× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2017

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #46059 : Liina
Ai sul oli jo leikkaus! :) Hyvä, että meni hyvin! Sullon sit sama setti, ku mullakin! Onhan nää kyl aika tiiliskivet ekat kuukaudet, mutta sinne ne vaan asettu.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #46060 : dream
Ai niinpä muuten onkin! Joo apua miten piukeet ja varsinkin ylhäältä kiristää välillä kauheesti. Huoh ei jaksais oottaa että solahtaa vähän kauniimmin paikoilleen :D Tänään muuten iltapäivällä alko vatsakin jo näyttää ohan turvonneelta. Unohdin ottaa mukavammat housut mukaan mutta farkut sain hyvin puettua onneks lähtiessä.

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #46074 : anin86
Kisu miten siellä on leikkaus mennyt?

Dream hyvä, että sulla meni kaikki hyvin :) se vaan ottaa aikansa, ennen kuin asettuu luonnollisemman näköiseksi. Saataisko me sneakpeak-kuva sun boobseista?

Mulla h-hetkeen 12 yötä. Lasken niitä joo :D Mutta kun on tästä haaveillut 14-vuotiaasta lähtien, eli 17-vuotta, niin tämä vajaa kaksi viikkoa tuntuu ihan kidutukselta! :side:

Tubulaariset eriparirinnat A/B-kupilla.
Kehityshäiriön korjausleikkaus julkisella sektorilla 12/18.

Mentor CPG 321 245-395cc (koko selviää leikkauspöydällä).
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emmasiren

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46076 : Emmasiren
Anin86 huomasin että minulla on samana päivänä leikkaus kuin sulla! :D minäkin lasken päiviä eikä millään malttaisi oottaa! Tässä kuussa saa viettää 2 jouluaattoa kun saa ne unelma tissit mistä on haaveillut yli 10 vuotta! <3 :D

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, suunnittella Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46077 : Kisu
Hyvin meni! Nyt toinen päivä ja selvästi on kivut lieventyneet. Tietysti sain hyvät särkylääkkeet mukaan :-)

Mulle laitettiinkin lihaksen päälle, vaikka alkuun piti lihaksen alle. Rintalihas ei ollut tarpeeksi paksu implantin sijoituskohdasta.

Alkuun mietin, että onpas nämä pienet (laitettiin 360cc 168cm/63kg kroppaan), mutta nyt tykkään kyllä kovin! Tuovat hyvää balanssia mun harteikkaaseen runkoon :-D Ovathan nämä vielä niin turvoksissa, mutta isoa peukkua näille!

Henkilökunta ja Kullamaa olivat mukavia. Oli hyvä fiilis, vaikka pitkään jouduinkin odottelemaan vuoroani. Taisin olla sen päivän viimeinen leikkauspöydällä.

Fin-Est 6.12.2017 Kullamaa, Nagor pyöreä 360cc
168cm/63kg
A/pieni B-kuppi, kerran imetetty

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46078 : haave
Onnittelut jo tissien saaneille! :P
Ihanaa lukea tätä joulukuun ryhmää ja innostusta!
Mulla vasta konsultaatio 18.12. Leikkaukseen toivoisin pääseväni helmikuussa. Tuntuu niin pitkältä ajalta, kun koko ajan vaan asia mielessä ja netin syövereissä menee vapaa-aika asiaa tutkien.:laugh:
Asiaa olen pohtinut reilusti yli kymmenen vuotta, nyt kun päätös on tehty niin haluis ne rinnat HETI!
Tsemppiä tulevaan!!

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46079 : haave
Anin86 sulla julkisella puolella. Miten asiat eteni julkisella, mihin olit ekana yhteydessä?

Mä luulen et mulla on jonkunlainen kehityshäiriö, sillä rinnat ei ole kehittyneet, eikä maito noussut. Tubulaariset ei kuitenkaan ole. Ensin mietin, että käyn selvittämään julkisella, mutta en halunnut ihan terveyskeskukseen mennä. Käyn nyt sit plastiikkakirurgin juttusilla, ehkä hän osaa vinkata jos kannattaa mennä julkiselle. Tavallaan toivon, että vastaus on, että ei kuulu julkiselle, koska en vaan millään haluis oottaa enää! Ja kevättalvi olisi paras hetki toipumiseen, kun olen vielä kotona lasten kanssa.

Viivis, kiva kuulla että olet menossa Minna Rautiolle. Mulla on hänelle konsultaatio. Tulethan kertomaan sitten miten meni :) Saitko kuinka pian ajan konsultaaion jälkeen? Paljonko leikkaus tulee maksamaan? Kiitos jos jaksat vastata :)

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46080 : Kisu
Haave; ymmärrän tilanteesi! Itsellä oli kans jo teini-iästä haaveena rinnat; olen ollut aina hyvin pienirintainen, ja varsinkin imetyksen jälkeen nekin jäljelle jääneet muuttuivat ketunneniksi... :-D

Aika osaa kyllä madella. Itsekin laskin päiviä, että joko joko joko. Tsemppiä odotukseen, pian se palkitaan!

168cm/63kg

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46081 : haave
Kiitos kisu! Täytyy nyt konsultaaion jälkeen vähän rauhottua ja yrittää elää :laugh: vaikka sitten voi olla taas uusia juttuja mielessä! Odottavan aika on tosiaan pitkä!

Toipumisia sulle :) Ollaan melkei samankokosia, mä 167/60. Saas nähdä mitä kokoa mulle tarjotaan! Kovin iso ei varmasti näihin mahdu!

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46082 : Kisu
Sulle voidaan varmasti laittaa isommat 390cc hyvinkin, jos et ole imettänyt? :-) Mulla meinaan imetyksen jälkeen rasvakudos väheni ja rintapussi pieneni aikaslailla... Toisilla taas käy toisinpäin, niin hlökohtaista.

168cm/63kg

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46083 : haave
Ei mulla oikeestaa oo mitään rasvaa eikä rauhasta rinnoissa :silly: :blink:
Jos nyt muutama desin saa sujautettua :laugh: rasvan siirtoakin mietin, mut luulen et stressais liikaa mitä jää vai jääkö mitään ja hinta kirpasee! Noh, konsultaation jälkeen viisaampi. Kyllä nolla tilanteestakin on hienoja rintoja taiottu! :)

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #46086 : Riimari
Mulla konsultaatio 16.12 ja vähäsen alkaa jänskättää, leikkausaikaa ei ole sovittu, toivon ettei kuitenkaan olisi jonoa hirveästi. Oon suunnitellut tätä niin kauan, että mitä nopeammin pääsen leikkaukseen niin sen parempi. Mulla siis aika sairaala kl:n Jyväskylään. Esitän typerän kysymyksen, mutta kuinka nopeasti yleensä on mahdollista päästä konsultaatiosta leikkaukseen? Voi apua:whistle:

Lisää
1 viikko 19 tuntia sitten #46090 : anin86
emmasiren mulla on itseasiassa tiistaina, kun sulla maanantaina, mut joka tapauksessa mulla enää 10 yötä ja sulla 9 jäljellä vanhojen tissien kanssa :lol:

kisu kiva kuulla, että leikkaus meni hyvin! Ootko laittanut kuvagalleriaan kuvaa?

haave joo, mulla on tosiaan ihan keskussairaalassa tehtävä operaatio ja 4 viikon sairausloma. Varasin ajan yksityiselle plastiikkakirurgille lokakuun loppuun. Hän totesi heti, että ehdottomasti kuuluvat julkisen piikkiin, koska kyseessä aika paha kehityshäiriö. Ei tubulaarisuus yleisesti ottaen ole paha, mutta mun omat vaan to-del-la kamalat tissit. Hän teki lähetteen keskussairaalaan ja on itse vielä siellä konsultoivana kirurgina, joten olin sitten hänen vastaanotolla siellä keskussairaalassa marraskuun 29. päivä. Sovittiin koko, leikkaustapa ja -päivä. Tuolla sairaalassa ei ole plastiikkakirurgialla jonoja, joten pääsin nopeasti operaatioon.

Mä pelkäsi, että mulle aletaan ehdottelemaan myös rasvansiirtoa, mutta onneksi lääkäri totesi heti, että se ei tuota hyvää lopputulosta mun tapauksessani. Enkä kyllä ole vielä tähän päivään mennessä nettiä selatessani nähnyt koskaan hyvännäköisiä rasvansiirtotissejä. Sitten saa rampata siellä monta kertaa siirroissa, jos ja kun suurin osa ei jää pysyvästi tisseihin.

Voi viddu! Mulla on ollut pientä alkavan flunssan tunnetta 2-3 päivää! :unsure: Oon ottanut Panadolia ja Duactia, ettei iskisi päälle! Duact on pitänyt röörit paremmin auki. Ei mitään siis suurta, mutta sellainen tunne että se iskee päälle koska vaan.. Pitää suunnata apteekkiin halemaan jotain sinkkisysteemejä..

Tubulaariset eriparirinnat A/B-kupilla.
Kehityshäiriön korjausleikkaus julkisella sektorilla 12/18.

Mentor CPG 321 245-395cc (koko selviää leikkauspöydällä).

Lisää
1 viikko 19 tuntia sitten #46091 : Emmasiren
Mä kävin konsultaatiossa syyskuun lopussa ja leikkaus mulla on 18.12 mutta olisin saanut leikkausajan aikasemmin jos olisin halunnut.
Se riippuu aina kuinka suosittu se sairaala on mihin menet leikkauttaa, että onko monta ennen sua ehtinyt varata ajan. Laita niille viestiä tai katso lukeeko niiden nettisivuilla kuinka nopeasti yleensä pääsee konsusta leikkaukseen :)

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, suunnittella Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
1 viikko 17 tuntia sitten #46092 : Kisu
Riimari kyllä sä voit aika nopeallakin aikataululla päästä, tsemppiä! :-) Mä itse varasin melkein kahden kuukauden päähän, että sain kaikki maksut, lapsen hoidon yms hoidettua. Tietysti myös, jos on jotain lääkityksiä/tupakointia tms.mitä pitäisi välttää ennen leikkausta, niin siihenkin ottaisin muutaman viikon varokeajan. Kyllä ne siellä konsussa kertoo tarkemmin.

Jännää!! :-)

168cm/63kg

Lisää
1 viikko 16 tuntia sitten #46093 : Kisu
Anin86 en ole vielä laittanut kuvaa, koska nämä ovat vielä melko turvoksissa. Voisin kokeilla tikkien poiston jälkeen (ensiviikolla) katsella, miltä näyttää :-)

Nyt paljon vitskuja ja nestettä. Plus tietty lepäilyä, jos tuntuu flunssa iskevän. Kuume - ja tietysti joku suussa/kurkussa oleva tulehdus on estäviä tekijöitä, mutta jos sulla on muuten hyvä olo niin ei pitäisi leikkaus peruuntua! Pikaista toipumista :-)

168cm/63kg

Lisää
6 päivää 16 tuntia sitten #46098 : haave
Anin 86, Toivottavasti ei pahempi flunssa iske!
Sulla mennyt hyvin ja nopeasti julkisella!
Itsekin epäilen sitä rasvansiirtoa, tulos mietityttää! Hilkka Peltomaalla on kyllä muutama hyvännäköinen työnjälki rasvansiirrolla. Saa nähdä mitä eirassa ovat mieltä, aion puhua rintojen suurennuksesta, en silikoneista suoraan. Kaikki vaihtoehdot punnitsen :)

Lisää
6 päivää 8 tuntia sitten #46101 : Riimari
Hei kiitos vastauksesta! :) laitoin tosiaan viestiä kyseiseen paikkaan ja nyt odotellaan sitten vastausta, toki olisin soittanut, mutta arkisin saa vaan kiinni sieltä jos on leikkausaikaa yms varaamassa. Luulen, että ottavat alkuviikosta yhteyttä muhun. Mä oon niin malttamaton tän asian suhteen.

Lisää
5 päivää 7 tuntia sitten #46102 : Viiviis
Moikka! Mielestäni Minna Rautio on hyvin realistinen ja asiantunteva eli siksi valitsin hänet. Sain ajan noin 7 vko päähän kahden konsultaation jälkeen ja leikkaus kustantaa 5300 € :) Minulla on leikkaus keskiviikkona, joten voin palailla tänne miten leikkaus meni ja vaikuttaako koko oikealta. :) Suosittelen (ainakin tähän mennessä) Minnaa!

170 cm & 69 kg
Lähtökohta: 70A
Minna Rautio / Eiran sairaala 13.12.2017
Motiva Ergonomix demi 340cc / Lihaksen alle
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jemppa

Lisää
4 päivää 15 tuntia sitten #46110 : Vyvyan
Huomenna olisi leikkaus 13.12. ja jännittää jo vietävästi. :) Olen menossa Plastic Surgery Centeriin Helsingissä ja leikkauksen suorittaa Jyri Hukki. Konsultaatiossa oli puhetta anatomisista Sebbin implanteista kokoa 325cc ja tarkoituksena laittaa lihaksen alle. Lähtökohta on 65A ja pituutta/painoa 168/55. Messutarjouksena operaatio kustantaa 4980€. On ollut todella kiva lukea täältä kokemuksia kun omasta lähipiiristä ei löydy ketään jolla olisi implantteja. Tulossa paras joululahja itseltäni itselleni. :laugh:

13.12.17 Plastic Surgery Center / Jyri Hukki
Sebbin anatominen 325cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Sivu luotiin ajassa: 0.811 sekuntia