× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Ekassa leikkauksessa yleisesti lisätty määrä?

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
4 kuukautta 5 päivää sitten #46180 : Liina
Catya, jos nää nykyset tuntuu vieläkin liian pieniltä, niin kantsuu seuraavaks ottaa ihan reilusti isompi. Tällä hetkellä 520 ja 460 koko ero on 4 ruokalusikallista. Jos otat vaikka 1l minigrip pussin ja laitat sinne 4rkl vettä ja suljet pussin ja sen jälkeen laitat sen pussin sun rintsikoihin, niin huomaat, että ei sinne paljon matskua tule.
Että siinä mielessä huoli ja syyllisyys pois. Se on lähinnä mielikuva, että 5-alkava on tosi paljon isompi.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #46182 : Catya
Liina. Tiiän että 460cc on turha koko siinä mielessä, ettei se aja asiaa siinä mielessä mitä olin hakemassa. Tarvitsin n.13,5cm leveät implantit ja olishan toi 520cc hitusen lähempänä minkä tarpeessa olin :D mut olinkin menossa hakemaan 520-560 mistä jälkimmäinen kuulosti järkeenkäyvältä. Kirurgi teki paljon töitä yhden rintani suhteen eikä komplikaatio riskin vuoksi laittanu isompaa. Pääasia että omat rinnat on nyt "täytetty" (edelliset oli liian kapeat rintaani nähden) ja lopputulos tulee olee kauniimpi ku edelliset oli pilalle menneet. Kiitorataa on vielä jonkun verran, mutta näillä mennään toistaseks :)

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle

12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Liina

Lisää
4 kuukautta 4 päivää sitten #46183 : pulla

Catya kirjoitti: Liina. Tiiän että 460cc on turha koko siinä mielessä, ettei se aja asiaa siinä mielessä mitä olin hakemassa. Tarvitsin n.13,5cm leveät implantit ja olishan toi 520cc hitusen lähempänä minkä tarpeessa olin :D mut olinkin menossa hakemaan 520-560 mistä jälkimmäinen kuulosti järkeenkäyvältä. Kirurgi teki paljon töitä yhden rintani suhteen eikä komplikaatio riskin vuoksi laittanu isompaa. Pääasia että omat rinnat on nyt "täytetty" (edelliset oli liian kapeat rintaani nähden) ja lopputulos tulee olee kauniimpi ku edelliset oli pilalle menneet. Kiitorataa on vielä jonkun verran, mutta näillä mennään toistaseks :)

Huomasinkin juuri, että sut on vasta äskettäin leikattu..:blink: Ehkä sun kannattaa odottaa muutama kuukausi.. mä vähän veikkaan, että lopputulos vielä paranee. Kun rinnat pehmenee, ne yleensä lähenee toisiaan.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

• ML
  • ML hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #46328 : ML

piketsu kirjoitti: Mulle tulii n. 3,5dl. eka leikkaus on enkä mee uudestaan ennenku muista syistä pakko. Sanoin että täytetää vain noi imetyksestä tyhjentyneet pikku pussukat. Sanoi että sais isommatki mutta sanoin ettei tarvi.. Eli mä olisin kyllä saanut isommat mutta en itse halunnut vaikka on eka kerta..

Mitenkäs olet toipunut? Oletko jossain kertoillut leikkauksestasi?
Onko ennen ja jälkeen kuvia saatavilla?
(Olen menossa samaan paikkaan helmikuussa, haaveena mahdollisimman isot mutta lähtötilanteet meillä suunnilleen samat ja saan 440cc)

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Sivu luotiin ajassa: 0.476 sekuntia