× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuu 2017

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45045 : Mko
Hei kaikki leikkaukseen menijät, tsemppiä

Kannustan heräämään ja syömään vielä siihen aikaan kun se on mahdollista. Itse söin aamuyöstä ja nukutuksesta ei tullut heikkoa oloa. Mulle verensokerin lasku saattaa laukaista migreenin. Mutta kaikki meni hyvin ja nukutuslääkäri oli todella mukava, kuten muukin porukka.
Lisäksi herättyä oli hiukan nälkä. Tarjolla on talon puolesta kipulääkettä ja mehua. Ehkä nyt jos olisin menossa varaisin mukaan banaanin tai jogurtin. Apteekin kautta kotiin mennessä siinä vierähtää kuitenkin hetki ennen kuin saa syötävää.
HC:llä saa aamutakin ja tossut klinikalta. Ja tukisukkia ei ole edes kehoitettu hankkimaan. Joten paljoa ylimääräistä ei kannata ottaa mukaan. Huoneessa on telkku.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45046 : Mammi
Kiitos vinkeistä mko! Mulla myös tulee helposti migreeni kun verensokeri laskee, pitää yrittää syödä ja juoda kunnolla yöhön asti ettei tule heikotusta sekä ostaa jotain pientä evästä. Pääseeköhän kuinka nopeasti leikkauksen jälkeen lähteen vai voiko siellä jatkaa unia pidempäänkin? Tämä kyllä lukee näissä keskusteluissa, mutta tuntuu että on unohtanu ihan kaiken ja jännitys ja pelko on vallannu mielen. Olisipa jo vuorokausi eteenpäin!

En ole itsekkään kuullut tai lukenut noista tukisukista. Ja minua ei kehotettu käymään verikokeissa. Ne kyllä nyt otettiin kun oli tällä viikolla työterveystarkastus. Mitä koneita tähän leikkaukseen liittyen on muut käyny ottaan?

SiJen, olen ihan samoilla linjoilla. Tämä vaikuttaa niin moneen asiaan ja tuntuu ihan hullulta, että monien vuosien haaveilujen jälkeen tää on totta huomenna :)
Kiitos tsempeistä kaikille ja tsemppiä sinullekin Dizzit!

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45047 : Cesca
Tsemppiä kaikille leikkauksiin. Maanantaina oma vuoro. Olen tallinnassa klo10 niin kerkee aikaisin aamusta vielä syömään.
Verikokeet oon ottanu täällä ja mammo tehdään paikanpäällä.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45048 : Mko
No niiin H-hetki lähenee.

Mulla leikkausaika yhdeksältä ja kotiin pääsin kahden maissa.
Mä kävin mammografiassa ja hammastarkastuksessa. Ei verikokeita tarvinnut. Multa on otettu verenkuva lähivuosina, eikä siinä ollut mitään erikoista.
Leikkauksen jälkeiset kaksi päivää ovat kipeimmät, ylösnousut ym. Sitten helpottaa. Kipulääke auttaa, söin sitä säännöllisesti kaksi viikkoa, kun mulla oli haavakipua.
Toivottavasti olette käyneet kaupassa tai teillä on joku ekan viikon kantamassa painavimmat. Ja jos asuu yksin kannattaa varata astioita ym. mahdollisimman alas.
Hyvin se menee. Tsemppiä. Kirjoitelkaa sitten kokemuksia.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45049 : Mammi
Kiitos viimehetken tsempeistä. Täällä jo makoillaan "rennosti". Hyi helkkari että jännittää!!

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45050 : Dizzit
Hei vaan kaikille täältä "toiselta puolelta"! Kaikki meni hyvin, mutta kivut on ollu melko kovia. Levossa ihan ok mutta ette usko miten vaikeeta on päästä ylös! En pääse edes sohvalta kun oon hieman takakenossa nojaamassa, ihan älytöntä! Sain yöksi vahvan kipulääkkeen vielä kotiin.
Mulle laitettiin 380cc demi, ja melko maltilliselta vaikuttaa, mut just hyvä niin! Kirurgi päätti koon leikkauksessa. Liikkuminen, hiljalleen kävely ym ei tee mitään kipua, mutta käsien liikuttelu on miltei mahdotonta kyynärpäistä ylöspäin ja eniten kipua aiheuttaa hengittäminen... joopa joo! Mut mä olin kuulemma poikkeuksellisen kipeä. Niin kova venytys tuli kudokseen. Katotaa miten huomenna..
Päällisin puolin kuitenkin huippuhyvä fiilis!

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45051 : Hansu82
Hui! Nyt on siis meidän elokuulaisten vuoro!! :woohoo:

Tsemppiä nyt kaikille, ihanaa että kerrotte kuulumisianne ja kokemuksianne!

Itellä leikkaus edessä vasta kuun lopussa, joten mä jännään ihan viime tippaan saakka!

Mullekaan ei oo sanottu mistään lentosukista? Koska semmosia pitäis pitää? Leikkauksen jälkeen todennäköisesti, mutta millä ihmeellä ne saa vedettyä jalkaan silloin?

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45052 : Mammi
Noniin, nyt on vihdoin tämän aamuinen leikkaus onnistuneesti ohi. Olin aamulla juuri ennen leikkausta ihan hermoraunioina ja leikkauspöydälle käydessä makoileen taisin kirota ja itkeä samaan aikaan, mutta aurinkoiset hoitajat rauhoittelivat ja silittivät päätä ja pitivät kädestä. Nukutusaineen laitto oli todella vastenmielistä ja melko kivuliasta, mutta en kerenny tuntea sitä edes kyynärvarteen asti kun olin jo unessa.

Hoitaja herätti heti kun leikkaus oli ohi ja tirautin onnenkyyneleet heti herättyäni :D ihmettelin että ihan hullua että on jo ohi, juurihan minä kävin paniikissa pöydälle. Leikkaus alkoi klo 9 ja olin hereillä jo 10:20. En saanu unta enää leikkauksen jälkeen ollenkaan.

Olo oli tosi hyvä jo heti herätessä, mutta tietysti kipuja oli jonkin verran. Aluksi en päässyt itse sängystä ylös ja hoitaja talutti vessaan, mutta kipulääkkeen jälkeen pääsin jo ihan sujuvasti itse ylös ja käveleen. Olin jo klo 13 valmis kotimatkalle.

Nyt on alkanut puudutus lakkaan ja rintalasta on melkoisen kipeä ja kävely onnistuu etukenossa. Kipu on kuitenkin siedettävää koko ajan ja äsken tossa taas tirautin pari onnenkyyneltä :D

Suosittelen kaikille leikkaukseen menijöille niinkuin mko aiemmin myös vinkkasi, että kannattaa syödä ja juoda vielä yöllä kun pystyy. Sekin ollu varmasti syy miksi ei ole heikottanu tai tullu huonoa oloa aamulla kun muuten oli niin paniikissa.

Minulle laitettiin tuo 250cc mikä oli toisena vaihtoehtona, mietittiin aamulla myös 270cc, mutta se ei ollut mahtunut. Huomen aamuna pääsen ottaan siteet pois :D

Voimia ja tsemppiä Dizzit ja muut!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hansu82

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45058 : Maaria
Kiitos teille kaikille viesteistä ja tsempeistä! Oma leikkaus ens viikolla 16.pvä ja pikkuhiljaa alkaa jännitys nousemaan :)

Suunnitteilla Nagorin pyöreä implantti 320-370

Laitettu 360

Lihaksen/lihaskalvon alle
182cm/80kg

Treenaan aktiivisesti

Leikkaus 15.8.-17 Finest/Kullamaa

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45060 : Noona2
Kukaan menossa to 10.8 tallinnaan leikkaukseen? Loin vasta nimimerkin ja alkoi jännittämään ihan hirveästi, kun menen yksin :/ huhhu....
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saraw

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45063 : Saraw
Menossa tallinnaan 10.8, fin-est:ille :)

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45064 : Noona2

Saraw kirjoitti: Menossa tallinnaan 10.8, fin-est:ille :)

Ite meen LK:n kautta:) menetkö yksin?

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45065 : Saraw
Mies tulee mukaan laukunkantajaks ;)

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45068 : Cesca
Leikkaus tehtiin ja kaikki meni hyvin. Sairaalassa oli ruuhkaa ja olin loppujen lopuksi syömättä ja juomatta 14tuntia. Olin kylläkin nesteytyksessä. Hermoa rupes kiristämään kun oli jo kauhee nälkä. Mulle ei tehtykään kohotusta. Kirurgi sanoi ettei ole tarvetta tehdä turhia arpia ja saatiin silikoneilla tosi nätit. Todella tyytyväinen Fin-estiin ja Kullamaahan. Erittäin ammattitaitoinen kirurgi! Kipuja ei pahemmin ole ollu,hieman kiristävä rinta.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45070 : Bambinen1
Hei,
Kiva kuulla teiltä, miten toipuminen on lähtenyt! Vieläkö kivut ovat kovat muutamia päiviä leikkauksen jälkeen? Montako viikkoa olette varautuneet olemaan sairaslomalla?
Kaksi eri konsultaatiota Suomessa takana ja aika samoilla linjoilla oli molemmat kirurgit. Minulla on nyt vaihtoehtoina Mentorin pyöreä high profile 300cc tai 325cc. Anatomisen vaihtoehdon jätin nyt pois ettei tuntumasta tule liian kova ja että rinta liikkuisi ja mukautuisi luonnollisesti eri asennoissa. Nyt on valinnanvaikeus päättää, rohkeneeko tuon isomman koon nyt ottaa. Leikkaus tulee olemaan syyskuun alkupuolella.

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : Bambinen1.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45072 : Cesca
Nyt on 3pvä menossa leikkauksesta. Kipuja ei ole ollu, vihlaisua rinnan päällä ollu. Ilmeisesti jotain hermosärkyjä. Mulle laitettii 390 ja omaakin rintaa oli. Aluksi vähän järkytyin kokoa mutta äkkiä silmä tottu. Rinnat on todella kovat ja pinkeät. Turvotus sais jo laskea :laugh: Oon kyl super tyytyväinen tällähetkellä että turha kohottaminen jätettii tekemättä kun itsekin olin sitä mieltä konsultaatiosta asti ettei sille olis todellista tarvetta.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45073 : Dizzit
Hei Bambinen1, mulla on ollu melko kovia kipuja leikkauksen jälkeen. Ekat kaks pv pahimmat ja sen jälkeen lähteneet kivut vähitellen helpottamaan. Edelleen, nyt siis 5. pv joudun ottamaan kipulääkkeitä säännöllisesti mutta en enää ota Panacodia joka kerta. Mulla on kesäloma ja lomaa vielä leikkauksen jälkeen reilu 3vk, mutta työ on fyysistä ja nostelua, koen loman todella tarpeelliseksi. Edelleen käsien liikuttelu tuottaa kipua ja kaikenlaiset kotihommat on tosi hankalia. Tämä toki helpottanut päivä päivältä ja vasta alle viikko leikkauksesta.

Koon suhteen suosittelen sinulle isompaa jos kirurgin mielestä ok. Mulle laitettiin 380 cc, kylläkin demi profiililla, ja nämä vaikuttaa todella pieniltä vaikka on turvoksissa. Lopputulos on varmasti kaunis ja luonnollinen, mutta kuvittelin kyllä saavani suuremmat tällä cc määrällä. En nyt suoraan sanottuna ole pettynytkään, mutta kukaan ei varmaan tule huomaamaan muutosta kun olen käyttänyt aina topattuja liivejä. En halunnut suuria rintoja, mutta ihmettelen miten puristuksiin sen mielestäni ison implantin voikaan saada tuonne kudoksiin. Mahdankohan saada edes rintavakoa? No, kaikki on mahdollista kun nämä pehmenee. Ei laitettu isompaa koska nämä jo tulee kainaloista jonkin verran yli ja isommalla olisi kirurgin mielestä tullut kumipallomaisempi lookki. Lisäksi mulla oma kudos on paksua ja tiukkaa, ehkä sekin litistää implanttia?

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45074 : Mammi
Heippa,
Mulla oli tänään eka työpäivä ja viides päivä leikkauksesta. Töissä sujui ihan hyvin, mutta kävely sinne ja takaisin tuotti kipuja. Kävelin todella hiljalleen ja tuin koko ajan rintoja, että toinen käsivarsi oli rintojen alla.

Kaksi ekaa päivää oli kivuliaimmat, mutta koko ajan kipu ollut siedettävää. Kipu kuitenki muuttanu muotoaan koko ajan ja nyt enimmäkseen vaan haavakipu oikeea puolen tuntuu makoillessakin. Tänään kyllä huomasi, että rintoja pakottaa kun ollut ylhäällä työpäivän ajan. Buranaa olen ottanut noin 3 päivässä ja yöksi panacodin. Eilen onnistui hiustenpesukin, alkoi olla hiukset melko suihkun tarpeessa kun viimeksi leikkausta edeltävänä iltana pessy :D

Olen kyllä niin tyytyväinen rintoihini nyt ja kokoon, onneksi otin tämän 250cc. Ihan eri fiilis kropasta nyt :)
Uskon Dizzit että rinnat muuttuvat sinulla vielä paljonkin, jos ovat vielä turvoksissa. Mulla nämä tuntuvat jo paljon pehmemmiltä kuin vkl, mutta menevät ihan pinkeiksi heti kun ottaa liivit pois ja alkaa pakottaan. Heti helpottaa kun laittaa liivit takaisin päälle.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45083 : answ
Huiiii viikon päästä tissit pitäs olla paikallaan jo. Jännittää! Mutta innolla odotan. Oon tilannu wishiltä jo bikineitä uusia tissejä varten hehe. Joulukuussa pääsee niitä sitten esittelemään kun tiedossa etelänmatka.

Tätä on niiin odottettu ja tuntuu jotenkin tosi epätodelliselta että kohta mulla on boobsit jo, oih.

Onko muita jyrängin veitsen alle meneviä ensi viikon perjantaina? Vai tekeekö jyränki montaa leikkausta saman päivän aikana..?

18.8.17 HC Janne Jyränki
Motiva ergonomix full 450cc
174cm/73kg

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45086 : Johkunen
Moikka!
Nyt on selvitty omasta leikkauksesta.
Leikkaus tehtiin 9.8 Fin Estillä, Kaikki sujui hyvin,pääsin leikkaussaliinkin nopeasti.
Kirurgi Siim Simmo päätyi lopulta laittamaan Nagor HR 420cc vasempaan ja 460cc oikeaan rintaan.
Toipuminen sujunut hyvin,pahimmat kivut jo ohi :)
Tietenkin omat haasteensa tuo 1.5 vuotiaat kaksospoikien hoito,mutta onneksi mies vielä viikon kotona auttelemassa.
Yritän laittaa tähän kuvia jos vaan onnistun..

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hansu82, Bambinen1

Sivu luotiin ajassa: 0.726 sekuntia