× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Ekassa leikkauksessa yleisesti lisätty määrä?

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45925 : ML
Konsultaatiossa päädyttiin motivan 450 lisäämään lähtötilanteessa a- kuppiin.

Muut mittani 167/55
5x imetetty

Mitä haittoja voi olla jos määrä onkin liian iso ekassa leikkauksessa? Vai voiko se olla liian iso?

Kuulostaa suurelta kun olen.lukenut ettei ekalla kerralla usein noin paljoa lisätä.

Vai millaisia kokemuksia muilla?
Pitääkö pelätä raskausarpia? Muuta?

Leikkaus 2/2018 motivan erg. 450 Kc Tampere/Kupi

Lähtötilanne 5x imetetty, 75A
167/55

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45927 : Maima
Meidän mitat osuu aika lähelle toisiaan ja mulle ei kuulemma olisi mahtunut tätä 315cc suurempaa. Itsellä ei imetyksiä takana ja kudos kai sitten aika "kireää", riippuu varmasti siitäkin. Ekana tulee mieleen että jos liian isoa laitetaan niin raskausarpiahan siitä täytyy syntyä.. Voithan vielä varmistaa kirurgilta ettei iho tule venymään niin kovasti suurista implanteista että arpia syntyy. Varmasti hän sitten kertoo sinulle miksi juuri tämän kokoista implanttia on ehdottanut. :)

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ML

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45928 : Sarah80

ML kirjoitti: Konsultaatiossa päädyttiin motivan 450 lisäämään lähtötilanteessa a- kuppiin.

Muut mittani 167/55
5x imetetty

Mitä haittoja voi olla jos määrä onkin liian iso ekassa leikkauksessa? Vai voiko se olla liian iso?

Kuulostaa suurelta kun olen.lukenut ettei ekalla kerralla usein noin paljoa lisätä.

Vai millaisia kokemuksia muilla?
Pitääkö pelätä raskausarpia? Muuta?

Minulle laitettiin ensimmäisellä kerralla 520, joka oli kirurgin mielestä maksimikoko. Yhden kerran imetetyt eikä nyt tullut lainkaan raskausarpia.

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

• sinttii
  • sinttii hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 13.7.15 laitettu 830cc lihaksen päälle
Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45934 : sinttii
Lähes rinnattomaan laitettiiin 420cc ensimmäisellä kerralla. Tuli raskausarpia jotka kyllä lähti pois sitten myöhemmin. Riippuu pitkälti omasta rakenteesta ja nimenomaan siitä rintakudoksen tiukkuudesta että paljon voi ensimmäisellä kerralla laittaa. Jos on jo valmiiksi roikkuvat tyhjemmät rinnat esim imetyksien jäljiltä niin kyllähän sinne helpommin menee enemmän tavaraa kuin kiinteään a-kuppiin. 450cc et saa megahinkkejä jos sitä pelkäät. :) mutta aika pitkälti ensimmäisessä leikkuussa koko on 300-500cc hujakoilla.

Virossa 2014 laitettu 420cc nagor impleo lihaksen päälle. 2015 Laitettu liettuassa polytech extra high profile 830cc.
2016 laaja rasvaimu liettua.
Tulossa 1200cc Implantit 2017 kesä/syksy

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46007 : LiisaTu
Maima meillä sattuu pituus ja paino suunnilleen samoihin ;) Onko sun ennen/ jälkeen kuvia jossain? Olen hieman sua 'tanakampi" 161/55, rintojen alta n.77cm, liivit 75A(AA) ja kaksi mussukkaa imettänyt. Suunnitteilla n.300cc Ergonomix Demi eli implantin leveys n. 11.5cm, toki tuota kokoa arvioidaan vielä sitten leikkauspäivänä tarkemmin.

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46013 : Maima

LiisaTu kirjoitti: Maima meillä sattuu pituus ja paino suunnilleen samoihin ;) Onko sun ennen/ jälkeen kuvia jossain? Olen hieman sua 'tanakampi" 161/55, rintojen alta n.77cm, liivit 75A(AA) ja kaksi mussukkaa imettänyt. Suunnitteilla n.300cc Ergonomix Demi eli implantin leveys n. 11.5cm, toki tuota kokoa arvioidaan vielä sitten leikkauspäivänä tarkemmin.

Heippa! Ei oo mun kuvia täälä missään, ainakaan vielä. Täytyy vähän funtsia oonko siihen valmis, ehkä joskus laitan hetkeksi edes. :laugh:

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
23 tuntia 9 minuuttia sitten #46159 : zai
Hei!

Konsultaatiossa pidin omanani 450 kirurgin mielipide oli 390. Lähdin leikkaukseen paremmasta tietämättä ja kyllä harmittaa, koko on todellakin aivan liian pieni omaan vahvaan vartalooni.

Nyt mietinkin uutta leikkausta, koska itselläni häiritsee miltei joka päivä edelleen ns rinnattomuus.

Omat mittani ovat 159/55kg
imetetty 6krt
kullanmaa kirurgi

Lisää
21 tuntia 15 minuuttia sitten #46160 : Piiuli
Zai, Miulla sama! Pyysin maksimia ja 360cc oli maks mitä voitiin laittaa.. kuvittelin toki saavani suuremman vaikutelman tällä implantilla, mutta pienethän nämä miulle on. Aika alusta asti olen suunnitellut jo seuraavaa leikkausta. Nyt kun reilu 5kk on kulunut ni huomaa, että väljää on ja enemmän mahtuisi. Toki nyt olen säästynyt raskausarvilta. Jotain hyvääkin siis. Mutta suurempia toivon.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Lisää
19 tuntia 53 minuuttia sitten #46162 : Catya
Mulle eka kerta maksimi oli 360..mutta laitettiin eräästä syystä 330. Ne ovat häirinneet ja itkettäneet siitä päivästä lähtien koska jäi todellakin liian pieniksi. Nyt toivoin kuppikoon verran suurempaa eli n.520cc luokkaa. Kirurgin mielipide oli kuvien perusteella 520-560cc että saadaan rintakehä täytettyä, koska tilaa on paljon rintojen välissä. Olin innoissani, mutta leikkauspäivänä kirurgi toteaakin 420-520cc. Olin järkyttynyt, koska nimenomaan halusi isot laittaa tilan takia. Herättyäni sain 460cc. Ei saatu isompaa jo suuremman komplikaatioriskin takia, koska jouduttiin siirtämään oikean rinnan implanttitaskua ja jo olleen kapselin vuoksi :( tää koko ei muuttanu ulkonäköä mihinkään entisestä, ja samat liivit mahtuu edelleen.
Ehkä sit joskus tulevaisuudessa sitten taas uus yritys..

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
18 tuntia 39 minuuttia sitten #46163 : zai
Toisaalta helpottaa kuulla että kohtalotovereita löytyy pieleen menneen koon vuoksi. Itse olen jokaisen 6 imettänyt vuoden verran ja silloin rinnat venyivät todella paljon tullen raskausarpia, tunsin oloni uhkeaksi Pamelaksi :laugh: ja sitä tunnetta lähdin hakemaan, uhkeutta.

Nyt tunne ei ole lainkaan hyvä. Mietinkin menenkö seuraavan leikkauksen tekemään suomeen, koska ei ensimmäiselläkään kerralla virossa kuunneltu mitä toivon. Rintojeni väliin menee 4 sormea siis kämmenen leveyden verran :ohmy:

Lisää
17 tuntia 30 minuuttia sitten - 17 tuntia 21 minuuttia sitten #46164 : LiisaTu
*kommentti poistettu kun toistan vain itseäni *:whistle:

Pari päivää vielä ja saapa nähdä mihin kirurgin kanssa päädytään. Tätä keskustelua kun lukee niin herää epäilys, että mitenköhän meinaa sillä 2x300cc.llä saada täytettyä tätä mun imetysten jälkeistä rintavarustusta niin ettei tule hölömön näköinen...
Viimeksi muokattu: 17 tuntia 21 minuuttia sitten : LiisaTu.

Lisää
17 tuntia 15 minuuttia sitten #46166 : piketsu
Mulle tulii n. 3,5dl. eka leikkaus on enkä mee uudestaan ennenku muista syistä pakko. Sanoin että täytetää vain noi imetyksestä tyhjentyneet pikku pussukat. Sanoi että sais isommatki mutta sanoin ettei tarvi.. Eli mä olisin kyllä saanut isommat mutta en itse halunnut vaikka on eka kerta..
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
15 tuntia 24 minuuttia sitten #46169 : Piiuli
Catya, todella harmi juttu, ettet saanut toivottua lopputulosta. :( Itsekin toivon sitä +500, mutta eihän sitä tosiaan tiedä, että mikä kirurgin mielipide on ja mihin pystyy taipumaan. Tuo on rahallisestikin iso satsaus, ettei hotsittaisi montaa kertaa uusia vain koon takia.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Lisää
14 tuntia 55 minuuttia sitten #46170 : Catya
Kiitos paljon Piiuli. Ensimmäiset päivät meni itkiessä tottakai, mutta korjausleikkaus oli muutenkin paikallaan oikean rinnan takia kun oli liikkunut paikaltaan ja pientä kapselia tullu. Ekalla kerralla tuli serooma, joten siks tää oli mulle jo kolmas leikkaus. Oon kyllä niin kyllästyny tähän leikkausrumbaan, ja ku odotukset oli suuret tälle leikkaukselle että sais vihdoin mitä on aina halunnut, mutta ei. Toisaalta, ei nämäkään loppuelämän kestä, joten sitten kun on aika, niin sitten vasta menen laittamaan taas hieman suurempaa. Ei sitä enää jaksa juosta tuolla leikkauspöydällä :) toivotaan Piiuli, että saat mieleisesi koon ens kerralla ja koko on juuri oikea sulle!

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piiuli

Sivu luotiin ajassa: 0.701 sekuntia