× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2017

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46113 : Riimari
Jee! Tammikuussa leikkaus. Tätä ollaan odotettu :)

168 cm/65 kg motiva demi 575cc lihaksen alle 4/1/2018

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46127 : Annie
Moikka!

Liityn mukaan keskusteluun :)

Itse olen menossa 28.12 leikkaukseen Fin-Estille. Odotan niiiiiin innoissani!! Onko kukaan muu menossa samansa päivänä? Itseäni vähän jännittää koska saattajaa ei lähde mukaan, että miten sitä sitten tulomatkalla pärjää :)

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46128 : meeya91
Hei taas.

Nyt alkaa lähenemään leikkaus kun jo ensi viikolla ollaan veitsen alla. Kääk! :laugh:

Jännittää kovasti. Eniten ehkä se että saanko pidettyä pelkoni kurissa (leikkaus pelottaa) ja myös toteutuva implantin suuruus myös. Toivoisin niin kovasti että se 460cc den 420cc sijasta sinne päätyisi :kiss:

Kamalinta nyt ennen leikkausta on ollut tämä tupakoimattomuus. Pinna niin kireällä että ei mitään järkeä.

Sain maksettu vielä leikkauksenkin pari päivää sitten joten kai tää alkaa ollenkin todellista pikkuhiljaa.

Verikokeet maanantaina vielä ja mammo tehny aikasemmin (se löydös oli muuten hyvälaatuinen jos olen unohtanut päivittää).

Kokoajan yritän miettiä unohdanko jotain mutta en kai? :silly: :silly:

12/2017 Finest, Jyri Kullamaa.

420cc Nagor Impleo HR, sijoitustapa: lihaksen päällä.

167cm/61kg

2x imetetyt B-kupit, rinnan alta 71cm.

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46129 : Annie
Meeya91, missä käyt ottamassa verikokeen? :) Itse pitäisi kanssa varata aika, mutta tuntuu turhalta maksaa suuria hintoja siitä!

Minua myös jännittää tuo koko, sillä toivoin väh. 420-460cc, mutta Simmo pystyi luvata vain 390cc ja isompaa täytyy testata sitten leikkauspäivänä.

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten - 10 kuukautta 1 viikko sitten #46130 : Suppilo
Mä oon tulossa samana päivänä Annie :)

Nagor hp 390cc lihaksen alla
Siim simmo
Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 1 viikko sitten : Suppilo.

Lisää
10 kuukautta 1 viikko sitten #46131 : Hannaelinahh
Täälläkin yksi nyt joulukuussa leikattu. :) Kirurgina toimi Troost ja lopputulos on jo nyt parempi kuin osasin odottaa vaikka operaatiosta on vasta 6 päivää aikaa. :) Suunitelmat 450cc:stä puoliksi lihaksen alle muuttuikin sairaalassa sitten 500cc lihaskalvon alle. Pahimmat kivutkin on jo väistynyt ja on vähitellen päässyt palaamaan arkeen. Odotan vaan kovin innolla sitä että pääsisi vihdoin nukkumaan kyljellään, saatika vatsallaan. :D

Lisää
10 kuukautta 5 päivää sitten #46154 : Viiviis
Moikka! Leikkaus meni hyvin keskiviikkona ja lopputulos on odotettua parempi jo tässä vaiheessa - on se Minna vaan taitava! Kokokin on hyvin luonnollinen, mutta silti muodokas. Onneksi en ottanut suurempia!

Kivut ovat hallinnassa eli on vain aikas pinkeä olo varsinkin kainalon seudulla. Mites muilla on mennyt leikkaukset/toipumiset? :)

170 cm & 68 kg
Rinnan leveys: 12 cm
Lähtökohta: 70A
Kuppikoko 3 kk leikkauksesta: 75D
Minna Rautio / Eiran sairaala 13.12.2017
Motiva Ergonomix demi 340cc / Lihaksen alle

Lisää
10 kuukautta 5 päivää sitten #46156 : Vyvyan
Täällä kanssa keskiviikkona leikattu. Olotila hyvin pinkeä ja turvonnut. Odotan kovasti, että paraneminen lähtisi kunnolla käyntiin ja turvotukset laskisi. Ekana yönä sain nukuttua vain tunnin pätkissä ja tokana yönä meni jo parin tunnin pätkissä. Selällään nukkuminen tuottaa vaikeuksia kun nukkunut aina kyljellään.

Leikkaus meni hyvin vaikka ensimmäinen nukutus kerta ahdisti suuresti. Kotiin pääsin odotettua myöhemmin koska leposykkeeni huiteli yli 150 kun pitäisi olla noin 60 luokkaa. Jouduttiin laskemaan sit lääkityksellä kun ei suostunut tippumaan itsekseen. Minulla on ollut tämmöistä aikaisemminkin joten en ollut kovin huolissani mutta klinikalla haluttiin varmistaa kaikki ennen kuin laskettiin kotiin.

Turvotusta on vielä runsaasti mutta tulosnäyttää todella sopusuhtaiselta ja sitä toivoinkin. :)

13.12.17 Plastic Surgery Center / Jyri Hukki
Sebbin anatominen 325cc

Lisää
10 kuukautta 5 päivää sitten #46157 : anin86
Onnea Vyvyan, Viivis ja Hannaelinahh tisseistä ja tsemppiä toipumiseen :)

meeya91 mä lopetin röökaamisen karvan yli 7 viikkoa sitten ja uskon tumpanneeni lopullisesti! :) on tää vaan niin paljon kivempaa, kun ei haise tuhkikselle :laugh: Ei yhtään tee mieli enää onneks, ekan viikon jälkeen mulla helpotti.

Voi tsiisus, jonkun pissatulehduksen sain ja onneks kuurin siihen, mullahan flunssakin meinas pukata päälle. Kirjoittivat laajakirjoisen antibiootin, niin tappaa molemmat pöpöt.

Enää 4 yötä leikkaukseen!!! :woohoo: Jännittää! Valmistelin kaikki joulujutut, hankin lahjat, vein kummilapsille lahjat, kävin punaviiniostoksilla, tein joulusiivot ja oikeastaan ihan kaikki niin, että tiistaista eteen päin saan vaan parannella itseäni. Hain myös apteekista Buranat, Panadolit, haavateipit ja haavalaput valmiiksi. Oon sairaanhoitaja, niin nää esivalmistelut ja ab-kuurit on ollut helppo hoitaa :whistle:

Ajattelin pyhittää ensimmäisen toipumisviikon Neflixille, Viaplaylle ja syömiselle :laugh: Tein listan kaikista niistä sarjoista, joita aion 4 viikon saikulla katsoa. Nukun päikkäreitä ja teen rauhallisia kävelylenkkejä.
Pakkasin kaikki tissiliivit pussiin ja jätin yhdet luottoliivit käyttöön tiistaihin asti. Sitten tarjoan kavereille/sisarille ja paiskaan roskiin, jos ei kelpaa. Siellä on monet täysin käyttämättömätkin, koska nää mun tissit ovat olleet aina rasittavan haastavat liivien kanssa. No eipä ole enää kauaa!!!

Mä en malta odottaa!!!:woohoo:

Tubulaariset eriparirinnat A/B-kupilla.
Kehityshäiriön korjausleikkaus julkisella sektorilla 12/18.

Mentor CPG 321: oikea 395cc ja vasen 355cc.

Lisää
10 kuukautta 4 päivää sitten #46167 : haave
Oi ihanaa, onnittelut onnistuneista tisseistä vyvyan, viivis ja hannaelinahh!! Näitä kokemuksia on niin kiva lukea! Haluaako kukaan kuvaa laittaa? :laugh:

Kiva kuulla viivis, että kirurgi oli hyvä, oliko muuten millaista eirassa? Jännittää maanantain konsultaatio jo kovasti, odotan todella paljon! Kävitkö muissa konsultaatioissa?

Haluaisin leikkauksen mahd. pian.. Lapsen synttärit on tammikuun lopussa, joten varmaan järkevintä on vasta helmikuussa mennä.. ja enhän edes tiedä milloin on aikoja.. voisin jäädä vaikka suoraan konsusta :laugh:

Harrastan kestävyysjuoksua. Harmittaa jo etukäteen juoksutauko ja liikuntatauko muutenkin.. kevään juoksutapahtumat/kilpailut menee ohi. Ja en aio kovin laajasti leikkauksesta kertoa, niin jos ihmiset ihmettelee miksi en osallistu.
Olen raskauksien jälkeekin kuntoon päässyt, joten eiköhän sen tauon kestä.. on sen arvoista :side:
Onko muita liikkujia? :)

Lisää
10 kuukautta 4 päivää sitten #46168 : haave
Siis tämä hymiö :woohoo: :woohoo:
piti olla, että on sen arvoista!

Lisää
10 kuukautta 3 päivää sitten #46174 : Emminetti
Nyt se on tehty ja olen niin onnellinen uusista rinnoistani!!
Laitoin kertomuksen tuonne leikkauskokemukset-palstalle!

14/12-17 KT Kliinik, Tallinn
Jaan Troost ja Siim Simmo
Kohotus ja implantointi
Nagor high range pyöreä 360 lihaksen päälle.
163cm, 68kg. 4 imetystä

Lisää
10 kuukautta 3 päivää sitten - 10 kuukautta 3 päivää sitten #46175 : anin86
haave mä laitan ainakin heti 19.-20. päivä before ja after kuvat pariksi päiväksi tänne. Mulla tosiaankin toi before-tilanne on melko oksettava suoraan sanottuna, joten ihan sama mitä ne tuonne tukkii ja miten, niin lopputulos on 100 kertaa parempi :laugh: Toivottavasti saat oman prosessin pian kunnolla käyntiin :)

Enää kaksi yötä :ohmy: Jännittää hyvällä tavalla ja odotan niin malttamattomana, että alan kohta laskea tunteja!
Kirurgi oli sitä mieltä, että laitettaisiin lihaksen päälle, mutta aion kyllä keskustella ennen leikkausta vielä, että laitetaan osittain alle. Mä oon normaalisti tätä tämän hetkistä elopainoa 12-15kg pienempi, enkä nytkään ole mikään lihava, joten kun tästä pääsen taas normaalipainooni, niin implanttien reunat kyllä näkyisi. Sitä paitsi, kun kerran ne laitetaan, niin haluan ne lihaksen alle, eihän siinä päälle laittamisessa ole kuin kaksi plus-puolta! 1) nopeampi toipuminen ja 2) nopeampi leikkaus.
Lihaksen alle laitettaessa kapseloitumisen riski on pienempi, mammografia helpompi tehdä ja implantti huomaamattomampi.

Tekisi mieli jo tilailla vaikka mitä liivejä.. nyt suurimassa osassa mun liiveistä koko on B-kuppi, niin epäilen saavani volyymia ainakin prin kuppikoon verran noilla 300-400cc implanteilla..

Kuinka meidän jo leikatut voi? Onko kipuja?

Viimeksi muokattu: 10 kuukautta 3 päivää sitten : anin86. Syy: Virheiden korjaus

Lisää
10 kuukautta 2 päivää sitten #46184 : Viiviis
Kiitoksia! Rinnat muuttuu päivä päivältä paremmiksi ja kipuja ei oikeastaan ole pahemmin eli Panadolin avulla (+ yöllä Tramalilla) pärjää hyvin :) Tosin minulla on korkea kipukynnys, joten voi olla että siedän kipua hieman keskivertoa paremmin! :huh: Itse kuvittelin tämän myös olevan tuhat krt kivuliaampaa!

Haave: Olin tyytyväinen Eiraan eli henkilökunta oli mukavia ja professionaalisia. Sain rahoilleni ehdottomasti vastinetta! Kirjoitin tuonne "Leikkauskokemukset-> Suomessa tehdyt leikkaukset" -kohtaan kokemuksistani hieman paremmin. En käynyt muualla konsultaatiossa, sillä jo ensimmäisellä kerralla Minnasta jäi niin hyvä kuva etten edes halunnut mennä muualle. Miten oma konsultaatiosi meni? :) Voin lisäillä kuvia tänne parin päivän päästä niin näkee rintojen kehittymisen viikon aikana!

Anin86: Onnea leikkaukseen! :) Suosittelen myös lihaksen alle laittamista juurikin myös noiden syiden takia, jotka itsekin olet luetellut!

Ja onnea myös uusista rinnoista Emminetti & Vyvyan!

170 cm & 68 kg
Rinnan leveys: 12 cm
Lähtökohta: 70A
Kuppikoko 3 kk leikkauksesta: 75D
Minna Rautio / Eiran sairaala 13.12.2017
Motiva Ergonomix demi 340cc / Lihaksen alle
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emminetti

Lisää
10 kuukautta 2 päivää sitten #46187 : haave
Viivis: Kävin lukemassa leikkaus kokemuksesi. Kiitos siitä! Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin! Oliko koon ja mallin valinta sulle helppoa?

Konsultaatio meni hyvin! Luottavainen mieli jäi! En itsekään ehkä muualle enää menisi, mutta tilkkaan on aika varattu ja junaliputkin otettu :D No odotuksen tuskaa helpottaa, kun on käyntejä :laugh:
Kirjoitin konsultaatio käynnistä, yleinen keskustelu, "konsultaatio varattu, keväällä leikkaukseen"

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46189 : LiisaTu
Todii nyt on uuvet tissit. Eilen siis Fin-Est.n kautta Simmo nämä "asensi". Ergonomix Demit 300cc.

Annielle terveisiä että ainakin toistaiseksi olen pärjännyt ilman saattajaa, vaikka olen Oulun seudulta asti ja sijoitustavaksi tulikin osittain lihaksen alle ;) Hki-Vantaalla odottelen lentoa...
Toki en ole enää mikään tyttönen, ikää 33v. ja ammatiltani olen sh, + kaksi lähes luomusynnytystä & imetykset päälle joten kokemusta (tissienkin) kivusta on.

Tällä hetkellä koko tuntuu aivan riittävän isolta, mutta saapa nähdä miltä näyttää ja tuntuu puolen vuoden kuluttua.

Vasen tissi rutisee ja on hitusen ylempänä...

Motiva Ergonomix Demi 300cc
Osittain lihaksen alle 12/2017/ Siim Simmo
Lähtö 160cm/55kg - 75A/AA kahdesti imetetyt

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46190 : Emminetti

LiisaTu kirjoitti: Todii nyt on uuvet tissit. Eilen siis Fin-Est.n kautta Simmo nämä "asensi". Ergonomix Demit 300cc.

Annielle terveisiä että ainakin toistaiseksi olen pärjännyt ilman saattajaa, vaikka olen Oulun seudulta asti ja sijoitustavaksi tulikin osittain lihaksen alle ;) Hki-Vantaalla odottelen lentoa...
Toki en ole enää mikään tyttönen, ikää 33v. ja ammatiltani olen sh, + kaksi lähes luomusynnytystä & imetykset päälle joten kokemusta (tissienkin) kivusta on.

Tällä hetkellä koko tuntuu aivan riittävän isolta, mutta saapa nähdä miltä näyttää ja tuntuu puolen vuoden kuluttua.

Vasen tissi rutisee ja on hitusen ylempänä...

Onnea LiisaTu! Itse sain viime torstaina uudet ja mulle tehtiin iso hoito, kohotus, tavallaan pienennys, koska tyhjää pussia leikattiin paljon pois ja implantit.
Mullakin toinen tosi rutisee ja välillä toinen tuntuu suuremmalta ja välillä toinen. Välillä myös korkeudet vaihtelee mutta paraneminenhan on vasta ihan alussa.
Niin kai ihmiskehon kuuluukin parantua. Vähän eri tahtiin per puoli.
Olo on ollut muuten aika hyvä kun vaan malttaisi olla tekemättä mitään. Huomaan kyllä väsyväni helposti.
Oulun seudulta mäkin oon ja matkustin junalla kotiin. Tosin yövyttiin saattajan (miehen) kanssa pari yötä Helsingissä ennen kotiin paluuta.
Totta puhuen en olisi itse saanut esim rautatieaseman ovia auki ilman apua. Pukeutuminen ja päivittäiset käsien käytöt on yllättävänkin helppoa leikkauksen kokoon nähden.

Tsemppiä parantelemiseen!

Kohotus ja implantointi
163cm, 68kg. 4 imetystä
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46192 : Emmasiren
Jee! Nyt minullakin on uudet rinnat! Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen ja Kotkan sairaala Tallinnassa oli hieno ja hoitajatat tosi mukavia! :D

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46194 : anin86
Onnea Emmasiren, Emminetti ja LiisaaTu tisseistä!!! Tsemppiä toipumiseen!

Täällä leikkaus takana! Klo 10 piti olla sairaalassa ja ravinnotta olo teki tiukkaa kaffitratille! Nytkin tekee jo kovaa kahvia mieli! 12 aikaan kirurgi tuli piirtelemeään sotasuunnitelman ja oli sitä mieltä, että lihaksen päälle korjaa mun tubulaarisuuden paremmin, mutta katsoo sitten vielä pöydällä mitä tehdää. Laitoin sitten kaiken luoton häneen, hän on asian suhteen koulunsa käynyt. Selitti hienosti kuinka se kudos vapautetaan tubulaarisuudesta ja saadaan laskeutumaan kauniin symmetrisesti implantin päälle. Salissa olin rauhallinen, enkä jännittänyt. Hymyilin ainoastaan ihan retardina ja onnellisena sitä, että saan vihdoin kauniit rinnat :)

Heräsin 16:30 tyyliin ”mikä maa, mikä valuutta” :laugh: Äsken tulin osastolle. Kivut siedettävät ja kamala nälkä. Huomenna koiin parantelemaan, jos kaikki ok. Dreenit mulla on ja niihin tulee vähän eritettä, auttanevat toipumista, kun ylimääräinen verensekainen kudosneste tulee pois. Suonensisäiset antibiootit menee kolme kertaa ja sit loppuu, varotoimi vaan.

Kun kurkkaan peittojen ja avopaidan alle, niin olo on epätodellinen! Siellä on kaksi kumparetta :laugh:
Megaonnellinen!!!!

Kooksi tuli nyt niin, että oikealla 395cc (enemmän tubulaarinen ja pienempi) ja vasempaan 355cc (normaalimpi tissi).

Palaan huomenna.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emminetti, LiisaTu, Emmasiren

Lisää
10 kuukautta 1 päivä sitten #46195 : Emminetti
'Onnea Anin86! On kyllä jännää miten eri tavalla asiat menee heti leikkauksen jälkeen!! Mulla ei ollut mitään dreenejä eikä antibiootteja suoneen, Ellen sitten saanut salista lähtiessä tai heräämään saavuttuani. Hoitaja laittoi jotain ja kertoi kyllä mutten muista tarkasti.\r\nJa mukaan saamassani kertomuksessa ei ole mainittu kuin niukasti pääkohdat.\r\n\r\nOnnea kumpareista!!

Kohotus ja implantointi
163cm, 68kg. 4 imetystä

Sivu luotiin ajassa: 0.749 sekuntia