× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tammikuussa 2018 leikkaukseen menevät

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten - 5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46700 : mirandael
Mulle tuli vasta viikon kuluttua leikkauksesta muutama iso mustelma rinnan ulkosyrjiin, ja myöhemmin myös rinnan alaosiin.

Mastopexia + Motiva matrix 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 5 kuukautta 3 viikkoa sitten : mirandael.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 kuukautta 3 viikkoa sitten #46701 : mirandael

Emminetti kirjoitti: Hei

Vinkki

Me perustettiin joulukuun tytöille oma whatsapp-ryhmä joka on toiminut todella hyvin vertaistukena ja muutenkin kun on osunut mukavaa porukkaa. Iloja ja murheita asiasta ja välillä vähän asian vierestäkin on yhdessä jaettu.
Mutta parasta on ollut se että sitä kautta saa nopeasti vastauksia ja ollaan jokainen nukuttu yömme paremmin, ryhmän perustamisen jälkeen. :)

Olisiko täällä moni halukas tälläiseen whatsapp ryhmään?:woohoo:

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #46758 : caisae

Isabella93 kirjoitti: Mulla myös vatsa ihan turvonnut näytän et oisin raskaana :D itellä kans nyt suht hyvä olo pientä vihlontaa oikealla puolella alareunassa. Myös nä tukiliivit must jotenkin liian tiukat ei pysty alinta hakasta pitää kiinni. Hain nyt casalin urheilurintsikat missä edessä vetoketju käytän niitä päivisin.

Ootko jo käyttänyt muita liivejä? Musta tuntuu, että nää tukiliivit vetää rintakehänkin kasaan ja saa sen kipeeksi. Minkälaiset casalit hankit,onko oleet hyvät? Miten muuten toipuminen?

Lisää
5 kuukautta 2 viikkoa sitten #46768 : Isabella93
Confidence Sport Bra casall missä on vetoketju edessä :)

Mitat 163cm 55kg
Lähtökohta 2x imetetty
Tyhjä 70B kuppi

Laitettu 345cc mentor anatominen lihaksen alle

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46770 : elovenatyttö
Normiarki alkanut sujua aika hyvin nyt kuukausi leikkauksen jälkeen. Sitä vaan mietin, mitenköhän kauan aamukivut jatkuvat? Nukun edelleenkin selälläni kohoasennossa ja aamuisin sekä selkä että rinnat ovat todella arat. Kipu katoaa noin reilussa tunnissa kokonaan, jonka jälkeen kipuja on vain rintalihaksia käyttäessä ja myöskin nännit ovat todella arat. Yritin jo kerran nukkua selälläni normaalisti mutta kivut olivat aamulla kahta kauheammat.

Rinnat ovat alkaneet pehmentyä kyllä mutta melko hitaasti, sillä esimerkiksi kyljellään maatessa rinnat eivät laskeudu painovoiman mukaan lähes ollenkaan (mitä en sinäänsä ihmettele, sillä implantit ovat osittain lihaksen alla ja paraneminen hidasta). Mitään kummempia ongelmia ei ole ollut eli kaikki on sujunut hyvin, mutta nämä joka aamuiset kivut alkavat pikku hiljaa ärsyttää :( . Arvet näyttävät mulla jo nyt tosi hyviltä ja pikku hiljaa rinnat ovat myös alkaneet laskeutua :).

Onko teillä millaisia kipuja? Voiko tämä aamujäykkyys jatkua vielä kuukausia? Tiesin, että paraneminen kestää kauan, mutta oletin, että voisin jo edes kyljelläni nukkua kuukauden jälkeen. Nyt tuntuu siltä, että tulee menemään kuukausi tai parikin ennen kuin mukavasti nukkuminen on mahdollista.

Jyri Kullamaa, Nagor IMP-HR 270cc osittain lihaksen alle

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46771 : caisae
Sama täällä, nyt kolme viikkoa leikkauksesta ja aamuyöstä kivut vielä herättelevät ja aamuisin rintalasta, selkä ja rinnat vielä hetken kipeenä. Olen ymmärtänyt, että toipuminen hidasta juuri koska implantti rintalihaksen alla..mutta silti kaipaan kivutonta nukkumista ja kokonaisia yöunia. Rinnat täälläkin laskeutuneet, toinen paremmin kuin toinen ja näyttävät kauniilta.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46774 : mirandael
Itse kanssa nukun vielä selälteen, kyljelteen voin hereillä ollessa olla tyynyn avulla. Mahalla nukkuminen on parasta mitä tiedän, ja harmittaa että niin en vielä voi nukkua! :laugh:

Mulla kyljet todella kipeät, tai kylkiluut.. eniten juuri rintojen alta, mistähän lie johtuu? Asennosta missä nukkuu? :blink:

Odotan kanssa kovin että rinnat laskeutuisi jo kokonaan! Jonkin verran ovat pehmenneet ja ei kyllä ajattelisi niiden olevan implantit, jos ei tietäisi. Mulla kyllä oli omaa kudosta aika reippaasti, ja uskon että sillä osuutta asiaan :)

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46776 : Piiuli
Toi aamukipu yllätti miutkin tai lähinnä se kuinka kauan se kesti. Itselläni kesti muistaakseni melkein 2 kuukautta ennen kuin helpotti. Mutta onneksi se ajastaan aina helpottaa. Tsemppiä aamuihin. :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46788 : elovenatyttö
Mulla ärtyy tosta micropore teipistäkin haavat. Nyt 4,5 viikkoa leikkauksesta ja arvet aika siistit, toisessa vielä yksi rupinen kohta. Arven alue on tosi kuiva, kun en ole vielä uskaltanut rasvailla millään, ettei rupinen kohta ala hautumaan teipin alla. Kolmen päivän välein vaihdan teipit ennen suihkua, ja joka kerta teipit repii ihoa mukanaan haavojen ympäriltä.

Mitä minun kannattaisi tehdä? Voisinkohan aloittaa silikonilaastareiden käytön, vai pitääkö odottaa, että rupi on poissa? Vai pitäisikö haavoja rasvata ja missä välissä, ettei rasva pehmitä haavaa liikaa teippien alla? Ärsyttää, kun joka kerta haavan ympäristöön jää kosteita kohtia, kun iho on repeytynyt niistä kohdista pois.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46803 : Piiuli
Kokeile pidempää väliä teippien vaihdossa, viikon välein?? Itse vaihdoin viikon välein, ei jää niin napakasti ihoon kiinni. Ja bepanthenilla rasvasin haavan ympäriltä ensin ja kun haavat oli parantunut, niin rasvasin myös haavan kohdalta kevyesti, annoin kuivua ja laitoin teipit. Poistin teipit ennen suihkua kuivana ja suihkun ja kuivattelun jälkeen uudet teipit.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elovenatyttö

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46809 : elovenatyttö
Okei hyvä vinkki! Mulle ohjeistettiin vaihtamaan noin kolmen-neljän päivän välein mutta voisi kyllä pidempäänkin sitten pitää. :)

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46816 : Kukkanen

caisae kirjoitti:

Parmaria kirjoitti: Nyt reilu kaksi vuorokautta leikkauksesta, eikä nyt ihan helppoo ole ollut :dry:
Onko muilla tullut heti mustelmia? Mulla näyttäisi olevan kauhea mustelma tossa tissivaon alaosassa :huh: siitä on kyllä kipeinkin nyt. Saisinkohan mä kuvan tähän..?

Kyllä mull tuli juurikin samallalailla, samaan kohtaan ja samaan aikaan..ja oli kyllä todella kipeä..:dry:

Oliko teillä dreenit rintojen alla eli laskuputket jotka kerää vuotavan veren?

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46822 : mirandael
Mulla myös teippi allergisoi. Pitäisi teipata vielä lähes pari kk, mutta sain ohjeistukseksi nyt olla mahdollisimman paljonilman teippejä, koska iho reagoi siihen liimapintaan aika paljon :blink:

Juuri olen matkalla jälkitarkastukseen, ja huomenna leikkauksesta kuukausi.

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46827 : caisae
Mulla ei ainakaan ollut dreenejä..ja arpi nännipihassa.

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #46828 : Parmaria
Ei ollut mullakaan dreenejä. Ja tuo mustelma on onneksi jo melkolailla hälventynyt, leikkauksesta siis nyt reilu 2 vkoa.

22.1.2018 / PSC, Hukki

Sebbin korkeaprofiilinen anatominen 415cc, osittain lihaksen alla

170/59

Lähtökohta 2 x imetetty täysin tyhjä 65A

Lisää
4 viikkoa 17 tuntia sitten #47458 : Vivi
Leikkauksestani on 3 päivää. Kipuja edelleenkin vaikka iha siedettävää, mutta pahinta on päästä makuulle (ei edes täysin makuulle ku puoli istuvaan asentoon) ja nukahtaa siinä.. aamulla tuntuu ettei pääse millään ylös ja kivut pahenee vaa.. ja nyt kun luin teidän kommentteja kahden kuukauden jälkeisestä aamukivuista, niin ei hirveest lohduttanut. Alan jo nyt olemaa kypsä tähän kovaan kipuun:/

Sivu luotiin ajassa: 0.992 sekuntia