× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kesäkuu 2017

• MaMi
  • MaMi hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Nagor 300cc, osittain lihaksen alle.
Lisää
1 vuosi 1 kuukausi sitten #44918 : MaMi
Kiitos tiedoista ja kuulumisesta! Tuo "jänne" ;) onkin varmasti tuo suonitulehdus. Kiva tietää että harmiton ja paranee ajastaan.
Oletteko olleet tyytyväisiä kokoon? Itselleni laitettiin se 300 ja os.lihaksen alle. Urheiluliivit nyt kokoa 80C. Kokoon tyytyväinen mutta onneksi ei yhtään pienempiä tullu otettua. Pikkuriikkisen suuremmatkaan ei olisi haitannut ;) Täällä liivit-foorumilla nappasin vinkin Kiinasta tilattavista Syrocan merkkisistä urheiluliiveistä ja ovat olleet tooosi hyvät ja halvat, suosittelen!
Kovasti houkuttelisi jo päästä liikkumaan ja treenaamaan pitkästä aikaa, mutta täytyy nyt kiltisti odotella että tuo tulehdus paranee. Oletteko te uskaltautuneet vielä yhtään harrastamaan kevyttä liikuntaa?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 4 viikkoa sitten #44936 : Mammi
Onko teillä alkanut parantumaan se suonitulehdus? Joko olette alkaneet liikkumaan? Onko teillä alkanut haavat oleen jo parantuneet neljän viikon kohdalla?

Itsellä leikkaukseen kaksi viikkoa ja aika sekavia fiiliksiä alkanut oleen. Välillä ei malttais odottaa ja välillä pelko valtaa ja omat rinnat näyttääkin hyvältä :D Oon haaveillut tästä niin kauan, niin ei tulisi mieleenkään alkaa perääntymään vaikka pelottaakin. Ei lopputulos pelota vaan se itse operaatio.

Tuli tänään sellaisia kysymyksiä mieleen, että onko leikkaukseen pitäny ottaa korut pois ja onko putsattu kynsilakat? :D

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
1 vuosi 4 viikkoa sitten #44937 : Enigma
Hei.
Kaikki metalli kehosta pois, hyvä jättää jo kotiin (sormukset, korvikset, lävistykset jne)
Samoin kynsilakat pois jo kotona, leikkaussalissa vaikea saada sormen päästä hapetusarvoa jos lakat kynsissä.
Tsemppiä operaatioon :)

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mammi

Lisää
1 vuosi 3 viikkoa sitten #44938 : Mko
Menin leikkaukseen ilman koruja ja meikkiä. Mulla on geelikynnet, pitkät sellaiset eikä ollut mitään ongelmia niiden suhteen.

Leikkauksen jälkeen sitä sitten alkaa vasta jännittämään lopputulosta. Operaatiossa olet Mammi kyllä hyvissä käsissä.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Lisää
1 vuosi 3 viikkoa sitten - 1 vuosi 3 viikkoa sitten #44941 : Tuide
Mulle sanottiin että korut ja lävistykset pitää ottaa pois. Kynsilakkaa en koskaan ees käytä. :P

Mites teillä muilla menee? Mulla nyt tasan 5 vkoa leikkauksesta ja ihan parissa viime päivässä rinnat pehmenneet tosi paljon ja olo muutenkin muuttunut "helpommaksi". Välillä on kyllä kaikenlaisia tuntemuksia ja pelottaa että teen jotain väärin ja pilaan tissit. :unsure:
Nää myös tuntuu pienentyneen paljon, vai alkaako tähän kokoon ja tissillisyyteen vaan tottua? :silly:

Edelleenkään en ole uskaltanut nukkua kyljellään, tuntuu jotenkin epämukavalta, ja olen vältellyt raskaita hommia/nostoja. Mutta kai sitä voisi pikkuhiljaa jo puuhata kaikkea.
Milloinkohan voi ajaa polkupyörällä?

Liivit on yhä suuri mysteeri. Nää klinikan liivit on venyneet eikä tunnu tarpeeksi tukevilta. Esim. öisin mietin miten paljon liivien pitäis estää rintojen valahtaminen kainaloiden suuntaan??
Kaikki ostetut liivit joko puristaa tai on liian lörppöjä, eli en ole löytänyt sitä oikeaa kokoa ja merkkiä vielä. Hui... meneeköhän tissit miten äkkiä pilalle jos liivit ei ole tukevat? :unsure:

Kaikenkaikkiaan olen supertyytyväinen että mulla on nyt tissit!!! Kesävaatteetkin tuntuu ja näyttää ihan erilaisilta päällä!! :kiss:

170cm/63kg, oli 2ximetetty pieni A-kuppi
Helsinki Clinic, Jyränki 06/17,
Motiva Ergonomix Demi 340cc
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 3 viikkoa sitten : Tuide.

Lisää
1 vuosi 3 viikkoa sitten #44943 : Tanja92

Lyana kirjoitti: Heippa,
Täällä tulee huomenna 4 viikkoa täyteen. Rinnat ei ole kipeät mutta toki vielä arat ja kovat. Haluaisin kovasti jo nukkua kyljellään mutta tuntuu epämukavalta.

Muuten kaikki hyvin ja olen kovin tyytyväinen!

Onko kaikilla muilla ollut jotkut laput haavojen päällä? Katsoin vaan tuosta aikaisemmasta kuvasta että oli jotain... Kun mulla on ollut vaan teipit haavojen päällä. En ole itse tehnyt siis 4 viikkoon haavoille mitään, 2 viikkoa sitten kirurgi vaihtoi teipit ja sanoi vaan että arpigeeliä tuskin tarvii. En ole itse edes nähnyt koko haavoja kun en ole uskaltanut irrottaa teippejä. No ainakaan niistä ei ole leikkauksen jälkeen tullut mitään ulos eikä ole kipeät. Ihmettelen kyllä miten voi saada noin hyväksi ne haavat vai onko vaan tuuria :)

Kahdet ihanat liivit odottaa laatikossa! Motivan kanssa suositus taisi olla 10 vko tukiliivejä joten vielä odottelen. Ja nämä on niin kovat/kireät etten pystyis vielä käyttämäänkään kun näitä tukiliivejä

Voisitko kertoa kaikki sun leikkauksesta tai siitä päivästä kun kävit ekan kerran kc clinikalla? :) Paljonko maksoi kokonaisuudessaan :) Olen menossa itse sinne konsultaatioon sairaanhoitajalle :)

Sivu luotiin ajassa: 0.573 sekuntia