× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Tammikuussa 2018 leikkaukseen menevät

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #46048 : mirandael
Muita jotka menossa tammikuussa leikkaukseen? Minne? Leikkaus päivää ei ole vielä lukkoon lyöty, mutta ankkurikohotus tulossa ja motivan 315cc lisäksi.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46063 : piketsu
mä olen menossa :) kunhan työjutut saa kuntoon. päivä ei viel ole varma mutta konsu ens viikon tiistaina. paikka kc tampere ja kupi leikkaa..
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ML

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46064 : mirandael
Itsellä myös huomenna varmistuu leikkauspäivä. Leikataan Fertilitaksessa ja Siim Simmo operoi.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46065 : ML
Mulla helmikuussa sama paikka. Kerro ihmeessä lisää omasta tilanteestasi ihan vertailun vuoksi. :-)

Leikkaus 2/2018 motivan erg. 450 Kc Tampere/Kupi

Lähtötilanne 5x imetetty, 75A
167/55

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46066 : ML
Piketsu! Sulle oli siis tarkoitettu tuo viestini.

167/55

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46067 : piketsu
lähtötilanne on kolmesti imetetyt pienet läpyskät... ei oikein oo sanoo kuppikokoakaan kun ei mitkää liivit täyty vaikka ottais pienimmästä päästä,sitten vasta ku on paljon toppausta. ei kiva :/ mun vanhin lapsi on jo yläasteella ja rinnat meni pilalle heti sen ekan imetyksen jälkeen enkä oo sitä tähän päivään mennes voinu hyväksyä niin aika tehdä jotain ku lapsiluku täynnä..
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ML

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46068 : piketsu
mikäs sulla lähtötilanne?

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46069 : piketsu
aloittajalla

Lisää
3 päivää 15 tuntia sitten #46124 : mirandael
Raskauden aikana kuppikoko kasvoi isoksi, ja nyt roikkuva 75C. Leikkaukseen menen 9.1. Onko muita tulossa samaan aikaan?

Lisää
3 päivää 15 tuntia sitten #46125 : piketsu
Kävin eilen siel konsussa, leikkaus varattu 11.1..

Lisää
3 päivää 15 tuntia sitten #46126 : haave
Hienoa Piketsu! :) Miten meni ja missä kävit?
Mulla maanantaina konsultaatio eirassa.

Lisää
3 päivää 5 tuntia sitten #46136 : Riimari
Mulla leikkaus tammikuun alussa, mutta päivää ei ole lyöty vielä lukkoon. Konsultaatio lauantaina joten sitten selviää kaikki.:silly:

Lisää
2 päivää 20 tuntia sitten #46139 : piketsu
haave: Siinähä se miten arvata saattaa,vaikeaaha ne lätyt oli näyttää.. Sitten vielä ku sen vaimo hyökkäs kesken koputtamatta sisälle vaikka ei sillä vaikuttanu niin kiireellistä asiaa edes olevan.. En ollu varautunut et heti puoli henkilökuntaa ne näkee...
Mutta joo kirurgi itse oli mukava ja asiallinen. Mun toiveen mukaan VAIN täyttö, ei siis sinänsä suurennusta,sanoikin että menis isommatkin mutta sanoin se vähin riittää mikä täyte siel kuuluis olla.. kc klinikka Tampereella ja Kupi leikkaa :)
Laitetaan sebbin implantit siinä 3,5dl. En osaa muuta sanoa ku en niistä mitään ymmärrä :-D Sellainen aika leveä malli koska mun rinta on alhaalta aika leveä vaikka muuten tyhjät pikku pussit onkin..

Lisää
2 päivää 20 tuntia sitten #46140 : ML
Piketsu, mielenkiinnolla jään kuulemaan lisää kun pääset leikkaukseen. Mitrn homm käytännössä etenee, kaikki on ittelle niin uutta ja jännää. Mä halusin isoimmat mitä saa ja mulle laitetaan pyöreät motivan ergonomix corse 440 tällä tietoa ja osittain lihaksen alle. Ilmeisesti aktiivisen liikkumisen vuoksi motivat sopivat parhaiten siksi mulle. En halunnut selkeästi implantilta näyttäviä rajoja mutta kokoa silti, enkä pisaran mallisia.

Mites tämä sebbin.implantti,miks päädyitte siihen, millaimen se on...jne?

167/55

Lisää
2 päivää 16 tuntia sitten #46141 : piketsu
Tai siis Kupi siihen päätyi. Mä sanoin toiveeni ja jätin valitsemisen sille kun niistä tietää. Itse halusin anatomisen,ja se parhaiten sopiiki näille tyhjille lätyille.. Mutta siinä on aika lyhyt se yläosa, toisin ku jossai muussa anatomisessa mallissa.
Mullakun ei ole yhtään mitään tossa ylempänä. Ja siis alhaalta leveä ku rinta on sen verran leveä. Pehmeämpiki se on ku toisen merkin vastaava mitä hypistelin jokune vuos sitten. Piti ensin laittaa yläosa lihaksen alle mutta ei se oikein onnistu mun työn takia ja samaisen työn raskauden takia se rintalihas on niin vahva ja paksu niin ei se oikein ois onnistunut hyvin. Siis niin ettei vaivais työssä sitten.Ymmärtääkö tosta mitään..
Onneksi on siis noita lyhyt kaulaisiakin anatomisia ku ei sitä rasvaa siinäkään ole.. Operaatio tehdään paikallispuudutuksessa, kumman sä olet valinnut?

Lisää
2 päivää 12 tuntia sitten #46145 : ML
Mä valitsin myös puudutuksen. Tänään kävin.hammaslääkärissä jotta tsekattiin.varmuudeksi tilanne. Puhuttiinko sulle verikokeista jtn? Tukisukista? Mulle ei, eikä vastattu siihen kun spostilla kysyin sitäkin, tosin oli muitakin kysymyksiä samassa.

167/55

Lisää
17 tuntia 22 minuuttia sitten #46165 : piketsu
Mammoon pitää mennä ku en ole ikinä ollut, mutta verikokeista ja tukisukista ei puhuttu mitään..

Sivu luotiin ajassa: 0.688 sekuntia