× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Marraskuu 2017

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45735 : Maima
Mulla oli myös flunssa ennen leikkausta ja tosiaan toi täälä jo mainittu sinkki toimi ku taika! Kannattaa ostaa sellanen missä samassa C-vitamiini, pääset helpommalla. Vetäsin myös parina päivänä beroccaa lasin ja teetä jossa inkivääriä. Olo parani niillä melko nopsaan. :)

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten - 1 kuukausi 1 viikko sitten #45747 : Viiviis
Kristiina97: Hello! Ollaan melko saman kokoisia (171 cm ja 69 kg) ja minulle on tulossa 340cc joulukuun puolessa välissä. Lähtötilanteeni ja kuppikokotoiveen ovat samat kuin sinulla, joten mielenkiinnolla kuulen, miten leikkauksesi meni ja oletko kokoon tyytyväinen etc. :)

170 cm & 69 kg
Lähtökohta: 70A
Minna Rautio / Eiran sairaala 13.12.2017
Motiva Ergonomix demi 340cc / Lihaksen alle
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 1 viikko sitten : Viiviis.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten - 3 viikkoa 6 päivää sitten #45758 : jemppa
Kerrohan leikkauksesta sitten kun jaksat;) Kiinnostaa kovasti miten meni

21 vuotias
162cm/55kg
Lähtökohta 70AA/65A
Suunnitteilla 355cc tai 375cc
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 6 päivää sitten : jemppa.

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #45787 : aronilla
Onko kenelläkään täällä leikkaus ens maanantaina 13.11 Finestillä? :laugh:

156cm/78kg. Lähtökohta 80B. 11/2017 Nagor pyöreä 460cc

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #45789 : Catya
Aronilla, saat sitten päivitellä kuvia sun tuloksista, vielä 3-4vk leikkauksen jälkeen! Mulla on tulossa ilmeisemmin sama implantti mahdollisesti myös lihaksen päälle ja jännittää miten suuri se mahtaa olla kun jos sijoitusta vaihtaa lihaksen alta päälle! :)

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #45818 : Sarah80
Mitenkäs aronilla sinulla leikkaus sujui?? Tuuhan kertoilemaan kun jaksat =)

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #45820 : aronilla

Sarah80 kirjoitti: Mitenkäs aronilla sinulla leikkaus sujui?? Tuuhan kertoilemaan kun jaksat =)

Hyvin meni. Olin päivällä joskus ennen yhtä sairaalalla ja 14:10 alkoi leikkaus. 15:00 heräsin heräämässä. Ilta meni oksentaessa :pinch:

Kullamaa vaihtoi leikkauksen aikana implantin 460cc 520cc sijasta. Kuulemma 520 ois ollu liian leveä.

Kivut on ihan siedettävät, mutta paineentunne on kova.

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten #45825 : Sarah80
Hienoa, että kaikki sujui hyvin! Itseäkin jännittää, mihin suuntaan kirurgin mielestä tuo implanttivalinta kallistuu.Itse voisin olla valmis vielä isompaan, mutta katsotaan kuin käy... =)

Onko paljon turvotusta, tuntuuko rinnat tällä hetkellä ihan mahdottoman isoilta?

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Lisää
1 kuukausi 2 päivää sitten - 1 kuukausi 23 tuntia sitten #45827 : aronilla
Onhan nämä turvoksissa ja ihan kivikovat. :laugh: Aikamoinen paine tuntuu oikeastaan koko ajan. Mutta se paineen tunne ei sinällään haittaa, ennemminkin tämä etova/oksettava olo vaivaa.

EDIT: kuva on kuvaketju 3:ssa

Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 23 tuntia sitten : aronilla. Syy: Kuva poistettu
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarah80

Lisää
4 viikkoa 17 tuntia sitten #45848 : Aithra
Nyt on leikkaus koettu ja paljon peloteltu seuraava päivä menossa. Ja onhan tää jotain ihan kamalaa tää parantelu, ainakin omalla kohalla :'D Yhtään en haluais ja osaa olla paikoillani, mikä taas aiheuttaa mulle kipuja. Makaaminen paikoillaan tuntuu vaan niin turhauttavalta ja ihan kun ne kivut lisääntyis sillon? Ehkä tää tästä vielä :D Myöhemmin illalla nykäsen noi siteet pois ja pääsen tuijottelemaan turvonneita uusia hinkkejä!

160cm/60kg
Lähtökohta: tubulaarinen pieni A- kuppi.

Mentor full profile 400cc/425cc, osittain lihaksen alle.
17.11.2017 Janne Jyränki
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: jemppa

Lisää
4 viikkoa 9 tuntia sitten #45850 : aronilla
Mulla alko neljäntenä päivänä helpottamaan olo leikkauksesta. :) Nyt kaks päivää on siis tuntunu siltä, että ehkä mää vielä paranen :laugh:

Mulla meni leikkauksesta seuraava päivä autossa istuessa. Eikä se meidän kotimatka menny ihan putkeen. Oltiin siis Pohjois-Pohjanmaalle matkalla...

Auton laturi oli oikutellut jo menomatkalla Helsinkiin. Pois lähtiessä se toimi vähä aikaa. Motarilla se hyytyi kokonaan, mies laittoi vara-akun paikalleen ja sillä päästiin Lahteen. Käytiin siellä sukulaisilla ja auto oli sen aikaa laturissa.

Matka jatkui. Päästiin sitten Leivonmäen Teboilille asti, jolloin auto alkoi herjaamaan, että akku tyhjä ja merkkivaloja syttyi kojelautaan vuoronperään. Leivonmäeltä hinurin kyytissä Jyväskylään, siellä odottelua ehkä n. 1,5h ja siitä vuokra-autolla kohti Pohjoista...

Kyllä meinasi tuolla reissulla olla hymy hukassa. Onneksi päästiin ehjänä kotiin ja tissit on alkaneet hyvin paranemaan. :silly:

Lisää
4 viikkoa 6 tuntia sitten #45852 : Kristiina97
Hei kaikki!

Saavuin eilen aamulla Jyrängin vastaanotolle. Hoitaja otti minut vastaan ja tarkastettiin kaikki tiedot jne. Sitten hän ohjasi minut heräämön puolelle ja vaihdoin vaatteeni sairaalakaapuun. Jyränki saapui paikalle noin 30 minuuttia minun jälkeeni ja kerkesin juttelemaan "tukijoukoilleni". Toinen hoitaja tuli myös esittelemään itsensä ja kertoi, mitä päivä sisältää. Myös mahdollinen kotiinlähtöaika annettiin. Jyränki tuli hetken päästä toivottelemaan huomenet, piirettiin leikkausviivat ja puhuttiin vielä implantin koosta. Hän oli tilannut 300cc ja 320cc sekä sovittiin, että hän sovittaa ja kauniimman näköisen valitsee.

Hetken päästä minut ohjattiin leikkaussaliin ja kävin makaamaan leikkauspöydälle. Minua hieman alkoi ahdistamaan ajatus tästä. Minulle laitettiin sellainen keittötädin myssy, kaavusta kädet pois, peitto jaloille ja kaapu jätettiin vielä rintojen suojaksi. Hoitajat liimailivat kaiken maailman antureita ja verenpainemittarin minuun. Nukutuslääkäri haastatteli minut. Taipeeseen laitettiin kanyyli ja tässä vaiheessa alkoi ahdistamaan melko paljon. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti ja kanyyli tuntui inhottavalta. Onneksi tässä vaiheessa nukutusaine iski ja ahdistuneisuus kaikkosi. Olin pelännyt nukutusta ja onnekseni koin sen enemmän hauskaksi kuin ahdistavaksi.

Seuraava muistikuvani on kun hoitaja herätti minut sängystä. Leikkaus alkoi 10:15 ja heräsin joskus 11 jälkeen. Olin melko tokkurassa ja ensimmäisenä aloin tenttaamaan hoitajaa :D En muista kovin paljoa keskustelusta, mutta sain selville monelta pääsen kotiin ja soitin heti hakijalle. Soitin myös äidilleni ja jostain kumman syystä töihinkin :'D Hoitaja kehotti laittamaan puhelimen pois, onneksi. Minulla oli todella kylmä kun heräsin ja tärisin hirveästi. Myös päässä pyöri. Sain lisäviltin ja molemmat lääkärit että hoitajat tulivat tarkastamaan vointini. Leikkaus oli sujunut erittäin hyvin.

Ensimmäinen vessakäynti oli todella karu. Hoitaja joutui taluttamaan minut ja mentiin erittäin varovasti. Tuntui, että rinnassani on kaksi järkälettä, jotka saattavat tippua minä hetkenä hyvänsä ja kipu oli sen mukainen. Ennen vessakäyntiä tukiliivit laitettiin hoitajan avulla päälle ja sekin kirpaisi ihan mukavasti, vaikka löysimmälle ne asetettiin. Sain särkylääkkeinä Panadolia ja kotiin säästettiin Tramalit. Itse en saa syödä tulehduskipulääkkeitä, eli tehokkaampi yhdistelmälääkitys ei ole mahdollinen. Arvoni olivat hyvät ja kyytini tuli 14 aikoihin. En ollut nukkunut herättyäni yhtään.

Kotiin päästyäni minulla oli siskoni, poikaystäväni ja ystäväni auttamassa minua. Söin hoitajan ohjeiden mukaan ja otin Tramalin sekä pahoinvointilääkkeen. Ilta meni ihan hyvin, mutta kivut olivat loppuiltaan mennessä todella kovat. Kävi jo mielessä, että miten selviän huomisesta ja oliko tämä todella tämän arvoista. Myöhemmin tajuttiin, että joku toinen nostaa minut istumaan ja siitä pääsen jaloillani ylös. Kivut olivatt niin kovat, että en pystynt syömään, juomaan tai käymään vessassa yksin. Joka kerta kun nousin sängystä ylös, minua alkoi pyörryttämään, oksettamaan ja kaikki heilui. Se oli todella ärsyttävää ja piti minut tiukasti sängyssä.

Nukahdin noin 01 yöllä ja nukuin noin kolmen tunnin kierroksissa ja välillä olin hereillä. Pelkäsin todella paljon seuraavan päivän kipuja ja mietin miten selviän niistä. Yöllä otettiin lisää kipulääkeitä ja vaihdoin ystäväni avulla nukkumisasentoa. Joskus 11-12 aikoihin otettiin valkoinen tukiside pois. Tukiside hieman ärsytti ihoani ja tuntui
sanoinkuvaamattoman hyvältä saada se pois. Haavat olivat siistit, eivätkä olleet vuotaneet. Tätä ennen otin Tramalin ja Panadolin yhdessä, koska hoitaja oli kehottanut ennen liikkeelle lähtemistä toimimaan näin. Nousin sängystä 13 aikoihin poikaystäväni avulla. Hän auttoi minua menemään vessaan ja pukemaan päälle.

Tämä päivä on mennyt erittäin hyvin, kun katsoo kivun näkökannalta. Olen todella yllättynyt, koska kivut ovat melkein 3x pienemmät kuin eilen. Myös pyörrytys, oksetus ja näkökentän heiluminen ja sumeus on kadonnut. Pystyn syömään itse ja pitämään vesilasia. Vessaan mennessä tarvitsen vielä apua, mutta selviän sielläkin melkein omin avuin. Olen kävellyt tänään kotona paljon enemmän ja muutaman kerran istunut tuolilla. Selkää alkaa nimittäin särkemään jos makaan jatkuvasti. Teippien kohdalta iho on vielä hieman arka, ehkä olen allerginen teipin liimalle. Mahani on turvonnut melko paljon, mutta minulla on myös menkat. Sain myös päivällä jonkun kylmäkohtauksen ja aloin tärisemään. Se meni onneksi ohi paksulla peitolla ja parin tunnin päikkkäreillä. Syön tänään vielä maksimimäärän kipulääkkeitä, mutta yritän päästä Tramalien käytöstä mahdollisimman nopeasti eroon, koska en pidä tästä sumeasta kännimäisestä olosta, minkä se aiheuttaa.

Pelkäsin leikkauksen jälkeisiä kipuja todella paljon ja ne pitivät minut hereillä parit yöt ennen H-hetkeä. Nyt kun olen "selvinnyt" pahimmasta päivästä, niin ei nämä nyt niin pahat loppupelissä ole. Henkilökunta oli todella osavaa ja huolehtivaista. En olisi voinut toivoa parempaa hoitoa. Jännityskin katosi, kun heidän seurassaan oli.

Pahoittelut pitkästä romaanista, mutta ajattelin, että tämä saattaisi auttaa jonkun leikkausjännitystä. Itse toivoin, kun olen täällä foorumilla pyörinyt, että olisin löytänyt yksityiskohtaisen kuvauksen leikkauspäivästä ja jälkipuinneista.

170cm/65kg
Lähtökohta: A- kuppi.
Suunnitelmissa: pyöreä 320cc, lihaskalvon alle
17.11.2017 Janne Jyränki
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: reetaroulette, Safiiri, aronilla, jemppa

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45860 : Tissit 2017
Heippa !!!

Marraskuun leikkaus täällä kans, nyt se on ohi !!!
Vielä ei ole lopputietoja tullut leikkauksesta, mutta hyvin mennyt ! Ensireaktio oli itselläni kuinka valtavat :D Turvoksissa tietenkin ovat, innoissani odotan lopputulosta ja kauppaan pääsyä :)

Finest/Kullanmaa /Nagor pyöreät 360. Lähtötilanne 80B.

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Suunniteltu Nagor pyöreä 330-360.

Laitettu Nagor pyöreä 360 lihaskalvon alle ilmeisesti osittain.

Kullamaan käsialaa =)

Lisää
3 viikkoa 5 päivää sitten #45862 : Kristiina97
Mulla taas kävi niinkin koominen juttu, että tuntui kuin tissit olisivat vain hitusen isommat. Päätin, että lopputulosta on vain vaikea nähdä, kun ne törröttävät suoraan eteenpäin. Ei ollut tullut mieleen katsoa sivuprofiilia :D Ihan järkytyin kun näyttivät paljon isommilta, mitä olin kuvitellut.

Pidin konsultaatiossa 280cc kokoisesta sovitusimplanteista ja sen kokoista lopputulosta toivonkin. Sain neuvon, että ne heittävät noin 50cc lopullisesta tuloksesta (laitettiin 320cc). Nyt kyllä tuntuu siltä, että näistä tulee hitusemman isommat, mutta eipä tuo oikeastaan haittaa. Päätin, että mielummin vähän liian isot kuin liian pienet.

Onko muut tyytyväisiä turvonneisiin tisseihin ;D? Anteeksi etukäteen, jos oon kirjottanut vahingossa jotain päätöntä tai on hassuja sanoja. Nää Tramalit aiheuttaa sen :S

170cm/65kg
Lähtökohta: A- kuppi.
Suunnitelmissa: pyöreä 320cc, lihaskalvon alle
17.11.2017 Janne Jyränki

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #45870 : Tissit 2017
JOo, siis minäkin kävin tänään ekan kerran kaupungilla ja tuntuu, että vieläkin on pää jäässä :D Sain tiedon, että minullekin oli laitettu lihaskalvon alle :D Ainoat sanat mitä Kullanmaalle paikan päällä sanoin oli, että en halua implantin jäävän rintaan nähden liian kapeaksi ja luonnollinen lopputulos =). Ei tartte enää miettiä miksi on niin "ähky" olo :D

Lähtötilanne B-kuppi, 2 x imetetty. Ei kokonaan tyhjät rinnat, mutta maan vetovoiman voittaneet kyllä. Pituus 160cm, 56kg.

Suunniteltu Nagor pyöreä 330-360.

Laitettu Nagor pyöreä 360 lihaskalvon alle ilmeisesti osittain.

Kullamaan käsialaa =)

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #45872 : Irene
Susanne, eihän kokoa pysty ollenkaan arvioimaan kun ne rinnat on ihan turvoksissa (varsinkin jos on lihasta leikattu eli osittain alla voi turvotus olla aluksi huomattavaakin)! Mulla turvotukset olivat niin reilut että kun ekan kerram menin suihkuun niin itku siinä tuli: olivat aivan liian suuret, kummallisen muotoiset järkäleet. Mutta niin ne vaan siitä lähtivät kutistumaan kuin pyy maailmanlopun edessä, alkuun nopeammin mutta viikkoja se pieneneminen kesti, muodon muotoutuminen ehkä vielä pidempään. Eli jos olisin leikkauksen jälkeen ollut tyytyväinen kokoon, olisin pettynyt myöhemmin pahanpäiväisesti. Toki turvottelun määrä on yksilöllistä, mutta kyllä sitä aina on jossain määrin. Odota 3 viikkoa ja laittele kuulumisia, sitten 6 viikon kohdalla;)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 viikkoa 4 päivää sitten #45873 : Sarah80
Terveisiä Tallinnasta =)

Maanantaina tosiaan aamusella lähdettiin Helsinkiin ja siitä sitten laivalla Tallinnaan. Meidän kanssa samalla kuljetuksella tuli kaksi muutakin naista saattajineen, rintaleikkaukseen hekin. Vartin verran kesti matka satamasta sairaalalle ja siellä ilmoittautumisen jälkeen pääsimme omaan huoneeseen jossa suoraan vaihdettiin sairaalan aamutakki ylle. Mulla ei ollut Suomen puolella otettu verikokeita, eikä rintatutkimusta, eli ne molemmat tehtiin ihan aluksi. Ultraukseen jouduin melkein puolisen tuntia odotella, mutta sen jälkeen kaikki menikin vauhdilla. Oli muuten ihan jäätävä hetki, kun ultraava lääkäri tutki tosi pitkään toistaa rintaa ja itsekin näin kuvaruudulta jonkunlaisen poikkeaman, jota hän monesta kulmasta zoomaili. Olin jo ihan varma, että tähän tämä nyt sitten tyssää ja mielessä vilisi jo kaikki syöpähoidot ja peruukit. No, ilmeisesti kaikki kuitenkin oli kunnossa, sillä lopuksi sanoi iloisin mielin että "valmista, kaikki ok". Huh!

Seuraavaksi omaan huoneeseen verikoetta ottamaan jonka jälkeen kirurgi tuli pikaisesti merkkaamaan parit tussin viivat ja vielä kokoasiaa siinä pohdimme. Mulle oli konsultaatiossa suunniteltu 460-520. Itse ehdotin vielä yhtä kokoa isompaa, mutta sen Kullamaa torjui heti, olisi kuulemma liian leveä mun ylävartalolle. Ja totesi silmää iskien, että kyllä tuosta tulee jo melko isot =) Päädyimme siis kokoon 520.

Sitten anestesialääkärin juttusille jossa meni noin 15 sek aikaa, sillä mitään allergioita, sairauksia tai kysymyksiä ei ollut. Siitä suoraan leikkaussaliin pöydälle makaamaan. Kolme ystävällistä hoitajaa pyöri ympärillä, laittoivat kanyylia, leikkausmyssyä ja antoivat esilääkityksen. Itse en ole koskaan aiemmin ollut missään leikkauksessa joten oli ihan mielenkiintoista kaikki se hälinä ja tapahtumat. Seuraavaksi toivottettiin kauniita unia, ja sen jälkeen seuraava muistikuva oli heräämöstä. Yllätyin, että nukutuksessa oli laitettu larynx-maski, mitä ilmeisimmin on ihan yleinen käytäntö? Olin noin reilun tunnin leikkauksen jälkeen vielä jatkanut uniani, mutta takana oli todella lyhyet yöunet ja pitkät matkustamiset eli ihmekös tuo. Siinä sitten hetken aikaa vielä jouduin odotella osastolle pääsyä, olo oli yllättävän hyvä, kipulääkkeet kaiketi niin tehokkaat ettei tuntenut kuin pientä kiristystä.

Osastolle päästyäni meni loppupäivä aika lailla lepäillessä. Välilä nousin kävelemään ja vessaan, mutta monta tuntia tuli sen illankin aikana nukuttua. Hoitajat kävivät laittamassa lisää kipulääkettä ja tuomassa ruokaa, joka maistuikin jo siihen aikaan (17.30) kun edellinen ruokailu oli edellisenä päivänä. Pahaa oloa tai pyörrytystä ei ollut ollenkaan, eikä rinnatkaan tuntuneet mahdottomilta, aivan kuin olisivat vain täynnä maitoa.

Yön nukuin sikeäst, kerran nousin vessaan ja jatkoin taas unia. Aamulla hoitaja tuli antamaan vielä nesteet ja lääkkeet ja vaihtoi myös uudet siteet ja putsasi haavat sen jälkeen kun kävin suihkussa. Näin silloin ekaa kertaa rinnat ilman tukiliivejä ja olihan ne kieltämättä isot ja pinkeät, mutta olivat tietenkin vielä hirmu "korkealla" ja turvoksissa. Kullamaakin kävi vielä pikavisiitillä tarkistamassa että kaikki oli ok ja toivotti hyvää kotimatkaa. Vaatetta niskaan ja aamupalan kautta kotimatkalle.

Täytyy kyllä sanoa, että täyden kympin voin antaa koko Fin-Estin toiminnalle! Kaikki hoitajat ja lääkärit puhuivat suomea, eikä huolenpitoa ja ystävällisyyttä olisi voinut olla enempää. Yksi ainoa miinus on se, että leikkauksen jälkeen ei käyty missään vaiheessa tuomassa mehua tai pientä syötävää, ainoastaan iltapala joka oli vasta 17.30.Kun leikkausta ennen pitää kuitenkin olla se 6 tuntia syömättä, niin joku pikku välipala olisi ollut paikallaan. Onneksi mulla oli oma mies mukana joka oli leikkauksen aikana käynyt hakemassa hedelmiä mitkä olivat ihan paras siihen olotilaan.

Voin laittaa illemmalla ilmakylvyn koittaessa kuvat miltä näyttää.

Yhtään ei kaduta, ainoastaan harmittaa, etten ole tehnty tätä jo aiemmin =)

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten - 3 viikkoa 3 päivää sitten #45876 : Sarah80
Tässä kuvat edelliseltä illalta ja 19 tuntia leikkauksen jälkeen. Ovat siis tietenkin vielä kovin ylhäällä ja turvoksissa, mutta koko on kutakuinkin sitä luokkaa mitä alunperin lähdin hakemaan. Laitettu siis 520 lihaksen päälle.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 3 päivää sitten : Sarah80. Syy: Kuvat tuplasti
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emmasiren, Hattara1

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #45879 : Hattara1

Sarah80 kirjoitti: Tässä kuvat edelliseltä illalta ja 19 tuntia leikkauksen jälkeen. Ovat siis tietenkin vielä kovin ylhäällä ja turvoksissa, mutta koko on kutakuinkin sitä luokkaa mitä alunperin lähdin hakemaan. Laitettu siis 520 lihaksen päälle.

Hei, yritin jatkaa kirjoitusta omalle osiolleni, onnistumatta.. Tässä eilen laitetut ihanat uudet rintani. Nappasin hoitajan avustuksella tämän kuvan heti herättyäni. Eli en ollut vielä edes noussut sängystä ylös. Voi tätä onnen tunnetta kun mullakin on nyt tissit.

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, Emmasiren

Lisää
3 viikkoa 3 päivää sitten #45880 : Catya
Kauniit rinnat tytöillä! Hattara1, minkä kokoiset laitettiin? :)

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Sivu luotiin ajassa: 0.813 sekuntia