× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Onko jollain mennyt leikkaus pieleen tai jälkikäteen tullut jotain?

Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #44942 : Tanja92
Onko jollain siis tullut jotain takapakkia leikkauksessa tai sen jälkeen? Millainen olo leikkauksessa jos puudutuksessa leikattu? Olen menossa konsultaatioon sairaanhoitajalle jotta saisin tietoa enemmän riskeistä yms ennen kuin päätän lopullisesti päädynkö leikkaukseen :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 1 päivä sitten #44944 : ilyena
Mut leikattiin joulukuussa ja ei oo mitään muuta ongelmaa ollu paitsi että sain kanyylista jonkinlaisen tulehduksen käteen siihen pistokohtaan. Jotenkin suoni ärtyi siitä mutta tosiaan toikaan ei oo mitenkään vaarallista ja se hoitui ihan tulehduskipulääkkeillä pois. Muuten kaikki on menny hyvin ja oon tosi tyytyväinen että uskalsin mennä leikkaukseen :)

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #44948 : Tanja92

ilyena kirjoitti: Mut leikattiin joulukuussa ja ei oo mitään muuta ongelmaa ollu paitsi että sain kanyylista jonkinlaisen tulehduksen käteen siihen pistokohtaan. Jotenkin suoni ärtyi siitä mutta tosiaan toikaan ei oo mitenkään vaarallista ja se hoitui ihan tulehduskipulääkkeillä pois. Muuten kaikki on menny hyvin ja oon tosi tyytyväinen että uskalsin mennä leikkaukseen :)

Kiva kuulla :) mites lääkkeet? Mitä siis tarvii käyttää leikkauksen jälkeen? Riittääkö esim burana ja banadol? Tarvitaanko ab kuuria? :)

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #44951 : ilyena
Joo viikon mittanen antibioottikuuri oli leikkauksen jälkeen. Ite pärjäsin melkeen kokonaan buranan voimalla, mutta muutamana yönä otin panacodin että sai kunnolla nukuttua. Mutta sekin on varmaan tosi yksilöllistä miten kokee sen leikkauksen jälkeisen kivun. Tuntuu et oon ihan unohtanu jo että millasia ne leikkauksen jälkeiset päivät oli, en muista oliko mulla hirveesti kipuja. Kamalinta oli kuitenki se että sängystä oli ihan hirveen vaikeeta nousta, sen kyllä muistan!

Nagor Impleo 390cc / high profile, lihaksen päälle
12/2016

Sivu luotiin ajassa: 0.474 sekuntia