× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Leikkauksesta kertominen?

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #44872 : vivit05
Oletteko miten avoimesti kertoneet leikkauksesta muille? Vai oletteko pitäneet omana tietona? Onko tullut katseita/kommentteja? Entä isommat lapset, oletteko miten kertoneet? Entä reaktiot?
Itseä hieman mietityttää omat lapset (10+).

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #44873 : Janu8å
Kerroin ensimmäisestä suht avoimesti ystäville ja sukulaisille, mutta suhtautuminen yllätti; aika paljon tuli negatiivista kommettia, että rahat voisi laittaa tärkeämpään ja silikonit aiheuttavat syöpää yms. Toki oli niitäkin jotka suhtautuivat positiivisesti ja uteliaasti.

Tästä toisesta leikkauksesta en sitten kertonut juuri kenellekkään.

2011 Natrelle anatominen 290cc lihaksen alle,
2017 Nagor hr 520cc lihaksen päälle.

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #44876 : lehtosa
Mä olen kertonu avoimesti kavereille ja työkavereille jos on tullut puheeksi kauneuskirurgia, kaikki on suhtautuneet hyvin eikä kukaan ole ainakaan päin naamaa uskaltanut/kehdannut negatiivisia kommentteja sanoa. Sukulaisille en ole kertonut.

Nyt suunnittelen uusinta leikkausta syksylle ja siitä en muille ole puhunut kuin avopuolisolle ja ajattelinkin pitää asiasta suuni supussa. Vaikka kaverit on suhtautuneet tähän ekaan leikkaukseen hyvin, en usko että suhtautuvat toiseen yhtä suopeasti vaan luultavasti ruetaan utelemaan että miksi otat kun sullahan on jo jne jne ja luultavasti pitäisivät vielä enemmän turhamaisena xD

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle
Helsinki Clinic, Janne Jyränki

• MaMi
  • MaMi hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Nagor 300cc, osittain lihaksen alle.
Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #44883 : MaMi
Mä kerroin lähimmille frendeille ja sukulaisille ja kaikki suhtautu tosi hyvin ja ymmärtävästi. Näin jälkeenpäin ajatellen kukaan ei kyllä olisi huomannut eroa vaatteet päällä joten olen iloinen etten asiasta kertonutkaan kaikille työkamuille ja vähemmän läheisille. Lapset 7 ja 5v ei ole huomannut/kiinnittänyt mitään huomiota asiaan. Sanoin heille että äidillä on kädet kipeät joten en pysty heitä nostelemaan vähään aikaan ja hyvä että sanoin niin koska nyt kaikki tietävät että minulla on ollut kädet kipeät ;)

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #44893 : vivit05
Toimiipa puhelimella tyhmästi, en saa ketjuun vastattua vaan tiettyyn viestiin. Mä tiedän että osalta läheisistä tulisi olemaan todella negatiivinen suhtautuminen. Joten olen päättänyt olla kertomatta. Jos joku osaa/uskaltaa kysyä niin katsotaan sitten. Omille vanhemmille jokunen vuosi sitten heitin tälläisen ajatuksen, vastaanotto oli neutraali. Omista lapsista varsinkin vanhin (11v.) huomaa kyllä kaiken joten se vähän mietityttää kun voi olla että moni kuulee asiasta sen jälkeen..

Lisää
6 kuukautta 4 viikkoa sitten #44947 : Katsku88
Mä oon menossa syyskuussa leikkaukseen. Avopuoliso toki tietää ja semmoiset kaverit kenestä uskoinkin että vastaanotto on neutraali/positiivinen. En aio kertoa esimerkiksi omille vanhemmilleni tai semmoisille kavereille kenen suhtautumisesta en ole oikein varma. Eli se jää nähtäväksi huomaavatko vai ei sitten leikkauksen jälkeen. Aika maltilliset tissit tulossa (300cc) ja oon aina käyttäny topattuja liivejä joten en usko, että kovin moni huomaa mitään.

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44949 : Dizzit
Äääää, mä en ole vieläkään saanu kerrottua äidille, ja leikkaukseen alle 2vk! Ei oo vaan tullu sopivaa tilaisuutta. Pakko kertoa kun todellakin tulee huomaamaan ja tarvitsen varmaan alkuun lastenhoitoapuankin kun mies menee töihin jo toisena päivänä leikkauksen jälkeen.. En yhtään tiedä miten suhtautuu..

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44954 : lehtosa
Meillä äiti pisti ensin vastaan, sanoin kuitenkin että oon aikuinen ihminen ja teen mitä haluan ja että tää on iso ja tärkee asia mulle. Hän mietti asiaa pari päivää ja itse otti asian puheeks ja sanoi tukevansa mua kunhan mietin vielä pari vuotta leikkausta, että varmasti haluan ryhtyä moiseen (mikä on ymmärrettävää, koska sillon kun tämä keskustelu käytiin olin n. 20vuotias). Loppujen lopuks otin implantit 22v, äiti oli ehtinyt vuotta aiemmin kuolla mutta oli silti ihan kiva itse sisimmässään tietää, että äiti antoi suostunuksensa ja ymmärsi :)
Kerrot vaan rohkeesti ja perustelet kantasi miksi meet leikkaukseen :)

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc, lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

TULOSSA 23.2.2018 Motiva Round Corse 650cc, lihaksen päälle

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit, Mammi

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44955 : Dizzit
Kerroin tänään äidille. Tai siis sanoin että olen ajatellut mennä rintojen suurennusleikkaukseen, en sanonut että leikkaus on ens viikolla... :dry:

Äiti sanoi vaan että "no, kuulut pienirintaiseen sukuun, on mullakin ollu pienet rinnat ennen". No joo, hänellä on nyt D-kuppi. Kyllä mä olisin tyytyväinen, tai jos en tyytyväinen niin en kuitenkaan harkitsisi leikkausta, jos mulla olisi edes ne pienet rinnat a/b-kuppi.

Sanoin että olen nyt odotellut 25 vuotta että ne rinnat kasvais eikä ne enää kasva, joten siksi olen päättänyt mennä leikkaukseen. Omalle tavalleen tyypillisesti hän vaan käveli pois toiseen huoneeseen ja asiasta ei sen enempää puhuttu. Katotaan nyt kun pari päivää sulattelee niin täytyy se ajankohta kait kertoa..

4.8.17 HC Jyränki
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Pii

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44960 : Mammi
Hei Dizzit!
Joko sua alkaa jännittään ens viikon leikkaus? Tänään alkoi tosissaan tuntua todelta, kun ensi viikolla jo ja tänään tuli sähköpostiin lasku ja leikkausaika. :)

Ihan varmasti äitisi ymmärtää ja on tukena, kunhan on eka sulatellu asiaa. Itse kans jännitin äidin reaktiota kun muutama viikko sitte kerroin, niin sanoi että itse teen kuin parhaaksi nään eikä sen enempää juteltu. Nyt kuitenkin eläny tässä mukana ja kyselly itsekin jotain siihen liittyvää.

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44967 : Dizzit
Kyllä, jännitys löi suorastaan vasten kasvoja kun tämä viikko alkoi! Saa nähdä kun jään lomalle nyt perjantaina, oon ihan tulisilla hiilillä varmaan viimeisen viikon!

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44968 : Mammi
Niinpä.. saas nähdä kun ens viikko alkaa :D
Menetkö klinikalle aamusta vai tiedätkö vielä? Fiilikset menee kyllä melko vuoristorataa välillä, mutta nyt ollu pari päivää ettei malttais enää oottaa!

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44969 : Hansu82
alkuun mä ajattelin, etten kerro ku ihan vaan tietyille harvoille... noooh, mä oon luonteeltani kovinkin avoin ja sosiaalinen, puhua pälpätän alvariinsa jne. Enhän mä oo saanu pidettyä suutani kiinni asioista, vaan oon kyl ihan avoimesti puhunut asioista... niin innoissani oon :)

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44971 : Dizzit
Mammi menen klo 10, leikkaus klo 11. Oliko sulla mua ennen?

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44972 : Dizzit
Hansu, varmasti helpompaa noin että puhuu avoimesti. Mä oon toistaiseksi valinnu salailulinjan, saa nähdä miten huomattava muutos sitten tulee et onko enää mahdollista salailla...

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44974 : Mammi
Dizzit olen sua ennen. Varmaan nähdään sit siellä :)

Mä en myöskään oo kertonu kuin muutamalle, enkä aiokkaan kertoa ellei joku sitten myöhemmin kysy. Oon kyllä itsekin niin innoissaan että monesti tehnyt mieli kertoa, mutta oon aatellu että pitäisi myös avata asiaa ja kertoa syyt tähän. Enkä halua että juttu lähtee vaan kiertään, että "on hankkinut silarit". Asia ei oo ihan niin mustavalkoinen. Ei se kuulu kellekään ja toteutan vaan pitkäaikaisen haaveeni :)

Lisää
6 kuukautta 3 viikkoa sitten #44977 : Mko
Mä en kertonut kenellekään muulle kun mun miehelle. Ja kukaan ei ole huomannut yhtään mitään. Mun kaverit olisivat kyllä kommentoineet jos huomaisivat. Mutta en siis taida ottaa asiaa sen kummemmin esiin enää tässä vaiheessa.
Mulla oli omaa rintaa noin c kupin verran. En kyllä ole huomannut itsekään eroa esim. vaatteissa.

28.5.2017
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #45026 : ehkatanavuonna
Mammi, tota samaa minäkin ajattelin. Välillä on tehnyt mieli sanoa, mutta oon hillinnyt itseni, koska tiedän että katuisin jälkeenpäin. Itse pelkään juurikin tota, että lähtee huhuja/juoruja liikkeelle. Enkä jaksa mitään päivittelyjä ihmisiltä, joita en tunne.

Itseä jännitti niiiiin kamalasti kertoa äidille! Ai kauhea. Tärisin kun kerroin ja olin kirjoittanut lunttilapun, josta luin suoraa, että muistan kertoa kaiken. Hehe. Äiti luuli, että yritän kertoa että oon raskaana/lesbo. :laugh: :laugh: Äiti sanoi (kuten arvelinkin), että rintani ovat hyvän kokoiset ja siihen vastasin, että en otakaan rinnan koon takia vaan ulkomuodon (tubulaariset.) Hetken aikaa juteltiin siinä, äiti sanoi, että on myös itsekin miettinyt silikoonien ottoa. Kauheasti ei puhunut siinä ja arvasin, että tarvitsee hetken sulatteluaikaa. Juteltiin sitten myöhemmin asiasta lisää ja aina kun äidiltä tuli kysyttävää, tuli kysymään. Äitini oli myös mukana leikkauksessakin ja se oli niin ihanaa, koska itse ei tarvinnut miettiä/stressata yhtään mistään, kun äiti hoisi kaiken! :laugh:

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mammi

Lisää
4 viikkoa 2 päivää sitten #46631 : KaroliinaK
Leikkaus on tulossa enkä ole kertonut asiasta, kuin yhdelle kaverilleni.

Olen ajatellut kertovani muutamalle ihmiselle asiasta.

Sukulaisille en puhu.

Olen pohtinut, että mitä sanoa, kun saatan tulla tarvitsemaan kauppa - apua. Valehtelemaan en ala, mutta ehkäpä saan avun joltain henkilöltä kenelle voisin kertoa asiasta hyvin mielin.

Mietityttää juurikin tuo, kuinka muut ehkä voisivat muutoksen rintojen koossa huomata.
Heidän reaktionsa asiaan.

Toki oma hyvinvointini On tärkeämpi asia, mutta tällainenkin ajatus pääni sisällä on.

On yllättävää, että valtaosa kommentoineista kertoo, että lähipiiri ei ole huomannut rintojen koon muutosta.

Hämmentävää, mutta varmasti totta ja hyvä niin.

Toivottavasti saamme lukea lisää kommentteja tähän aiheeseen liittyen.

Lisää
4 viikkoa 2 päivää sitten #46635 : ML
Mulla on ajatuksena kertoa vain parille kaverille, joista toinen tulee saattajaksi sekä lapsilleni.

Mieheni kanssa oli puhe että ehkä lapsille voisi kertoa, että kaverini x ja x tietävät ja meidän perhe ja toivon, etteivät hekään puhu asiasta kellekään muulle kuin näille jotka tietävät.
Ja painottaa, että kysyä saa mitä vaan asiaan liittyen. Yritän selittää asian perin pohjin kunkin ikätason mukaisesti.

Se mitä mietin,miten sanoa pienemmille lapsille miksi en halua asiasta puhuttavan(ikähaarukka alakouluikäisestä ammattikouluikäiseen).

Leikkaus 2/2018 motivan corse 440 Kc /Kupi

Lähtötilanne monen monta x imetetty, 75A(A)
167/55

Sivu luotiin ajassa: 0.887 sekuntia