× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkaukseen valmistautuminen

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45430 : Benze
Vihdoin ja viimein sain konsultaatiot käytyä ja rintojen suurennus on lähempänä kuin koskaan. Mietin vain kun otin leikkausajan nopeaan eli jo kahden viikon päähän. Kirurgi ei puhunut mitään rintojen ultraamisesta, verikokeista tms. "Onko nämä aina pakollisia" ? Huolen aiheena myös tupakointi koska ohjeissa lukee 4 vko ennen ja jälkeen polttamatta. Ei puhuttu mitään vaikka tupakoinnista tiesivätkin.. pientä pelkoa näköään on leikkaukseen menemisestä :D huh. Jännittää.. Kokemuksia ??

3.10.2017 PSC / Jyri Hukki
Sebbin anatominen pisaranmallinen, keskikorkea 325 cc lihaksen alle.

154 cm / 57 kg. Lähtökohta 3 krt imetetty, surullisen tyhjä B

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45433 : Epuuu
Missä kävit konsultatiossa ja mihin sun leikkausaika on varattu? Kuulostaa melkoisen erikoiselle... Mulla oli konsu 2,5kk sitten ja siellä JO kerrottiin kaikesta...

04.10.2017
Fin-Est Kullamaa
Suunnitelmissa 390 Nagor
163cm / 70kg
Lähtökohta laihdutettu ja tyhjä 70B

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45434 : Maima
Mulla ainakin ohjeistuksessa oli että 2vkoa ennen ja jälkeen leikkauksen ei alkoa eikä röökiä. Lähinnähän tuo tupakointi kai vaan hidastaa parantumista.. Kävin myös vapaaehtoisesti ultrassa ja verikokeissa. Niitä ei siis vaadittu, mutta ite halusin varmistaa että kaikki kunnossa.

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45435 : Benze
Kävin konsultaatiossa; Plastic Surgery Center, KC clinic ja Helsinki Clinic. Leikkausaika on varattu PSC.
Olin jotenkin niin jännityksessä että en huomannut näitä asioita kysyä. Pitää laittaa sähköpostia kun yleisesti on vaadittu tupakoimattomuus, ultrat ja verikokeet. Kysyttiin vain että oletko perusterve ja eikä mitään sairauksia. :O

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45436 : lehtosa
Psc ei vaadi ultraa eikä verikokeita. Omega-3 kalaöljykapseleiden ja alkoholin käyttö kannattaa lopettaa jo, kalaöljykapselit ohentaa/notkistaa verta joten suurempi riski verenvuotoihin yms, alkoholi samasta syystä. Sinuna lopettaisin myös sen röökaamisen nyt, juurikin sen takia että kudokset parantuis hyvin leikkauksen jälkeen :) tukisukat täytyy hommata ja laittaa ne leikkauspäivänä jalkaan, ja niitä käytetään 2vk yötä-päivää leikkauksen jälkeen (tai ainakin näin mua ohjeistettiin silloin kun siellä kävin leikkauksessa). Saat kyllä tosi kattavat ohjeet leikkauksen jälkeisestä hoidosta :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

Suunnitteilla uusinta leikkaus talvi 2017-2018
Toiveena +500cc implantti

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45437 : Benze
Oi voi... mitenköhän minun käy.. tupakointi on perseestä mutta lopettaminen seinään on kyllä hankala.. onnistuukohan. :O Tukisukista ja kalaöljykapseleista sanottiinkin :) Ihana henkilökunta siellä mutta konsultaatio oli lyhyt ja minä ihan pää punaisena pinnillä niin ei tullut mitään kysymyksiä siinä mieleen. Noh. Tajusin kun katsoin että eihän sinne kahta viikkoa ole vaan enää viikko !! 3.10 veitsen alle. 21.9 tein päätöksen :)

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45438 : lehtosa
Kuinka pitkään sun konsu kesti? Mä olen ite aina noin 30min siellä viettänyt, just kun käy asioita rauhassa läpi ja pohtinut sopivaa implantti kokoa yms, ja jutellut että mitä eroavaisuuksia minkäkin implanttien välillä on :D se 30min on ainakin itselle ollut hyvä, ja se mulla tosiaan siellä on joka kerta mennytkin

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Havana

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45440 : Benze
30 min kesti :D Käytiin myös läpi lapset, imetykset, mahdolliset sairaudet, mitä haluan, esimerkki kuvia. Sitten paitaa pois ja "taskujen nostelua" :D mittailua. Minun tavoite ja onko realistista, miten siihen päästään ja millä implantilla jne :D myös hoitoa jälkeen käytiin läpi kun olen pohjoisesta että miten matkustus takaisin ja yksi extra päivä helsingissä että tsekataan onko kunnossa ennen kotiinlähtöä.
Nuo ennen leikkausta jutut jäi paitsi vastaanotossa sanoi nuo sukat ja omega jutut :D

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45445 : Maima
Mihin noit tukisukkii tarvii? Mulle ei sellasista oo mainittu mitään. :blink:

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45446 : lehtosa
Ettei tuu veritulppia ja sen takii niitä käytetään yötä päivää seuraavat pari viikkoa, ja sit niiden käyttö lopetetaan asteittain. Kaikki klinikat ei vissiin niitä määrää käytettäviks

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45453 : ilyena
Mullekaan ei sanottu tukisukista mitään, mutta olin lukenu niistä täällä foorumilla ja koska käytän e-pillereitä nii hankin ne sit leikkausta varten. Ja koska leikkauksen jälkeen makasin paljon vaan sängyssä nii oli ihan hyvä pitää niitä jalassa.

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45457 : Benze
voi prkl... tiistaina leikkaus. Toista päivää flunssainen olo, paikkoja särkee, kurkussa kumma tunne ja hieman limainen. Nuhaa ja kuumetta ei ole kuitenkaan.. aaaargh ! Odottanut niiiiiiiiiin kauan tätä ja haaveillut. En ala jos en pääse toimenpiteeseen... :'( Mitä troppeja tässä alkaa vetämään että on iskussa... Onko muilla ollut tällaista.. onkohan tää jotain stressiflunssaa. Lapsilla nyt on ollut neljättä viikkoa välillä enemmän ja vähemmän räkää ja yskää. :(

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45458 : lehtosa
Kuulostaa tutulta :D mulla oli kauhee flunssa ennen leikkausta, kuumetta ei ollu mut yskitti ja nenä vuoti. Mä join paljon lämmintä, inkivääriteetä (inkivääriä raastettuna + kiehuvaa vettä + hunajaa) yms, ihan kaikkea kokeilin. Ymmärtääkseni kaikki on hyvin kunhan ei kuumetta tuu, mä kävin silti vielä varmuuden vuoksi otattamassa leikkausaamuna tulehdusarvot.

53kg/172cm

Lähtötilanne 65A --> 65E

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Benze

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45459 : Benze
Ihan syvältä jännittää tätäkin että nouseeko kuume. :) Alan teho hoitaan eli vinkistäsi teen hunaja-inkiväärijuomaa. Taidan vetaista c-vitamiinia ja sinkkiä perään. Ei minullakaan kuumetta mutta pieni lämpöinen olo ja flunssa hiki päällä :O Koko kesänä ollut kipeänä ja heti nyt yrittää kun tärkeä meno. Blaah. Perus shaipaa :D En anna periksi. Haluan tissit tiistaina ja piste :D

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45460 : Maima
Äh, sama juttu täälä. Koko kesän terveenä ja nyt kun muutama päivä jäljellä leikkaukseen niin enköhän herää yöllä kurkkukipuun ja nenäki on tukossa. Nyt kunnon vitamiinitankkaus päälle, onneksi ei kuumetta! Kaipa sitä stressaa sitte niin paljo että vastustuskykyki tekee tepposet :laugh:

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45463 : Katsku88
Olin 2 vko sitten leikkauksessa Cityklinikalla ja mitään sukkia ei kyllä ollut jalassa. Muutoin ohjeet alkoholin, tupakan ja omegojen kanssa tuntuu olevan sama.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45469 : Benze
Milloin sinulla on leikkaus ? Minulla tiistaina ja tänään heräsin kun keuhkoissa vähän tuntu ja mittari näyttää 37. Sehän ei ole kuumetta eli elättelen vielä toivoa että pääsen veitsen alle. :) Vähän meinaa masentaa :( Muuten yleisolo hyvä. Hieman lämpöinen mutta ei satu mihinkään..

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45476 : Maima
Multa jos kysyit niin mun leikkaus on tiistaina myös. Voi että, toivottavasti olosi paranee ennen tiistaita! Mulla kyllä yleensä oireilee kroppa niin, että kun oikein jokin jännittää niin saattaa nousta lämpö tai olla muuten kipeä olo. Ehkä se on sullakin vain sitä?

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45477 : Benze

Maima kirjoitti: Multa jos kysyit niin mun leikkaus on tiistaina myös. Voi että, toivottavasti olosi paranee ennen tiistaita! Mulla kyllä yleensä oireilee kroppa niin, että kun oikein jokin jännittää niin saattaa nousta lämpö tai olla muuten kipeä olo. Ehkä se on sullakin vain sitä?

Juu sinulle oli viesti :) Saattaa tämä olla just tuotakin kun olo heittelee. En tiedä miksi niin kovin jännittää. Pelottaa lähinnä että kuinka kipeä on, lopputulos ja ja ja .. onhan noita huolia. Lääkkeet myös huolettaa kuinka tulee huono olo kun yleensä en syö mitään lääkkeitä että kuinka on pää sekaisin :D

Kerrothan miten meni leikkaus !? Laitan itsekin heti kun tokenen pöydältä hotellille. Olen päättänyt että olo on parannuttava tiistaiksi. Tsemppiä sinullekin <3

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45478 : Maima

Benze kirjoitti:

Maima kirjoitti: Multa jos kysyit niin mun leikkaus on tiistaina myös. Voi että, toivottavasti olosi paranee ennen tiistaita! Mulla kyllä yleensä oireilee kroppa niin, että kun oikein jokin jännittää niin saattaa nousta lämpö tai olla muuten kipeä olo. Ehkä se on sullakin vain sitä?

Juu sinulle oli viesti :) Saattaa tämä olla just tuotakin kun olo heittelee. En tiedä miksi niin kovin jännittää. Pelottaa lähinnä että kuinka kipeä on, lopputulos ja ja ja .. onhan noita huolia. Lääkkeet myös huolettaa kuinka tulee huono olo kun yleensä en syö mitään lääkkeitä että kuinka on pää sekaisin :D

Kerrothan miten meni leikkaus !? Laitan itsekin heti kun tokenen pöydältä hotellille. Olen päättänyt että olo on parannuttava tiistaiksi. Tsemppiä sinullekin <3

Joo kerron kyllä heti kun vaan kykenen! :) kaipa se on sitä, kun ei yhtään tiedä mitä odottaa. Jos olisi joku käsitys siitä millainen kipu on odotettavissa, niin ehkä osais suhtautua tulevaan huolettomammin. Itseä huolettaa lähinnä nukutus ja veritulpat, vaikkei riskiä oikeastaan pitäisi itsellä olla. :laugh:
Tsemppiä vielä sullekin matkaan jos en tänne enää ehdi!<3

Sivu luotiin ajassa: 0.770 sekuntia