× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Koko apua

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #45252 : Nainen79
Auttakaa.mulla on tyhjiin imetyt c tai d kupit. Suunnitteilla lihaksen alle 360. Onko se liian vähän. Minkä kokoisia te muut ootte ottaneet vastaavanlaisessa tilanteessa. Saisiko kuvia lopputuloksista

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #45258 : Mko
Hei,

Mulle laitettiin 380 päälle. (alla taitaa olla virheellisesti 390). Lähtökohtana reilu c tai d, ei roikkuvat mutta jotka olivat iän myötä painottuneet alas. 380 lisäsi kuppikokoa kyllä, mutta se johtuu siitä että implantti vaatii suuremman kuppikoon. Osa vanhoistakin liiveistä menee kyllä edelleen päälle. Rinnan ympärys on tismalleen sama kuin ennen leikkausta, mitä vähän ihmettelen ja josta olen aika pettynyt. Sovitustoppi antoi virheellisen kuvan juurikin ulottuvuuden suhteen.
Mulle laitettiin demi profiili, eikä se tuonut toivottua lopputulosta. Kannattaa konsultaatiossa selvittää myös implantin mitat, ja itse arvioida sitä myös. Luotin liikaa kirurgiin. Minun rinta kasvoi leveydessä ja menee sivuista hieman jopa yli. Rinta kasvoi myös korkeussuunnassa. Implantin pohja on 12,5 cm. Hain tasapainoa ja toivoin pyöreyttä rinnan yläosaan ja sitä en tällä profiililla saanut vaan rinta painottuu yhä alaosaan ja ylärinta on edelleen tyhjä. Ts. Rinnan alla on kuin leveä matto ja siinä päällä rinnat.
Demi implantti on tässä koossa korkeimmalta kohdalta 4 cm ja litistyy reunoja kohti melko paljon. Se myös reagoi asentoon. Joten seistessä massa implantissa vetää rintaa alaspäin ja selällään maatessa se litistyy ja rintakehä muuttuu rintamatoksi.
Heti leikkauksen jälkeen näin, vaikka oli turvotusta, että tulos ei vastannut toiveitani. Olisi ehdottomasti pitänyt olla kapeampi implantti ja korkeampi profiili. Leveä implantti vääristää myös rintaa, koska korkein kohta jää hieman sivuun.
Se hyvä tässä Motivan ergonomixissa on että kun rintaa puristaa se on yhtä pehmeä kuin kudos eikä implanttia varsinaisesti erota omasta kudoksesta. Itse mieluummin ottaisin kuitenkin hieman kiinteämmän tuntuman ja ryhdikkäämmän ulkonäön.
Olen vasta menossa kontrolliin, joten en nyt tämän enempää halua asiaa ruotia. Tämä on vain rehellinen kuvaus tilanteesta.
Kannattaa mennä useampaan konsultaatioon ja myös itse arvioida tilannetta. Koska leikkaus on iso satsaus ja jos koko tai profiili menee pieleen niin se vaikuttaa paljon lopputulokseen.
Koon suhteen on kenenkään toisen vaikea arvioida onko liian paljon tai vähän. Siihen vaikuttaa myös muut mitat ja ruumiinrakenne, mieltymykset jne.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Sivu luotiin ajassa: 0.327 sekuntia