× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

A --> D motiva 450cc KUVIA?

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #45901 : ML
Konsultaatiossa päädyttiin laittamaan motivan450cc osittain lihaksen alle.

Onko jollain vastaava tilanne? Kuvia?

Ihmettelen miten suostuivat noinkin isoon implanttiin. Mietin mitä haittaa jos laitetaan kerralla noin paljon? Kun lukenut, että useasti ekalla kerralla laitetaan vähemmän.

Lähtötilanne 5x imetetyt juuri a-kuppi täyttyy. 167cm/55kg

Leikkaus 2/2018 motivan erg. 450 Kc Tampere/Kupi

Lähtötilanne 5x imetetty, 75A
167/55

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45991 : Liina
Mulla laitettiin 425. Ja varmaan sama syy kuin epäilen sullakin olevan, ettei jää tyhjää roikkumaan. Imetykset kuitenkin usein venyttää ihoa ja jos laittaa liian pienen implantin venyneeseen rintaan niin näku on vähän ku tennispallo sukassa. Se oma nahka jää elämään omaa elämäänsä. Tai sit pitäis tehdä kohotus samalla, mutta harvempi haluaa niitä arpia, ellei oo ihan pakko ja onhan se operaationakin suurempi.

Ja sen verran vielä, että älä ajattele tätä implanttiasiaa ollenkaan kuppikokoina. Lähes kaikki naiset, keneltä oon kyselly kuppikokovaikutelmia vastaa innokkaasti "D!" vaikka kuvassa on J-kupin rinnat :D Ja uskon, että tää on yksi iso syy siihen, että monet lähtee klinikalta liian pienten implanttien kanssa. Marssitaan kirralle ja sanotaan "kaksi D-kuppia, kiitos!" ja kirrahan tekee työtä käskettyä, vaan kun se D-kuppi ei oikeestaan edes ole kauheen iso.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pulla, ML

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45994 : ML
Kiitti vastauksesta.

Onkos noissa pyöreissä implanteissa sitten paljon eroja miltä ne näyttää?

Kun mulle laitetaan nyt tällä tietoa se motivan erg. ja sulla on mentor, voinko mä edes verrata niitä toisiinsa kokona?

Kyllä mä oon päätynyt, että tuo määrä laitetaan. Oikestaan jopa pelkään jo ettei vaan jää liian pieneksi toiveisiini nähden :D
Näin se mieli muuttuu.

167/55

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45995 : Liina
Tuntumassa jonki verran voi olla eroja. Ja tuntumaan vaikuttaa myös implantin sijainti. Periaatteessa kaikki pyöreet on suht pehmeitä. Eihän ne ikinä luomulle tunnu, ellei sit oo tosi paljon omaa matskua päällä :D

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46009 : ML
Eli siis lähinnäkö kirurgi katsoo mikä korkeus tarvitaan jotta saadaan hyvältä.näyttävät (kun niissäkin vaihtoehtoja) vai haetaanko korkeudella sitä muotoa minkä itse haluaa? Siis tarkoitan sitä, että haluaako pystyt, terhakat vai mielummin luonnollisemmat? Että mikä merkitys on korkeuden valinnalla vai onko suurempi merkitys koolla?

Ittelle tulossa tosiaan pyöreät,motiva erg 450cc osittain lihaksen alle.

167/55

Sivu luotiin ajassa: 0.367 sekuntia