× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Rintojen suurennus Helsinki

Lisää
3 viikkoa 14 tuntia sitten #45246 : Benze
Heii kaikki.

Haluaisin kokemuksia rintojen suurennuksista Helsingissä. Kokemuksia ja suosituksia ?? Netti on täynnä kehuja ja trollauksia :O mutta kaipailisin omakohtaisia kokemuksia, missä rinnat kannattaisi tehdä ?? Arvon muutaman paikan välillä ja menossa käymään konsultaatiossa.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #45260 : Elmeri
Itse kävin Toukokussa Helsinki Clinicillä ja en kyllä voisi olla tyytyväisempi Jannen leikkaukseen. Kaikki meni suunnitellusti. Hyvin on parantunut ja rinnat näyttää hyviltä. Suosittelen, Janne on leikannut yli 1000 rintaa, joten varmasti tietää mitä tekee. Käy hänellä konsultaatiossa.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45278 : Mammi
Samaa mieltä Elmerin kanssa!
Itsellä oli konsusta leikkauspäivään fiilis, että pitävät huolta ja olen hyvissä käsissä. Hoitaja soitti useamman kerran ja kyseli kuulumisia. Ja jos tuli mieleen jotain kysyttävää niin sieltä vastailtiin heti.

Minulla on huomenna 5 viikkoa leikkauksesta ja olen parantunut tosi hyvin! Rinnat asettuivat kolmen viikon jälkeen ja haavat näyttävät myös hyviltä. En voisi olla tyytyväisempi!

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45279 : Benze
Kiitos! Hankala päättää missä laitattaa kun skeptisesti uskon kaikkeen mitä netissä luen :D Laitoin heille myös kyselyn konsultaatio ajasta. He vastasivatkin nopeasti. Olen työasioissa käymässä Helsingissä eli aikataulu on hankala täsmäyttää. :( Toivotaan että saan ajat natsaamaan :D

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45280 : Raitamekko
Hei! Oma suositukseni on Hilkka Peltoniemi, Laser-Tilkka/Dextra. Kävin Hilkalla rintojen suurennuksessa sekä abdominoplastiassa reilu viikko sitten ja olen ollut todella tyytyväinen tuloksiin! Hilkka teki erinomaisen taitavaa työtä, ihan viimeisen päälle trimmasi kaiken juuri minun kroppaani sopivaksi. Valitsi implanttimallin ja koon aivan nappiin, turvotusta ei ole ollut juuri yhtään ja kivut tosi vähäisiä. On lisäksi erittäin lämmin ja ystävällinen ihminen, kuuntelee oikeasti potilasta. En menisi kellekään muulle kuin hänelle, oikein valitsin plastiikkakirurgin. Konsultaatioajan saaminen Hilkalle kestää tosin aika pitkään (itsellä meni 2,5 kk), koska on niin varattu plastiikkakirurgi. Mutta oli ehdottomasti odottamisen arvoista :-).

Motiva Ergonomix Full 355cc
170 cm, 52 kg

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #45305 : lessismore
Itseänikin kiinnostaa tämä - onko kenelläkään kokemuksia naiskirurgeista Helsingissä? Esim Minna Rautiosta? kiitos etukäteen!

Lisää
4 päivää 7 tuntia sitten #45398 : Kissanainen
Naiskirurgeista voin suositella Tiia Pihlamaata sekä Riikka Veltheimiä. Olen kummankin kanssa työskennellyt ja kumpikin hyvin tarkkoja sekä ihania ihmisiä.

Sivu luotiin ajassa: 0.438 sekuntia