× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Marraskuu 2017

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #45881 : Hattara1
Niin mulla laitettu Turussa. Lihaksen alle 395cc lähtö tilanne oli pienet A:koon tisut. Eilen oli leikkaus ja hyvin olen voinut. Pahoinvointiin sain estolääkkeen jo ennen nukutusta. Sekä reseptit särkylääkkeihin & antibiootti kuurin mitkä olin hakenut jo valmiiksi jo ennen leikkausta. Nyt vaan lepoa ja NetFlixiä.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 6 päivää sitten #45904 : Kristiina97
Noniin. Vihdoinkin sain voimia siirtää kuvia koneelle. Tässä on nyt seuraavana päivänä leikkauksesta ja 1. viikon kohdalla otetut kuvat. Toi missä näkyy tussin jälki rintavaon kohdalla on seuraavan päivän kuva. Vielä on sen verran turvotusta, että kiiltää iho tollein. Ei onneksi oo näkyvissä minkäänlaisia raskausarpia etc. Turvotus on jo laskenut ylhäältä ja ne on vähän tipahtanu alemmas.

170cm/65kg
Lähtökohta: A- kuppi.
Suunnitelmissa: pyöreä 320cc, lihaskalvon alle
17.11.2017 Janne Jyränki

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hattara1

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten #45940 : Hattara1
Hei, Kuinka pitkään sulla on sairaslomaa? Mulla tasan 2vkoa, 3vkl on kyllä rennompi vain muutama työpäivä. Oletko toipunut hyvin? Itselläni laitettiin implantit lihaksen alle eli taitaa olla sama kuin sulla lihaskalvon alle? Tänään tasan vko leikkauksesta. Haavan kohtaa välillä kiristävä kipua. Tietysti rinnat ovat vielä arat mutta hyvin pystyn täällä kotona liikkumaan ja vähän hääräilemään pyykkiä pesemään ja astianpesukonetta täyttämään, tyhjentäminen on hankalampaa kun käsiä ei saa nostaa olkapäitä ylemmäs. Eilinen eka kauppareissukin meni hyvin kun oli kantaja/autokuski mukana. Kävin myös eilen jo ystäväni luona kylässä. En toki itse ajanut vielä autoa. Käsiä kun en voi nostaa olkapäiden yläpuolelle niin olen käynyt kampaajalla pesemässä hiukseni. Olen mielestäni toipunut tosi hyvin. Pitää vain muistaa lepäillä, joka tuntuu jo vähän tylsältä.. Hi,hi,.. Olen niin tyytyväinen että lähdin tekemään haaveistani totta.

Lisää
2 viikkoa 4 päivää sitten - 2 viikkoa 4 päivää sitten #45958 : Kristiina97
Mulle kirjotettiin 2 vko sairaslomaa myös. Lihaksen päällä on noin paperin paksuinen kalvo, jonka alle mun implantit puoliksi laitettiin. Mulla ei siis itse lihasta olla leikattu lähes ollenkaan. Mulla eka viikko oli pahin, varsinkin ensimmäinen päivä. Sen jälkeen on helpottanut melkein joka päivä. Tällä hetkellä haavakipu on kadonnut kokonaan ja rinnat alkaneet pehmentymään sekä turvotus laskemaan. Käyn itse suihkussa, ajan autoa ja pieniä kauppareissuja voin yksin tehdä. En käytä koiraa tai siivoile hirveästi, koska pelkään satuttavani itseni.

Etkö vain saa nostettua käsiä korkeammalle vai onko siihen jokin muu syy? En kahtena ensimmäisenä päivänä juonut tai syönyt itse, vaan joku syötti/juotti minua. Melkein viikko meni ennen kuin pääsin ilman apua sängystä ylös.

Sun parantuminen kuulostaa edenneen ihan hyvää vauhtia. Nuo lihaksen alle laitetut paranee yleensä hitaammin kuin muilla tekniikoilla laitetut. Hyvä vinkki olisi, että koita juoda proteiinijuomia tai syö enemmän proteiinia, koska se on kehon rakennusaine. Itse join niitä ensimmäisinä päivinä 1-2 päivässä. En osaa varmasti sanoa, että auttoivatko ne oikeasti vai oliko se vain mielikuvitusta :laugh:

170cm/65kg
Lähtökohta: A- kuppi.
Suunnitelmissa: pyöreä 320cc, lihaskalvon alle
17.11.2017 Janne Jyränki
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 4 päivää sitten : Kristiina97.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45961 : Hattara1
Kiitos, proteiini juoma vinkistä! Täytyykin tänään hakea. Sain sairaalasta ohjeet että 2vkoon ei saa nostaa käsiä olkapäätasoa ylemmäksi. En saa myöskään kastaa rintojen haava kohtia 2vkon. 5.12 toinen jälkitarkastus, jonka jälkeen vasta.
Silloin myös irroitetaan teipit haavakohdista. Eli pesen itseni suihkussa rinnoista alaspäin. Olen pystynyt syömään ja nousemaan omin avuin alusta asti. Toki nouseminen oli hankalaa ensimmäiset päivät. Olin saanut kyllä todella hyvät kipulääkkeet! jotka varmasti auttoivat näinä ekoina päivinä. Olen myös lukenut täältä että jollain on ollut rinnoissa leikkauksen jälkeen tunnottomuutta. Tämä oli asia mitä pelkäsin mutta onneksi minulla ei ole tälläistä ongelmaa ilmennyt.

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten - 2 viikkoa 3 päivää sitten #45962 : Hattara1
Eli tässä tämän aamuinen kuva. Leikkauksesta 1vko & 1pv 395cc lihaksen alle osittain. Halusin luonnolliset sopusuhtaiset rinnat ja ne nyt sain❤️

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 3 päivää sitten : Hattara1.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, Piiuli, monsterosa

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45966 : Sarah80

Hattara1 kirjoitti: Eli tässä tämän aamuinen kuva. Leikkauksesta 1vko & 1pv 395cc lihaksen alle osittain. Halusin luonnolliset sopusuhtaiset rinnat ja ne nyt sain❤️

Tosi nätit ja sopusuhtainen lopputulos, onneksi olkoon upeista rinnoista :)

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45968 : Hattara1
Kiitos Sarah80! Nämä on minulle tehnyt Furkat Mansurow olen niin tyytyväinen että valitsin hänet. On ollut koko ajan niin luottavainen ja turvallinen olo.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46004 : LiisaTu
Sarah80 moneltako leikkauksesi loppui? FinEst.n ohjeissa lukee että he pitävät potilaita 4-6h ravinnotta myös toimenpiteen jälkeen, riippuen leikkauksen pituudesta, epäilen että tämä liittyy siihen että mikäli jokin on menny pieleen (suoni jääny vuotamaan tms.) ja potilas joudutaan ottamaan takaisin saliin niin anestesiaa varten on tärkeä että mahalaukku on tyhjä. Kertokaa jos olen ihan hakoteillä tämän ajatuksen kanssa...

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #46005 : Piiuli
Kyllä useampi tunti leikkauksen jälkeen ravinnotta on ihan normi käytäntö ja hyvä että on myös Suomen lisäksi muuallakin normi. Miuta on leikelty erinäisistä syistä useamman kerran niin koskaan ei ole ruokatarjoilua ollut ennen kuin useampi tunti on mennyt leikkauksesta. Ei ole ollut väliä, että onko nukutus vai puudutus jossa toimenpide on tehty.
Sairaanhoidon ammatillista näkökulmaa miulla ei tähän ole, mutta ravinto välittömästi leikkauksen jälkeen on riski. Thats all i know :)

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc kesä 2018

Lisää
1 viikko 12 tuntia sitten #46094 : Sarah80
Kiitos vastauksesta, kuulostaa kyllä ihan loogiselta nyt kun asiaa tuolta kantilta ajattelee :)

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Sivu luotiin ajassa: 0.584 sekuntia