× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuu 2017

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #44063 : Cesca
Mä käyn siellä. Ilmeisesti verikoekin nyt siellä.
Eiköhän sen saa ite päättää haluaako mammo vai uä.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 1 viikko sitten #44076 : Dizzit
Hei Elmeri, tosiaan huomasin että meillä on samat mitat ja kirurgi jo jonkin aikaa sitten, todella mielenkiintoista nähdä kuinka samankaltainen tai aivan erilainen lopputuloksesta tulee! Mulla sijoitus osittain lihaksen alle, se tietysti vaikuttaa lopputulokseen. Minkä verran sulla on omaa kudosta? Jännää!

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
6 kuukautta 5 päivää sitten #44113 : Elmeri
Minulle tulee juu lihaksen päälle ja lihaskalvon alle. Jonkin verran on kuulemma omaa kudosta lääkärin mielestä ( minusta ei paljoakaan). Pienet riippuvat rinnat 2 imetyksen jäljiltä.

Motiva Ergonomix DEMI 425cc.
Lihaksen päälle, lihaskalvon alle.
HC Janne Jyränki 19.5.2017.
168 cm/ 65 kg

Lisää
5 kuukautta 1 viikko sitten #44453 : Dizzit
Heippa kaikki kanssasisaret!

Nyt olen käynyt uudessa konsultaatiossa kirurgillani, ja sain hämmentävää tietoa kokoasiasta. Viimeksi puhuttiin että 350-450cc ja nyt kuitenkin että 385cc olis mulle maksimi (leveyden suhteen) koska haluan moderate-profiilin enkä hp. Just ku olin sopeutunu siihen että 450 vois olla sopiva, niin saanki aloittaa alusta ja tuntuu että 385 on liian pieni. Vaikeeta! Tietysti täytyy vaan kuunnella kirurgia joka on asiantuntija. Nää kokoasiat on niin vaikeita!

Kävin myös mammografiassa ja ultraäänessä Cityterveydessä, voin suositella paikkaa.

En osaa vielä jännittää leikkausta, mutta tää kokoasia vie hermot. Mites muilla?

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
5 kuukautta 5 päivää sitten #44572 : Hansu82
Mä mielestäni laitoin tänne eilen viestiä, mutta ilmeisesti se on hävinnyt johonkin. .. Nooh, anyway mun pitikin kysyä, että minkätakia menit uusinta konsuun?

Mä en oo käynyt kuin Finestilla, ja mulle tuli sellainen tunne, että se on oikea paikka mulle, oli tosi kattava konsultaatio, etten edes miettinyt muita... Ootteko te käyneet useissakin eri konsuissa?

Mä oon ihan hemmetin malttamaton, hyvä ettei oo aamukampaa valmiina kun odotan niin kovasti :)

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
5 kuukautta 4 päivää sitten #44599 : Dizzit
Kävin ensimmäisessä konsultaatiossa Helsinki Clinicillä helmikuussa. Silloin jäi vielä kokoasiat mietityttämään, joten kirurgi suositteli varaamaan toisen konsultaation lähempänä leikkausta. Tosi hyvä että menin, vaikken vieläkään oikein tiedä koosta. Mutta kun sovittiin että kirurgi saa päättää mikä on hänen mielestään kaunein ja sopusuhtaisin valinta, ja hän on nähnyt tavoitekuvia, uskallan luottaa häneen.

Kävin myös toisessa paikassa konsultaatiossa ja sain sieltä eilen sähköpostiin 3d-kuvat. Ei ollut kivan näköiset! Kuinkahan paljon ne kuvat vääristää? Uskoisin että ei kovin todellista kuvaa anna? Mutta en siis ole sinne paikkaan menossakaan leikkaukseen joten ei tarvii niistä kuvista välittää. Pelottaa kuitenkin että mitä jos niistä rinnoista tuleekin jotenkin oudon näköiset niin eihän niiden kanssa sit kehtaa mennä minnekään, esim uimahalliin.

Onko joku muu saanut suunnitelmakuvia ja mitä mieltä olette niistä?

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
5 kuukautta 8 minuuttia sitten #44720 : Maaria
Mä varasin ajan leikkaukseen elokuulle! Jes jes jee! Ja vähänkö nyt jännittää mut oon niin innoissani!

Suunnitteilla Nagorin pyöreä implantti 320-370

Laitettu 360

Lihaksen/lihaskalvon alle
182cm/80kg

Treenaan aktiivisesti

Leikkaus 15.8.-17 Finest/Kullamaa

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #44728 : answ
Heh, tilasin nää täällä foorumilla hehkutetut urheiluliivit jo valmiiksi :D Tilasin kahdessa eri koossa toivottavasti koko sopii sitten kun siellä on täytettäkin.

Mulle Jyränki muuten sanoi, että ei tarvi mammoo eikä edes verikokeita ottaa koska oon perusterve nuori.

18.8.17 HC Janne Jyränki
Motiva ergonomix full 450cc
174cm/73kg

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #44730 : Mammi
Hei answ mistä tilasit nuo liivit? Koitin silmäillä mut en äkkiseltään löytäny missä noita on hehkutettu :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #44732 : answ
Wishiltä tilasin.. sports bra hakuun ni pitäs sillä löytyä. Ei oo hinnalla pilattu 3e vaan makso :D

18.8.17 HC Janne Jyränki
Motiva ergonomix full 450cc
174cm/73kg

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #44733 : Mammi
Oho no ei kyllä :D Voisin pistää itsekin tilaukseen niin ois jotain valmiina. :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
4 kuukautta 4 viikkoa sitten #44739 : Irene
Laitelkaas elokuulaisetkin profiiliinne tiedot mikä implantti tulee/on suunnitteilla: hyödytte itse ja muut hyötyvät enemmän siten :)

Ja jos laittaa vielä omat mitat ja lähtötilanteen niin aina vain parempi!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
4 kuukautta 3 viikkoa sitten #44793 : SiJen
Heippa!

Jo jonkin aikaa foorumilla taustapiruna pyörineenä, nyt itsekin mukaan elokuisiin.

Konsultaatio oli eilen, ja leikkausaika varattu 31.8.

Asiaa olen miettinyt esikoisen syntymästä saakka, eli jo yli kymmenen vuotta. Lopullisesti toisen lapsen syntymä 2013 kypsytti päätöstä ja tässä sitä nyt ollaan.

Vaikka sen osasin aavistella niin silti pieni pettymyksen aalto läikähti kun kirurgi tuumi että mastopeksia täytyy tehdä myös. Ymmärrän täysin, mutta silti.

Lähtiessä hoitaja tuumi että älä mieti tätä koko kesää ettei ala jännittämään. :blink: Näiden vuosien tuumailun jälkeen pari kk ei tunnu missään. Ja ihan varmasti jännittää sitten 31.8.

Mulle kirurgi tuumi että "onpas ne masentuneet". Vei sanat suustani. Sitä ne nimenomaan ovat ja kaipaavat piristystä! Tsemppiä odotteluun kaikki elokuiset!

166 cm 63 kg
Pienet tyhjiin imetyt pussit
Suunnitteilla Motiva ergonomix demi 360 ja mastopeksia

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44831 : Maaria
Moi elokuiset! Kävin suomalaisen klinikan konsultaatiossa ihan mielenkiinnosta ja mulle suositeltiin pyöreää implanttia kokoa 360. Lähtötilanne mulla A-kuppi, 2 imetystä takana. Tuolla implantti koolla saisin noin C-kupin rinnat. Leikkaukseen aion mennä Tallinnaan Finestille ja sen konsultaatio mulla on torstaina. Jännä kuulla millaista implanttia suosittelevat. Pyöreää vai anatomista. Haluaisin luonnollisen näköiset rinnat,en mitään hirmuisoja. Mulla leikkauspäivä 16.8,oon sen jo varannut :) millä fiiliksillä te muut odotatte omaa leikkausta?

Laitettu 360

182cm/80kg

Treenaan aktiivisesti

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44842 : Dizzit
Heippa,
mulla on tänään tasan kuukausi leikkaukseen, ja en millään pääse yli kokoasiasta. Aluksi pelkäsin liian suuria mutta nyt olen jo jonkin aikaa pelännyt että tulee liian pienet kun olen valinnut moderate profiilin.. Pitäiskö sittenkin ottaa hp? Mutta mutta mutta... Kirurgi suositteli moderatea, luotan häneen mut lopputuloksen kun näkee vasta leikkauksen jälkeen...

Odotus käy kyllä hermoille..

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44844 : Cesca
Ihan ok fiiliksillä. Vähän rupee jo jännittää. Koko asiaa olen täällä itekin pohtinu. Mulle olis tulossa 360 pyöreä ja ruvennu miettii että onko liian isot vai liian pienet. Täytyy sitten vielä paikanpäällä pähkäillä. Kohotus tulossa ni vaikea sanoa miltä ne näyttää. Tällähetkellä mulla on D kuppi joten omaa rintaakin on.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44845 : Mammi
Heippa Dizzit, mulla kans alkaa jo jännittää kun tänään tasan kuukausi. Näin jo unta et tänään on leikkaus :D

Miksi sinulle on suositeltu juuri moderatea?

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44859 : Dizzit
Hei Mammi ja muut,
en tarkkaan edes muista miksi mulle suositeltiin moderate profiilia. Ei kummemmin edes keskusteltu siitä. Kirra sanoi että siinä hp:ssa tulee enemmän projektiota ja minä kai ekassa konsussa sanoin etten halua niin "korkeaa", vaan mahdollisimman sopusuhtaista ja luonnollista lopputulosta. Nälkä on kuitenkin kasvanut syödessä ja jotenkin hämärtynyt se todellisuudentaju mikä käy millekin mitoille. Pitäis vaan uskoa että enempää ei mahdu kuin mitä leveys antaa periksi. Ja toisaalta lopputulos on varmasti parempi kuin lähtökohta, mä vaan haluaisin täydelliset rinnat..kukapa ei. Ja todella toivon ettei koko ala kaduttamaan pian leikkauksen jälkeen. Ei kuitenkaan ole tarkoitus mennä uuteen leikkaukseen vielä ainakaan 10 vuoteen jos terveyssyistä ei tarvitse.

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44860 : Dizzit
Ja minäkin odotan että koskahan tissit tulee uniin :)

4.8.17 HC Jyränki

Lisää
4 kuukautta 2 viikkoa sitten #44870 : Maaria
Konsultaatios käyty ja fiilis hyvä!

Tulossa Nagorin pyöreä implantti 320-360
(16.8.17 / Kullamaa) sit leikkauspäivänä selviää tuleeko lihaksen alle vai päälle. Omaa rintakudosta ei juurikaan ole. Mä varmaan alan näkee tissiunia kun joka päivä tätä asiaa mietin ;)

Laitettu 360

182cm/80kg

Treenaan aktiivisesti

Sivu luotiin ajassa: 0.827 sekuntia