× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Katrin Kruunvald

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45259 : piia84
Oon menossa lokakuussa laatukirurgian kautta Katrinin leikattavaksi. Tarkotus tehä kohotus+implantit. Tässä paniikin iskiessä ois kiva nähä Katrinin kädenjälkeä jos joku täällä ois käyny hänellä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45651 : 8ball
Joko kävit leikkauksessa? Minä olen Katrinin asiakas ja alkuun olin todella tyytyväinen kaikkeen. Nyt 1,5 vuotta leikkauksen jälkeen on pientä ongelmaa havaittavissa symmetrian suhteen, mutta en ole ollut asian tiimoilta yhteydessä laatukirurgiaan vielä.

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #45682 : piia84
Joo olin maanantaina leikkauksessa. Nyt perjantaina alkaa olla siedettävä olo vaikka mitään en pystykään oikein tekemään.
Varsinkin oikee tissi on edelleen älyttömän turvonnut kun taas vasen selkeästi yläosasta matalampi. Kaiken kaikkiaan on kyllä todellakin paremmat kun alkuperäisiin vertaa mutta jää nähtäväksi millainen lopputulos sitten on. Vielä en osaa yhtään nauttia kun olo on ollu sen verran kehno.
Mietityttää myös minkä takia en saanu kunnollisia tukiliivejä vaan tavalliset triumphin rintsikat ja niitäkin käskettiin pitää löysällä. Täällä kaikki tuntuu saaneen tosi tukevat liivit päällensä leikkauksen jälkeen.

Millasta eroa sun rintoihin on tullu?

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #45683 : Mko
Juu, ei ole tukevat, mikä liiveihin tulee. Liivit eivät tosiaan tue yhtään mistään, mutta alkuun kyllä ollaan niin rauhassa ettei sillä kai väliä. Se mikä niissä on hyvää on että ne avautuvat edestä.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Lisää
3 viikkoa 1 päivä sitten #45684 : Maima
Mulla myös leikkauksen jälkeen päälle laitetut liivit oli liian löysät ympärykseltään. Kysyin siitä sitten klinikalta ja sanoivat että ei haittaa mitään, pelko pois. :laugh: vähän kyllä ihmetytti itseäkin, kun aina puhuttu että tuetaan ensin napakoilla liiveillä ja napakasta ei ollut tietoakaan..

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Sivu luotiin ajassa: 0.392 sekuntia