× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkauksesta kertominen?

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten #46637 : Irene
Karoliina, mitkä implantit sulle tuli ja mikä oli lähtötilanteesi? Jos on nolla lähtötilanne ja laitetaan kookkaat implantit niin onhan se eri asia kuin toisinpäin...
Itsellä näkymä vaatteet päällä suht sama kuin ennen leikkausta oli topatuilla liiveillä. Ei ole kukaan mitään kysynyt, mutta olen kertonut valituille henkilöille. Kaikki olleet hämmästyneitä ja että eivät ole tosiaan mitään huomanneet.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #46638 : Piiuli
Itse sanoin lapsille, että lääkäri korjaa äitin tissit. Iät 10-2-vuotiaita ja heille riitti tuo kertomus. Lähipiirini tietää tästä operaatiosta ja yhtään poikittaista kommenttia tai sen enempää ihmettelyä en osakseni ole saanut. Olen aika avoimesti puhunut jo ensimmäisen imetyksen loppupuolella, että näyttää siltä, että korjattavaa on ja kun aika on oikea, niin silikonit otan. Ja loppujen lopuksi yli 5-vuotta imetyksiä takana niin en koe, että tätä niin tarvitsisi salata. Jos asiasta tulee tavalla tai toisella puhetta, niin voin hyvin avata oman tilanteeni.
Mutta eihän nää todellakaan kenenkään silmille hyppää, että jos ei tiiä, että täytetty on ni en usko, että kukaan sitä vaihtoehtoa edes kohdallani miettii.

Leikkaus 4.7.2017
Laitettu Nagor impleo 360cc
Osittain lihaksen alle
Finest / Kullamaa

172cm / 57kg / 31v
4 x imetetty 70A

Toiveissa +500cc

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ML

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #46695 : KaroliinaK

Irene kirjoitti: Karoliina, mitkä implantit sulle tuli ja mikä oli lähtötilanteesi? Jos on nolla lähtötilanne ja laitetaan kookkaat implantit niin onhan se eri asia kuin toisinpäin...
Itsellä näkymä vaatteet päällä suht sama kuin ennen leikkausta oli topatuilla liiveillä. Ei ole kukaan mitään kysynyt, mutta olen kertonut valituille henkilöille. Kaikki olleet hämmästyneitä ja että eivät ole tosiaan mitään huomanneet.

Leikkaus on 9.2. Suunnitelmissa 330cc pyöreä. Voi olla, että isompiin suostutaan (Konsultti tätä sanoi),koska olen hateikas ja keholtani muutoinkin leveä. Lähtötilanne on B. En ole käyttänyt topattuja liivejä aikoihin, mutta nyt ennen leikkausta käytössä on toppaukset. Tähän selkästi näkyvään muutokseen ei ainakaan vielä ole kukaan reagoinut.

Sivu luotiin ajassa: 0.457 sekuntia