× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tammikuussa 2018 leikkaukseen menevät

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #46601 : elovenatyttö
Mulla oli myös samanlaisia ajatuksia parina iltana ennen leikkausta. Ja oikeastaan ensimmäiset viisi päivää leikkauksesta olin niin tosi kipeä, että silloinkaan ei pystynyt vielä olla innoissaan :( . Söin kamalia määriä särkylääkkeitä, jotka turvottivat vatsaa hullunlailla ja lisänä hirveä ummetus. Tukkaakaan en pystynyt pestä kuin vain tosi harvoin, jolloin mies pesi. Olen tottunut joka päivä pesemään tukan normaalisti. Kädet eivät liikkuneet sivuilta juurikaan, joten kamalimmat vaatteet päällä ilman meikkiä tuli oltua aika kauan. Noina päivinä voin sanoa, että tuli useinkin mietittyä, että oliko kaikki tämä nyt sen arvoista.

Nyt, 1,5 viikkoa leikkauksesta voin sanoa, että oli sen arvoista. Rakastan näitä rintoja, ja nämä näyttävät päivä päivältä paremmilta. Enää ei ole paljoa kipuja, joten kipulääkkeiden määrä on vähentynyt roimasti. Nyt olen saanut itsekin pestyä tukkaa ja ehostettua naamaa meikillä. Nyt on niin paljon parempi olo kuin viikko sitten :laugh: . Mitään ongelmia ei ole vielä ainakaan ilmennyt, onneksi. Olen tosi onnellinen!

Kahden viikon päästä kotona lomailu ja parantelu loppuu ja pitäisi palata töihin.. toivottavasti silloin onnistuu jo painavampienkin juttujen nostelu, sillä hoitotyö ei oikein muuten onnistu :laugh: .

Jyri Kullamaa, Nagor IMP-HR 270cc osittain lihaksen alle

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 6 päivää sitten #46605 : mirandael
Itse olin todella yllättynyt kun kivut olleet vähäisiä operaatioon nähden. Olin todellakin varautunut pahempaan. Nyt parina aamuna ollut inhottavaa "kirvelyä" haavoissa, niin olen syönyt panadolia "kipuhiin". Mutta olen myös käynyt pienillä kävelyillä nyt melkein joka päivä, voi olla siitäkin johtuvaa siis tuo kipuilu. :laugh:

Mastopexia + Motiva matrix 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Lisää
4 kuukautta 6 päivää sitten #46606 : Isabella93
Mulla myös vatsa ihan turvonnut näytän et oisin raskaana :D itellä kans nyt suht hyvä olo pientä vihlontaa oikealla puolella alareunassa. Myös nä tukiliivit must jotenkin liian tiukat ei pysty alinta hakasta pitää kiinni. Hain nyt casalin urheilurintsikat missä edessä vetoketju käytän niitä päivisin.

Mitat 163cm 55kg
Lähtökohta 2x imetetty
Tyhjä 70B kuppi

Laitettu 345cc mentor anatominen lihaksen alle

Lisää
4 kuukautta 6 päivää sitten #46610 : mirandael
Mulla kanssa vatsassa turvotusta, toki helpottanut jo siitä mitä oli vielä viime viikolla. :laugh: en oo kyllä edes koittanut käyttää vielä farkkuja, kun tuntuu että niistä vaan pursuaa :laugh:

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #46639 : caisae
Miten sulla toimenpide meni? Miten toipuminen edistyi, entä kivut? Itsellä samanlainen setti 15.1..mentor anatominen, lihaksen alle, 390cc. Oon ollut tosi kipeä ekat päivät ja nyt 6 päivää leikkauksesta ilmestyi molempiin rintoihin kainalon puolelle tummat verenpurkaumat ja lantiolle myös haaleampi mustelma. .vaikka varovainen koittanut olla! Nukkuminen on erityisen hankalaa selällään ja selkä onkin aivan jumissa..koskakohan näistä uusista kavereista pääsee nauttimaan..

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #46640 : Isabella93
Mulla tuli myös viikonpäästä leikkauksesta toiselle puolelle mustelma nyt on jo parantumaan päin. Ilmeisesti ihan normaalia että viikonpäästä ilmestyy näkyviä mustelmia. :) nyt ei ole enään mitään kipuja. missä kävit leikkauksessa ?

Mitat 163cm 55kg
Lähtökohta 2x imetetty
Tyhjä 70B kuppi

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #46641 : caisae
siis tuo yllä oleva viesti tarkoitettu Isabellalle..

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #46642 : caisae
Isbella, oon vähän tumpelo tällä foorumilla, sorry! Niin, siis kävin Turussa estetiikka Mansurowissa..Paljonko sulla nyt aikaa toimenpiteestä? Onko rinnat yhtään pehminneet, näillä vois keihästää jonkun..

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten - 4 kuukautta 2 päivää sitten #46643 : caisae
Ollaan näemmä oltukin samassa paikassa, laitan tähän tätä varten luodun spostiosoitteeni hetkeksi(onkohan luvallista)?! olisi kiva vaihtaa kokemuksia tai vaikka kuvia!
Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 2 päivää sitten : caisae. Syy: yksityisyys

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #46644 : Isabella93
Toinen rinta pehmennyt nyt hiukan toinen melko kova vielä ja tunto pois myös toisesta sivusta :)

Mitat 163cm 55kg
Lähtökohta 2x imetetty
Tyhjä 70B kuppi

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten #46649 : elovenatyttö
Yritin tänään itse vaihtaa ensimmäistä kertaa haavateipin. Haavateippi laitettiin tikkien poistossa ja minulla oli jonkin verran syntynyt rupea haavoihin. Nyt kun irrotin haavateipit vaihtaakseni ne uusiin, irtosi rupea vähän haavateippien liiman mukana ja yksi pieni kohta jäi hieman märkiväksi. Onkohan normaalia?:unsure:

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten #46653 : Parmaria
Nyt on täälläkin leikkaus takana! Täytyy sanoa et aika kipee sitä on, vaikka se oli kyllä ihan odotettavissakin! Eiköhän se tästä pikkuhiljaa :)
Implantin kooksi tulikin 415cc ensin kaavaillun 370cc sijasta, olen oikein tyytyväinen! Toivottavasti toipuminen sujuu nopeasti, että pääsee nauttimaankin näistä :laugh:

22.1.2018 / PSC, Hukki

Sebbin korkeaprofiilinen anatominen 415cc, osittain lihaksen alla

170/59

Lähtökohta 2 x imetetty täysin tyhjä 65A

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten #46654 : mirandael
Kiva kuulla että leikkaus meni hyvin, ja olet kokoon tyytyväinen! :) Parantuminen menee nopeaan, itsellä tänään kaksi viikkoa leikkauksesta ja kipuja ei ole oikeastaan enää ollenkaan.

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Lisää
4 kuukautta 1 päivä sitten #46655 : mirandael
elovenatyttö: minulla myös lähti rupea irti ensimmäisten teippien vaihdossa, ja jäi "märkivää" kohtaa. Tämä ei kuitenkaan haittaa kunhan putsaat kohdan, ja kuivaat huolellisesti ennen uuden teipin takaisin laitttamista - ruskeateippi on hengittävää teippiä. :)

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68

Lisää
4 kuukautta 20 tuntia sitten #46661 : elovenatyttö
Miten te vaihdatte teipit? Suihkun jälkeen, kun teippi on märkä vielä, vai silloin kun se on kuiva (ja ehkä vaikeampi irroittaa)? Käytän microporea eli juuri sitä ruskeaa :). Mietin, että jos teipin vaihtaa sen ollessa märkä, voi rupi etenkin silloin alkaa irtoamaan herkemmin, kun rupikin on kostea.

Lisää
4 kuukautta 19 tuntia sitten #46662 : mirandael
Ite otan vanhat teipit pois kuivana -> pesen,kuivaan ja uudet tilalle mun mielestä helpoin niin :)

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/68
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: elovenatyttö

Lisää
4 kuukautta 4 tuntia sitten #46677 : Emminetti
Hei

Vinkki

Me perustettiin joulukuun tytöille oma whatsapp-ryhmä joka on toiminut todella hyvin vertaistukena ja muutenkin kun on osunut mukavaa porukkaa. Iloja ja murheita asiasta ja välillä vähän asian vierestäkin on yhdessä jaettu.
Mutta parasta on ollut se että sitä kautta saa nopeasti vastauksia ja ollaan jokainen nukuttu yömme paremmin, ryhmän perustamisen jälkeen. :)

14/12-17 KT Kliinik, Tallinn
Jaan Troost ja Siim Simmo
Kohotus ja implantointi
Nagor high range pyöreä 360 lihaksen päälle.
163cm, 68kg. 4 imetystä
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: mirandael, caisae

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46687 : Millu
Heippa! Itsellä oli leikkaus eilen joka meni hyvin ja kipua en juurikaan tunne kuin liikkuessa. n. 6h leikkauksen jälkeen vasen rinta turposi huomattavasti ja tunsin paineen tunnetta (oikeassa rinnassa ei mitään tuntemuksia) sairaanhoitaja katsoi ja tunnusteli ja sanoi että on normaalia ja sain kylmäpussin rinnanpäälle, kirurgi katsoi myös aamulla ja sanoi että on normaalia.
Olen nyt kuitenki huolissani koska rinta on edelleen turvonneempi kuin toinen, korkealla ja hieman kipeä... onko muilla ollut vastaavaa (vain toinen rinta kipeä ja turvonnu) :dry: ainiin ja implantit laitettiin lihaskalvon alle

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46690 : Parmaria
Nyt reilu kaksi vuorokautta leikkauksesta, eikä nyt ihan helppoo ole ollut :dry:
Onko muilla tullut heti mustelmia? Mulla näyttäisi olevan kauhea mustelma tossa tissivaon alaosassa :huh: siitä on kyllä kipeinkin nyt. Saisinkohan mä kuvan tähän..?

22.1.2018 / PSC, Hukki

Sebbin korkeaprofiilinen anatominen 415cc, osittain lihaksen alla

170/59

Lähtökohta 2 x imetetty täysin tyhjä 65A

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46691 : caisae

Parmaria kirjoitti: Nyt reilu kaksi vuorokautta leikkauksesta, eikä nyt ihan helppoo ole ollut :dry:
Onko muilla tullut heti mustelmia? Mulla näyttäisi olevan kauhea mustelma tossa tissivaon alaosassa :huh: siitä on kyllä kipeinkin nyt. Saisinkohan mä kuvan tähän..?

Kyllä mull tuli juurikin samallalailla, samaan kohtaan ja samaan aikaan..ja oli kyllä todella kipeä..:dry:

Sivu luotiin ajassa: 0.911 sekuntia