× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Implantin laskeutuminen ja sen näkyminen

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45536 : marjusca
Hellou!
Olen aika noviisi täällä joten kysyn teiltä kanssasiskoilta apuja :laugh:

Mulla siis laitettiin 18.8.17 silikoonit finestillä. Osittain lihaksen alle, ja koko 300cc anatominen( en tiedä osaanko nää oikei kirjottaa :laugh: )

Nyt kuitenkin mennyt se 1,5kk leikkauksesta ja ruennut implantin alareuna näkymään suoraan edestä katsottuna sekä sivulta katsottuna. Eli siis kun suoraan katoo peilistä itseään, niin rinnan alareunassa selkeesti implantin raja näkyvillä ja sit tulee nyppylä jossa on oma rinta. Sama sivuprofiilissa, eli oma rinta, sit silikoonin alareuna nyppylänä. Onko muilla ollut tämmöstä ja onko normaalia?

Laitoin finestille viestiä ja sanoivat että ei ole hätää asian tiimoilta, näkee tuloksen vasta kun leikkauksesta Se 6kk

Silti mietityttää jääkö rinnat nyt tän näköseksi :unsure:

En tiedä ymmärtikö kukaan tekstistäni mitään..

Lähtö: 70A, 3 imetystä takana

2017 elokuu Nagor pyöreä 300cc, osittain lihaksen alle. Finest Jyri Kullanmaa. 158cm ja 51,5kg

2018 huhtikuu Polytec pyöreä 505cc osittain lihaksen alle.
Diamond Clinic Siim Simmo

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45537 : ilyena
Googlaa double bubble, näyttääkö se tolta? Mutta sulla on tosiaan noin vähän aikaa leikkauksesta, että varmasti rinnat vielä muuttavat ulkonäköään.

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45538 : marjusca
Joo todellakin näyttää tolta :( eli onko leikkaus siis menny vituiksi? Rupeen kohta oikeesti itkee..ei tää voi olla todellista..mitä nyt?

2017 elokuu Nagor pyöreä 300cc, osittain lihaksen alle. Finest Jyri Kullanmaa. 158cm ja 51,5kg

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45543 : Katsku88
Hmm vaikea sanoa, kun ei näe kuvaa. Mutta mulle kirurgi sanoi, että koska implantti tulee alemmaksi kuin mihin oma rinta loppui niin siihen kohtaan tulee jäämään jonkinlainen raja, että sille ei kai oikein voi mitään. Mulla siis 300cc pyöreä Sebbin implantti osittain lihaksen alla. Oliko sulla siis anatominen vai pyöreä implantti? Kirjoitit, että anatominen mutta sun profiilin tekstissä lukee pyöreä.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45544 : pulla
Mulla oli myös tuota tuplarintaa havaittavissa alkukuukausina. Pikkuhiljaa se kuitenkin hävisi rintojen hakiessa paikkaansa. Joten en olisi vielä huolissani.. :)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Noorah, Emmah

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45545 : marjusca
Ääh siis tarkoitan pyöreä implantti, ei anatominen..menen sekaisin jo itekkin. Pelottaa et menee vääriin käsiin kuvat jos tänne laitan :O enkä tiiä osaanko ees laittaa :side: =D mitä kautta se kuva pitää ladata?

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten - 1 vuosi 2 päivää sitten #45546 : marjusca
Katsotaan osaanko lisätä kuvan vai meneekö miten vituiks tää homma :laugh: :laugh:

Viimeksi muokattu: 1 vuosi 2 päivää sitten : marjusca.

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45555 : Katsku88
Kannattaa varmaan luottaa siihen, että rinnat muotoutuu vielä 6kk ajan leikkauksen jälkeen, joten älä vielä murehdi, vaikka varmasti pelottaa ja harmittaakin tällä hetkellä. Tsemppiä!

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45557 : Susanne
marjusca, laskettiinko sulla molempia rinnanaluspoimuja? Mulla on sellainen käsitys, että varsinkin jos korjataan tubulaarista rintaa laittamalla implantit lihaksen alle voi tulla helpommin tuplarinta...mutta voin olla väärässäkin, kun en ole ekspertti. Toivotaan, että tilanne sulla piankin muuttuu parempaan suuntaan.

Nagor Impleo 300cc subfascial

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45560 : marjusca
Joo laskettiin! Ja kirurgi vastaskin, ettei ole kyseessä tuplarinta, vaan mun oma rinnanaluspoimu näkyy voimakkaasti viellä tuossa, koska tosiaan poimua piti laskea kun nännit sojotti maata kohti imetyken tiimoilta. Sanoi että pitäisi korjaantua, mutta jo ei korjaannu voidaan avata rinta ja rikkoa kudosta mun oman poimun kohdalta, että kudos antas periksi ja poimu poistuisi. Kuulostaa brutaalilta enkä nyt ihan äkkiä siihen haluis, mut katsellaan.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kokonainen1

Lisää
1 vuosi 1 viikko sitten #45561 : Susanne
Hyvä, että kirurgi ottaa vastuuta eikä esim. sano että potilaan kudokset nyt vaan on tällaiset, että näin kävi. Toivottavasti saat mieleisen lopputuloksen ja tsemppiä;)

Nagor Impleo 300cc subfascial
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kokonainen1

Lisää
1 viikko 19 tuntia sitten #48319 : Kokonainen1
Hei!

Meillä muutamalla muullakin on nyt juuri tätä samaa tuplarinta ongelmaa. Kenellä oot käynyt toimenpiteessä? Miten sun kävi? Lähtikö itsestään vai tehtiinkö korjaavia toimenpiteitä?

Suunnitteilla 12/1017
Sebbin anatominen full profile 370cc osittain lihaksen alle

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi

Lisää
1 viikko 19 tuntia sitten #48320 : Kokonainen1
Äh. Nyt vasta maltoin lukea tarinasi kunnolla. Eli sulle vaihdettiin isommat implantit. Auttoiko se tuplarinta ongelmaan? Ne laitettiin kuitenkin samaan paikkaan eli osittain lihaksen alle? Itsellä ongelmana on juurikin tuo vanha tiukka rintapoimu joka erottaa oman rinnan ja implantin. Rintapoimua siis laskettiin alemmas toimepiteessä ja vanha poimu jäi näkyviin.

Tyydyitkö kohtaloosi ja maksoit itse uuden leikkauksen vai saitko alkuperäisen kirurgin kanssa sovittua korjaukseuksesta/korvauksesta? Olisin tosi kiitollinen jos ehdit vastailla.

Suunnitteilla 12/1017
Sebbin anatominen full profile 370cc osittain lihaksen alle

Omat mitat 163cm 63kg
B kuppi

Sivu luotiin ajassa: 0.830 sekuntia