× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Syyskuu

• Diana
  • Diana hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Jyränki 8.9. Pyöreät 425-450cc, 163/66
Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #45121 : Diana
Onko täällä syyskuussa leikkaukseen menijöitä? Itsellä leikkaus 8.9. Helsinki Clinicillä. Odottava jännitys, Janne vaikuttaa erittäin ammattitaitoiselta kirurgilta :)
Itselle suunnitteilla 425-450cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #45122 : Martsu71
Hei.Mulla operaatio 5.9.tehdään turussa Mansurowilla.395cc Mentorit lihaksen alle.konsultaatio oli kattava,enkä jäänyt asiaa miettimään vaan varasin ajan heti.olen tätä niin monta vuotta suunnitellut.nukutus ja leikkaus ei jännitä,eikä oikeastaan kivutkaan,mutta toipumis ajan riittävyys mietityttää,kolme viikkoa pidän lomaa leikkauksen jälkeen

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #45127 : Mimmu77
Minulla aika Helsinki Clinicillä 22.9. Spennaan vähän, mutta konsultaatiossa tuli hyvä fiilis J Jyrängistä. Kertoi selkeästi mitä suosittelee ja minkälainen lopputulos odotettavissa.

Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #45128 : Irene
Mimmu, mikä implantti sulle olisi tulossa?

Syyskuulaiset, laitelkaa tekin profiilitietoihinne mikä implantti on tulossa ja mielellään pituus/paino! Saatte itse ja muut saavat keskusteluista paljon enemmän irti kun on nuo tiedossa:)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45165 : Martsu71
Tänään maksettu toimenpide ja haettu kassillinen lääkitystä valmiiksi.tasan kahden viikon päästä H-hetki,ja saan vihdoinkin rinnat!mies vielä kyseli että oonko nyt aivan varma,no olen!

• Diana
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45189 : Diana
Jännittävää!! Minullakin tasan 2viikkoa enää.. ja lasku täytyisi myös ensi viikolla maksaa. Minäkään en kyllä epäröi tätä hetkeäkään, en vaan malttaisi enää odottaa.. saitko reseptit lääkkeisiin jo etukäteen?

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45190 : Martsu71
Kyllä sain e-reseptin suoraan apteekkiin,saa hakea valmiiksi eikä tarvitse opraation jälkeen missään seikkailla,pääsee heti kotiin toipumaan

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45191 : Pimy
Hei!
Mulla leikkaus Mansurowilla 7.9
Laitetaan b-lite 385cc..

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45210 : Sinttura
Moikka!

Mä olen menossa Helsinki Clinicille leikkaukseen 29.9. Aiemmat implantit otin Lookin kautta. Tuntuu että tää toinen kerta jännittää vielä enemmän kun tietää mitä on tulossa :D

Mentor round high profile 325 lihaksen päällä
Tulossa Motiva Ergonomix 450 Helsinki Clinic syyskuussa 2017

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45216 : Waahtera
Täällä myös yksi syyskuussa leikkaukseen menevä :silly: Finestin kautta Tallinnaan 18.9. Hieman vielä mietityttää tuo implantin koko, että onko riittävä, mutta ehkä se on, olen kuitenkin tosi hoikka. Tänään maksoin laskun, täyttelin anestesialomakkeen, lueskelin hoito-ohjeita ja muita sopimuksia jo valmiiksi. Ensi viikolla vielä verikokeeseen ja sitten vain rauhallisin mielin odottelemaan. Itselläni vain viikon loma töistä. Työ kyllä kevyttä ja kaikki tietää ja tukee operaatiota :)

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

• Diana
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45224 : Diana
Minullakin viikko sairaslomaa leikkauksen jälkeen :) jännittää ja outo ajatella että viikon päästä tähän aikaan makoilen heräämössä ja leikkaus tehty !!! Huh :D

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45225 : Mimmu77
Minulla myös viikko lomaa leikkauksen jälkeen. Teen toimistotyötä, joten uskoisin sen riittävän. Toki implantti tulee lihaksen alle (Motiva Ergonomix 320) ja se kuulemma paranee hitaammin kuin päälle laitettaessa. Mutta näillä mennään :cheer:

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45226 : Katsku88
Mulla leikkaus 15.9. City Klinikalla. Mulla tulee 300cc pyöreä implantti osittain lihaksen alle. Jännittää jo ihan sikana! Mulla on onneksi Panacodeja kaapissa, kun joskus sain niitä hammasleikkauksen jälkeisiin kipuihin. Niillä kyllä yleensä lähtee kivut kuin kivut :) Mulla kanssa viikon loma leikkauksen jälkeen, mutta kevyehkö toimistotyö, joten toivon et se riittää. :) Jännittää kyl ne kivut silti ihan hirveesti ja se, että kuinka pian pystyy tekee mitäkin.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45238 : Bambinen1
Heips,

Oon kirjoitellut tuonne elokuulaisiin mutta oma leikkaus venyi syyskuulle joten liityn tähänkin ketjuun :) Tässä tuoreita tunnelmia, mun leikkaus oli tänään! Jännitin viimeset 3 päivää mielettömästi ja en nukkunut viime yönä juurikaan. Leikkaus meni hyvin ja yleisanestesiassa tehtiin. Kipua on asentoa vaihtaessa ja noustessa sekä käsiä liikutellessa, pukeminen ja vessassa käynti sujui hyvin kuitenkin leikkauksen jälkeen. Ei tee mieli liikutella juurikaan käsiä. Kipua kuvastaa hyvin se, että tuntuu kuin olisi tehnyt todella rankan rintatreenin salilla. Sellaista laajaa jomottavaa kipua, painon tunne rinnassa ei minua häiritse ja tukiliivit on mukavat. Tästä se toipuminen alkaa ja mahtavaa, että leikkaus on vihdoin ohi! :) Tsemppiä kaikille tuleviin leikkauksiin, kyllä se hyvin menee!

Lähtötilanne pieni 75B
168cm / 63kg
leikkaus 4.9 Suomessa
Mentor 300cc

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45241 : Martsu71
Mulla toimenpide huomenna.ulkoisesti ehkä oon itse rauhallisuus,mut voi miten mua jännittää!mies vie aamulla töihin mennessä klinikalle ja hakee kotiin kun oon lähtö kunnossa.pitäkää peukkuja ja kertoilen sitten tuntoja ym kun pääsen kotiin
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hansu82

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45244 : Hansu82

Martsu71 kirjoitti: Mulla toimenpide huomenna.ulkoisesti ehkä oon itse rauhallisuus,mut voi miten mua jännittää!mies vie aamulla töihin mennessä klinikalle ja hakee kotiin kun oon lähtö kunnossa.pitäkää peukkuja ja kertoilen sitten tuntoja ym kun pääsen kotiin

Tsemppiä! ! Hyvin se menee!

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45248 : Waahtera
Iik, alle kaks viikkoo :woohoo: perjantaina käyn verikokeessa, sen jälkeen on kaikki etukäteen hoidettavat asiat hoidettu. Mammografia/ultra sitten vasta Tallinnassa :) mun piti matkustaa yksin, mutta saankin nyt perheeni mukaan. Eivät kyllä sairaalaan tule, mut laivamatkoille, eikä tarvii julkisilla satamaan selviytyä.

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45262 : Martsu71
Operaatio onnistuneesti ohi.kahdeksalta aamulla klinikalle.vaatteiden vaihto,esitietolomake ja mammo tulokset käytiin läpi.sain esilääkityksen ja sitten saliin.vähän olin sekava herätessä,mutta jatkoin unia ja yhden jälkeen jo pääkin toimi.kipujen vähyys on yllättänyt,pelkäsin kamalaa tuskaa.neljältä mies haki kotiin ja illan olen torkkuillut sohvalla.henkilökunta ja leikkaus tiimi aivan mahtavis,ja hyvä huoli pidetty koko päivän.yöksi sain vielä tömäkämmät kipulääkkeet.torstaiksi sovittiin kirurgin kanssa videopuhelu,haluaa nähdä miten toipuminen edistyy

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45263 : Bambinen1
Kiva kuulla että sullakin Martsu leikkaus on onnistuneesti ohi! Mulla kesti varmaan 5 tuntia että puudutus lähti rinnoista leikkauksen jälkeen ja eilisiltana oli kovimmat kivut. Tänään toinen paranemispäivä leikkauksen jälkeen ja on sujunut jo paremmin. Kädet liikkuu enemmän ja rintalohakset ei tunnu olevan enää niin jatkuvassa jännitystilassa. Nyt pystyy jo istumaan ja kävelemään rauhassa asunnolla ilman kipua. Olen syönyt maksimiannokset Buranaa (800mgx4) ja Panadolia (1gx3-4) koko ajan niin kivut saa pidettyä hallinnassa.

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45264 : Martsu71
Bambinen,laitettiinko sulle lihaksen alle?mä oon todella yllättyny kipujen vähyydestäeilen illalla otin yhden panacodin ja yöksi pari kovempaa nappia jotka sain mukaan.nyt päällä antibiootit,arcoksia ja pari kipulääkettä.niillä kyllä pärjään jos kivut on näin vähäiset

Sivu luotiin ajassa: 0.806 sekuntia