× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuu 2017

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44988 : monsterosa
Mulle se sh sanoi konsussa että itse pitäisi mennä johonkin sellaiseen paikkaan mihin pääsee verikokeeseen ilman lähetettä (näitä kuulemma Helsingissä on)? Vaikka olin aina luullut siihen asti että siihen tulee lähete. Pitääpä varmaan laitella siis viestiä sinne jos ei sieltä muuten mitään kuulu..

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44989 : Cesca
Ilman lähetettäkin kyllä pääsee todella moneen paikkaan. Mulle tuli vaan lähete postissa kun ilmoitin,että kävisin täällä enkä siellä.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44991 : Hansu82
Mä meen siellä paikanpäällä verikokeisiin ja rintojen tutkimuksiin.

Kyllä mulla on tuolla sovelluksessa näkynyt jo aikapäiviä leikkaus suunnitelma, aikataulu, lasku, jne.

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44992 : Johkunen
Mulle tuli kaikki tiedot sinne sovellukseen kuukautta ennen.
Sieltä löytyy mm.Leikkaus-suunnitelma,aikataulu,lasku,anestesialomake ja hoito-ohjeet.
Mullekkkin tuli lähete verikokeisiin koska en asu Helsingissä,muuten en olisi lähetettä saanut.
Itsellä enään vajaa kaks viikkoa leikkaukseen :)

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44993 : monsterosa
Aika mielenkiintoista, että näin erilaista tietoa jokainen saanut. Luulisi että olisi yhtenevät ja samanlaiset käytännöt jokaisen kohdalla.. Itsekään en asu Helsingissä, mutta pk-seudulla kuitenkin. En mielelläni lähtisi Helsinkiin asti verikokeisiin. Mulle ei edes annettu "mahdollisuutta", että kävisi vasta siellä verikokeissa, sanottiin vaan että ne rintatutkimukset tehdään siellä. No, laitoin nyt jokatapauksessa sähköpostia sinne, katsotaan mitä vastaavat.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45000 : Dizzit
Mko, joo, sekin vielä että luulin että tulee ihan pyöreä mut tuleekin ergonomix. Toisaalta hieman luonnollisempi implantti on varmaan parempi ku omaa kudosta niin vähän. Ja demi profiili on matalampi mutta se oli kirurgin suositus mulle, kysyin useampaan kertaan. Eiköhän tästä hyvä tule, mutta kun toivoo täydellistä lopputulosta pitää yrittää muistaa realiteetit..

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten - 3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45001 : Mko
Mä kanssa luulen, että ergonomix voi toimia ihan hyvin jos omaa kudosta vähän. On varmaan luonnollinen. Mulle se ei oikein ollut paras valinta, joska omaa rintaa oli, ja se oli jo hieman painottunut alas, ei kuitenkaan roikkunut eikä ollut löysä. Lopputulos on nyt lähes sama kuin anatomisella, eli se mikä tuli lisää painottuu nyt entistä enemmän alas, ja se pyöreys jota toivoin rinnan yläosaan sitä en demillä ei saanut. Lähtökohta vaikuttaa varmasti siis asiaan. Mutta koska mulla ei ihan toivottu lopputulos, niin siksi kerron että toiset välttyis samalta.

Tsemppiä leikkaukseen! Siellä on ihana henkilökunta.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 viikkoa sitten : Mko.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten - 3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45002 : Bambinen1
Mulle suositeltiin Siluetin konsultaatiossa Mentorin anatomista 300cc high profile implanttia. Olen menossa vielä toiseen paikkaan konsultaatioon, itseäni mietityttää, että jääkö liian pieneksi omiin mittasuhteisiin nähden tuo 300cc..

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 viikkoa sitten : Bambinen1.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45003 : Bambinen1
Hei Dizzit, meillä näyttää olevan aika samat mitat joten mielenkiinnolla seuraan, millainen lopputulos sinulle tulee :)

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten - 3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45007 : Dizzit
Hei Bambinen, aika pieneltä kuulostaa minunkin mielestä toi 300c. Riippuu tietysti siitä mitä kokoluokkaa haluaisit. Kokeilitko sovitusimplantteja? Mikä sulla oli rinnan leveys? Se kuitenkin vaikuttaa merkittävästi implantin kokoon et kuinka leveän/ison pystyy laitamaan.

4.8.17 HC Jyränki
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 viikkoa sitten : Dizzit.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten - 3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45009 : Irene
Bambinen, varmaan kannattaa käydä muuallakin konsussa jotta tiedät mitä olet ottamassa.

Ehkä tärkeimmäksi näkökulmaksi näen sen, miten paljon sinulle merkitsee tuntuma. Anatomiset ovat huomattavan kiinteitä verrattuna pehmeämpiin pyöreisiin (niiden on palkko olla jäykkää geeliä, jotta pysyvät samassa muodosssa asennosta riippumatta, pyöreissä geeli on pehmeämpää jolloin implantin muoto vaihtelee asennon mukaan). Lisäksi merkeissä on eroja. Mentorin implanteissa on aika paksu kuori, mikä tekee Mentorin anatomisista erityisen jäykän tuntuisia (ja toisaalta Mentorin pyöreät ryppyilevät helposti, kun paksu kuori ryppyilee pehmeän geelin päällä). Itsellä Natrellen anatomiset, ja en kyllä tykkää näidenkään tuntumasta, ja Mentorin anatomiset vielä kovempia. Toisaalta, jos on runsasti omaa rintaa päällä pehmentämässä, ei tuntuma ole niin kuminen kuin jos lähtötilanne on olematon kuten itselläni. Erityisesti selällän maaten kun oma kudos valuu pois implantin päältä, on anatomisten tuntuma aika kaukana luonnollisesta.

Siluetissa käytetään ymmärtääkseni ainoastaan Mentorin anatomisia, ainakaan en ole kuullut kenenkään sieltä muita saaneen.
Jos tuntumalla on merkitystä, suosittelen vilpittömästi tunnustelemaan erilaisia implantteja. Moni on vertailtuaan jättänyt Mentorin anatomiset ottamatta..

Anatomisella saadaan ehkä keskimäärin vähän luonnollisemman näköisiä rintoja, mutta ero pyöreisiin ei aina ole suuri juuri siksi, että pyöreät mukautuvat painovoiman vaikutuksesta niin että yläosa on litteämpi ja alaosa pyöreämpi, varsinkin jos tulee osittain lihaksen alle jolloin lihas painaa yläosaa litteämmäksi. Anatomiset tököttävät samassa muodossa istuu, makaa tai seisoo vaikka päällään:lol: Eli selällään voivat olla pyöreitä luonnottomammatkin.

Siluetissa myös tavataan laittamaan varsin pieniä implantteja, ja useampi täälläkin on käynyt myöhemmin vaihtamassa isompiin. Siinäkin mielessä konsultaatio jossain muualla voisi olla hyvä, niin saa vähän käsitystä. Kannatta ottaa mukaan esim kuva toiverinnoista, kertoo enemmän kuin mikään toivottu kuppikoko tms.

Mutta, jos toiveissa on mahdollisimman pieni koon muutos, eikä Mentorin anatomisten tuntuma haittaa, voi tuo ehdotettu ollakin juri nappi valinta. Ei se second opinion varmaan silti haittaa;) Kun mä menin aikoinaan konsuun, painotin vain että haluan niin pienet kuin mahdollista (mulla on aika leveä rintakehä joten tämä 325cc matalalla profiililla oli pienin mitä voi laittaa ilman että tulos olisi "mandariinit kainaloissa"). En osannut edes kysyä tuntumasta. Nyt en ole menossa uusintaan koska ulkonäkö on näissä varsin hyvä ainakin pystyasennossa, mutta jos nyt valitsisin implantin, ottaisin pyöreät osittain lihaksen alle.
Mutta jokaisella meistä on paitsi uniikit lähtökohtamme, myös omat toiveemme. Hyvä kirurgi osaa ottaa nämä huomioon eikä laita samaa kaikille ( millä en tarkoita että Siluetissa olisi huonoja kirurgeja, mutta hieman toivoisin heiltä enemmän vaihtoehtoja implanttien malli-, merkki- ja kokovalikoimaan, ehkä).

Ps. Älkää valitko implanttikokoanne sovitusimplanttien perusteella!!! Ne antavat reilusti isomman vaikutelman siinä ihon päällä, kuin mitä ne siellä kudosten sisällä paikallaan tulevat oleman. Erityisesti jos ollaan lihaksen alle laittamassa. Sanotaankin että yksi varminmista keinoista valita liian pieni implantti on päättää koko sovitusimplanttien avulla. Mulla toi mun 325cc näytti siellä sovitusimplanttina niin isolta että hyvä etten perunut koko leikkausta (koska tosiaan pienempiä ei voitu laittaa). Ja nyt nämä b-kupposeni ovat ennemminkin pienehköt kuin edes keskikokoiset mun kroppaan verraten...

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 viikkoa sitten : Irene.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten - 3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45011 : Bambinen1
Hei,

Itselläni implantin leveys voi olla 10.5-11cm siluetin konsun mukaan, joten tämä rajoittaa implantin kokoa. En oikein itse ole varma siitä että olisiko se pyöreä kuitenkin anatomista parempi juuri sen vuoksi että mukautuu eri asennoisssa paremmin. Mentorin pyöreä olisi toinen vaihtoehto mikä on mietinnässä. Menen lähiaikoina myös KC Cliniciin konsultaatioon juurikin siksi, että saisi vielä toisen näkökulman asiaan. Itsestäni kuitenkin tuntuu että 350-400cc on maksimi koossa. High profile tai extra high tulisi laittaa jos haluaa pyöreästä mentorista isomman koon suositellulla leveydellä. Itse olen jonkin verran selannut mentorin "kuvastoa" ja tutustunut ei vaihtoehtoihin. Smooth round high profile 325 olisi leveydeltään hieman suositeltua suurempi (11.4), proj. 4.6. Round gel breast ultra high 350cc olisi leveydeltään 10.1cm mutta mietityttää että tuleeko sillä liian suuri projektio (5.2). Kellään kokemuksia hieman suositeltua leveämmän implantin valinnasta? Itse en ole rinnan leveyttää mitannut kun tuntuu etten itse saa luotettavaa tulosta. Voiko eri kirurgien mielipiteet sopivasta implantin leveydestä vaihdella paljonkin? Itselleni on tulossa osittain lihaksen alle.

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 viikkoa sitten : Bambinen1.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45012 : Waahtera
Hei!
Olen lueskellut foorumia aina silloin tällöin vuosien ajan. Kahlannut kaikki kuvaketjut jne. Haaveillut operaatiosta lasten syntymästä lähtien, noin 6 vuotta. Mieheni on ollut aina vastaan, mutta nyt yhtäkkiä näyttikin vihreää valoa. Varasin heti ajan konsultaatioon. Haluan luonnolliset ja melko pienet rinnat, koska en muutenkaan ole suurensuuri. Siim Simmon kädenjälki miellyttää ja ihan vain rahaa säästääkseni olen miettinyt meneväni Tallinnaan. Vaikka olenkin lukenut että siellä aika liukuhihnna toimintaa. Tiedän etten kuitenkaan järkyty sellaisesta, ennemminkin ärsyttää jos joku koko ajan hyysää ympärillä, joten senkään vuoksi ei se vaihtoehto arvelluta. Leikkauksen ajankohta luultavasti vasta syyskuun lopussa, en usko että saan töistä lomaa ennen sitä.

168cm, 51kg, 29v, lähtökohta 2 kertaa imetetty 65AA, 18.9.17 Finest, Siim Simmo Nagor Impleo 270cc, lihaksen alle

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #45015 : Dizzit
Bambinen1, mulle ainakin sanottiin että jos laittaa leveämmän implantin kuin rinta niin se leveys tulee sitten ulkoreunoihin, eli sivutissiin. Varmasti paljon kirurgista kiinni miten suostuvat tai suosittelevat laittamaan.

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45039 : Dizzit
Nyt kun operaatio lähestyy, alkaa mielen valtaamaan epäilys.. olenko miettinyt tätä asiaa ollenkaan vai päätinkö vaan ryhtyä tähän ilman pohdintaa? Oonko mä ihan sekaisin kun menen laittamaan implantit? Pitäiskö sittenkin perua? Miksi mä edes välttämättä ne halusin? Yritän muistutella syitä mieleeni mut jotenki tää negatiivisuus on nyt ottanu vallan.. on tää vaikeeta. Op ylihuomenna. Onko muilla ollu samanlaisia ajatuksis viime hetkellä ja miten ootte päässeet niistä eteenpäin?

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45040 : Hansu82
Hö, ei se mun viesti ilmeisesti tullutkaan tähän minkä aiemmin laitoin.

Eli siis piti laittaa, että mä olin itse käsittänyt väärin, eli verikokeet otetaan Suomessa, mutta rintatutkimus tehdään Virossa. Pahoittelen sekaannusta.

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45041 : Mammi
Heippa Dizzit,
Tuo on varmasti ihan normaalia, että ajatukset heittelehtii laidasta laitaan. Itsellä myös pelko ja jännitys ottaa välillä vallan, varsinki kun unta alkaa ootteleen. Mutta silti ei ole käyny mielessäkään peruminen. Tänään kun otin ennen kuvat, niin tuli vain fiilis että todellakin äkkiä operaatioon. Tuntui että näytin surulliselta kuvissa, ja sitä oon ollutkin kun oon katsellu rintojani peilistä. En malta oottaa uutta elämää rintojen kans joka koittaa ylihuomenna!

Koita muistella fiiliksiä mitä oli kun oot lähteny tähän mukaan ja oot varannu ajan.

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45042 : Mammi
Huominen operaatio jännittää niin paljon, että on vieny yöunet tällä viikolla ja ruoka ei maistu tänään. Tänään aamulla oli jo oksettava olo kun niin jännittää, niin kauhistuttaa mikähän olo huomen aamuna ku nytki jo heikottaa :D

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45043 : Dizzit
En tajua että leikkaus on jo huomenna! Miten tää tulikin niin äkkiä vaikka olen varannut ajan jo tammikuussa! Joo jotenkin on kyl tullu nukuttua huonosti vaikka koko ajan muistutan itselleni että nyt pitää nauttia kun saa viel nukkuu kyljellään.. yksi yö vielä..
Mietin että pitäisköhän nousta aamuyöllä vielä syömään ettei tulis niin huono olo sit huomenna? Päätin vielä tulla julkisilla leikkaukseen ettei miehen tarvii ajella kahta kertaa eestakasin, reilun tunnin matka kuitenkin suuntaansa.
Tsemppiä Mammi ja muut odotukseen!

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #45044 : SiJen
Tsemppiä teille molemmille! Omaan leikkaukseen vielä muutama viikko, odotan innolla teidän kokemuksia! Tuo epävarmuus ja pelko on itselle myös aivan tuttuja fiiliksiä ollut viime aikoina, ja mitä lähemmäksi tullaan sitä enemmän ne nousee pintaan. Minäkin pääsen niistä fiiliksistä eroon katselemalla tämän hetkistä tilannetta ja miettimällä mihin kaikkeen se itsellä vaikuttaa. Naiseuteen, itsetuntoon, siihen ettei käy uimahalleissa tai jättää saunaillan väliin, ei voi pukeutua sellaisiin vaatteisiin kuin haluaa jne..

Kokoasiaa edelleen vaan mietin, mulle tosiaan ehdotettiin 320-360. Ehkä kallistun tuohon 360..

Mulla oli ohjeena ostaa tukisukat, onko teillä ollu? Ihmetyttää ettei sellainen kuulu pakettiin. Ohjeessa kehoitettiin ottamaan mukaan myös aamutakki ja tossut.
Verikokeista ei sen sijaan mainittu mitään, enkä muista että konsussakaan olisi ollut puhetta. Ootteko te kaikki muut käyneet verikokoeissa ennen operaatiota? Onko mulla vaan menny ohi sellainen käsky. :dry:

166 cm 63 kg
Pienet tyhjiin imetyt pussit
Suunnitteilla Motiva ergonomix demi 360 ja mastopeksia

Sivu luotiin ajassa: 0.939 sekuntia