× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuu 2017

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #45297 : monsterosa
Mä oon vaihtanu niitä jos haavat on erittäny paljon. Sillon sairaalassakin aamulla hoitaja ne silloin kertaalleen joutu vaihtamaan. Nyt viime päivinä kun haavat alkaa olee jo lähes ummessa niin ei oo tarvinnu kokoajan vaihtaa. Periaatteessa samoilla teipeillähän oisin saanu mennä siihen ekaan kontrolliin, joka on mulla maanantaina :)

Mä oon kerenny totutella jo tähän kokoon ja musta tää on hyvä, aluks ajattelin että ihan liian iso... Olihan mulla sitä omaa kudosta ennestäänkin, jollon sillä 300cc:llä saatiin jo aika näyttävä tulos mut aiemmin ne on roikkunu lähes polvissa niin muutos on aika huomattava :laugh: oon ihan rakastunu kun vihdoin on pyöreet ja kiinteet rinnat <3

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #45306 : SiJen
Moikka!

Mulla tuli torstaina viikko leikkauksesta, ja toipuminen on edennyt hyvin. Nyt olen ollut pari päivää ilman kipulääkkeitä. Turvotus on laskenut aika hyvin. Kaikenlaisia tuntemuksia on ollut, nyt lähinnä sellaista kiristystä. Toiset liivit olen ajatellut hankkia kun pari viikkoa tulee täyteen. Töissä olin pari päivää tällä viikolla kun kyseessä kevyt toimistotyö, mutta se ei silti ollut kovin hyvä idea.
Minullekin tehtiin ankkurikohotus, haavoja kiristeli ja kuumotti viikon kohdalla oikein tosissaan, nyt sekin helpottanut. Koko ajan on vielä sellainen olo että rintakehälle on isketty jotain, odotan kovasti että näistä tulee osa minua!
Ensi viikolla pääsen minäkin vaihtamaan teipit. Suunnittelin että otan teipit pois ja suihkuttelen oikein kunnolla. Viikonloppuna meinaan käydä saunassa.:cheer:
Mites olette ajatelleet liikunnan kanssa, te jotka treenailette/harrastatte jotain, meinaatteko olla kuinka pitkään tekemättä mitään?

166 cm 63 kg
Pienet tyhjiin imetyt pussit
Suunnitteilla Motiva ergonomix demi 360 ja mastopeksia

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #45307 : Hansu82
Mulle sanottiin, ettei kk saa mennä saunaan tai uimaan?

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #45308 : monsterosa
Mullekkin annettiin toi ohje, että 1 kk ilman saunomista. Kauheesti tekis kyllä mieli jo.

Oon ite nää teipit nyt muutaman kerran vaihtanut ja mun mielestä haavat kyllä tosi siistit. Huomenna mulla on se eka kontrolli :)

Toi treenaamisasia on ollut mulle tosi vaikea, oon tottunut treenaamaan 5 krt vkossa salilla ja siihen vielä kevyttä lenkkeilyä päälle. Treenaaminen on mulle se mistä saan energiaa ja monestikin se päivän paras kohta. Tää on ollut ihan hirveetä kun ei saa treenata, joutuu vaan makaamaan sohvalla kun en vielä oikein uskalla rasittaa, tietty kevyitä kotitöitä tehnyt ja kaupassa käynyt yms. Koiran kanssa lyhyitä lenkkejä mutta en oo pidemmille uskaltanut lähteä vielä. Olo tuntuu ilman treenaamista tosi väsyneeltä, ja muutenkin tuntuu että on turvonnut kun ilmapallo. Lisäksi tosi vaikeaa motivoitua terveellisesti syömiseen ilman treeniä, tuntuu että kokoajan tekis vaan mieli herkutella... Ei se normaalisti oo näin vaikeeta :D noh, ehkä tää tästä helpottaa. Vielä vajaa 3 vkoa niin pääsee treenaamaan... Silloin varmaan alottelen kevyillä jalkatreeneillä paristi viikkoon ennenkun siirryn ylävartalon treenaamiseen.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #45310 : SiJen
Ai, mulle sanottiin että 2 viikkoa hikoilematta/saunomatta. Ja että kevyesti voi sitten ruveta jo liikkumaankin.. :ohmy:

Olen mä kehoa huoltanut jo. Selkä joutuu niin koville. Kevyesti oon venytellyt rintalihaksiakin.
Kova polte olis treenata. Onneks aika menee nopeesti! :laugh:

166 cm 63 kg

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #45311 : Mammi
Mulle kirurgi sanoi 1vk jälkitarkastuksessa että ei tarvitse enää varoa liikkumista, vaan voi elää ihan normaalia elämää, tietysti pitää kuitenkin ohjeet mielessä. Kävelyä suositeltiin, mutta mulla se tuotti tuskaa vielä kahen viikon jälkeen. Menin siis salille jo 9.päivänä leikkauksesta polkeen kuntopyörää ja tekeen parilla jalkalaitteella. Koko ajan kuulostellen tuntemuksia.

Nyt olen varovasti alkanut venyttään rintalihaksia ja olen tehnyt pari kertaa jo paria käsiliikettä pienillä painoilla. Rintalihaksia en kuitenkaan aio vielä jumpata. Ja edelleenkin teen niin rauhallisesti kuulostellen, ja niin ettei rinnat hypähtele ollenkaan :)

Oikeastaan vasta kolmen viikon jälkeen kävely on ok eikä tunnu enää kipua. Tullut fiilis että tekis mieli jo pistää juoksuksi :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten - 1 viikko 6 päivää sitten #45312 : Cesca
Mullekin sanottiin,että kun tikit on otettu pois ja haavat ummessa ni saunaa vaan ja lenkit voi alottaa. Onhan se ihan normi ohje tikkejen kanssa muutenkin.

Olis kiva laittaa kuvia,mutta mulla on niin paljon tatuointeja ettei jaksa rajata ja pyyhkiä pois. Ehkä jossain vaiheessa :cheer:

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa
Viimeksi muokattu: 1 viikko 6 päivää sitten : Cesca.

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #45313 : Bambinen1
Hei, mulla on nyt viikko leikkauksesta ja parempaan päin mennään. Oon käyttänyt koiraa 5-10min pikkulenkeillä kerran päivässä 5.paranemispäivästä lähtien ja tänään kävin kaupungilla bussilla eli ensimmäistä kertaa ihmisten ilmoilla :D kävellessä alkaa heti tyyliin 50m jälkeen tuntua kova paine rintojen alaosassa eli kävely on epämiellyttävää. Ajattelin olla 6 viikkoo tekemättä mitään salitreeniä tai muutakan liikuntaa kävelyä lukuunottamassa. Kauanko teille muille on sanottu nostokiellosta, eli kuinka kauan pitää olla nostamatta 1kg painavampaa? Mulle sanottiin että saa saunoa sitten kun tikit on otettu pois ja haava kunnolla ummessa. Tikkien poistoaika on reilun viikon päästä. Yhdet uudet liivit meinaan käydä jo ensi viikolla ostamassa kun on pari juhlaa tulossa jonne tarvitsee mekon alle soveltuvammat liivit. Ja kokoon oon todella tyytyväinen, laitoin kuvat tonne kuvaketjuun. Laittakaahan muutkin kuvia lopputuloksesta! :)

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #45322 : SiJen
Mulle ei varsinaisesti ole puhuttu nostokiellosta, mutta toki olen vältellyt mitän raskaampia taakkoja nostelemasta. Kävely ei missään vaiheessa ole tuntunut kamalan ikävältä ja olen jo melko pian leikkauksen jälkeen köpötellyt paikasta toiseen. Tosin autottomalle ei ole ollut hirveesti vaihtoehtoja. On tämä toipuminen kyllä niin kovin yksilöllistä.
Eilen kävin liikkeessä sovittamassa Anita merkkisiä urheiluliivejä ja koko 70D tuntui hyvältä. Panachen sporteista olen haaveillut, mutta tuon koko asian kanssa niin hämmennyksissä kun nettikaupan kokolaskurilla sain kooksi 70F. Tokihan vielä on turvotusta, mutta kyllä toiset liivit tulee ihan tarpeeseen, joten yhdet meinaan ainakin jo hankkia.
Kuvia olisi toisaalta kiva laittaa, mutta ehkä sitten kun mastopeksia haavat alkaa olla paranemaan päin. Melko hurja näkyhän nuo nyt vielä ovat kirkkaankeltaisen yleisvärityksen ja alkuperäisteippien kanssa, joista kuultaa läpi sekä kuivunut veri että tussin jäljet. :ohmy: Joten jätetään ne kuvat vielä. Kokoon olen tyytyväinen. Ehkä kuvittelin että nämä olisivat isommat, mutta se ei ole ollenkaan huono asia että ovat juuri tämän kokoiset. Ja ero entisiin on niin huima! Upeathan nämä ovat, mutta koko elämänsä pienirintaisen identiteetillä varustettuna, kyllähän se vaatii vielä sopeutumista. Vielä on vähän semmonen olo, että jospa ovat vaan lainassa. :woohoo:

166 cm 63 kg

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #45327 : monsterosa
Jälkitarkissa kävin eilen, haavoja kehuttiin tosi siisteiksi, ne onkin jo oikeastaan ummessa. Sanottiin että 1kk pitäisi tukiliivejä käyttää, ja myös että arpituotteita aikaisintaan 1kk kohdalla, että siihen asti pitäisi teippailla. Tähän asti oon teipannut ihan microporella, ja sillä jatkan. Sen jälkeen rupeen sitten käyttämään sitä Mepiformia :) Olen ihmetellyt rintojen alaosassa ja haavoissa olevaa paineentunnetta, mutta sainkin siihen vastauksen että se johtuu rintojen laskeutumisesta. Lisäksi rintojen välissä iho on vielä melko kireä ja koholla, sekin laskeutuu ja rinnat menee lähemmäksi toisiaan, sekin oli kiva kuulla. Nyt ne tuntuu vielä vähän jopa sojottavan ulospäin.

Oon nyt parina päivänä käynyt liivejä sovittelemassa ja ostinkin yhdet Triumphin urheiluliivit tukiliivien rinnalle. Lisäksi osa vanhoista urheiluliiveistä vielä sopii. Kaarituellisia liivejä kokeilin myös, en vielä raaskinut ostaa jos koko muuttuu. Näillä näkymin koko näyttäisi olevan 70G/75F. Laitoin ennen jälkeen kuvat kuvaketjuun.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo

Lisää
1 viikko 4 päivää sitten #45330 : Cesca
Mäkin kävin laittaa kuvaketjuu kuvat kun sain nyt jotenkin rajattua.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #45339 : Bambinen1
Näteiltä näyttää teidän rinnat kuvaketjuissa, mukava kuulla muodenkin paranemisfiiliksiä :) Mä kävin ostamassa yhtä juhlaa varten kaarituelliset liivit kun nää tukiliivit ei sovi mekon kanssa. Koko oli Changen liiveissä 70E, toki hieman vielä muuttuu kun turvotus häviää. Maha ja rinnat on vielä aika lailla turvoksissa ja mulla on molempien rintojen alaosasta 1/3 ihoalueesta tunnoton sekä toinen nänni tunnoton. Haavakipua ei ole ollut ollenkaan vielä. Kipulääkkeiden määrää olen tiputtanut radikaalisti viimeisten päivien aikana, nyt tarvitsee enää vain pari Buranaa päivässä ja pystyy jopa välillä unohtamaan koko silareiden olemassa olon kun ei jatkuvasti kipuile :D Ihanaa kun nyt jo voi nauttia lopputuloksesta, kaikki vaatteet istuu paremmin päälle ja olen todella tyytyväinen että uskalsin tähän leikkaukseen ja tissiprojektiin ryhtyä!

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #45352 : Cesca
Nyt on 5vko leikkauksesta ja kävin tekee aika rankankin rinta treenin,tietenkin omaa kehoa kuunnellen, mutta hyvältä tuntui eikä tuntunut levityksissäkää rinnat mitenkää oudolta. Tuntuipa hyvältä pitkän tauon jälkeen:)

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: monsterosa

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #45353 : monsterosa
Moi! Kiva kuulla cesca että treenit sujuu jo. Mulla nyt reilu 2 vkoa leikkauksesta ja haavat näyttää tältä. Joissain kohdissa vielä hieman rupea. Mulla alkanut iho ärtymään Microporesta tosi pahasti, kutisee ja punoittaa. No koitan vielä selvitä vähän aikaa ennenkuin siirryn Mepiformiin.

Mä sain sillon Finestistä sen ohjeen, että ei saa saunoa tai urheilla 1kk. Mutta kun tikit on jo poistettu niin kovasti kyllä tekisi mieli jo saunaan. Lisäksi pää meinaa hajota tähän kotona olemiseen, haluaisin päästä jo urheilemaan.. Mitä luulette voisinkohan ensi viikolla (kun 3vkoa leikkauksesta) mennä varovaisesti kokeilemaan salille jalkojen treenaamista? Kipuja mulla ei ole enää lainkaan, tietty välillä vielä paineen tunnetta. Muutenkin ei enää joka hetki ajattele näitä, että välillä jopa vähän unohtaakin varoa. Rintalihaksen jännittäminen ei enää aiheuta mitään tuntemuksia.

Jotenkin vaan takaraivossa kolkuttelee ne konsultaatiossa saadut pelottelut ettei saa tehdä liikaa liian aikaisin. Mutta toisaalta kun kuuntelee omaa kroppaa niin on sellanen fiilis ettei alakropan treenaamisesta olisi tässä vaiheessa enää haittaa.

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Sivu luotiin ajassa: 0.656 sekuntia