× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tammikuussa 2018 leikkaukseen menevät

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #46320 : mirandael
Itse kävin myös viimeiset verikokeet tänään aamulla ottamassa. Ehkä vähän jännittää jo tuleva leikkaus! :laugh: :laugh:

Mastopexia + Motiva 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #46323 : elovenatyttö
Mä meen 8.1. Finestille Kullamaan leikattavaksi :). 300cc osittain lihaksen alle tulossa.

Jyri Kullamaa, Nagor IMP-HR 270cc osittain lihaksen alle

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten - 8 kuukautta 3 viikkoa sitten #46331 : Millu
Olen menossa Tallinnaan fertilakseen 23.1, Jaan Troostin leikattavaksi. Kuvakonsultaatiossa hän ehdotti lihaksen alle Motivan pyöreät implantit 295-335cc.. itse olen ajatellut vähintään 375cc ja uskon että jää silti pieniksi :laugh: lopullinen konsultaatio tehdään kuitenkin sairaalassa ennen leikkausta ja pelkäänkin ettei hän isompia suostu laittamaan :( niin olen siis urheilullinen 165cm ja 60kg
Viimeksi muokattu: 8 kuukautta 3 viikkoa sitten : Millu.

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #46332 : mirandael
Mulla olis enään 10 päivää leikkaukseen :silly: ei hirveesti vielä jännitä, ehkä ensi viikolla sitten! Tuli myös puheeksi että implantin koko vähän suurenee tuosta 315cc, mutta tarkkaa kokoa ei vielä ollut päätetty :)

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46468 : mirandael
Riimari, miten meni leikkaus?

Mua alkaa myös jo pikkuhiljaa jännittää! Eniten ehkä että miltä tuntuu leikkauksen jälkeen, ja onko kipuja paljon. Kirurgi oli sitä mieltä että isompi implantti tulee kun 315cc, mutta se selviää vasta leikkauspäivänä. Ei millään jaksais enään odottaa :laugh:

Mites muut? :)

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46469 : elovenatyttö
Mullakin kauhee jännitys päällä koko ajan. Öisin vaikea nukkua kun ei voi olla ajattelematta leikkausta, joka on parin päivän päästä maanantaina :ohmy: . Koko ajan stressaa siitä, meneekö leikkaus hyvin ja kuinka hyvin toipuminen tulee sujumaan. Olen ahkera salilla kävijä, joten salitauko on myös ehkä pahin mielessä liikkuva asia :laugh: .

Toivon myös että olen kokoon tyytyväinen :).

Lisää
8 kuukautta 2 viikkoa sitten #46475 : Riimari
Leikkaus oli 4.1 ja laitettiin sittenkin motiva demi 575cc, 525cc sijaan. Rinnat on kyllä tosi turvoksissa ja vähän kipuilee myös, mutta boobsit näyttää jo nyt todella hyviltä omaan makuun :) kyllä tää on sen arvosta!

168 cm/65 kg motiva demi 575cc lihaksen alle 4/1/2018

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46498 : Isabella93
Heippa
Itse menossa huomenna leikkaukseen.
Laitetaan 345cc lihaksenalle mentorin anatominen. Jännittää :unsure: :unsure:

Mitat 163cm 55kg
Lähtökohta 2x imetetty
Tyhjä 70B kuppi

Laitettu 345cc mentor anatominen lihaksen alle

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46499 : piketsu
Mun leikkaus on vihdoin tän viikon torstaina. On sitä jo odotettukin. On se muuten hauskaa kuinka erilailla ihmisillä menee viimeiset viikot leikkausta odottaes. toisia jännittää niin paljon ettei saa nukuttua edes ja mua ei jännitä yhtään :) tietysti ohimennen tulee välillä mieleen ete toivottavasti kaikki menee hyvin..

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46503 : mirandael
Monen aikaan oot menossa Isabella93? Mä kans huomenna menossa heti aamu laivalla :) onko sulla saattajaa mukana?

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46504 : Isabella93
Mulla leikataan ihan suomessa. Kaveri vie sairaalaan aamulla :)

Mitat 163cm 55kg
Lähtökohta 2x imetetty
Tyhjä 70B kuppi

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46516 : Parmaria
Moikka! Mulla myös suunnitteilla leikkaus tälle kuulle! Leikkauspäivä varattu 22.1 ja paikkana PSC/Hukki. Konsultaatiossa kävin jo muistaakseni marraskuussa, jolloin oli puhetta Sebbin anatomisesta 370cc implantista. Menen vielä toiseen konsultaatioon nyt torstaina 11. päivä, katsotaan tuleeko muutosta implanttiin ;)
Ja lähtökohta siis 2x imetetty tyhjä ”pussi”, vai onko edes pussia :laugh: Hukin ensimmäinen kommenti olikin että ”eipä siellä tosiaan ole mitään jäljellä” :laugh: on mulla joskus ollut oikein nätit tissit... :unsure:
ja mitat siis 170/59

22.1.2018 / PSC, Hukki

Sebbin korkeaprofiilinen anatominen 415cc, osittain lihaksen alla

170/59

Lähtökohta 2 x imetetty täysin tyhjä 65A

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46517 : Isabella93
Heippaa

Terkkuja kotoota
Eilen leikattiin koko eilisen oli pahoinvointia ja kipuja. Tänään jo parempi olo vaikka kipuja onkin aikalailla. Nyt vaan sit parantelemaan :)

Mitat 163cm 55kg
Lähtökohta 2x imetetty
Tyhjä 70B kuppi

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ML

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46518 : ML
Missä sut leikattiin? Puudutuksessa vai nukutuksessa?

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46519 : Isabella93
Mansurow leikkasi nukutuksessa

Mitat 163cm 55kg
Lähtökohta 2x imetetty
Tyhjä 70B kuppi

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hattara1, caisae

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46520 : mirandael
Täällä myös selvitty leikkauksesta! Eilen jo itse olin jaloillani, ja ruokakin maistui :laugh: yöksi sain lääkettä nukahtamiseen, ja nyt myös vointi hyvä.

Eilen illalla ja tänään aamulla tuntui kovaa painetta rintakehällä, mutta nyt vain pientä ”kirvelyä” haavoissa, joten hyvin pärjää särkylääkkeillä kotona :)

Ovien avaus ja kiinni laittaminen vaikeaa, myös takin pukemisessa tarvitsin apua :laugh:

Tehtiin siis mastopexia ja 300cc motivan implantti tuli lisäksi. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen!

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67

Lisää
8 kuukautta 1 viikko sitten #46546 : elovenatyttö
Mulla nyt kolmas päivä leikkauksesta, ja pikku hiljaa parempaan päin menossa :). Kullamaa päätyi siihen tulokseen, että 270cc high profilet osittain lihaksen alle olisivat mulle paras vaihtoehto, kun hain sopusuhtaista lopputulosta. 300cc olisikin ollut mulle liian leveä.

Kivut oli parina ekana päivänä todella kovia, ja jopa itkinkin pariin otteeseen. Nyt selkeästi vähän helpottaa, kun pystyn vessassa käymään itse ja seisomaan olematta kyyryssä :laugh: . Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen, enkä malta odottaa, että nämä laskeutuvat kunnolla. Nythän nämä ovat vielä tiukat ja kovat pallerot.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: mirandael, krista, LiisaTu, ML

Lisää
8 kuukautta 5 päivää sitten #46590 : Millu
itsellä enään 1viikko leikkaukseen.. muutama viikko sitten en millään olisi malttanut odottaa, mutta nyt olen alkanut ajatella että oliko tämä sittenkään järkevää? Olenko nyt aivan varma että haluan tätä? Mitä jos alkaa kaduttamaan? Mitä jos tulee komplikaatioita? Pitäisikö leikkaus perua? :unsure: onko muita joilla samoja ajatuksia ollut ennen leikkausta ja miten siitä on päästy yli?

Lisää
8 kuukautta 5 päivää sitten #46591 : ML
Mulla helmikuussa leikkaus ja mietin kans jo noita samoja mutta pidän pääni. En edes halua ajatella mahd komplikaatioita, kapseloitumisia tmv. Mulla olis edessä pian kertominen lapsille :) jaiks...

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Lisää
8 kuukautta 4 päivää sitten #46598 : mirandael
Itsellä pyöri myös samoja ajatuksia päässä ennen leikkausta. Myös nukutus jännitti hirveästi, sillä se oli minulla ensimmäinen kerta. Nukutustakin pelkäsin aivan turhaan, henkilökunta leikkaussalissa oli mukavaa, eikä nukuttaminen pelottanut minua yhtään! Päätöstä en ole katunut hetkeäkään, on ihanaa kun ei tarvitse ajatella että mitä pukee päällensä, tai mikä näyttää hyvältä päällä :) Komplikaatioitakaan ei itsellä ole tähän mennessä vielä ollut, ja leikkauksesta päälle viikko nyt.

Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67

Sivu luotiin ajassa: 0.751 sekuntia