× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Saattaja vai ei saattajaa?

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #46049 : Ellu-@
Hei naiset! Kaipaisin nyt hieman apua pohtiessani otanko saattajan mukaan Viron reissulle vai en. 200 euron säästö houkuttais, mutta toisaalta pelkään olenko ihan toimintakyvytön ja avuton leikkauksen jälkeen:laugh:
Olis kiva kuulla kokemuksia pärjääkö ilman saattajaa vai oliko ehdoton tuki matkalla:)

Tulossa Nagor impleo 360cc/390cc. 163/54, lähtökohta A.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #46050 : Maima
Mä en ainakaan itse lähtisi ilman saattajaa ja oon tosi onnellinen että mulla oli mukana parikin. Riippuu tietysti millainen ihminen olet, mä oon mahdoton stressaamaan ja en olisi selvinnyt millään itekseni mihinkään jännityksen takia. :laugh: Toki myös oli mukavaa että joku kantoi tavarat pois lähtiessä ettei tarvinnut huolehtia kuin kipeä itsensä laivaan. :) ottaisin myös sen vuoksi, että ainakaan mun kohdalla aikataulut ei pitäneet ja jos sun saattaja on tulossa sairaalaan sun mukaan niin on sitten seuraa mikäli sattuu käymään yhtä huono tuuri..

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ellu-@

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #46051 : Emmasiren
Hei! En ole vielä käynyt leikkauksessa mutta minulla on se 18.12 finestin kautta. Minä otan mieheni mukaan, yksin en uskaltaisi mennä ku jännittäisi liikaa :D
Onhan se kiva että sit on joku läheinen kantamassa kassia ja hoitamassa liput jne kotiintulomatkalla :)

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, suunnittella Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #46052 : Catya
Moikka. Mulla on nyt vähän kuin jo kolmas kerta edessä enkä edelleenkään ota saattajaa mukaan. En kokenut tarvitsevani ensimmäiselläkään kerralla. Samassa huoneessa oli kuitenkin joka kerralla joku toinenkin nainen kuka oli tulossa kyseiseen leikkaukseen, kenestä on seuraa ja mukava tuki kun vaihdetaan tuntemuksia keskenämme ym. Ei aika ole käynyt tylsäksi. Tutustuin ensimmäisellä kerralla myös naapurihuoneen tyttöihin ja heidän kanssa sit matkattiin yhdessä takaisin laivalla. Pidät vain huolen että otat helposti puettavat vaatteet päälle ja minimaalisesti tavaraa mukaan :)

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #46053 : monsterosa
Täällä myös ilman saattajaa käynyt, en kokenut tarpeelliseksi :) Laivamatka on kuitenkin melko lyhyt, satamasta tullaan hakemaan. Huoneessa olin yksin, mulla ei ollut huonetoveria. Itse pidin siitä, että oli oma rauha. Ennen leikkausta jouduin hetken aikaa odottamaan, mutta se meni nopeasti puhelinta selaillessa. Leikkauksen jälkeen nukuin oikeastaan kokoajan, olisi ollut saattajalla aika tylsää. Takastullessa laivamatka meni hyvin, tutustuin silloin niihin muutamaan tyttöön enemmän, jotka oli ollut samana päivänä leikkauksessa.

Kyllähän menomatkalla leikkausta mietti kokoajan ja jännitti aika paljon, mutta hyvin sitä pärjäsi :)

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #46054 : Ellu-@
Haluaisin ajatella että pärjään yksin, jännittää vaan kun pitää vielä Helsingistä kulkea junalla ~4h matka kotiin leikkauksen jälkeen. Ja apua jos aikatauluissa meniskin joku mönkään, olisin ihan hukassa :woohoo: miten te yksin kulkeneet ootte ratkassu tavaroiden kuljettamisen, olisko käsilaukku vai pieni perässä vedettävä strolleri parempi?

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #46056 : Catya
Mä ainakin otan olalle heitettävän mukavan laukun. En uskaltaisi lähteä vetämään laukkua perässä. Leikkauksen jälkeen et kyllä pysty vetämään ovia auki itseesi päin, joten kannattaa ainakin jonkun olla sua vastassa kotipaikkakunnalla jos tarvetta. Mä ainakin pyydän ystävää tulemaan mua vastaan satamaan koska tiedän etten saa rappukäytävän tai hissin ovea auki kotiin tullessa. :)

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #46058 : Liina
Mä sanosin, että jos on yhtään sellanen tunne, että "pitää" pärjätä yksin niin ota saattaja mukaan. Jos on taas tunne, että pärjäät yksin niin sit ei tarvii.

Saattajallekin sit vaan omat ajanvietteet messiin, niin eiköhän sitä pärjää. Voihan se saattaja kuitenki käydä vaikka shoppailemassa välissä, ei sitä oo pakko siellä sairaalassa kyköttää koko aikaa.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46070 : monsterosa
Pääsisikö joku sua satamaan vastaan? Itse olisin halunnut, että joku olisi tullut vastaan, muttei kumpikaan niistä joille olin kertonut operaatiosta päässyt tulemaan. Menin sitten satamasta taksilla kotiin, ja ei mennyt onneksi kauaa, että mies tuli kotiin töistä eli ei tarvinnut kauan yksin olla. Julkisilla en olisi uskaltanut lähteä satamasta kotiin.

Mutta olen samaa mieltä kuin Liina, eli jos epäilyttää niin kannattaa ottaa se saattaja :)

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46072 : Ellu-@
Satamaan olis kyllä mahdollista tulla jonkun. Sekin olis jo parempi kuin ei mitään, luulen et laivamatkan pärjäisin mut monen tunnin matka junassa yksin ja asemalta kotiinmeno voi olla haastavaa. Kiitos kaikille vastauksista!☺️

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46075 : Hattara1
Mulla on nyt reilu 2vkoa leikkauksesta. Leikattiin kotimaassa ja lihaksen alle. Luojankiitos mulla oli saattaja pakollinen. En voisi kuvitellakkaan miten olisin pärjännyt ilman saattajaa. Toivon että otat saattajan mukaasi. Tavaroitasi kantamaan ja henkiseksi tueksi.

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46084 : Floristi
Minut leikattiin Helsingissä ja samana iltana kävin kaverin kanssa kaupungilla kävelyllä ja kahvilla. Seuraavana päivänä lensin yksin takaisin kotipaikkakunnalle. Mukana oli perässä vedettävä pieni matkalaukku ja ainoa ongelma meinasi olla rautatieaseman raskaat ovet, mutta niistäkin selvisin. Implantit laitettiin lihaksen alle ja etukäteen kyllä hirvitti miten tulen paluumatkasta selviämään, mutta hyvin selvisin yksinkin. Lentokoneessa pyysin apua laukun nostamiseen ylähyllylle, kun "olkapää ei kestä nostelua".

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46087 : Reetta
Multa leikattiin maanantaina rinnat, osittain lihaksen päälle ja kohotus samalla. Voin sanoa rehellisesti että älä lähde ilman saattajaa. Olin niin kipeä ja sairas että en olisi selvinnyt.

Lisää
1 viikko 20 tuntia sitten #46088 : Piiuli
Kyllä se saattaja on ihan hyvä kun tuolla Viron puolella käy. Itse olin kanssa niin kipeä, että en olisi todellakaan edes halunnu olla yksin. Kyllä seuraavalla kerralla otan myös saattajan matkaan, käyn sitten Virossa tai Suomessa, ihan vaan siksi kun asun täällä vähän kauempana. Ja mietin myös, että kyseessä on kuitenkin leikkaus.. en ole minkään leikkauksen jälkeen lähtenyt yksin sairaalasta, vaikka sairaala lähellä. Mut nää on niin yksilöllisiä :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Lisää
1 viikko 20 tuntia sitten #46089 : LiisaTu
Kyllähän sitä mielellään saattajan ottaisi, etenkin kun asuu pohjois-Suomessa ja aikoo Tallinnaan matkustaa. Mutta tilanne kun on ainakin minulla se että en aio toimenpiteestä etukäteen puhua kuin muutamalle ja kukaan näistä lähimmistä ei pääse matkaan sovittuna ajankohtana, joten en rupea tätä hankintaa lykkäämään siihen että saan ehkä joskus saattajan järjestettyä. Pelkästään itselle vapaan järjestäminen töistä kahdeksi viikoksi oli riittävän iso haaste kun ei kaikkia vuosilomia halua tähän käyttää. JÄNNITTÄÄ KYLLÄ AIVAN SAIRAASTI ETTÄ MITEN SELVIÄN. Näitä kuitenkin tehdään Suomessa päiväkirurgisesti, saattajaa ei vaadita kotiutumisvaiheessa enää seuraavana päivänä. Näillä mennään.

Lisää
6 päivää 8 tuntia sitten #46100 : Sarah80
Mulla oli saattaja mukana, ja olihan se paljon helpompaa ja ennenkaikkea mukavampaa kun oli seuraa. Mies on alusta asti ollut täysillä mukana, konsultaatiosta lähtien, joten tuntui luontevalta, että matkustaa sairaalaankin mukaan. Eihän siellä paljon tekemistä ole, mutta ottaa vaikka rentoutumisen kannalta :)

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Sivu luotiin ajassa: 0.645 sekuntia