× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Marraskuu 2017

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #45143 : aronilla
Moi!

Varasin eilen ajan marraskuulle! Sillon on oikeastaan ensimmäinen päivä tämän vuoden puolella, mikä sopii.

Onko täällä muita VASTA marraskuussa veitsen alle meneviä? :cheer:

Oon ite menossa Fin-Estille Jyri Kullamaalle.

156cm/78kg. Lähtökohta 80B. 11/2017 Nagor pyöreä 460cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarah80

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45178 : reetaroulette
Heippa!

Varasin itsekkin ajan vasta marraskuun loppuun! Odottavan aika on pitkä :side: Tätä foorumia tulee selattua päivittäin.

Menen Janne Jyrängille Helsinki Clinicalle. Painonvaihtelut tyhjensi alkuperäiset DD-kupin rinnat, joten kohotus tulossa sekä n. 400cc high profile implantit. Nännipihaa myös pienennetään. Olen 167cm ja n. 65kg. Treenaan kuntosalilla aktiivisesti. Jyrängin mielestä jotain 380-450cc väliltä toisi halutun lopputuloksen = kroppaani hyvin istuvat, eikä luonnottomat. Mietimme tarkan implantin sitten vasta leikkauspäivänä.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45181 : monsterosa

reetaroulette kirjoitti: Heippa!

Varasin itsekkin ajan vasta marraskuun loppuun! Odottavan aika on pitkä :side: Tätä foorumia tulee selattua päivittäin.

Menen Janne Jyrängille Helsinki Clinicalle. Painonvaihtelut tyhjensi alkuperäiset DD-kupin rinnat, joten kohotus tulossa sekä n. 400cc high profile implantit. Nännipihaa myös pienennetään. Olen 167cm ja n. 65kg. Treenaan kuntosalilla aktiivisesti. Jyrängin mielestä jotain 380-450cc väliltä toisi halutun lopputuloksen = kroppaani hyvin istuvat, eikä luonnottomat. Mietimme tarkan implantin sitten vasta leikkauspäivänä.

Mulla tosi samat lähtökohdat kun sulla, itsellä kanssa ollut ihan hyvänkokoiset luomutissit jotka kuihtuneet roikkuviksi patalapuiksi laihtumisen myötä. Mitatkin samat kun sulla. Itse kanssa treenaan aktiivisesti. Mulla suunnitelmana kohotus ja implantti. Mulla siis rinnassa tosi paljon löysää nahkaa, vaikka siellä vielä jotain kudosta onkin jäljellä.

Itse olin ehkä vähän haaveillut tosta high profile implantista, mutta kirurgi sanoi konsultaatiossa että "ehdottomasti moderate, koska sulla on itsellä ennestään jo tota kudosta". Niin millä perusteella sulle valittiin toi high profile? :) Ajattelin siitä kyllä vielä leikkauspäivänä kysäistä. Muutenkaan ei vielä varsinaisesti mitään kokoa lyöty lukkoon, pitää vielä näyttää toivekuvia lopputuloksesta sitten leikkauspäivänä :)

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45461 : Aithra
Minäminäminä!
Eilen kävin konsultoinnissa ja sainkin ajan jo marraskuulle, kun kuvittelin ajan menevän monien kuukausien päähän!
Pakko hehkuttaa täällä, kun olen päättänyt olla hehkuttamatta asiaa muille. Vasta kun rintavarustus on kohdillaan, niin avaudun muillekin asiasta ;)
Konsultaatiosta jäi todella hyvä fiilis, nyt en vaan malttais odottaa ollenkaan!
Helsinki Clinicille menossa 17.11. Sielunsiskot saa huudella!

160cm/60kg
Lähtökohta: tubulaarinen pieni A- kuppi.

Mentor full profile 400cc/425cc, osittain lihaksen alle.
17.11.2017 Janne Jyränki
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarah80, jemppa

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45517 : satukos
Moikka!

Mulle on sovittu leikkauspäiväksi 3.11 Finestin kautta Jyri Kullamaalle!

Jännittää ihan hirveästi ja oon superinnoissani! Suunnitelmissa Nagorin pyöreä 360-390 mr lihaskalvon alle, riippuen Jyrin mielipiteestä.

Mä kävin noin. 5x eri konsultaatiossa :D koska halusin olla varma valinnasta. Nyt kun valinta on tehty ja leikkauspäivään alle kk niin ei muutakun tuskaista odottelua....

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45547 : Sarah80
Hei aronilla, minäkin olen marraskuussa menossa Kullanmaalle :) Konsultointi tehty heinäkuussa ja kyllä pitkä on ollut odotusaika! Nyt vasta alkaa tuntumaan todellisemmalta, kun ensi kuussa viimein koittaa h-hetki.

Oliko sulla jo ihan selvää se, että tulee tuo 520? Tai oliko haarukkaa johonkin suuntaan?

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 6 päivää sitten #45554 : aronilla

Sarah80 kirjoitti: Hei aronilla, minäkin olen marraskuussa menossa Kullanmaalle :) Konsultointi tehty heinäkuussa ja kyllä pitkä on ollut odotusaika! Nyt vasta alkaa tuntumaan todellisemmalta, kun ensi kuussa viimein koittaa h-hetki.

Oliko sulla jo ihan selvää se, että tulee tuo 520? Tai oliko haarukkaa johonkin suuntaan?

Mulle ei annettu mitään kokohaarukkaa. Tuumattiin vaan, että 520. Aion kyllä vielä kysyä, että onko mahdollista saada aavistuksen verran isompia vielä tuosta. Hartiat ovat kuitenkin leveät.

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #45566 : aronilla
Tänään tuli Finestin sovellukseen lasku, aikataulutiedot laivoista jne :silly: Kuinka siistiä?!?! Vielä pitäis malttaa kuukausi odotella :whistle:

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten #45586 : Sarah80
Sama täällä, lasku odottelee maksuun pääsyä =) Mille päivälle sulla leikkaus varattuna? Mulla 20.11, sain siihen sopivasti pari viikkoa lomaa niin saa ottaa ihan rauhassa.

Leikkaus tulossa 11/2017. Lähtötilanne 80B, 168cm 70kg. Suunnitteilla Nagor 460-520cc. Jyri Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 9 tuntia sitten #45603 : aronilla

Sarah80 kirjoitti: Sama täällä, lasku odottelee maksuun pääsyä =) Mille päivälle sulla leikkaus varattuna? Mulla 20.11, sain siihen sopivasti pari viikkoa lomaa niin saa ottaa ihan rauhassa.

Mulla 13.11 :) Se oli ainut viikko, jolloin ei oo koulua, että saa pyhittää ajan parantamiselle.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45673 : Kristiina97
Moikka!

Mäkin vihdoin ja viimein varasin leikkausajan Jyrängille 17.11. Jyränki suositteli minulle 280-350cc ja päädyttiin tuohon 280cc. 350cc tuntui aivan liian isolta ja nyt 280cc tuntuu liian pieneltä, kun olen katsellut täältä kuvia. Mietin, että vaihtaisin implantin koon n~300cc, eli jotain siltä väliltä. Alkutilanne on A-kuppi ja haluaisin päätyä C kuppiin. Tiedän, että implantin koko on lähes sama, mutta on tosi vaikeaa hahmottaa lopputulosta, kun kaikki kuvat ovat yli 300cc.

Itse konsultaatio oli tosi mukava ja Jyränki vastasi hyvin kysymyksiini. Pelottavimman aiheet (nukutus ja kivut) käytiin läpi ja ehkä sinne veitsen alle uskaltaa mennä. Tuntuu, että vuosien pohtimisen jälkeen kaikki tapahtuu niin nopeasti.

170cm/65kg
Lähtökohta: A- kuppi.
Suunnitelmissa: pyöreä 320cc, lihaskalvon alle
17.11.2017 Janne Jyränki

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45675 : Aithra

Kristiina97 kirjoitti: Moikka!

Mäkin vihdoin ja viimein varasin leikkausajan Jyrängille 17.11. Jyränki suositteli minulle 280-350cc ja päädyttiin tuohon 280cc. 350cc tuntui aivan liian isolta ja nyt 280cc tuntuu liian pieneltä, kun olen katsellut täältä kuvia. Mietin, että vaihtaisin implantin koon n~300cc, eli jotain siltä väliltä. Alkutilanne on A-kuppi ja haluaisin päätyä C kuppiin. Tiedän, että implantin koko on lähes sama, mutta on tosi vaikeaa hahmottaa lopputulosta, kun kaikki kuvat ovat yli 300cc.

Itse konsultaatio oli tosi mukava ja Jyränki vastasi hyvin kysymyksiini. Pelottavimman aiheet (nukutus ja kivut) käytiin läpi ja ehkä sinne veitsen alle uskaltaa mennä. Tuntuu, että vuosien pohtimisen jälkeen kaikki tapahtuu niin nopeasti.

Me ollaan siis samana päivänä siellä kikkaloimassa! :) Saitko vielä leikkausaikaa tietoon? Ite odottelennsitä infopakettia tulevaks, jonka mukana kuulemma tarkempi leikkausaikakin tulee.

160cm/60kg
Lähtökohta: tubulaarinen pieni A- kuppi.

Mentor full profile 400cc/425cc, osittain lihaksen alle.
17.11.2017 Janne Jyränki

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45677 : Kristiina97
Jyränki kysyi minulta, että monelta haluaisin tulla ja sovittiin 8:15. Eli olen esimmäisenä ja 14 aikoihin pääsee pois. Voidaan sitten päivitellä yhdessä, miten leikkaustulos muodostuu :)

Laitoin tänään Jyrängille viestiä implantin koosta. Katsotaan minkälaisen vastauksen saan takaisin.

170cm/65kg
17.11.2017 Janne Jyränki
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : Kristiina97.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45686 : Irene
Kommentoinkin Kristiina tota kokoasiaa toiseen ketjuun, joten liitän sen tänne vähän muokattuna...

Kiva kuulla että olet tyytyväinen konsuun:)

Tohon pitää kommentoida, että sulla on aika laaja toi sun kokohaitari. Jos sulla on tavoitteena C-kupin oloiset rinnat niin laika pienelle tuo 280cc kuulostaa jos olet itse kuitenkin noinkin pitkä etkä muutenkaan ihan minikokoinen. Yksi kuppikoko vastaa n 150-200cc ympärysmitasta riippuen (esim A70->B70 koon ero on n 150cc ja taas esim A85->B85 n 200cc). Nyrkkisääntö on, että 75C on n 450cc vetoinen.Toisinsanoen jos nollasta lähdetään niin 0-A-B-C eli kolme kertaa yksi kuppikoko n150cc = 450cc. Jos taas lähtökohta täysi A-kuppi niin C-kuppi tulee n 300cc:llä. Jos sulla pieni A-kuppi niin varmaan sellaisella jonkin verran yli 300cc koolla saisit toivomasi.
Toki ihmisten käsitys "C-kupin rinnoista" vaihtelee, mutta tossa nyt vähän näkökulmaa.

Mutta tässä on iso mutta. Silkkarit vaatii isomman liivikoon kuin kooltaan, siis toki myös vaikutelmaltaan, samankokoinen luomu (sillä silikoni ei mukaudu samalla tavalla liibviin kuin luomurinta)-> ei YHTÄÄN kannata hämääntyä siitä, jos joku kertoo saaneensa ison kuppikoon esim E70 tietyllä implanttikoolla koska ne liivit itsessään ei implanttien kohdalla anna oikeastaan juuri mitään painoarvoa.

Esim mulla oli lähtökohta pelkät roikkuvat teepussit eli käytännössä ei mitään. Siihen kun laitettiin kipenen yli 300cc niin mulla on näkymät B-kuppia, ei missään tapauksessa C. Silti pitää ostaa kaarituellisissa liiveissä se C75 jotta kaari ei paina implantin reunaa, joskus tosin kuppi sitten jääkin liian isoksi. Pehmeissä liiveissä, joissa kangas siis mukautuu liiviin eikä toisinpäin, menee B75 ihan hyvin. Ja yleisesti ihmiset arvioi mun rinnat B-kupeiksi, mm alusvaatelikkeessä myyjä lähtee katsomaan B75-koon valikoimaa. Mutta jos sulla on omaa rintaa jonkin verran, niin suunnilleen tällä koolla varmaan saisit about toivomasi (tosin olen sua pienempi kyllä).

Sain käsityksen että kokeilit sovitusimplantteja? Ne on ehkä varmin tapa valita väärä koko! Ne implantit on oleellisesti isomman näköiset siinä ihon päällä liiveissä kuin mitä ne tulevat myöhemmin siellä kudosten sisällä- erityisesti jos vielä lihaksen alla- tiiviisti olemaan. Keskimäärin näkymä vääristää n50cc, eli jos tykkäsit 280cc näkymästä niin silläkin kaavalla se reilu 300 tulisi olemaan sun kokosi. Itsellä tämä 325cc näytti ihan järkyttävän isolta siellä sovitusimplanttien kanssa, ihan eri näkymä kuin nyt on. Jos kirra ei olisi suostunut implantin leveyden perusteella laittamaan tätä pienempää niin olisi tullut ihan väärä koko.

Täällä kuvia katsoessa kannattaa huomioida että aika moni on otettu läheltä (jolloin kuva toki suurentaa vaikutelmaa) ja aika alkuvaiheessa jolloin on turvotuksia ym.

Tsemppiä!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Viiviis

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45687 : Kristiina97
Kiitos irene vastauksestasi. Selvensit asioita paljon ja nyt olen varmempi kokovalinnasta :)

Keskusteltiin Jyrängin kanssa vielä sähköpostin kautta ja nostettiin koko 320cc. Uskon, että tuo sopii oikein hyvin ja tulos miellyttää minua. Nyt vain odotetaan ja jännitetään leikkauspäivää :D Tuntuu, että aika on alkanut matelemaan heti konsultaation jälkeen.

170cm/65kg
17.11.2017 Janne Jyränki

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45688 : Irene
Kaikilta kantilta kuulosteltuna tuo koko vaikuttaa oikein hyvältä. Hienoa:)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45724 : aronilla
Mulla on leikkaus 13.11 ja flunssaa pukkaa! Nyt kaikki kikka kakkoset käyttöön.

HELP ME!

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45726 : Kristiina97
Parannuin juuri flunssasta. Join todella paljon nesteitä ja niistin jatkuvasti, että limaa jäisi mahdollisimman vähän kurkkuun. Lepäsin todella paljon ja nukuin päikkäreitä. Töistä hain sairaslomaa, kun olin ollut jo 2 viikkoa kipeä. Kannattaa informoida lääkärille ajoissa flunssasta, varsinkin jos sinulle nousee kuumetta.

Tänään on 2 viikkoa H-hetkeen. Jännitys vaan kasvaa, kun päivät lähenee. Nyt tuntuu, että aika juoksee eteenpäin. Alkuviikosta sain soiton, jossa kerrottiin enemmän toimenpiteestä ja eilen sain laskun ja hoito-ohjeet. Aithra: Ootko saanu jo sun ohjeet?

170cm/65kg
17.11.2017 Janne Jyränki

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45727 : dream
Mulla meni viimeks flunssa nopeesti ohi kun söin sinkkiä ja c-vitamiinia. Voi tietty olla sattumaa mutta ei koskaan oo niin helpolla päässyt.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45732 : Kristiina97
Tosiaan söin ihan liikaa mandariineja, että sain paljon C-vitamiinia :D

170cm/65kg
17.11.2017 Janne Jyränki

Sivu luotiin ajassa: 0.840 sekuntia