× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen valmistautuminen

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45664 : monsterosa
Benze, voin kertoa tähän hieman omia kokemuksia, vaikka meillä onkin sijoitustapa eri. Mulla oli myös nimittäin tota tunnetta, että tuntu kuin implantti liikkuisi ja pelkäsin sitä aika paljon.

Mulla tosiaan laitettiin lihaskalvon alle implantit ja tehtiin kohotus elokuun lopulla. Alusta asti vasen rinta oli se "parempi". Oikea oli enemmän kipeä, turvonnut, ei laskeutunut yhtä nopeasti. No koska se oikea rinta oli kipeämpi, sitä tuli varmaankin alitajuntaisesti enemmän varottua. Eli rasitin vasempaa kättä toipumisajalla enemmän. Olin tietenkin saanut ohjeet, että pitää levätä ja ei saa rasittaa jne. Enhän mä tajunnut, ettei mitään kotiaskareita olisi saanut tehdä, tuli kannettua kauppakasseja, lenkitettyä koiraa, imuroin joskus 2 vkon kohdalla.. No sitten 3-4 viikon kohdalla leikkauksesta vasemmassa rinnassa ilmeni haavaongelmaa (leikkaushaavassa oli rintapoimussa siis pieni "reikä" mikä ei vaan suostunut menemään umpeen), ja alkoi siinä samassa rinnassa myös tuntua semmoista muljahtelua, tuntui kun implantti liikkuisi. Oikeassa rinnassa ei mitään. No suihkuttelin haavaa päivittäin ja odotin että menisi umpeen, ei mennyt. Soitin klinikalle ja lähetin sinne kuvat. Sieltä hoitaja sanoi, että rinnassa nestettä. Sieltä tehtiin mulle resepti antibiootteihin ja sain 10pv kuurin, ja ehdoton rasituskielto. No onneksi antibiootti puri, haava meni umpeen ja antibiootti myös puski nesteet liikkeelle ja muljahtelun tunne hävisi.

Mutta nyt siis kaikki hyvin. Pelkäsin silloin ihan hirveästi, että onko se muljumisen tunne pysyvää, tuunko loppuelämäni tuntemaan sitä, se oli nimittäin tosi inhottavaa. Pelkäsin myös onko implanttitasku revennyt tai jotain muuta. Nyt ei onneksi tissit enää tunnu mitenkään ja ei niitä enää edes "huomaa", nyt tosiaan hiukan alle 2 kk leikkauksesta.

Mutta tosiaan oma veikkaus on se, että siellä on nestettä mikä aiheuttaa ton tuntemuksen, niinkun mulla. Mullekkin sillon vastattiin, että hyvin epätodennäköistä, että siellä mitään olisi revennyt. En usko, että sulla on syytä huoleen :) Ja tosiaan tuohan on ihan normaalia, että tissit paranee eritahtia.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Benze

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45665 : Benze
Minäkin olen nyt reilun 2vko ja 3vko kohdalla vähän liikaa touhunnut. Lapset ja koirat hieman aiheuttaa hässäkkää. Pitää ottaa nyt iisisti ja katsella. Kiitos tästä. Helpottaa kun kuulee samantapaisia tuntemuksia. Vähän hysteerinen kun ei tiedä oikein mikä on normaalia ja mikä ei :D Minulla haavat on kiinni ja niissä ei mitään. Onneksi sinullakin parani lääkkeillä ja saapi nauttia elämää uusilla rinnoilla.

3.10.2017 PSC / Jyri Hukki
Sebbin anatominen pisaranmallinen, keskikorkea 325 cc lihaksen alle.

154 cm / 57 kg. Lähtökohta 3 krt imetetty, surullisen tyhjä B
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: monsterosa

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45666 : monsterosa
Sepä juuri, kun ei tiedä mikä on normaalia. Itse ainakin ollut aika hysteerisenä pienistäkin asioista.. :laugh:
Vastattiinko sulle klinikalta mitään?

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Lisää
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #45667 : Benze
Hei.

Minulla oli jäänyt viestin lähetys kesken. Kämmäri :D Nyt laitoin vasta uudelleen eli uskon että tänään tai huomenna viimeistään saan vastauksen. Huh. Raskasta kun koko ajan tiedostaa tuon tissin ja miettii pään puhki. Odotan innolla että ne sulautuvat ja laskeutuvat että niitä tarvi koko ajan miettiä. Miten niin kärsimätön :D :D
Laitan viestiä tänne heti kun saan vastauksia.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45672 : Maima
Tää lähtee ainaki tarkastukseen klinikalle niin kovasti säikähdin tänään! Nostin vähän painavampaa ku tähän mennessä ja sitten lähdin ulkoilemaan. Kaukaakaa en ehtiny kävellä kun tuntui vasemmassa rinnassa ihan ku joku ois revennyt. Kauhee kylmänhiki nousi pintaan että ei oo totta nytkö se haava aukes ja implantti sieltä putoaa yhtäkkiä. Nyt jo vähän naurattaa tuo reaktio :laugh: mutta kyllä pelästyin niin etten muista koska viimeksi. Ei kuitenkaa kummempia tuntemuksia sen jälkeen, mutta oman mielenrauhan ja -terveyden kannalta ehkä parempi käydä. :lol:

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #45819 : Sarah80
Maanantaina koittaa leikkaus, vihdoin ja viimein. Sellaista ihan pikkuasiaa tässä mietin, kun muistan jossain nähneeni, että leikkaukseen mennessä ei saisi olla meikkiä?

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #45821 : Piiuli
Joo, ei saa olla meikkiä eikä kynsilakkaa leikkauksen aikana. Jos haluaa, voi tietenkin menomatkalle ehostautua ja sairaalassa pestä pois :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #45822 : Benze
Hei

Miten sulla menee ?? Oletko kunnossa ??? :O

Miten muuten parantuminen? Täällä hyvin. Parin viikon takainen muljuaminen ja epämiellyttävä tunne on hävinnyt ja melkeinpä normaali olotila koko ajan. Mitään tuntemuksia ei enää ole. Ainoa on tuntohäiriöt rinnoissa :D Sekin lienee normaalia.

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #45823 : Benze
Laitoin vahingossa kysymyksen ketjun alkuun kun piti vastata tähän :D Sohlo. Miten sulla vointi ? :)

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #45826 : Maima
Moi!
Koko ajan parempaan päin. Töissä vielä yritän vältellä raskaimpien asioiden nostelua varmuuden vuoksi. Muuten sujuu ihan kivasti kaikki.

Samaisella reissulla kun kävin rintoja näyttämässä klinikalla sain tietää että mulla on kuukauden ajan ollut nuo tukiliivit väärin puettuna. :laugh: nyt sitte ahkerasti yrittänyt niitä pitää että implantit lähtis laskeutuun.

Onko sulla noi tuntohäiriöt missä kohtaa? Ite oon huomannu että rinnan alaosa on vielä melkolailla tunnoton ja nännit taas aivan yliherkät jopa. Rinnan yläosa taas tuntunut musta koko ajan ihan samalta. :)
Onks muuten pehmennyt sulla jo? Mä huomasin tossa pari päivää takaperin ekan kerran että mukavasti jo vähän hölskyy mukana kävellessä. :lol: aamuisin vielä jotenkin kovan tuntuiset mutta pehmenee päivän aikana.
Kuinkas sulle neuvottiin noista liiveistä, kun mulle sanottiin ettei saisi ekaan vuoteen pitää kaarituellisia pitkässä käytössä. :ohmy:

Tulipas oikeen kunnon maraton viesti :lol:

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #45858 : Benze
Hei

Kiva kuulla että parempi sinullakin :D Minulla on tuntohäiriöt eli tunnottomuus rinnan alapuolela ja oikean rinnan nänni yliherkkä, jopa kipeä jos koskee.
hmm.. Miten ne liivit voi pukea väärin :O Alkoi epällyttää että onkohan ne itelläkään oikein.. Neuvottiinko sulle klinikalla miten liivit puetaan ? mulle annettiin ohjeet. Eriasia muistanko oikein... :D
Minulla on mukavasti pehmentynyt. Vasen on jo hyvä. Oikea vielä vähän sojottaa ja pinkeä sekä kovempi ajoittain. Näyttää paremmalta kun kaksi viikkoa sitten..
Minulle kirurgi sanoi että osta aikaisintaan joululahjaksi rintaliivit. :D Ei muuten puhunut mitään ajasta. Toki sanoi että turhaan niitä nostaa korviin koska parempi jos ovat ns luonnollisessa asennossa kunhan alta on tukea. "kuristavia" rintsikoita ei suositellut siis. Vuosi kuulostaa kyllä pitkältä ajalta.... :O

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45864 : Maima
Ei neuvottu mitään liiveistä ennen leikkausta. Mulla siis sellaset liivit jotka menee edestä ensin hakasilla kiinni ja sitte siin on sellaset lerpakkeet jotka tarralla kiinnitetään toisiinsa. Leikkauksen jälkeen ne oli laitettu rintojen alapuolelle kiinni ja tietysti sitten tarkasti katsoin kuinka ne päällä oli ennen kun riisuin ensimmäisen kerran. Oikeastihan ne olisi siis kuulunut laittaa kiinni rintojen yläpuolelle. :laugh:

No mustakin toi vuosi kuulosti tosi pitkältä, kun tuntuu että täälä monelle puhuttu jostain kuukaudesta esim. Ostin nyt sitten parit kaarituelliset ja parit kaarituettomat. Ihan mahtava tunne kun kerrankin rintsikat täyttyy kokonaan. :woohoo:

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45866 : Benze
Mullekin oli puettu ne leikkauksen jälkeen väärin :D Kirurgi sitten seuraavana päivänä huomasi ja neuvoi miten ne pitää pukea oikein päälle ja mitä kannattaa huomioida. Huh. Minä painelen kans sit liivikaupoille :laugh: Saas nähdä mitä tarttuu mukaan. Minkälaisia liivejä ostit ? :D

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten - 3 viikkoa 4 päivää sitten #45871 : Maima

Benze kirjoitti: Mullekin oli puettu ne leikkauksen jälkeen väärin :D Kirurgi sitten seuraavana päivänä huomasi ja neuvoi miten ne pitää pukea oikein päälle ja mitä kannattaa huomioida. Huh. Minä painelen kans sit liivikaupoille :laugh: Saas nähdä mitä tarttuu mukaan. Minkälaisia liivejä ostit ? :D

No siis mähän lähdin saman päivän aikana vielä sairaalalta, etten sitten kirurgia enää nähnytkään ja ilmeisesti hoitajat ihan perussairaanhoitajia ei plastiikkakirurgisia.

Saisinkohan kuvan liitettyä, on niin koomisen näköinen tuo laatikko missä niitä pidän kun ennen se melkein tulvi yli ja nyt sielä on vain muutamat. :laugh: h&m:ltä löytyi hyviä kaarituettomia, koon kanssa vain vähän lottoamista kun usein ne ovat sitten merkitty s, m jne tai 34, 36.. push upeja en vielä ostanut kun niistä lukenut täältä että ei oo suositeltu alkuun.
Jotenkin hassua kun tähän kokoon on jo niin silmä tottunut että ihan kuin eivät olisi kasvaneet ollenkaan, mutta sitten kuppikoko onkin vaihtunut A:sta C:ksi (kaarituellisissa). Ja noissa balconette mallisissa parhaiten mulla istui D. :woohoo:

Leviääpäs typerästi tuo kuva.. kun tuosta i:stä painaa niin aukeaa normaali kuva..

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 4 päivää sitten : Maima.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46003 : Benze
Ihania värejä <3 Pitäis itsekin lähteä ostoksille.. en vieläkään ole saanut aikaiseksi :D

Minulla on ilmeisesti alkanut pukkaamaan nahan läpi tikkiä tms.. kipeä kova kohta haavan päässä ja aivanko näkyisi tikin pää mutta en saa siitä kiinni kun on vielä sisällä kuiten :O Huija... Miten sinulla menee ?

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46014 : Maima
Täälä menee oikein mukavasti! Hieman harmittaa, kun en oikein sittenkään pysty vielä käyttää noita ostamiaan kaarituellisia liivejä. Alkavat ikävästi painaa haavoja.. onneksi on olemassa myös kauniita kaarituettomia liivejä! :laugh:
Lähinnä tässä odottelen tunnon palautumista ja yritän olla ajattelematta sitä ettei se välttämättä palaa.

On muuten pitänyt kysyä, että kuinka sinulla sen tupakoinnin kanssa kävi? Mä olin sen pari kk polttamatta ja sitten taas retkahdin, toivottavasti haavat ei ota nokkiinsa.. en ole vielä uskaltanut niitä ruveta rasvaamaan, kun ihan kuin vieläkin toisen haavan päässä tuntuisi tikin pää :S

Kaiken kaikkiaan oon tosi onnellinen että vihdoin tein tän päätöksen ja varmuus siitä kasvaa päivä päivältä! Itseään on paljon mukavampi katsoa peilistä ja nyt jopa viitsii katsoa itseään peilistä. :laugh:

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46017 : Benze
Sama ! :D Tunto on ihan huolella pois oikeasta. Vasemmassa jo jonnin verran. Hassun tuntoinen tissi. Kyllä se tunto palautuu :D
Minä poltin ennen leikkausta koko ajan (tämän vuoksi olikin leikkauksessa runsasta verenvuotoa :(
Olen myös polttanut koko parantumisen ajan ja ei ainakaan leikkaushaavat ole ollut millänsäkään. Hyvin on koko ajan parantunut. Ainoa että joku sisäinen tikki solmu yrittää työntyä nahan läpi ja se tuntuu vähän häijyltä :O Toivotaan että tulee ulos kokonaan.
Minä olen kanssa tosi onnellinen että menin ! ihana ostaa paito/mekkoja jotka näyttää hyvältä kun on tissit :D ja ootahan kun pääsee alusvaate ostoksille ihan täysillä :D Täyttyy ne meidänkin kaapit uudestaan.

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #46030 : Maima
Jep! Nyt pitäis vielä kaivella loppu vaatekaappi ja laittaa kaikki ne paidat pois jotka ei enää istu päälle. Muuten tursuaa ulos kaapista kun innostuu ostelemaan uusia kivoja vaatteita :laugh:
Onks sulle sit laitettu ihan perus tikit ettei niitä sulavia?

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #46032 : Benze
Samat hommat olisi täällä :D Ei kun on mullakin itsestään sulavat mutta sanoivat että ns solmukohdat saattaa jäädä eikä jostain syystä sula. Tai sit tuo toinen haava vain menee vituralleen ja mätii sisälle :O No en usko sentään. Ei ole punainen tms.

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #46035 : Maima
Okei. No luulis et niist ei tulis mitään ku niiden kerta pitäis sinne hajota itekseen. No ehkä jotain muunlaisia tuntemuksia tulee sitten, jos jotain tulehdusta sinne yrittää tehdä.

Sivu luotiin ajassa: 0.791 sekuntia