnanaluspoimua niin alkuun saattaa tulla vähän tuplarintaa näkyviin kun implantti hakee paikkaansa siellä ja kudokset asettuu implantin päälle.

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46073 : Kokonainen1
No tuliko sulle? Laitan kuvaa kun pystyn ja osaan..

Suunnitteilla 12/1017

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi

Lisää
4 päivää 20 tuntia sitten #46104 : pulla
Mulla näkyi alkuun lievää tuplarintaa, eli kai se on ihan selvää, jos rinnanaluspoimun paikka muuttuu. Ajan kanssa tasoittuu, kun kudokset antaa periksi..:)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
4 päivää 5 tuntia sitten #46120 : Kokonainen1
Kiitos viesteistä.. helpotti kuulla että jollakin lähtenyt ajan kanssa pois. En vaan tiedä onko mulla kyse lievästä vai vähän pahemmasta....

Suunnitteilla 12/1017

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi

Lisää
3 päivää 10 tuntia sitten #46132 : ilyena
Mullakin oli sellasta lievää tuplarintaa havaittavissa leikkauksen jälkeen mutta se kyllä katosi siitä itsekseen. Onko sulla jotain jälkitarkastusta ollu tai tulossa?

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Lisää
3 päivää 8 tuntia sitten #46133 : Tiny
Mulla tuli myös lievää tuplarintaa, mutta vasta noin 3 kk kohdalla, kun kaikki turvotus oli hävinnyt. Etsin realselffistä tietoa paniikissa, ja lähes aina lääkärin vastaus oli, ettei parane itsellään. Oma kirurgi sanoi, että saattaa ajan kanssa tasoittua.
Nyt kun melkeen 9 kk on leikkauksesta, niin tuplarinta on täysin hävinnyt. Jostain syystä pushuppien käyttäminen saa tuplan hieman näkyviin, mutta häviää aika nopeasti. En tosin ole sattuneesta syystä niitä muutamaan kuukauteen käyttänyt.
Toivottavasti sullakin menee ohi :)

Nagor Impleo 210cc osittain lihaksen alla
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

Lisää
3 päivää 6 tuntia sitten #46134 : Kokonainen1
Olin juuri jälkitakastuksessa(viikko leikkauksesta). Kirra oli sitä mieltä että lähtee ajan kanssa itsestään. Se näkyy parhaiten silloin kun kurkottaa itse alaspäin. Toisessa rinnassa alaosa on jo kivasti pyöristynyt mutta tässä tuplarinta rinnassa alaosa on vielä ihan kova, kireä ja suora.. En osaa liittää kuvaa tähän, harmi.. olis kiva jos joku muukin sanois onko oikeesti kyse lievästä vai pahemmasta tilanteesta.

Suunnitteilla 12/1017

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi

Lisää
3 päivää 5 tuntia sitten - 3 päivää 5 tuntia sitten #46135 : Kokonainen1
Poistettu

Suunnitteilla 12/1017

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi
Viimeksi muokattu: 3 päivää 5 tuntia sitten : Kokonainen1. Syy: Edit

Sivu luotiin ajassa: 0.540 sekuntia