× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuu 2017

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45176 : Cesca
Olihan mullekin 2 eri kokoa mietitty ja kumpaakaan ei niistä laitettu. Mulle taas suurempi kun 390 olis olleet jo järkyttävät pallot :) Eihän siellä nyt sentää leikkaus saliin mennä ilman,että kirurgin kanssa juteltaisiin ollenkaan :laugh: Mä taas arvostan suuresti lääkäriä mikä jättää kohotuksen tekemättä vaikka leikkaus oli maksettu niin olisihan se voinu kohotuksen tehdä välittämättä tarviinko sitä oikeasti.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45180 : monsterosa
Mä oon menossa Finestille ja Siim Simmo leikkaa. Mulla ainakin kävi hyvä tuuri että pääsin kirurgin konsultaatioon. Simmohan pitää Helsingissä välillä konsultaatiopäiviä.

Oliko täällä muita menossa samana päivänä kun minä, 31.8? :)

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45195 : Bambinen1
Mulla on leikkaus viikon päästä ja nyt jännittää jo kovasti!! Mulle tulee Mentor Siltex Round High Profile, Cohesive II, 300cc, valitsin itse tuon pienemmän vaihtoehdon kun tavoittelen luonnollista muutosta ja omaa kudosta on jo alkutilanteessa jonkin verran. Eiköhän siitä hyvä tule :)
Miten teillä leikkauksen jo läpikäynneillä on sujuneet arkiaskareet leikkauksen jälkeen? Itse mietin käytännön asioita, esim koiran käyttämistä ja tavaroiden ottamista kaapeista että mitenköhän onnistuu ensimmäisellä viikolla. Montako viikko olette varanneet paranemisaikaa ennen töihin menoa? Itse palaan 2 viikon päästä leikkauksesta töihin.

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45196 : millamaija123
Mut leikattu 16.8, mentor 245cc, omaa kudosta juuri ei lankaan, samalla korjattu tubulaariset rinnat. Lihaksen alle laitettu. Tosi kipeä viikon leikkauksesta, toinen haava jopa puudutettiin ompeleiden poiston yhteydessä. Arkiaskareta en viikkoon tehnyt, vieläkään en kauppakassia kantaisi tai nostaisi mitään painavaa. Koiranulkoilustakin mietin, luulen, ettei se onnistu, sillä jos koira vetää tai tulee yhtäkkisiä nykäyksiä voi tehdä kipeää. Kävely kuitenkin tekee hyvää. Sairasloma 2 vkoa ja torstaina pitäisi mennä töihin. Nyt selkä todella jumissa selällään nukkumisesta, yöt tosi vaikeita selän takia.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45197 : answ
Mulle laitettiin 18.8 lihaksen päälle, kivut ollut vähäisiä. Kipulääkkeitä söin pari pv ja nyt vähän yli viikko leikkauksesta ei ollenkaan kipuja. Välillä tunnen haavat, mut ei kuitenkaan satu.

Riippuu paljolti ihmisestä ja implantin sijoitustavasta noi kivut.

18.8.17 HC Janne Jyränki
Motiva ergonomix full 450cc
174cm/73kg

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45201 : Hansu82
Noniin, nyt olen kotona. Leikkaus tehtiin eilisaamuna Finestin kautta.

Aivan upea, siisti sairaala ja ihan parhaat hoitajat! Ihan kuin hotellissa olisi. Kirurgini Siim Simmo oikein asiantunteva ja osaava.

Leikkaus meni hyvin, toinen rinta oli turvoksissa pitkään, kirurgi kuitenkin kävi illalla katsomassa, ettei ole mitään hälyttävää. Tehtiin benellikohotus ankkurikohotuksen sijaan ja kooksi tuli 460.

Ja tosiaan tänään pääsin kotiin.

Olen hyvin tyytyväinen!

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: SiJen

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45208 : SiJen
Kiitos teille kaikille jotka olette jakaneet topumiskokemuksianne! Ne vähän helpottaa kasvavaa jännitystä. Oma leikkaus on huomenna :woohoo:
Mihin se kaikki aika meni mitä piti olla?! Kesä meni hujauksessa ja ihan oikeasti leikkaus on huomenna.

166 cm 63 kg
Pienet tyhjiin imetyt pussit
Suunnitteilla Motiva ergonomix demi 360 ja mastopeksia

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #45209 : Jeni2
.
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : Jeni2.

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45211 : Mko
Mene ihmeesså toiseen konsultaatioon. Suosittelen kaikille että kannattaa mennä kuulemaan useampi mielipide. Eikä kannata aina luottaa kirurgin näkemykseen, koska se ei auta yhtään jos se on ihan erilainen kuin oma.

28.5.2017
Helsinki Clinic, Janne Jyränki
Motiva ergonomix Demi 390 cc

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45218 : SiJen
Elokuu vaihtui syyskuuksi ja sen myötä minullakin on nyt tissit! Eilen aamulla oli leikkaus, ja kaikki sujui hyvin. Suunnitelmien mukaisesti motiva 360cc ja ankkurikohotus. Herätessä olin positiivisen yllättynyt tuntemuksista, odotin varmaan jotain pahempaa. Olin jo melko pian jalkeilla vessareissun verran ja juomat ja pienet eväät maistu hyvin. Kipulääkettä sain pari kertaa ennen kotiinlähtöä. Yö oli vähäuninen, ja tänään tuntemukset ovat eilistä voimakkaampia, muttei mitään sietämättömiä. Vasemmasta rinnasta kuuluu epäilyttävän kuuloinen rutina käden ollessa tietyssä asennossa, ja turvotus ja pinkeys on ihan jäätävää rinnoissa.

Ihanaa että se on nyt ohi ja totta. Toivotaan että toipuminenkin jatkaa yhtä onnistuneesti tästä eteenkin päin!

En voi muuta kun lämpimästi suositella ja kiitellä Sairaala KL:n henkilökuntaa ammattitaitoisesta ja ystävällisestä hoidosta!

166 cm 63 kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45220 : monsterosa
Täälläkin ollaan kotiuduttu. Mukavia tyttöjä oli samassa kyydissä, kiitokset heille juttuseurasta jos tätä lukevat. Fin-estillä muuttunut heinäkuussa käytäntö, ettei takaisintulo laivamatkalla saa enää hyttiä. Siksi meillä osalla oli hytti, osalla ei riippuen siitä millon on käynyt konsultaatiossa. Pyysin sitten tytöt mun hyttiin :) Ihan kiva että oli juttuseuraa, kun ei ollut muuten saattajaa mukana.

Hyvin meni leikkaus, tehtiin mitä oli suunniteltukin eli ankkurikohotus ja nagor 300cc, lihaskalvon alle. Kivut kyllä yllätti leikkauksen jälkeen, ja vaikka sain kipulääkettä niin tuntu ettei ne oikein auttanu, tuli vaan huono olo. Tänään aamulla oli tarkotus käydä suihkussa mutta mua pyörrytti niin paljon etten sit pystyny menemään, ja hoitajat putsas haavat vaan ihan siinä sängyllä. Tosi ihanat ja mukavat hoitajat, tietenki paikoitellen oli vähän kielimuuria. Oon todella tyytyväinen Fin-estiin! Tää koko vähän järkytti, tuntuu että kauheen isot tykit, tietenkin näissä on turvotusta ja nää on vielä ihan kovat. Että kyllä varmasti silmä tottuu pian. Tää haavasärky on kyllä ihan hirveetä :D

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45228 : Hansu82
Mut leikattiin siis maanantaina, joten nyt on siis 6.päivä boobsien kans. Viimeisen antibiootin otan illalla. Hyvin on sujunut, vähemmän tosiaan ollut kipuja mitä ajattelin. Oikeastaan kipuja on lähinnä ylösnoustessa/kurottaessa jotain.silloin on sellaista "repivää" tunnetta varsinkin vasemmassa rinnassa. Sattuu aikalailla, mutta hetken päästä jo helpottaa. Myöskin jos olen jalkeilla enemmän niin silloin tuntuu painetta rinnoissa ja on pakko päästä huilaamaan vaakatasoon. Mieli on siinä tilassa,että vois tehdä vaikka mitä, mutta konsultti ohjeisti viikon verran vallan huilaamaan. Tää on mulle hirveen vaikeeta kun kotihommiakin olis vaikka millä mitalla. Tosin boobsit on kyl viel niin arat,että en kyl pystyis niitä tekemäänkään.

Mites muut jakselee?

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Siim simmo

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45229 : SiJen
Melko samankaltaisia tuntemuksia on kun Hansu82 kuvasit. Makuulla on paras, heti kun rintalihasta joutuu käyttämäön vähänkin tuntuu. Tänään rinnat tuntuvat jo vähän pehmeämmiltä, vaikka toki edelleen pinkeät ovat. Melko lämpöiset ovat ja isot mustelmat tullut molempien kainaloiden alle. Tämä lienee kuitenkin potilasohjeen mukaan ihan normaalia on. :ohmy:
Eilinen oli kivuliain päivä, tosin olin vähän tyhmä kun kävin miehen mukana kaupassa, se oli vähän liikaa liian äkkiä. Yllättävän vaikeaa on olla tekemättä mitään.
Olen ohjeiden mukaisesti ihan kevyitä lyhyitä venytyksiä rintalihakselle tehnyt ja pallolla vähän lihashuoltoa kovilla oleville selän ja koko takaketjun lihaksille tehnyt.
Tsemppiä kaikille toipilaille, toivottavasti kaikki jatkuu yhtä hyvin!

166 cm 63 kg

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45237 : Bambinen1
Heips,

Tässä tuoreita tunnelmia, mun leikkaus oli tänään! Jännitin viimeset 3 päivää mielettömästi ja en nukkunut viime yönä juurikaan. Leikkaus meni hyvin ja yleisanestesiassa tehtiin. Kipua on asentoa vaihtaessa ja noustessa sekä käsiä liikutellessa, pukeminen ja vessassa käynti sujui hyvin kuitenkin leikkauksen jälkeen. Ei tee mieli liikutella juurikaan käsiä. Kipua kuvastaa hyvin se, että tuntuu kuin olisi tehnyt todella rankan rintatreenin salilla. Sellaista laajaa jomottavaa kipua, painon tunne rinnassa ei minua häiritse ja tukiliivit on mukavat. Tästä se toipuminen alkaa ja mahtavaa, että leikkaus on vihdoin ohi! :)

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten - 3 viikkoa 6 päivää sitten #45239 : Cesca
Tänää tuli 4vko täyteen leikkauksesta. Ei enää mitää tuntemuksia rinnoista,nätisti ovat jo laskeutuneet ja vasen on jo täysin pehmeä.
Huomenna töihin ja salille pikku hiljaa alottelee treenejä.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 6 päivää sitten : Cesca.

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45240 : Hansu82
Cesca: ihana kuulla, että oot toipunut hyvin! Mä ite oon yhteensä 4vkoa lomalla ja sit pitäis palata töihin :)

Mulla on nyt tasan viikko leikkauksesta, mojovaa painon tunnetta vaan. Mut kyl se aja n myötä helpottaa :)

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Siim simmo

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 1 viikko sitten #45289 : monsterosa
Mitäs muille elokuulaisille kuuluu?

Mulla nyt reilu viikko leikkauksesta, ja kipuja ei juurikaan enää ole. Ainostaan kun oon hetken aikaa ilman liivejä (esim suihkun ajan) niin rinnoissa on aika paljon paineen tunnetta, ja tuntuu että haluaa vaan tukiliivit mahdollisimman nopee takas päälle :D turvotusta vielä, mutta sekin laskenu aika hyvin.
Selällään oon nukkunu vielä ja selkä ihan jumissa sen takia, mut nyt parin viime päivän aikana sekin on helpottanu ja tottunu jo nukkumaan selällään.
Mullehan tehtiin tosiaan se ankkurikohotus, joten vähän isommat haavat. Nännien ympäriltä haavojen kanssa ei oo ollu mitään ongelmaa tai tuntemuksia. Niissä pystyhaavoissa molemmilla puolilla tullut pientä kudoseritystä jota aluksi jännitin, mutta ei onneks tullu mitään tulehtumisen merkkejä ja ne on kyllä jo aika hyvin nyt ummessa. Rintapoimuissa olevat vaakahaavat on hyvin ummessa mutta niissä oli alkuun paljon kipua ja sitä paineentunnetta. Tissit on ihan kirkkaankeltaset kun niissä oli niin paljon mustelmaa. Laitan ennen ja jälkeen kuvat sitten kun tissit ei enää näytä niin karulta :D

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 viikko sitten : monsterosa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hansu82

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45293 : Hansu82
Täällä kans opeteltu nukkuun selällään. KipulääkEttä en oo tarvinnut enää ainoastaan kuin yöksi. Vois kai sitäkin kohta koittaa lopetella.

Ens ma tulee 2vko leikkauksesta, jolloin täytyy noi teipit vaihtaa (pelottavaa ).

Tarvii tosiaan varmaan käydä ostamassa uudet liivit kun turvotuskin on laskenut aika hyvin.

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Siim simmo

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45294 : answ
Mulla tänään 3vk leikkauksesta. Tissit pehmentynyt paljon ja laskeutuneetkin jo hieman.

Nyt pitäs taas teippi vaihtaa, mietin tässä vaan että kantsiiko teippi ottaa pois ennen suihkua ja sit sen jälkeen laittaa uusi? Vai käynkö ekana suihkussa ja sit vasta vaihto..?

Viikko sit oon vaihtanu jo kerran, sillon kävin eka suihkussa kun ajattelin, että se teippi suojaa sitä haavaa.

Mutta joo, oon kyllä ihan rakastunut näihin edelleen! Ja ei enää näytä yhtään isoilta, hullua että kuukaus sitten oli 450cc pienemmät..

18.8.17 HC Janne Jyränki
Motiva ergonomix full 450cc
174cm/73kg

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45295 : Hansu82
Mulle konsu sano et vois irrottaa vaik suihkussa ja sit kuivattaa ja pistää uudet :)

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Siim simmo

Sivu luotiin ajassa: 0.909 sekuntia