× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Elokuu 2017

Lisää
3 kuukautta 1 viikko sitten #45115 : Epuuu

Cesca kirjoitti: Nyt on 3pvä menossa leikkauksesta. Kipuja ei ole ollu, vihlaisua rinnan päällä ollu. Ilmeisesti jotain hermosärkyjä. Mulle laitettii 390 ja omaakin rintaa oli. Aluksi vähän järkytyin kokoa mutta äkkiä silmä tottu. Rinnat on todella kovat ja pinkeät. Turvotus sais jo laskea :laugh: Oon kyl super tyytyväinen tällähetkellä että turha kohottaminen jätettii tekemättä kun itsekin olin sitä mieltä konsultaatiosta asti ettei sille olis todellista tarvetta.

Voisitko mahdollisesti laittaa kuvan lähtökohdasta, sekä leikkauksen jälkeen?:kiss: Mulle suunnitellaan samaa implanttia ja itsekin treenaan. Myös mahdollisesta kohotuksesta puhuttiin konsussa, mutta konsultoija ja kirurgi olivat vielä toistaiseksi sitä mieltä että siltä vältyttäisiin...

04.10.2017
Fin-Est Kullamaa
Suunnitelmissa 390 Nagor
163cm / 70kg
Lähtökohta laihdutettu ja tyhjä 70B

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
3 kuukautta 6 päivää sitten #45123 : Maaria
Täällä ollaan sairaalassa toipumassa leikkauksesta. Kaikki meni hyvin! Nagorin pyöreä 360 laitettiin lihaksen alle. Hoitajat täällä on kaikki niin mukavia, ystävällisiä ja ammattitaitoisia. Kohta suihkuun ja pääsee näkemään tissit. En voisi olla onnellisempi! Kirurgi Kullamaa on todella ammattitaitoinen ja paras! Olin tai oon tällä hetkellä ainoa potilas tääl. Kyllä meidän kelpaa tääl olla mieheni kanssa. aivan paras sairaala!!!:)

Suunnitteilla Nagorin pyöreä implantti 320-370

Laitettu 360

Lihaksen/lihaskalvon alle
182cm/80kg

Treenaan aktiivisesti

Leikkaus 15.8.-17 Finest/Kullamaa

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #45125 : Cesca
Jos jollain on tarvetta ni mul on kahdet aivan käyttämättömät lipoelasticin liivit,mustat, kokoa m. Kuvaa voin laittaa vaikka sähkopostiin. Hintaa olis kpl 30+ postarit. Nää oli mulle siis liian pienet eikä tää mun turvotus laskenu niin paljon että olisin näihin tullut mahtumaan :laugh:

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
3 kuukautta 5 päivää sitten #45129 : answ
Huomenna leikkaus ja tänään aamulla tukkonen olo, nenä tukossa ja kurkku kipeenä. Laitoin kirurgille heti tekstaria, pieni flunssa ei kuulema haittaa. Noh, meen sinne huomenna ja kaipa nukutuslääkäri sitten päättää leikataanko.

Ärsyttää kyllä niin paljon! Oon aina tosi terve, mut nyt just kun pitäis olla oikeesti terveenä niin kaikki iskee päälle. Mulla siis alapäässäkin joku bakteeritulehdus, joka ei onneks haittaa, antibiootit valmiiks jo päällä. Mutta sellastakaan ikinä ollut ennen, paitsi nyt. Ja flunssa oli viimeks en edes muista millon, mutta just NYT! Miksi!!!! Aloin oikeesti pillittää aamulla ku ärsytti niin paljon. Tätä on odotettu ja suunniteltu kuitenkin jo parikin vuotta...

Ainiin ja kävin eilen varmuuden vuoksi rintojen uä, vaikka olen niin nuori ettei ollut edes pakollinen. Toisessa tississä joku pallura joka kuulema näytti täysin hyvälaatuselta (joku sidekudosmuutos tms en muista termiä) mutta otettiin ihan varmuuden vuoksi koepala.

Ei voi muuta sanoa ku *miiljooniakirosanoja*

18.8.17 HC Janne Jyränki
Motiva ergonomix full 450cc
174cm/73kg

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #45130 : monsterosa
Voi eikä! Mulla sama juttu etten oo ollut aikoihin kipeänä, mutta viime vklpna iski kuume ja flunssa. No se onneksi on jo suurimmaksi osaksi mennyt ohi. Mäkin ajattelin heti että toivottavasti ei pitkity kun leikkaus on parin vkon päästä! Selvisin säikähdyksellä.

Maksoin muuten laskun muutama päivä sitten, tuleekohan sinne Finest appiin tieto kun se maksu näkyy niillä?

167cm/65kg
31.8.2017/Siim Simmo
Mastopeksia + Nagor impleo moderate 300cc

Lisää
3 kuukautta 4 päivää sitten #45131 : Cesca
Ei kuulemma näy. Itsekin kysyin samaa. Liput tulee sinne pari päivää ennen matkaa.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #45137 : answ
Jee, leikkaus ohi ja meni hyvin! Olin heti ekana aamulla vuorossa. Nyt vielä heräämössä. Heti herättyä tirautin pari kyyneltäkin ku sattu niin paljon mutta ei onneks enää, nyt tosi hyvä olo :)

Laitettiin 450cc ja ei tunnu mitenkään superisoilta edes, onneks ei pienempää laitettu.

Huomenna suihkussa pääsee vasta näkemään nää kunnolla, huii.

18.8.17 HC Janne Jyränki
174cm/73kg

Lisää
3 kuukautta 3 päivää sitten #45145 : answ
Lisään tähän ennen kuvan ja tän aamun kuvan. Pinkeet pallurat ne on mutta uskon että tulee tosi hienot vielä.

18.8.17 HC Janne Jyränki
174cm/73kg

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Maima, Dizzit, SiJen

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #45146 : Maima
Samaa implanttia ollaan mulle laittamassa kun sulle answ, vähä pienempää tosin. Sun omat näyttää kyllä nyt jo tosi hyviltä, toivottavasti itellä onnistuu yhtä hyvin!

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten #45151 : Maaria
Ajattelin laittaa kuvat,ennen leikkausta ja tänään on viides päivä leikkauksesta. Kaikki on mennyt tosi hyvin. Ei ole yhtään kipuja. Olen kyllä niiiin onnellinen päätöksestäni leikkaukseen menosta. :)

Suunnitteilla Nagorin pyöreä implantti 320-370

Laitettu 360

Lihaksen/lihaskalvon alle
182cm/80kg

Treenaan aktiivisesti

Leikkaus 15.8.-17 Finest/Kullamaa

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit

Lisää
3 kuukautta 2 päivää sitten - 3 viikkoa 6 päivää sitten #45153 : Cesca
*

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 6 päivää sitten : Cesca.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #45166 : SiJen
Hui, omaan leikkaukseen viikko. :ohmy:
Miten teillä jo leikatuilla toipuminen on sujunut?
Kävin tänään mammografiassa ja ultrassa, ja siellä oli kaikki kunnossa. Yllättävän vähän nyt jännittää, saa nähdä miten se siitä kasvaa.. Uskomatonta että vuosien pohdiskelun jälkeen se on nyt toteutumassa.

166 cm 63 kg
Pienet tyhjiin imetyt pussit
Suunnitteilla Motiva ergonomix demi 360 ja mastopeksia

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #45167 : Mammi
Heippa SiJen,
Mulla on huomenna leikkauksesta 3vk ja oon toipunut super hyvin. Söin särkylääkkeitä 1,5vk. On toki ollu kipuja vielä mutta ei sellaista mihin särkylääke auttaisi. Vasen rinta asettui melkein heti ja oikea tuntui että haki paikkaansa ja oli melko kipeä, mutta nyt tuntuu että sekin alkaa olla jo asettunut. Minulla on ollut koko ajan kahdet tukiliivit (klinikan ja wishiltä tilatut) päällekkäin, sillä muuten kävely sattuu liikaa ja joutuu kädellä tukemaan.

Olen nyt kahtena yönä nukkunu kyljellään osaksi, mutta oon alkanu tykkään selällään nukkumisesta :) Tisut on ollu koko ajan aamuisin melko arat. Haavasärky ollu melko kovaa nyt parina iltana mutta en oo tarvinnu särkylääkettä.

Oon ollu kyllä superonnellinen tästä ja että vihdoin tää on totta kun vuosia haaveillu! Tsemppiä sulle, hyvin se menee :)

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: SiJen

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten - 3 viikkoa 6 päivää sitten #45168 : Cesca
*

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa
Viimeksi muokattu: 3 viikkoa 6 päivää sitten : Cesca.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #45169 : answ
1vk leikkauksesta ja hyvin menee! Ei oo kipuja enää, särkylääkkeitä söin pari pv, oli kyllä pää ihan pöhnänä niistä ja pillitin vaan miehelle ties mistä jutuista.

Oli myös boobie blues pari ekaa päivää. Monta vuotta tästä haaveillu mut silti tuli pieni kulttuurishokki ja mietin et apua mitä oon tehny. Meni sekin kyllä ohi, nyt oon niiiiin onnellinen näistä.

Huomenna tarkastus ja tikkien päiden poisto.

18.8.17 HC Janne Jyränki
174cm/73kg

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #45170 : SiJen
Miten kirurgi sitten päätyi ettei kohotusta tarvinnutkaan? Siis tarkoitan että näkikö leikkauksen yhteydessä että implantti riittää vai tehtiinkö päätös jo ennen? Minäkin vielä herättelen toiveita.

166 cm 63 kg
Pienet tyhjiin imetyt pussit
Suunnitteilla Motiva ergonomix demi 360 ja mastopeksia

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #45171 : Mammi
Mua väsytti hirveesti ne lääkkeet ja saatoin ottaa kolmetki päikkärit päivässä. Ei ollu mitään mielialanvaihteluita, tirauttelin vaan onnenkyyneleitä parit eka päivää :D

Helsinki Clinic 4.8. laitettu pyöreät Mentor Moderate profile+ 250cc lihaksen päälle.

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #45172 : Hansu82
Kääk, mulla on leikkaus maanantaina! Ihanaa, niin lähellä, mutta niin kaukana :)

Mäkin haluun kuulla tarinan, miksi ja miten sen kohottamisen kans kävi?

Leikkaus 28.8.2017

Finest
Benellikohotus ja implantit 460
Siim simmo
164cm/76kg ( ikuinen laihduttaja )

Lisää
2 kuukautta 4 viikkoa sitten - 2 kuukautta 4 viikkoa sitten #45173 : Cesca
Joo siis kirurgi näki livenä ja sanoi,ettei olisi tarvetta tehdä turhia arpia ja saa varmasti kohotettua pelkästään silikonilla. Asia jäi vähän auki siinä ennen leikkausta. Leikkauksen jälkeen sitten kirurgi kävi sanomassa,ettei ollu tarvetta vaan sai kun saikin rinnat nätiksi pelkästää isommalla silikonilla. Itsehän olin alusta asti sitämieltä,että mun rinnat ei ollu niin roikkuvat,että olisi tarvetta. Kahlasin netistä kuvia ja ihmettelin silloista päätöstä kohotukseen. Mutta erittäin tyytyväinen näin :)

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 4 viikkoa sitten : Cesca.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hansu82

Lisää
2 kuukautta 3 viikkoa sitten #45175 : answ
Ton takia en fin-estiä valinnut, kun ei pääse kirurgin pitämään konsultaatioon. Kuvien perusteella vaikea arvioida oikein. Siellä konsussa hoitajan kanssa puhuttiin 450cc tai jopa 500c. Kirurgi katsoi kuvien perusteella 390cc maksimiksi.

Jyrängille menin konsultaatioon ja sain vaihtoehdoiksi 425cc ja 450cc. Onneks menin, sillä nää on just eikä melkein ja 390cc olisi ollut varmasti pettymys.

Toisaalta fin-estillä hyvä se, että niillä kaikkia implantteja valmiina niin pystyy paikan päällä vielä vaihtamaan. :)

18.8.17 HC Janne Jyränki
174cm/73kg

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Sivu luotiin ajassa: 1.037 sekuntia