× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Syyskuu

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45265 : Bambinen1
Joo lihaksen alle laitettiin. Mitkä sulla oli lähtömitat ja tuliko lihaksen alle myöskin? :) Mulla oli lähtötilanne aika pieni niin paljon joutunut kudos venymään.

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 5 päivää sitten #45266 : Martsu71
Mulla 90 AA/A,169/77.laitettiin Mentor anatominen 395cc ja lihaksen alle.kans melkonen paineen tunne ku nahka venyy.täältä ylhäältä päin näkymä on outo kun ennen ei ollu mitään ja nyt kaks kukkulaa,tykkään
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kukla

• Diana
  • Diana hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Jyränki 8.9. Pyöreät 425-450cc, 163/66
Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45291 : Diana
Hei, leikkaus ohi ja täällä toivutaan. Hyvin meni kaikki! Minua ei oikeestaan juuri yhtään jännittänyt leikkaus. Leikkaus oli tosiaan Helsinki Clinicillä Katajanokalla, henkilökunta ja kirurgi Janne Jyränki oli todella ihania ja olen enemmän kuin tyytyväinen palveluun ja toimintaan :-) Menin tänään tosiaan 12:30 klinikalla, otin pari lääkettä vesitilkan kanssa ja vaihdoin leikkauspaidan ja kylpytakin ylleni. Janne tulikin pian sitten jututtamaan ja piirteli karttoja rintoihini. Meillä oli koko vaihtoehdot 425 ja 450 ja sanoin että Janne saa itse sitten katsoa kumpi istuu paremmin. Sitten mentiin leikkaussaliin ja siinä kohtaa hieman alkoi jännittää kun hoitajat tunkivat kaikki johtoja ja piuhoja minuun:laugh: :laugh: sitten sanottiin että kohta kirvelee kädessä kun nukutusaine laitettiin, laitoin silmät kiinni ja tunsin kirvelyn, meni vain hetki kun olin unessa. seuraavaksi sitten minua heräteltiin, en meinannut jaksaa avata silmiä ja rinnassa tuntui paine ja kipu, Janne oli valinnut kooksi 450cc (lihaksen päälle, kalvon alle) tärisin kylmyydestä vaikka päälläni oli untuvapeitto, hoitaja laittoi lämpöpeiton vielä päälle ja se helpotti. Sitten sain lääkettä ja menikin vain hetki kun olo pari, en tuntenut yhtäkkiä juuri mitään kipua.. tvtä katselin ja join mehua pillillä :-) sitten oli vessan aika.. meni hyvin kunnes kun palasin takaisin,huimasi todella paljon, ei muuta kuin makuu asentoon ja jalat pystyasentoon, kylmän hiki virtasi otsalla.. vointi helpottui onneksi :) Rintoja en ole vielä nähnyt, iso kumpu vain näkyy xD valkoiset isot siteet ja tukiliivit päällä. Sain kotiutua 18:30 jälkeen sillä vointi oli tosi hyvä ja pirteä, lähdin klo 18:45 apteekin kautta (itse odotin autossa ja poikaystävä haki panacod, burana ja antibiootti. Toivottavasti vointi pysyy hyvänä, täytyy ottaa rauhallisesti :) odotin pahempia kipuja, vaikka voihan ne pahemmat kivut vielä iskeä..

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45292 : Bambinen1
Diana kiva että sun leikkaus meni hyvin! Mulla nyt viides päivä leikkauksesta ja alkaa ottaa hermoille tämä jatkuva kiristyksen ja paineen tunne joka ei hellitä. Varsinaiset kivut ovat vähentyneet mutta pientä jomotusta ja epämukavuutta ja paineen tunnetta on kaikissa asennoissa ja rinnat ovat turvonneet. Oon 2-3 kertaa päivässä pitänyt 15 min taukoja tukiliivien pitämisestä että saa vähän helpotusta tuohon paineen tunteeseen… Eilen ja tänän käytin pientä koiraani ulkona 5-10 min lenkin juoksuvyön avulla niin ei tarvii pitää talutinta kädessä. Vieläkin syön Panadol 1g x 3 jotta pienikään jomotus ei pääse päälle. Hyvä fiilis tuli siitä kun kokeilin vanhoja vaatteita jotka nyt istuu rinnoista paljon paremmin :D Kuvat laitoin Kuvaketju keskusteluun. Mitkä fiilikset muilla? Laittakaahan muutkin kuvia lopputuloksesta :)

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #45351 : Katsku88
Moi Bambinen! Onko yhtään helpottanut olo? Mulle laitetaan tänään 300cc ja lähtötilanne mulla lähes sama. Jaiks. Jännitys on tosi kova. ja pelottaa nuo jälkiolot, mutta panacodia naamaan vaan...

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #45357 : Bambinen1
Hei, nyt on leikkauksesta noin 2viikkoa ja täytyy sanoa että kohdallani ensimmäinen 6vrk oli ne kivuliaimmat. Siitä eteenpäin toipuminen lähti nopeammin etenemään ja 10.päivästä eteenpäin olen ottanut särkylääkkeen vain nukkumaan mennessä. Enää ei kiristä yhtään rinnat tavallisissa askareissa ja ainoastaan on pientä kipua ja kosketuarkuutta haavakohdissa. Mulla on edelleen tunnoton alue molempien rintojen alla, lisäksi molemmat nännit oli 10vrk tunnottomana. Lopputulos Chantellen ja Changen liiveillä nyt 70E, toki vähän pienenee kun loput turvotuksesta lähtee. Miten leikkaus meni katsku?

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #45359 : Katsku88
Hei, kiitos paljon vastauksesta! Mulla meni leikkaus tosi hyvin. 2 päivää olin todella kipeä ja tänään ollut jo vähän parempi olo (pe siis leikattiin). Rinnan alaosat tosiaan tunnottomat mut nännit kyl tuntee. Tänään kävin suihkussa ja pystyin kyl itse pesee hiuksetkin. Sängystä tai sohvalta ylös nouseminen edelleen tekee kipeetä ja on vaikeaa. Tosi pinkeäthän nämä on kuin mitkä ja töröttää vielä hassusti. mut uskon että lopputulos on kyllä hyvä, sitten kun laskutuvat kunnolla.

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #45360 : Martsu71
Mulla tulee huomenna leikkaukssesta kaks viikkoo.oon kyllä tosi yllättyny ollu kipujen vähyydestä.ekan viikon söin yhden kipulääkkeen päivässä antibiootin rinnalla,olisin pärjännyt ilmankin mutta varmuudeksi otin.panacodit jäi käyttämättä.tukiliivejä oon käyttäny uskollisesti ja tukivyötä,joka on varsinainen kidutus vehje.varsinkin aamuisin tuntuu kaivautuneen kroppaan,vaikka olen tosi rauhallinen nukkuja.suihkuilu onnistunut ja hiusten pesut jne.turvotusta vielä jonkun verran,mutta näteiltä näyttää omaan silmään.huomenna eka jälkitarkastus ja perjantaina töitä kokeilemaan.mulle ollu kaikin puoli positiivinen kokemus ja vuosien haaveilun tulos

Lisää
6 päivää 17 tuntia sitten #45375 : Waahtera
Eilen olin leikkauksessa. Kaikki sujui hyvin, oikein positiivinen kokemus kaikinpuolin. Kaikki sujui Tallinnan päässä hyvin, hoitajat tosi ihania. Leikkauksen jälkeen iski huono olo, mutta sain pahoinvointilääkettä, sen jälkeen sain vähän syötyä ja olo parani. Tänään ei ole ollut kipuja juuri lainkaan, sellainen olo kun olisi tehnyt rankemman treenin salilla ja olisi paikat vähän hellänä. Paineentunnetta ei enää lainkaan. Kaksi imetystä ja melko pienet implantit varmasti auttaa asiaan.

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Lisää
6 päivää 4 tuntia sitten #45382 : Mimmiliini
Koskahan tunto alkaa palautumaan? Ja onkohan tukiliivit liian pienet jos ne vaikeuttaa hengittämistä?

Lisää
6 päivää 4 tuntia sitten #45383 : Waahtera
Mimmiliini: tunnon palautumiseen voi mennä kuukausia, on kovin yksilöllistä. Hengittäminen on aika pinnallista kyllä muutenkin, että ei välttämättä johdu liiveistä. Toki jos sinun on ilman paljon helpompi olla niin voivat olla kyllä pienetkin. Itselläni liivien kanssa on ainakin mukavampi olla kuin ilman :)

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Lisää
6 päivää 3 tuntia sitten #45384 : Mimmiliini
Kiitos nopeasta vastauksesta! Kyllä on helpompi olla ilman liivejä, aivan kuin hengittäisin vain puolet keuhkoista täyteen kun liivit on yllä. Viime torstaina tehty leikkaus :) tuleekohan hallaa jos välillä olis ilman liivejä muutakin kuin suihkuun mentäessä? Kai se pitää käydä ostamassa toiset..

Lisää
6 päivää 3 tuntia sitten #45385 : Mimmiliini
Minäkin olin muuten finestin kautta! Ihana henkilökunta ☺️

Lisää
6 päivää 3 tuntia sitten #45386 : Waahtera
Sitten kyllä kuulostaa tosiaan siltä että voisivat olla pienet. Taitaa olla melko jämptiä mitoitusta, itselläni koko S ja vaikuttaa ainakin nyt tosi hyvältä, vaikka normaalisti ihan kaikessa käytän kokoa XS :) sujui kyllä todella mutkattomasti kaikki Finestin kautta. Olen tyytyväinen että valitsin sen!

Lisää
6 päivää 2 tuntia sitten #45387 : Mimmiliini
Miksköhän tää ei suostu lähettää mun viestiä ..

Lisää
5 päivää 4 tuntia sitten #45393 : Mimmiliini
Toimisko nyt..; eli Mä oon 175cm ja 58kg, koon S valitsivat liiveihin paikanpäällä suoraan. Olisin itsekin valinnut ässän mutta tosiaan puristavat.. mistähän saisi suht halvalla hyvät liivit.. sit toinen juttu, Valittiin implanteiksi Nagorit kokoa 330, nyt ollut aika kiristävää tunnetta rinnoissa, aivan kuin olisivat täynnä maitoa ja jäätyneet pakkasella.. pelottaa mietiskellä onko kaikki hyvin..

Lisää
3 päivää 21 tuntia sitten #45402 : Waahtera
Mä olen kokoa 168cm ja 51kg, 270cc laitettiin ja mulle tuo S koko on just hyvä. Tuntuu myös siltä että rinnat täynnä maitoa, se ainakin täysin normaali tunne. Mulla on nyt viides päivä leikkauksesta ja nyt nuo liivien kuminauhat on alkaneet painaa ikävästi haavoihin. Onkohan siihen mitään helpotusta?!

Lisää
3 päivää 19 tuntia sitten #45403 : Mimmiliini
No hei mulle sama homma! Välil tuntuu et ihan kirvelee..

Lisää
3 päivää 6 tuntia sitten #45404 : Irene
Mimmiliini, mitkä implantit sulle laitettiin, mitkä ovat omat mittasi?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
3 päivää 5 tuntia sitten #45405 : Mimmiliini
Oon 175cm ja 58kg. Laitettiin Nagor pyöreä 330cc ja en tiedä miten se sanotaan mutta implantti ihan täysi :) ja osittain lihaksen alle
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

Sivu luotiin ajassa: 1.604 sekuntia