× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2017

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #46424 : Reetta
LiisaTu niin herättää, kysymyksiä. Mulla kävi mielessä et jos kävis spinningissä? Siinähän poljetaan jaloilla ja jännitetään keskivartaloa, tuleeko siinä rasitetta rinnalle..? Hirveesti ei ainakaan hölsky kun on hyvät liivit. Hmmm. Mulla käy kyllä aika pitkäksi :D

12/17 Nagorin pyöreät 420cc osittain lihaksen alle+ kohotusleikkaus /Mare Malva, lähtökohta 80D

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #46426 : Mimao
Liikuntakeskusteluun pakko osallistua, itselläni takana mastopexia + anatominen implantti 15.12.2017. Sain ohjeet kirurgilta ja antoi ymmärtää ettei minkäänlaista treeniä ikuisuuksiin. Onneksi olen valmennuksessa mukana niin olin hänen kanssaan keskustelemassa. Eli tällä viikolla pe tulee kolme viikkoa täyteen ja tällä viikolla olen saanut käydä KEVYESTI polkemassa pyörällä salilla. Ensi viikolla muutama jalkaliike mukaan laitteilla jotta käsiä ei käytetä, niin pari viikkoa. Sitten EHKÄ mukaan vähän hauista riippuen toipumisesta. Ei kannata ottaa riskejä. Tuntuu jo että kun tällä viikolla joutui avustamaan (hammashoitajana) että selviänkö siitäkään ilman riskejä..... Parhaani olen kuitenkin tehnyt. Kun on mastopexia myös tehty niin leikkaus on huomattavasti suurempi. Miten teillä joilla on myös mastopexia tehty? Millaisia kipuja? Itsellä vasen rinta parantunut hitaammin ja nyt kun töissä on ollut niin tuntuu että vasen puoli sivusta ärtyilee.... Sellaista sähköiskumaista tunnetta.... Sen puolen nännikin on kyllä ollut arempi heti alusta alkaen joten olisiko hermoperäistä? Kertokaa kokemuksia, kiitos!!!! Muuten siis rinnat hyvin siistin näköiset, hieman pinkeät sivuista vielä.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #46427 : Emminetti
Mulla olikin leikkaus päivää ennen sun leikkausta. Ja tehtiin pitkän kaavan mukaan. :) Juuri tässä keskustelussa oon kertonut kuinka toipuminen etenee, löydät ainakin ne kun selailet.

Aion pysyä jämptisti pois salilta 2 kk etten tee vahinkoa.

Kipuilen edelleen, vasta muutama päivä tuntunut että elämä saattaa voittaa. Nännit yliherkåt joihin kaikki sattuu. Nyt iho näyttää herkistyvän. Turvotus ei oikein mun mielestä ole laskenut, tietysti jonkin verran mutta voin edelleen peilata itseäni rinnan ihosta :D

Tsemppiä!

14/12-17 KT Kliinik, Tallinn
Jaan Troost ja Siim Simmo
Kohotus ja implantointi
Nagor high range pyöreä 360 lihaksen päälle.
163cm, 68kg. 4 imetystä

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #46428 : Emmasiren
Toi whatsapp ryhmä kiinnostaisi mua kans! :)
Mulla on ihan kamala hinku päästä salille! Tuntuu että sekoaa kohta kun ei saisi tehdä mitään! Kun on tottunut käydä monta kertaa viikossa salilla. Olen ottanut rauhallisesti ja siivonnut ja touhunut maltillisesti kotona, mutta tuntuu että nyt jo olisin valmis mennä salille treenaa :D mulla on mennyt toipuminen tosi hyvin eikä ole ollut oikeastaan mitään kipuja viikkoon, turvotus on laskenut ja leikkauksesta on nyt 2viikkoa. Mutta kai se on pakko yrittää pysyä salilta pois vielä siihen asti että on kuukausi leikkaksesta mennyt. En halua riskeerata että kävisi mitenkään huonosti.

Hienoa Anin86 että voit olla rauhallisin mielin siitä haavasta, hyvä siitä tulee! :)

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, Nagor 520cc, Jyri Kullamaa

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #46430 : Mimao
Luinkin tekstit aiemmilta sivuilta, kiitos kun kuitenkin vastasti millainen tilanne on nyt sillä se kiinnostaa. Etten turhaan ole hysteerinen,itselläni turvotus laski nopeasti melko lailla kun ystäväni teki leikkauksen jälkeen kaksi kertaa physiotouch laitteella hoitoa. Lähti nesteet liikkeelle hyvin. Sen jälkeen tulikin sitten uudenlaisia kipuja haavat jne ku kiristys helpotti. vähän pelottaa toipuminen, pelkään kapseloitumista yms että vaikka parhaani teen toipumisen kanssa niin riskit on aina.... Tänä päivänä on toki varmasti harvinaisempaa mutta silti pelottaa se....

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #46431 : Emminetti
Mimao, liityn hysteerisen joukkoon... =-O

Kohotus ja implantointi
163cm, 68kg. 4 imetystä

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46432 : Mimao
Joo.... Sitä kuuntelee vähä liikaakin tuntemuksia nyt ... Mutta onhan se selvää ettei oo heti menokunnossa ku iso leikkaus takana. Pitää olla iloinen että näinkin hyvin jo menee!:)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emminetti

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46438 : dream
Mä oon vähän epäröinyt tätä mun liivitilannetta. Mulla on nyt leikkauksesta 4 vk ja oon käyttänyt lähes kokoajan klinikalta saatuja M-koon tukiliivejä. Ne ei oo missään vaiheessa puristanut enkä tiedä onko ne tarpeeksi tukevat. Tuntuu vaan että monilla on ollut ihan epämukavan napakat varsinkin alussa. Kuitenkin ainakin ekat pari vk tuntui kamalalta olla ilman niitä, että pakkohan niistä on hyötyä olla. Aion seuraavaksi ostaa jotkut sporttiliivit ja toivon etten oo niistäkin sit epävarma. Mulla on töissä aina mukavat vaatteet joten en aikoihin aio ottaa normiliivejä siellä käyttöön. Hohhoijaa tätä mielessä pyörittelyä, oliskohan kellään tähän mitään kommentoitavaa :D

Mentor 425 hp lihaksen alle 12/2017

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46440 : Hellu37
Mulla on leikkauksesta aikaa kohta 3 vkoa. Liivejä olen itsekin miettinyt, että tukevatko tarpeeksi. Käytössä siis tietenkin vielä klinikalta saadut tukiliivit. Aluksi puristivat kyllä, mutta nyt ovat selvästi löystyneet, Jos kuitenkin laitan kireämmälle, niin tuntuu taas liian kireältä, onpas hankalaa. Eli onko hyvä, jos puristaa vai tukevatko silti, vaikka tuntuvat löysemmiltä!!

No sitten, tuohon urheiluun....mä niin tiedän tunteen, että ei malttais millään olla salilta pois. Olen myöskin aktiiviliikkuja ja salilla 5krt/vko tottunut käymään. Ja kyllä, tuntuu, että kaikki vaivalla hankitut lihakset ovat muuttuneet löysäksi, varsinkin jalat. Mutta treenata ehtii kyllä vielä, joten nyt vain malttia. Mulle sanottiin, että kuukauteen ei ole mitään asiaa salille, sen jälkeen voi varovasti tehdä jalkoja (liikkeitä, joissa ei tarvitse painoja käsillä nostaa esim. tangolle) ja 6 vkon päästä varovasti sitten käsia voi alkaa treenaamaan. Eli kuten monelle muullekin näin sanottu ja tätä aion noudattaa. Kävelylenkkejä olen tehnyt ja sen pitää nyt vaan riittää. Täytyy silti sanoa, että kyllä keskivartalo ottaa heti kaiken ilon irti liikkumattomuudesta ja siihen meinaa "mukavasti" alkaa kerätä ylimääräistä, vaikka muutoin olenkin hoikka. Toivottavasti olis suurin osa vaan turvotusta ja lähtee, kun pääsee kunnolla liikkeelle.

Oletteko muuten puhuneet miten avoimesti lähipiirille, kavereille, työkavereille tms. uusista tisseistä? :) Mä en ole kertonut kuin parille kaverille ja mun siskolle sekä tietty mies tietää (ja muuten tykkää). En muille aio kertoa, elleivät itse suoraan kysy. Mulla kuitenkin sen verran maltillinen koko, että ei välttämättä edes vaatteet päällä huomaa, jos ei ole aiemmin kiinnittänyt niin huomiota minkä kokoiset mulla ennen oli. Ilman vaatteita ero toki on huomattava :) :)

Motiva Ergonomix 360cc
170 cm/60kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46441 : Mimao
Sama liiviasias koskien! Mulla on pe se kolme viikkoa leikkauksesta ja liivit on löystyny mut nyt tuntuu huomattavasti siedettävän näkyä, ainoastaan sivuista, nänneissä ja aluspoimussa tuntuu ku arvet ja sivujen ja nännien iho nii arat :unsure: kovasti haluaisi käydä ostamassa urheilu liivit mutta kun turvotusta vieläkin on kumminkin nii kannattaako kun koko voi vielä muuttua.... Mulla laitettu anatominen 325cc ja liivit kumminkin peräti 75D vaikkeivät ees näytä juurikaan isommalta kun mitä oli ennen leikkausta eli roikkuvat läpyskät asetettuna push up 80B:hen :P
Joo ja liikun myös juurikin sen 4x salilla plus koira yms jutut. Mutta nyt pitää malttaa. Maha sama itsellä että on aina semilöllö niin saatika nyt ja käsivarsien kaikki lihaspaineet kadonneet sillä ennen tätä leikkausta olin jo kaksi viikkoa saikulla kun nielurisojen leikkauskin oli! Olin jonossa ja tuli peruutus.... Nyt on leikelty.... Ehti just toipua ennen tätä. Mutta oon yrittänyt ajatella että tää on pieni aika elämästä ja sitten pääsee treenaamaan ihanissa topeissa paremmalla itsetunnolla:) pitää pysyä positiivisena!

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46442 : Mimao
Niin ja tuosta että onko kertonut ja kelle. Mulla koko mun perhe tietää ja mies ei oikein tykännyt mutta ymmärsi kuinka tärkeää se on mulle niin hyväksy asian. Pelkää kaikkia toimenpiteitä jne niin tietty mietti jos tapahtuu jotain.... Ja ystäväpiirissä melkeinpä kaikki tietää, tosi avoin porukka jonka kanssa on kaikki jaettu niin oli luontevaa kertoa kun tiesi ettei suhtautuminen muutu ollenkaan.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46443 : Emminetti
Ihanaa jes en ookaan ainoa jolla vatsa on turvonnut tissien kanssa suunnilleen samassa suhteessa. Mietinkin tossa että onko sinnekin implantoitu jotain samalla.... :D
No jospa se siitä liikahtaa.

Mut oon nyt kattonut tosi tarkkaan mitä laitan suuhun koska haluan päästä noista ylimääräisistä asap.

Itte en ole kertonut kuin ihan lähimmälle kavereille ja perheenjäsenille. Mulle on periaatteessa sama kuka tietää ja huomaa. On tässä ollut viime vuonna muodonmuutosta muutenkin, 18kg miinustelin että sain hyvän pohjan leikkauksella.
Entiset liivit oli 80b ja kanssa kupit täytin rullaamalla nahkalärpykkeet sinne :D

Liiviasia mietityttää samalla tavalla, klinikan Lipoelasticin liivit on ja lisäksi tilasin toiset samanlaiset. Koko L.
Nykyään jos en laita hakasia ihan viimeseen taksiin, rinnat hölskyy kävellessä mikä ei kai ole hyvä asia?
Oon pari hakasväliä saanu kiristää ja nyt ollaan viimesessä. Pienenee, pienenee.
Ja ohjehan kai on se että liivien ei saisi puristaa rintoja mutta tukea kyllä. Mene ja tiedä näistä sitten...

Kohotus ja implantointi
163cm, 68kg. 4 imetystä

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46444 : Emminetti
Whatsapp-ryhmä!!
Kaikki jotka tahtoo ryhmään ja joulukuussa käyneet leikkauksessa
Ilmoittautukaa säpoon
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Sinne nimi (oikea) ja puhelinnumero niin lisäilen teitä ryhmään.
Haluan nimenne siksi että ainakin oma numeroni ei ole salainen ja tiedän lisätä nimellä yhteystiedot.

Ryhmälle nimiehdotuksia, laitetaanko vaan Joulukuu? :)

Kohotus ja implantointi
163cm, 68kg. 4 imetystä
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: anin86, LiisaTu, Emmasiren

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46445 : anin86
emminetti laitoin spostia! Ryhmän nimellä ei väliä :)

Haavan tilanne on luullaksen rauhallinen nyt. Eilen se hoidettiin polilla, enkä ole tänäänavannut pakettia, koska haluan antaa sen kuivahtaa kunnolla. Meen huomenna suihkuun ja voin napata siitä kuvan sinne wa-ryhmään :) Ei infektio-oireita, eikä mitään tuntemuksia haavassa.

Tissituntemukset ovat vaihtelevia. Tunto alkaa palailemaan oudolla tavalla. Aivan kuin olisi todella herkkä tunto, mutta silti ei tunnut esim. kipua. Tikkasivat eilen ilman puudutusta :whistle: Autolla ajaessa tissit on ihan herkillä, kutittaa/kihelmöi/”ylituntuu” ihan kuin auton moottorin hyrinä raastaisi tukiliivejä tissiä vasten :laugh: ei kipeä tunne, mutta todella vastenmielinen. Samalta tuntui olla ilman tukiliivejä ja toppi päällä, kun tuuletin tissejä ja annoin niille vapauden hetken :laugh:
Kipua tuntuu kyljellä ollessa joskus ja välttelen sitä asentoa vielä. Kipu tuntuu implanttitaskujen ”reunoilla”, eli uusissa rinnanaluspoimuissa (niitä laskettiin leikkauksessa) ja oikean rinnan tissivakoreunalla sekä ylhällä. Välillä tulee viiltokipuja, niitä aina säihkähtää, mutta oon lukenut niiden olevan aivan paranemisprosessiin kuuluvia.

Oli ihanaa, kun eilen mun plastiikkakirurgi kopeloi tissit kunnolla ja arvoi samalla yleisen tilanteen. Sain luvan nukku kyljellä ja olla yöt ilman tukiliivejä, jos haluan. Ei kuitenkaan vielä tunnu siltä, että haluaisin olla, kun tuo tuntoaisti on inhottavan herkkä ja kylkiasennossa tosiaan enemmän särkyä reunoilla.

Kuntoilu on mulle vierasta :blush: oon aika vasta-alkaja näissä ja aloittanut alkutalvesta lenkkeilyn/hölkän tupakan polton lopettamisen myötä. Ajatuksena olisi ostaa Schock Absorberit ja aloittaa tavallinen lenkkeily, kunhan haavat parantuneet ja saan hikiluvan. Sitten noin +2-3kk päästä ostan ne juoksuliivit ja alan kokeilla voinnin (ja luvan) perusteella hölkkäilyä. Yläkroppaa en treenaisi kylläkään pariin kuukauteen, jos se olisi mun harrastus..

Tubulaariset eriparirinnat A/B-kupilla.
Kehityshäiriön korjausleikkaus julkisella sektorilla 12/18.

Mentor CPG 321: oikea 395cc ja vasen 355cc.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46449 : Mimao
Mä myös tuun Whatsapp ryhmää! Saa nopeimmin vertaistukea kun sitä tarttee! Joo noita samoja liivejä oon haaveillut kun anin86! Niin mahtavan tukevan oloisia! Ja sellaiset haen heti kun voi.
Lisäksi mies on luvannut ostaa Calvin Klein alusasusetin josta oon haaveillut mutta en ikinä hommannut aikanaan kun ei ollut sinut rintojen kanssa. Nyt sanoi sitten että mikäli ne vielä tahdon niin kyllä ne hankitaan ;) ensimmäistä kertaa alusvaateosastokin kiinnostaa

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #46450 : Emminetti
WA-ryhmä luotu ja lisäilen sitä mukaan jos säpoon tulee lisää halukkaita liittyviä.
Sitten en voi liittää ellei sinulla ole itselläsi WA käytössä. :(

Lähetin myös jokaiselle vastauksena säpoon oman nimeni ja puhelinnumeroni.

Ja tissiasiaa. :D
Mulla on alkaneet kivut roimasti hellittää. Tasan kolme viikkoa sitten tähän aikaan olin laivassa. Täytyy sanoa että jostain syystä en muista siitä juuri mitään, olikohan niin shokissa vai onnesta sykkyrällä? :D

Tänään uusi asia, nuo nännin seudut jotka olleet tosi arat, kutiaa nyt, eli kai se tarkoittaa paranemista.
Autossa istuminen on ollut koko ajan yhtä h#&+@#tiä aikalailla samoista syistä kuin Anin86 kuvaili.
Ja olisipa älyttömän mukavaa päästäkin tässä vaiheessa kirurgin hipelöitäväksi ja saada henkilökohtaiset ohjeet miten jatketaan. Anin86, vaikka sulla oli huolta ja murhetta tossa niin toi kirurgin tapaaminen ehdottomasti hyvä juttu!

Kohotus ja implantointi
163cm, 68kg. 4 imetystä

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46473 : meeya91

Emminetti kirjoitti: Whatsapp-ryhmä!!
Kaikki jotka tahtoo ryhmään ja joulukuussa käyneet leikkauksessa
Ilmoittautukaa säpoon
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Sinne nimi (oikea) ja puhelinnumero niin lisäilen teitä ryhmään.
Haluan nimenne siksi että ainakin oma numeroni ei ole salainen ja tiedän lisätä nimellä yhteystiedot.

Ryhmälle nimiehdotuksia, laitetaanko vaan Joulukuu? :)

Laitoin s-postia aamupäivällä! :)

12/2017 Finest, Jyri Kullamaa.

420cc Nagor Impleo HR, sijoitustapa: lihaksen päällä.

167cm/61kg

2x imetetyt B-kupit, rinnan alta 71cm.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46474 : Emminetti
Lisätty ryhmään! :)

Kohotus ja implantointi
163cm, 68kg. 4 imetystä

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46479 : Riimari
S-postia laitettu :)

168 cm/65 kg motiva demi 575cc lihaksen alle 4/1/2018

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46489 : Reetta
S-postia laitettu!

Mulle möi kirurgi vain yhdet tukiliivit. Joita käytän nyt vain öisin. Päivisin mulla on shock absorberit. Kävin ostaa jo yhdet normirintsikat...

Mulla kaikki tietää kenenkä kaa oon tekemisissä. Ei oo mikään salaisuus ja mielelläni kerron ja esittelen :D

12/17 Nagorin pyöreät 420cc osittain lihaksen alle+ kohotusleikkaus /Mare Malva, lähtökohta 80D

Sivu luotiin ajassa: 0.910 sekuntia