× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Arpiketju

Lisää
11 kuukautta 2 viikkoa sitten #45736 : monsterosa
Tähän ketjuun kaikki arvista! :)

-Kauanko teippasit?
-Minkälaisessa ajassa rupesi haalistumaan?
-Kuvia?
-Muita kokemuksia?

Mulla nyt leikkauksesta reilu 2 kk ja teippailen yhä arpia. Kuinka kauan mun kannattaisi vielä teipata, koska uskallan jättää pois ja ei tarvii pelätä että arvet leviää? Mulla arvet siis yhä todella punaiset, ei ole oikeastaan vielä haalistuneet yhtään.. Levinneet ne ei ole onneksi. Tällä hetkellä teippaan ihan ruskeella microporella, yhessä vaiheessa kokeilin mepiformiakin, mutten oikein tykännyt siitä, ja palasin microporeen. Vaihdan teipit yleensä 1-2 krt viikossa. Voin laittaa omistani kuvat sitten kun saan otettua seuraavan kerran teippien vaihdon yhteydessä.

Ja erityisesti mua kiinnostaa mastopeksia arvet, niistä harvemmin täällä kuvia näkee. Onko jäänyt se pystyarpi kovin näkyväksi? Mua ei nännienympärysarpi tai rinnanpoimun arpi häiritse yhtään, lähinnä mietityttää toi pystyarpi että miten näkyväksi se jää..

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
11 kuukautta 2 viikkoa sitten #45737 : Ellen
Itsellä erottuu lähinnä pystyarven ja nännialueen välissä oleva kohta (valkoinen läiskä), missä tikkien solmut ja päät olivat. Ja tikkien päitähän multa ei poistettu eikä neuvottu edes itse lyhentelemään. Osalla on siis näitä siistitty vaikka viikon kuluttua leikkauksesta. Nännin ympäri menevä raja on melko huomaamaton. Olen tosi vaaleaihoinen muutenkin. Rinnan alta ei erotu juuri mitään, keskellä edessä ja kainaloissa näkyy kohdat solmuista.

-kohotus/pienennys 6/2014 (seurauksena kokoero)
-toisen rinnan uusintaleikkaus 11/2014 (edelleen kokoeroa)
-rintojen symmetrisointi rasvansiirrolla 1/2017

Lisää
11 kuukautta 2 viikkoa sitten #45738 : Piiuli
Tässä miun 4kk vanhat arvet, eilen irroitin viimeistä kertaa teipit. Nyt varmaan uskaltaa jo olla teipittä?!? Tuo toinen arvista on rintapoimussa.. siinä implantti yhä on vähän toista korkeammalla ja nänni toista alempana. Elättelen toiveita, että implantti vielä laskeutuisi hieman, jolloin arpi ehkä nousisi pois poimusta ja nänni nousisi toisen kanssa samalle tasolle..

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
11 kuukautta 2 viikkoa sitten #45739 : Piiuli
Itse teippasin sillä valkoisella microporella kun sitä sattui olemaan. Vaihdoin teipit kerran viikossa, lauantaisin saunan yhteydessä oli helppo muistaa vaihtaa. :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Lisää
11 kuukautta 2 viikkoa sitten #45740 : monsterosa
Kiitos vastauksista :)

Ellen, mä kävin silloin vajaa pari viikkoa leikkauksesta jälkitarkastuksessa, jossa sh poisteli tikkejä. Mulla oli kuitenkin ne tikit jäänyt jotenkin sinne ihon alle, että ne alkoi sitten myöhemmin tunkeutua sieltä vasta kunnolla ulos ja jouduin niitä aika paljon kotonakin napsimaan. Toisessa rinnassa siihen pysty ja vaaka-arven yhtymäkohtaan tulee jäämään isompi jälki, siinä oli nimittäin ongelmia kun haava ei meinannut umpeutua siitä kohdasta ollenkaan.. Lisäksi rinnan ulkosyrjällä olevat solmut jäi mulla kokonaan haavan sisään, ne tuntee kokeillessa, ja ei ainakaan vielä tunnu sulaneen pois.

Piiuli, ompas sulla siistit ja nätit arvet! Mäkin varmaan teippailen ainakin tohon 3-4 kk paikkeille.. Mulla kanssa toinen rinta laskeutunut enemmän, ja siinä rinnassa arpi ylempänä. Toivoisin sen myös vielä tasoittuvan :)

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piiuli

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46151 : Fimmu5
Onko teipistä hyötyä vielä puolen vuoden jälkeen jos käytön on lopettanut jo aikaisemmin? Pelottaa, että arpi alkaa leviämään.

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46336 : monsterosa
Tässä kuva nännien arvista noin 4kk leikkauksesta. Juuri lopetin nännien teippailun, teippaan yhä rintapoimun arpea ja pystyarpea. Pari päivää teippauksen lopetuksesta tuntui että nännien arvet rupesivat vähän enemmän punoittamaan. Muuten kyllä tosi siistit arvet, ja varmasti vielä tästä vaalenevat :)

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: anin86

Lisää
9 kuukautta 1 viikko sitten - 9 kuukautta 1 viikko sitten #46583 : mirandael
Kuinka teillä jolla tehty myös mastopexia, tuo teippien vaihto? koska vaihdoitte ensimmäistä kertaa kaikki teipit? Haluaisin vaihtaa teipit sillä niissä kuivunutta verta. Leikkauksesta huomenna viikko. Uskallanko huoletta vaihtaa teipit, ilman pelkoa että nännit lähtee mukana? :laugh:

Mastopexia + Motiva 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 1 viikko sitten : mirandael.

Lisää
7 kuukautta 6 päivää sitten #47114 : mirandael
Ajattelin lisätä tänne muutaman kuvan arvistani tällä hetkellä. Minulle tehtiin siis mastopexia n. 2 kuukautta sitten.

Mastopexia + Motiva 300cc
Lihaksen päällä
9.1.2018 Siim Simmo
163/67

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mihu, LiisaTu

Sivu luotiin ajassa: 0.523 sekuntia