× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Apua koon kanssa

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45706 : sonja98
Moikka!

Olen menossa Helsinki Clinicille nyt parin viikon päästä leikkaukseen, mutta en ole vielä päässyt päätökseen koon suhteen. Mun mitat on 176cm/52kg, lähtökohta tosi rinnaton, kuppi ehkä 70/AA, olisiko omaa rintakudosta ollut 3mm? Rinnan leveydeksi mitattiin 11,8cm, rinnan ympärys 75cm. Mulle olisi tulossa näillä näkymin pyöreät motivan demi implantit osittain lihaksen alle.
Alunperin olin ajattelut kooksi 270cc, haluan luonnollisen lopputuloksen ja maximissaan pienen C-kupin. Suurena pelkona kuitenkin se kuuluisa kiitorata rintojen välissä. Janne ehdotti kooksi 300cc tai 320cc, joissa implanttien koot olisivat 11,5cm ja 11,75cm. Kannattaako ottaa siis implantti joka on juuri oman rinnan levyinen ja kuunnella kirurgia, vai voinko huoletta valita esim 285cc, jossa leveys olisi 11,25cm, eli pienempi kuin oma rintani? Sovitus implanteissa 300cc näytti nimittäin hieman liian isolta, enkä halua feikkiä lopputulosta, kun olen muuten niin hoikka eikä lantiota lähes ollenkaan.
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : sonja98.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45707 : Havana
Hei, vastauksen kysymykseesi saat monestakin viestiketjusta, mutta ymmärrän hyvin ettei niitä tule heti ensimmäiseksi selattua. Vastaan sulle kokemukseni kautta, sen ettei luonnollinen lopputulolos suinkaan aina tarkoita pientä implanttia. Koko kannattaa valita rintakehän leveys huomioon otettuna ( eli leveämpi parempi ) suhteessa omiin mittoihin, tällöin myös implantin cc aina kasvaa. Luota ihmeessä plastiikkakirurgiin, ja ota isompi implantti, ja jos on vielä kahdesta valittava, ota isompi. Olet hoikka, pitkä ja vielä lähtökohta rinnaton, lopputulos pienellä implantilla näyttää kahdelta pikkupallolta keskellä kroppaa kun katsot itseäsi kokovartalopeilistä myöhemmin. Sen kyllä kaikki jos minkä erottaa epäaidoksi. Sovitusimplantti on ihan paras keino tehdä väärä valinta, kuten niin monen moni täälläkin sen tietää, esim Irene on todennut täällä palstalla että ne pitäisi kieltää lailla hehe. :))
Olen toitottanut omasta tilanteesta jo monessa ketjussa, mutta kerron sen vielä sinulle. Itse valitsin 330 kapean 11,5cm implantin 174cm kroppaan, ei näyttänyt hyvältä. Moni konsu jälkeenpäin jossa kävin uusintaleikkausta suunnitellessa mainitsi myös samasta asiasta. Nyt mulla on leveä implantti ja suhteessa tietenkin suurempi lihaksen alla, niin lopputulos on luonnollinen. Eli miten sen nyt ottaa, ainakaan tilanne ei näytä siltä että omistan tekotissit, vaan siltä että en ole ollut viimeisenä jonossa kun tissejä jaettiin, ne vaan on mulle "suotu". Toivottavasti oli apua! Tsemppiä projektiin.

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : Havana.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45708 : Irene
Irene täältä komppaa.
On yleinen harhaluulo (oli myös itsellä aluksi) että mitä pienemmät implantit sen luonnollisempi loputulos. Asia ei kuitenkaan missään tapauksessa ole näin, vaan liian kapealla implantilla saadaan pahimmillaan luonnottoman leveä väli eli ns kiitorata ja ns mandariinit kainaloissa eli pallero leveä väli ja toinen pallero josta on luonnollisuus kaukana. Itsehän lähdin pyytämään jotain 200cc implantteja, mutta kirra onneksi osasi asiansa ja ilmoitti pienimmän koon minkä suostuu laittamaan jotta rintakehä täyttyy tarpeeksi jotta lopputulokdesta tulee luonnollinen.
Ja mitäniukempi lopputulos/vähemmän rasvaa, sen tärkeämpää on riittävän leveyden saavuttaminen kun oma rasva ei pehmennä implnatin rajoja.
Ja muista, meillä rinnattomilla se "oman rinnan leveys" on lähinnä rintakehän rakenteen mitta eli laskennallinen suure kun sitä omaa rintaa ei ole. En uskaltaisi/suosittelisi ottamaan yhtään sitä kapeampaa implanttia jos lähtökohta on kovin niukka!

Ja ne sovitusimplantit TODELLAKIN pitäisikieltää lailla! Ne on varmin tapa valita väärä implantti, sillä ne antavat aivan väärän kuvan siitä miltä se implantti myöhemin siellä tiiviisti kudosten sisällä (vs sovitusimplantti ihon päällä) on. Ero on karkeasti n 50cc eli jos vaikka se 285 näyttää hyvältä niin voit huoleta valita sen reilu 300cc.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : Irene.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45712 : Piiuli
Itselläni on se 360cc ja kun lähtökohta on ollut lähes nolla ja pituutta 172cm niin lopputulos ei varsin ole suuri. Vaikka miekin hoikka olen ni ei nuo rinnat millään tavalla kenenkään silmille hyppää. :) Uskoisin, että vaikutelma on max C-kuppi. Miulla on implantti omaa rintaa kapeampi ja se häiritsee aika paljon. Olen siis vahvasti edellisten kanssa samoilla linjoilla, että kannattaa luottaa kirurgiin ja valita suurempi. :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45715 : Catya
Moikka. En mäkään sinuna pelästyis kokoa. Itelleni tuli HR330 implantilla vaivaiset 1,5kuppikokoa lisää. (Näyttää C-kupin rinnoilta. Alkutilanne B/pieni C) Sääli, koska jäi liian pieneksi, ja lopputulos on ruma kun implantti on kapeampi kuin oma rintani.
Kannattaa laskea tuolla ympärysmitalla 200cc ~ 1kuppikoko. Luota kirurgiin :)

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45997 : Liina
Yhdyn kuoroon - ei missään nimessä liian pieniä ja kapeita! Oot varmaan nähny niitä kuvia, joissa on biitsillä joku mummeli, jolla on kaks tennispalloa sukissa rintoina? Ne se on just se, kun on otettu se 200cc, kun se on "luonnollinen koko" sen sijaan, että oltais valittu tarpeeksi leveä ja korkea implantti omaan kroppaan nähden.

Sovitus implantilla voi heittää vesilintua. Se on todella, TODELLA suuntaa-antava. Ehkä enemmin niin päin, että jos sovitusimplantti tuntuu pieneltä niin sit siitä vois ollakin jotain apua.

Eikä kannata myöskään fiksautua johonkin tiettyyn kuppikokoon, sillä 80% naisista käyttää vääränkokosia liivejä ja 90% varmaan arvaa kuvassa olevan kuppikoon väärin :D

Parasta on koittaa löytää niitä "unelmatissi" kuvia. Joku, jolla on lähtökohtases samanlainen kroppa kuin sulla ja sillä sattuu olemaan ne upeet rinnat, mitkä säkin haluat. Hyvä kirurgi osaa siitä katsoa, että saa sulle niin lähelle sitä lopputulosta kuin se on mahdollista. Samanlaistahan ei saa, mutta kuva on paljon parempi osviitta, kuin kuppikoko.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46006 : Piiuli
Vitsit, että miuta sieppaa kyllä koko aika enemmän ja enemmän tää kun omat implantit jäi liian kapeiksi. Todella luulin, että tällä implantilla olisin saanut vähän enemmän muhkeutta etupuolelle ja oletin, että leveys olisi passeli, koska seuraava koko olisi kuulema mennyt liian leveäksi.. luulen, että tää ei ehkä sittenkään ollut ihan yksilöllisesti suunniteltu tää koko ;) no jaa, onhan nää tyhjää paremmat toki. Siltikin hintsusti ottaa päähän. :o

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Sivu luotiin ajassa: 0.464 sekuntia