× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuu 2017

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44871 : Mammi
Hei Dizzit,
Mulla ihan sama juttu. Konsussa pieniki implantti näytti isolta ja tuota isompaa implanttia ku kokeilin topin kans niin oli ihan jättirinnat! Silloin tuntui että tuo pienempi vaihtoehto riittää, mutta kyllä minäkin haluan nyt tuon isomman vaihtoehdon, varsinkin kun täällä kirjoitettu että ne hämää hirveesti ku implanttia sovittaa sen topin kans. Kuitenkaan tuota isompaa vaihtoehtoa ei mulle mahdu.

Lopputulos tulee varmasti oleen parempi kuin lähtökohta ja luotan kyl kirurgin silmään :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten - 4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44877 : monsterosa
Liityn elokuulaisiin :) Leikkaus näillä näkymin 31.8, loma ei ole töistä vielä 100% varmistunut joten toivotaan ettei sen kanssa tule enää ongelmia.

Kesäkuun alussa kävin sairaanhoitajan konsultaatiossa Karhupuistossa, ja se oli oikein kattava konsultaatio ja sain paljon tietoa. Sovittelin sovitusliivien kanssa eri kokoja. Siinä konsultaatiossa sairaanhoitaja kävi hyvin kattavasti läpi kanssani eri implanttimerkkejä ja eri implanteiden eroa yms. Silloin päätin haluavani Nagorin pyöreät ja kooksi pohdimme 330cc kokoluokkaa & ankkurikohotus. Nyt keskiviikkona kävin Fin-estin konsultaatiossa, jossa taas sairaanhoitaja kävi leikkausta ja preop ja postop asioita hyvin kattavasti läpi. Mielestäni oli hyvä, että konsultaatiot oli niin erilaiset ja sain molemmista tosi paljon eri asioita irti.

Olin siis etukäteen jo kuvien ja kokemusten perusteella suunnitellut Simmoa leikkaavaksi kirurgiksi. Taisin olla hänen päivän ensimmäinen konsultaationsa, sillä hän tuli lähes 45 minuuttia myöhässä. Sen ajan juttelin sairaanhoitajan kanssa. Kun Simmo vihdoin tuli paikalle, hyvä kun oli kerennyt kättelemään niin se oli jo paita pois ja hän rupesi mittailemaan. Mulla on riippuvat rinnat ja hyvin paljon löysää ihoa rinnoissa laihtumisen myötä, mutta kuitenkin omaa kudosta noin C kupin verran. Onneksi hän oli hyvin samoilla linjoilla omien toiveideni kanssa, eli ankkurikohotus ja nagor pyöreä. Hän sanoi, että ehdottomasti moderate profiili sillä omaa kudosta on kuitenkin jonkinverran. Ja sijoituspaikka lihaksen päälle tai lihaskalvon alle, se kuulemma selviää vasta leikkauksessa. Kun sanoin, että haluan luonnolliset ja omaan kroppaan sopusuhtaiset rinnat hän sanoi että laitettaisiin 300cc, ei antanut mitään kokohaitaria. Nyt vähän jännittää, että eihän se jää sitten vain liian pieneksi... Tärkeintä kuitenkin mulle on ehkä se pyöreä muoto ja kohotus, ei ehkä niinkään ehkä se koko.

Äkkiä sitten napsastiin ennen kuvat ja sitten jo oikeestaan lähdinkin. Vähän ehkä harmitti, että Simmo oli niin vähän aikaa siinä, mutta en mä oikein keksinyt enää mitään kysyttävää kun sairaanhoitaja oli kertonut jo niin kattavasti. Ja muutenkin aika oli jo loppumassa ja seuraava tyttö oven takana odottelemassa. Mutta olen kuitenkin tyytyväinen ja super malttamaton, latasin semmosen days until sovelluksenkin kun lasken päiviä leikkaukseen :laugh:

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc
Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 2 viikkoa sitten : monsterosa.

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44878 : Cesca
Mua kans jotenkin toi oma koko hämää eli laitetaan 360 ja ankkurikohotus. Välil tuntuu et on liian pieni ja sit taas välil että onkohan liian iso kun itelläkin roikkuva c. Tasan kk leikkaukseen ja rupee kyllä jännittää. Mulla on tasan kk lomaa ja erittäin fyysinen työ. Saas nähä pääseekö töihin ihan niinku pitää.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44879 : SiJen
Varausmaksu maksettu tänään, ja alkaa olemaan entistä todellisempas että leikkaus tosiaan toteutuu vihdoin.. Samojen ajatusten kanssa näemmä painitaan, itseänikin tuo kokoasia mietityttää. Konsultaatiossa kun puhuttiin 320-360 ja päädyttiin sitten tuohon 360. Pohdin kovasti tuleeko liian isot.. Aika moni on kuitenkin täälläkin vakuutellut että kannattaa taipua siihen isompaan kokoon ja kirurgikin sanoi että harvoin kukaan sanoo että tuli liian isot, liian pieneksi kehuu sen sijaan useampikin.

Alkuun tieto kohotuksesta rassasi, mutta olen oikeastaan sen hyväksynyt nyt ja ymmärrän miksi se pitää tehdä. Kun tähän kerta ryhdytään niin tehdään kunnolla.

Vielä olisi pitkä kesä odoteltavana, olen kulkenut vaatekauppojen alessa miettien että ensi kesänä sitten pidän tuommoista ja tuommoista... :laugh:

Töistä olen poissa vaan muutaman päivän, kevyt toimistotyö kyseessä. Tai näin olen suunnitellut. Mies ottaa päävastuun kodista ja lapsista ja minä keskityn toipumiseen. Kuusi viikkoa leikkauksen jälkeen on luvassa ensimmäinen "julkinen" esiintyminen uusien tykkien kanssa kun vietetään hyvän ystävän 40 vee päivää. Toivottavasti toipuminen sujuu hyvin ja pääsen nauttimaan juhlista!

Onneks kesällä on tiedossa vielä kaikkea kivaa, ja toiveita on että aika menee nopeasti! Koko ajan aihe jollain tavalla kuitenkin takaraivossa mukana kulkee ja elokuun vikat viikot on varmasti hitaita ja jännityksen täytteisiä.

166 cm 63 kg
Pienet tyhjiin imetyt pussit
Suunnitteilla Motiva ergonomix demi 360 ja mastopeksia

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44880 : Cesca
Mäkin alussa painin tän kohotuksen kanssa mutta tulin itsekin siihen tulokseen,että tehdään se nyt sitten kunnolla. Katsellu kuvia missä todellakin olis tarvinnu kohotuksen mutta laitettu vaan isot pallot ja miltälie näyttäisivät sitten parin vuoden päästä laitosta. Mäkin menen maksamaan ensiviikonloppuna toimistolle maksun. Silloinko pitäisi näkyä ne alkukuvat mitkä on varmasti aivan kauheet. Tästä on niin monta vuotta haaveillu ja vihdoin tää toteutuu. Toivottavasti lopputulos on vaan se mitä on aina toivonukin. Arvet mua ei haittaa, niitä tässä kehossa on jo 3lapsen jälkeen vaikka muille jakaa. Ikää on 32 ni kyllä mä ne tissit vielä haluan.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44881 : monsterosa
Joo aion kyllä varmasti sitten vielä ennen leikkausta ottaa puheeksi, että oisko mahollista laittaa isompaa.. Itse kanssa haaveilen jo mitä vaatteita sitten pystyy pitämään ja miltä tulee vuoden päästä kesällä näyttämään.

Itellä ikää vasta 22v, mutta mulla on ollut aina roikkuvat tissit, siitä lähin kun ne murrosikäisenä tuli. Nännipihat on isot ja aina olleet vähän koholla, ja ne on mua aina häirinnyt. Muutama vuosi sitten kertyi painoa jonkinverran ja tietenkin tissit kasvoi. Nyt oon pudottanut 14kiloa niin tissit tietenkin sitten pieneni puolella ja nahkasäkit jäi, kaikki rintsikat jäi isoiksi. Nahka on tisseissä todellä löysä ja ne roikkuu entistä enemmän.. Kun näytin sitä Simmolle kädellä ottaen sitä ihoa sormien väliin niin se oli heti että ehdottomasti se ankkuri. Itekkään en usko, että vaan näiden säkkien täyttö riittäisi kohottamaan tarpeeksi. Se nännipihan pienennys on mulle kanssa ehdottoman tärkeetä. Nää on vaikuttanut niin paljon ja kauan mun itsetuntoon, en tykkää olla ilman liivejä edes poikaystävän edessä, saatika missään yleisissä pukuhuoneissa jne.

Ite en myöskään pelkää ankkurista tulevia arpia, niihin voi kuitenkin yllättävän paljon vaikuttaa ite myös hoitamalla tunnollisesti. Sitä paitsi jos sillä saan nännit sojottamaan eteen eikä alaspäin ja terhakkaat pyöreät rinnat niin kyllä se on todellakin sen arvosta.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #44889 : Johkunen
Moikka!
Liityn minäkin Elokuisiin,33v neljän lapsen äiti,nuorimmat reilu vuoden ikäiset kaksoset. Nyt on aika vihdoin toteuttaa kymmenen vuoden haaveeni.

Leikkaus 9.8 Fin Est Siim Simmo
Suunniteltu Nagor pyöreä oik. 490cc ja vas. 420-460cc
Pituus 164 paino 74

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #44894 : Hansu82
Jee ompas kivaa kun porukkaa on tullut elokuisiin lisää! Itse oon kans tosi malttamaton, tosin töitä on hirveesti, joten tää kesä tuntuu muutenkin pitkältä, kun oma loma on vasta leikkauksen jälkeen ja muut lomailee parasta aikaa. No mut se on sen arvoista!

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #44910 : Bambinen1
Liityn mukaan elokuisiin. Olen 26-vuotias, ei lapsia ja elokuun lopussa on tarkoitus tehdä suurennusleikkaus joko KC Clinicillä tai Siluetissa. Lähiaikoina olen menossa konsultaatioon molempiin paikkoihin, sitten tiedetään enemmän :)

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
4 kuukautta 3 päivää sitten - 4 kuukautta 3 päivää sitten #44931 : Cesca
Viikonloppuna kävin laskun maksamassa. Nyt sitten odotellaan pari viikkoa :woohoo:

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa
Viimeksi muokattu: 4 kuukautta 3 päivää sitten : Cesca.

Lisää
4 kuukautta 2 päivää sitten #44935 : monsterosa
Sain tänään vahvistuksen töistä lomalle! Eli homma nyt varmistui lopullisesti :) tässähän rupee jo jännittää... 43 päivää leikkaukseen! ;)

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hansu82

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #44956 : Dizzit
Siis mitääää??

Mä oon ihan sekasin tän implantin koon kanssa! Ekaks konsussa puhuttiin 350-450cc. Tokassa konsussa, siis samassa paikassa, puhuttiin 340-360-385cc. Sanoin että sen pienimmän koon voi ainakin jättää pois. Leikkaus ens viikolla. Tänään mulle soitettiin klinikalta että olihan se nyt niin että mulle laitetaan 385 tai 425cc, ne koot on mulle varattu leikkaukseen?

Ekaks pelkäsin liian isoja, sitten liian pieniä ja nyt taas liian isoja! Onks muilla yhtä vaikeeta?? :blink:

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #44957 : Cesca
Aika säätämiseltä kuulostaa, johan tossa menee ite sekasin ja eikai nyt ole tarkoitus saada potilasta hämilleen.

Mä aion nyt itse vielä keskustella kirurgin kanssa ja yritän saada isomman koon mikäli mahtuu/onnistuu. Kävin maksamassa yli viikko sitten leikkauksen mutta ei vielä näy apissakaan,että olisi maksettu.
Nyt rupee jo jännittämään mitä lähemmäs ajankohtaa päästää.
Huomenna olis verikokeet.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #44958 : Minimii

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

6/72015 Jüri Kullamaa
Pyöreä Nagor Impleo HR 330cc
Lihaskalvon alla.
Lähtökohta AA/A mitat159/50
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Johkunen

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten - 3 kuukautta 4 viikkoa sitten #44959 : Mko
Minkälaista profiilia sulle on suunniteltu Dizzit?

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 4 viikkoa sitten : Mko.

Lisää
3 kuukautta 4 viikkoa sitten #44966 : Dizzit
Demi profiili tulee

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44970 : VK
Mulla on kans leikkaus 28.8 ja Jyri Kullamaa kirurgina. Nähdään ehkä siellä finestillä. :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hansu82

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44976 : Mko
Dizzit mä sanoisin sinulle, että mieti tarkkaan mitä itse haluat. Koska jälkeenpäin harmittaa jos tulos jää pieneksi tms. Mä en usko että kirurgit ihan hevillä liian suuria laittaa.
Itselläni on just se tilanne, että olsi pitänyt olla ainakin korkeampi profiili, ehkä myös suurempi koko. Luotin itse kirurgiin, mutta jos näkemykset ei kohtaa niin sitten todella harmittaa. Hyvä jos olet näyttänyt kuvia siitä millaisen lopputuloksen toivot.
Demi on aika matala implantti, joten en olisi yhtään huolissani että liian suuri tulee. 380 koossa pohja on 12,5 cm ja korkeus korkeimmalta kohdalta 4 cm. Piirrä paperille niin alkaa hahmottumaan. Nyt en tiedä tuleeko sulle ergonomix vai matrix. Ainakin ergonomix on sellainen, joka reagoi asentoon jonkin verran, joten maatessa demi jää aika litteäksi ja vastaavasti seisoessa painottuu hieman alaspäin.
Alkuun kun rinnat turpoaa niin niihin myös alkaa tottumaan ja sitten kun turvotus laskee tuntuu että rinnat kutistuu paljon.
Olet hyvissä käsissä, mutta oikeasti kannattaa tehdä omat toiveet hyvin selväksi.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit, Bonxit68, Mammi

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten - 3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44986 : monsterosa
Milloin ootte saanu infopaketin yms ennen leikkausta? Fin-estille siis ite menossa. Muistelisin konsussa hoitajan sanoneen että olis yhteydessä noin kuukautta ennen leikkausta. Haluisin just tietää joihinkin käytännön juttuihin vähän tarkennusta yms. Ja milloin lasku tulee? Eikä siellä sovelluksessa näy vielä mitään tietoja.. Kuukauden rajapyykki kohta lähestyy :D varmaan pitää kohta puoliin laitella viestiä jo sinne päin jos ei rupee kuulumaan kun oon niin malttamaton :lol:

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 3 viikkoa sitten : monsterosa.

Lisää
3 kuukautta 3 viikkoa sitten #44987 : Cesca
Nyt kun sanoit niin muistin itekin,että oli puhetta jostain infopaketista kotiin mutta mulla leikkaus 7.8 eikä mitää ole tullu. Verikokeeseen tuli lähete ja lasku on jo maksettu. Ilmeisesti sitten kaikki info mitä on ni on tuolla apissa ja nekin tuli sinne kysymällä. Siellä näkyy varmaan sitten kaikki tarvittava.
Sain kyllä konsussa mukaan lappuja ja lippuja.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Sivu luotiin ajassa: 0.881 sekuntia