× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Joulukuu 2017

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45691 : dream
Joko täällä ois muita joilla leikkaus joulukuussa? :) Ei millään jaksais odottaa. Ekassa konsussa olin jo elokuussa, mutta silloin piti vielä jättää miettimisaikaa ja joulukuussa pystyn parhaiten olla töistäkin pois. Pahin kuvien selailu on jo mulla ohi ja nyt oon miettinyt enemmän käytännön juttuja, eli millaset vaatteet otan mukaan ja kuinka kaikki hommat sujuu kotona leikkauksen jälkeen.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45696 : Safiiri
Täällä yksi malttamaton! Kävin kolmessa eri paikassa konsultaatiossa elokuussa ja heti syyskuun alussa varasin ajan. Halusin saada leikkausajan mahdollisimman lähelle jouluaattoa, jotta ei tarvitsisi hirveästi ylimääräisiä vapaita ottaa töistä. Sainkin ajan 22.12. ja sinne tuntuu olevan ikuisuus! Joka viikko selaan kalenteria ja laskeskelen, montako viikkoa on jäljellä leikkaukseen. xD

Olen aina ollut käytännössä rinnaton. Rintani eivät täytä yksiäkään rintaliivejä. Ainoastaan raskaana ollessa ja imetysaikana olin tyytyväinen rintoihini, kun oli edes jotakin täytettä rinnoissa ja A-kupin rintsikat olivat kerrankin sopivan kokoisia. Imetyksen jälkeen rinnat palautuivat yhtä olemattomiksi kuin ennen. Yksi minua konsultoinut kirurgi sanoi osuvasti, että eihän minulle ole kuin lusikallisen verran rasvaa rinnoissa. =D

Menen leikkaukseen Janne Jyrängille ja minulle laitetaan Motiva Ergonomix Demi 340 tai 360.

Ennen aina ajattelin, että en halua itselleni silikoneja. Tuntui pelottavalta ajatukselta, että kehon sisällä on jotain vierasta ainetta. Tänä keväänä tulin kuitenkin siihen tulokseen, että haluan pystyä nauttimaan naiseudesta ja kehostani, ja nyt se ei vain tunnu mahdolliselta rinnattomuuden takia. Itse asiassa tämän palstan lukeminen ja muutenkin asian tarkempi selvittäminen sai muuttamaan mielipiteeni silikoneista.

173 cm/59 kg

Menossa leikkaukseen Janne Jyrängille 12/2017. Laitetaan Motiva Ergonomix Demi 340 tai 360. Lähtötilanne lähes olematon.

Nenäleikkaus 10/2014, Kaarlo Ståhlberg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jemppa

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45701 : dream
Sama juttu, monta vuotta meni ennen kun päätin että ihan oikeasti teen tämän vaikka en ikinä oo ollut tyytyväinen mun vartaloon.

Mä myös lasken viikkoja :D Hiukan varmaan menee tuskaisesti ihan viimeset päivät.

Mulle todnäk tulee 350-400 pyöreet Mentorit puoliksi lihaksen alle. En tiedä profiilia vielä, moderate plus tai high. Varmaan high koska mulla on jonkin verran löystynyt tissit imetyksestä. En vaan halua yhtään sellasia kuplia niin pitää siitä vielä sit puhua.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45710 : Viiviis
Täältä löytyy kanssa yksi, jolla on leikkaus joulukuun puolessa välissä. En malta odottaa! :)

Menen leikkaukseen Eiran sairaalaan, jossa Minna Rautio tekee rintojensuurennusleikkauksen. Olen 170 cm ja painan 69 kg ja syytän maan vetovoimaa siitä, että kaikki rasva on kerääntynyt alakroppaani, kun taas yläkroppani on hyvin siro. Tällä hetkellä käytän 75A-B kokoisia liivejä, joten olen olemukseltani aika rinnaton ja kroppani ei ole sopusuhtainen. Syy miksi juuri haluan tähän leikkaukseen on se, että ylä- ja alavartaloni olisivat samaa paria.

En osaa millään päättää implanttikokoa - joko Motivan Ergonomix 340cc tai 360cc lihaksen alle. Luulisin kallistuvani 360cc, jolloin rinnat eivät ainakaan ole liian pienet enkä varmastikaan tule pettymään. Implanttien sovituksessa olisin päätynyt 340cc-kokoon, mutta olen ymmärtänyt niiden antavan täysin väärän kuvan lopputuloksesta, joten sen takia haluan laskea varman päälle ja ottaa 360cc. En kuitenkaan haluaisi näyttää Pamela Anderssonilta, joten vaikeita valintoja oivoi. :D

Odotan innolla, että leikkauksen jälkeen pääsen ostamaan kauniita rintaliivejä ja tuntemaan oloni naiselliseksi!

170 cm & 69 kg
Lähtökohta: 70A
Minna Rautio / Eiran sairaala 13.12.2017
Motiva Ergonomix demi 340cc / Lihaksen alle

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45761 : Emminetti
Täällä odotellaan joulukuuta kuin kuuta nousevaa!! Olen käynyt kahdessa konsultaatiossa, alkuvuonna minulle suositeltiin rasvansiirtoa ja kohotusta toisessa paikassa, toisessa konsussa asia suunniteltiin mielestäni realistisemmin, eli Sebbinin 400 tulee kohotuksen kanssa.
Takana 4 täysimetystä ja rinnat 75b -85c/d-75b. Nykyisessä tilanteessa roikkuvat pussit. Nännit täysin maata kohden, on todella rumat, ryhdittömät ja masentavat.
Pituus 163 ja paino 66.
Leikkaus tehdään virossa kahden kirurgin yhteistyönä (Jaan Troost ja Siim Simmo) joulukuun 14.
Olen vuosia haaveillut tästä ja nyt en millään malttaisi odottaa että MINÄ SAAN OIKEAT RINNAT!!
Olen niin niin iloinen ja vain iloinen vaikka vähän alkaa jo jännittääkin.

Nuorenakin, enne lapsia, rintani olivat riippu-mallia. Ne eivät ikinä ole olleet terhakkaat tai pystyt.
Harrastan saliliikuntaa joten toivon saavani implantit lihaksen päälle. Silloin myös paraneminen on nopeampaa. Olen harteikas ja leveärintainen joten implantin koko saattaa vielä hiukan muuttua leikkauspäivänä.

Voi miten mä tätä olen toivonut ja nyt se tapahtuu!!

14/12-17 Viro
Jaan Troost ja Siim Simmo
Kohotus ja implantointi
Sebbin keskikorkea pyöreä 400cc
lihaksen päälle.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45769 : mirandael
Hei täällä sama tilanne edessä päin. Rinnat melko veltostuneet, ja roikkuvat. Ikää vasta 24 vuotta, joten olen myös innoissani tulevasta! :) Olen vasta tammikuussa ajattellut meneväni leikkaukseen.
En ole vielä päättänyt mihin menen operoitavaksi, odotan vielä muutamalta klinikalta hinta arvioita, mutta edessä myös kohotus ja samalla laitetaan implantit.

Mihin olet menossa operoitavaksi? Paljonko tulee hintaa leikkaukselle?

Kiitos vastauksista :)

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45775 : Emminetti
Ensin kävin KL klinikan arviossa, Asko Salmen luona. Asko ehdotteli rasvansiirtoa rintoihin vaikka sanoin että tarkoitus on laihduttaa (ja nyt olenkin päässyt tavoitepainoon, -18kg). Ja ehdotti leikkausta tehtäväksi ennen painonpudotusta. Jos olisin tehnyt niin, olisivat rintani jo nyt uudelleen leikkaustarpeessa, ainakin täyttö tai implantti.

Nyt olen menossa Tallinnaan the Lookin kautta ja olen älyttömän luottavaisella mielellä koska operaatioon osallistuu kaksi erittäin hyvää kirurgia yhden sijaan!!
Kyseessä siis myös kohotus sekä implantti.

Hintaa koko asialle tulee saattajapaketin(saattajan matkat ja yöpyminen klinikalla+ruoat) kanssa vain 3950€!!! Se on vähän, etenkin kahdella kirurgilla.
Kesällä oli Lookilla kampanja jossa muutama nopein varaaja sai tosi hyvän tarjouksen ja mä tartuin siihen. Olen tyytyväinen.

14/12-17 Viro
Jaan Troost ja Siim Simmo
Kohotus ja implantointi
Sebbin keskikorkea pyöreä 400cc
lihaksen päälle.

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #45790 : Emmasiren
Hei! Minäkin olen menossa joulukuussa leikkaukseen! Enkä millään malta odottaa enää!
10 vuotta olen jo toivonut isoja rintoja ja eivät tulleet luonnostaan niin päätin vihdoin mennä ottamaan silarit tänä vuonna :D Olen menossa Fin-Estille ja ottamaan varmaan 550 tai 600cc pyöreän mallin lihaksen päälle. Minulla on luonnostaan ehkä b kuppi mutta olen aika leveä hartinen ja treenaan paljon niin minun kehossani omat rintani näyttävät mielestäni epäsopusuhtaisilta.

Mä olen aika lailla pakannut jo valmiiksi kassin minkä otan mukaan leikkaus reissuun kun odotan sitä niin innoissani! :D
Ainuat mikä vielä jännittää on nukutus , en ole aikasemmin ollut nukutettuna ja toivon ettei tule mitään komplikaatioita. En myöskään tykkää sairaaloista ollenkaan, joten se on minulle ison tavoite vaan päästä paikan päälle. haha :D
Kipuja en pelkää, minulla on aika korkea kipukynnys ja kipua voi aina lieventää lääkkeillä.

Leikkaus 18.12.2017 Fin-Est, 168/90kg, oma rinta 85b/c, suunnittella Nagor 520cc, Jyri Kullamaa
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: LiisaTu

Lisää
1 kuukausi 1 päivä sitten #45829 : meeya91
Heippa!

Täällä yksi 12/2017 leikattava. :silly: 167/59 mitat.

22.12. tarkalleen ja Finestin kautta menossa.

420 cc tai 460 cc Nagor Impleo suunniteltu.

Alkaa oleen jäätävää paniikkia ilmassa. En oikein välillä edes tajua että se päivä on oikeasti tulossa. :laugh:

Nyt tässä yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa koska muuten menisi hyvinkin hitaasti odotus.

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45863 : meeya91
Voi kökkö.

Löytyi tänään kasvain vasemmasta rinnasta ultran yhteydessä.

Jos hyvälaatuinen niin ei estä leikkausta.

Onneksi valitsin tutkimukset tehtäväksi täällä ennen leikkausta enkä jäänyt odottamaan että vasta Virossa olisi tehty leikkaus aamuna.

Tässä muuten ennen kuva rinnoistani.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45867 : Susanne
Moi.

En halua pelotella sinua mitenkään, mutta itse laittaisin kysymyksen vaikka tänne asiantuntijapalstalle ja kysyisin kannattaako kasvain (fibroadenoma?) poistaa ennen leikkausta...voisit liittää radiologin lausunnon kysymykseesi.

Nagor Impleo 300cc

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #45868 : Catya
Mä olen vähän ihmetellytkin tota fin-estin uutta toimintamallia, että vasta paikan päällä Virossa tehtäis tutkimukset.. onneks kävit etukäteen tutkituttamassa rintasi

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45967 : anin86
Moi!

Liityn joukkoon myös, eli leikkaus joulukuun 19. päivä ja tarvittaessa aiemmin, jos tulee peruutuksia. Mulle laitetaan pisaran malliset Mentorit ja todennäköisesti lihaksen päälle. Lopullinen koko valitaan leikkauspöydällä, mutta noin 395cc toiseen ja toiseen vähän vähemmän. Menevät nännin kautta ja pienentävät samalla kohtuuttoman suuret nännipihat, joten arpi katoaa kauniisti nännin rajaan. Mut leikataan julkisella puolella yleisanestesiassa ja sairaalassa olen vähintään yhden yön.

Tubulaariset eriparirinnat A/B-kupilla.
Kehityshäiriön korjausleikkaus julkisella sektorilla 12/18.

Mentor CPG 321 245-395cc (koko selviää leikkauspöydällä).

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten - 2 viikkoa 3 päivää sitten #45969 : jemppa
Moikka!
Mulla leikkaus 16.12. Helsinki clinicillä. Sekavat fiilikset, vihdoin mun unelma on toteutumassa! Innostunu fiilis mut silti pelottaa ja jännittää. :blink: Jyränki suositteli 355/375cc, lopullinen päätös tehdään leikkauspäivänä. Mua vähän mietityttää, kun kävin myös laatukirurgian konsussa ja siellä Jaan Troostin mielipide oli, että suurin mitä mahtuu on 275cc ja Katrin Kruunvald sanoi 300cc olevan ok koko. Jyränki sanoi vaan suoraan, että sopusuhtainen lopputulos saadaan just 355/375cc. Mietityttääkin et miten voi olla noin suuri ero kirrojen mielipiteissä.. :laugh:

21vuotias
162cm ja n 55kg
Lähtökohta 70AA

21 vuotias
162cm/55kg
Lähtökohta 70AA/65A
Suunnitteilla 355cc tai 375cc
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 3 päivää sitten : jemppa.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45970 : Irene
Sivusta sen verran huutelen, että jos Jyränki on sanonut että tarvittaisiin tonkokoinen implantti, ja taas Troost on kannattanut noinkin pientä, niin en , suoraan jos puhun, ainakaan uskaltaisi lähtemään ottamaan sitä pienintä tarjottua suorilta käsin. Troostin laittamia leveitä kiitoratoja ja niiden vuoksi tulleita uusintaleikkauksia on nähty sen verran etten ainakaan tilanteessasi uskaltaisi ottaa riskiä. Jyrängiltä en ole huonoa jälkeä vielä nähnyt joten häneen tässä enemmän luottaisin. Kruunvaldista liian vähän tietoa että osaisin kommentoida mitään. Jos pelottaa että tulee liian isot/toiveissa mahdollisimman pienet, hae vielä joku nimenoman implantteihin erikoistuneen kirran kanta, muuten uskoisin että voit mennä huoletta Jyrängin leikattavaksi. Mulla kokohaitari oli tämä 325cc (joka oli pienin mikä istui) -> tonne 500++ (mistä en halunnut enempää kuullakaan- makuasioita:laugh: ) kun on leveä rintakehä ja nahkaa reilusti imetysten jäljiltä.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jemppa

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45975 : jemppa
Kiitos tästä! Luottavaisin mielin oon menossa Jyrängin veitsen alle. :) Kuhan mietiskelin ja halusin kuulla jonkun tietävän mielipiteen.

Nyt pari viikkoa odottelua! Tsemppiä kaikille kohtalotovereille. :)

21 vuotias
162cm/55kg
Lähtökohta 70AA/65A
Suunnitteilla 355cc tai 375cc

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #45983 : Suppilo
Mä meen 28.12. ! Konsussa suunniteltu 300-330cc, mutta todennäkösesti isommat laitetaan :)

Lähtökohta: 3ximettänyt 65-70A
165cm 50kg
Suunnitteilla: nagor 300-330cc Finest/ Siim Simmo. 28.12.2017

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #46044 : Kisu
Täällä menossa 6.12. Fin-Estille. Nyt, kun tätä kirjoittaa niin alkaa kyllä niin vatsan pohjassa kutkuttamaan! On kyllä päiviä niin laskettu, että huh...

Mulla suunnitteilla 330-360cc nagorin pyöreä. Lähtötilanne on pieni 75A/B, kerran imetetty. Kullamaa leikkaavana plastiikkakirurgina.

Jos joku sattuu samoihin aikoihin, niin ilmoitusta kehiin! :) Tsemppiä kaikille!

Fin-Est 6.12.2017 Kullamaa, Nagor pyöreä 360cc
168cm/63kg
A/pieni B-kuppi, kerran imetetty

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #46047 : Hellu37
Moi!
Mulla leikkaus 15.12 samaisessa paikassa. Koko vielä vähän epäselvä, tarkennetaan vielä yhen käynnin aikana ennen leiikausta. Suunniteltu anatominen 335cc. Jännittää ihan älyttömästi jo nyt ja toivois vaan et aika menis nopeesti!!!!

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #46055 : dream
Mulla on tissit nyt! :D Olin jotenkin ihmeellisen tyyni eilen, muulin et en vaan oikein tajua mitä tapahtuu mutta sit vielä leikkauspöysälläkin hymyili itsekseni ja tuojotin kattoa siihen asti että nukahdin. Tuli siis kokonaan lihaksen alle, 425 hp pyöreä. Konsultaatiokin oli vasta eilen koska oon siis Tukholmassa. Sanoin et oon ajatellut hp 375 ja kirurgi antoi mulle toukan paidan alle implantit kertomatta mitä kokoa ne on.tuntu tosi isoilta mut ajattelin et kai niiden pitääkin, mutta sit kokeilin kuitenkin pienempää ja vähän keskusteltiin mun ajatuksista ja se tuntu just sopivalta. Vasta silloin kirurgi kertoi että koko on 425 ja että 375 ois mulle liian kapea :D Tosi kiva oikeesti kokeilla tolleen tietämättä niin ei oo ennakkoajatuksia. Oon siis ollut 75 A ja rinnat ei oo ihan somasti vierekkäin, mut nyt tuli parempi cleavage :) Herättyäni mua väsytti vaan hirveesti ja hetken olin ihan pihalla missä oon. Omaan sänkyyn pästyäni olin ihan ok, mutta pwlkästään istumaan nouseminen tuntu siltä et pyörryn tai oksennan joten vähän odottelin ennen kuin uskalsin lähteä vessaan. Nyt on lääkkeet haettu apteekista ja teipin sain klinikalta. Tosi turvonneet ja näytti paita päällä ihan valtavilta mut eiköhän tää tästä :D Tsemppiä kaikille muille odotukseen ja leikkaukseen!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, Emmasiren, jemppa

Sivu luotiin ajassa: 1.000 sekuntia