× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

330 millainen kuppikoko?

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #43940 : 123456
Moikka!
Mulle ollaan laittamassa 330 Nagorin pyöreät, onko kohtalotovereita? Minkäkokoinen kuppikoko tulee olemaan?

Itsellä leikkaus alle 2vk. Päästä Finestillä, olisi mukava tietää sattuuko jonkun leikkaus osumaan samaan päivään kanssani :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
6 kuukautta 2 viikkoa sitten #43942 : MandyLee
Ei kuppikokoa voi arvioida pelkän implanttikoon mukaan, eikä kuppikoot mee muutenkaan samoin implanttien ja luomujen välillä.
Lopulliseen kuppikokoon vaikuttaa oman rinnan koko, oman rintakehän koko, implantin malli ja muoto jne jne. Samankokoinen implantti voi olla eri kokonen ja näkönen eri ihmisillä :)

169cm / 55kg / 75A
2 imetystä takana
Treenausta säännöllisen epäsäännöllisesti

2.5.2017 Nagor pyöreä 300cc osittain lihaksen alle.
Fin-Est Jyri Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45247 : Jeni2
Hei!
Millaiset sun rinnoista tuli?
Mulle on tismalleen samat tulossa mitä sulla on, niin kiinnostaisi nähdä :)

Lisää
2 kuukautta 2 viikkoa sitten #45274 : katie
Mulla laitettiin 330, pyöreät nagorit. Todellakaan ei voi koskaan tietää millaiset milläkin määrällä tulee. Ruumiin rakenne vaikuttaa todella paljon tulevaan kokoon ja se miten paljon omaa rintaa on.
Itselläni ei ollut rintoja nimeksikään ja rintakehäni ja hartiat ovat leveät.
Lähdin hakemaan pienehköä lopputulosta ja tulokseen olen kyllä tyytyväinen. Kuppikoko minulla menee tällähetkellä koossa 80 D tai 85C. Näkymä tosin on ehkä B:n luokkaa (?).
Olen kuitenkin nähnyt monia joilla tämä määrä täytettä on tuottanut valtavat rinnat joten luottaisin kirurgin mielipiteeseen. He kyllä tietävät mitä laittavat :)

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45340 : Bambinen1
Mulle laitettiin 300cc Mentorin pyöreä implantti ja koko on nyt viikko leikkauksen jälkeen 70E (Changen kaarituelliset liivit, jotka myyjän opastuksella valittiin). Toki turvotusta on jäljellä mutta koko tulee olemaan vähintään tuo 70D turvotuksen laskemisen jälkeenkin. Eli minulla tuli jo tarpeeksi isot rinnat tuolla 300cc implantillakin, itselläni on suhteellisen kapea rintakehä ja oon lopputulokseen oikein tyytyväinen :) Kävin kahdessa konsultaatiossa ja molemmat kirurgit suositteli 260-350cc välillä olevaa implanttia. Eli kannattaa luottaa omaan kirurgiin, he ovat alansa ammattilaisia. Suosittelen käymään useammassa konsultaatiossa jos haluat lisävarmuutta päätöksen tekoon :)

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Irene

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45341 : Dizzit
Hei Bambinen!
Mulle laitettiin 380cc ja lähtökohta varmaan pienempi kuin sinulla, koska lopputulos samaa kokoluokkaa, 70E. Melko samat mitat meillä muutenkin. Mikä profiili sulle laitettiin?

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45342 : Dizzit
Olikos ne changen liivien kuppikoot erilaiset kuin muualla, isommat vai pienemmät?

170/64 rinnanalusmitta 70cm, 36v, (pieni a)
Motiva Ergonomix Demi 380cc, osittain lihaksen alle
4.8.17 HC Jyränki

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45347 : Bambinen1
Hei, minulle laitettiin Mentor high profile 300cc, Cohesive II. Menin Changeen ostamaan liivejä kun halusin henkilökohtaista palvelua ja sitä sainkin. En ole siis ennen käyttänyt Changen liivejä, joten en osaa ollenkaan sanoa millaiset koot ovat suhteessa muihin liivimerkkeihin :)

Lähtötilanne 75A-B
168cm / 63kg
Mentor 300cc
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Dizzit

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45348 : Cesca
Changessa isommat kuppikoot.

160cm/65kg
Treenaan säännöllisesti.
Nagor Hr 390
Fin-est 08/17 Kullamaa

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #45349 : Katsku88
Mulle laitetaan tänään Sebbin pyöreät 300cc osittain lihaksen alle. Lähtötilanne 162cm/53kg ja 70B. mun tavoitteena oli saada keskikokoinen C-kuppi. Toivotaan, että tulee semmoiset! :)

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten - 2 kuukautta 6 päivää sitten #45350 : Irene
Changessa on ihan oma kokoluokitus ..Mulla samaa luokkaa implantti kuin ap:lla, mutta lähtötilanne aikas olematon joten rinta on käytännössä pelkkää implanttia. Normaalisti mulla on käytössä 75C/70D jos kaarituet (varsinkaan anatomiset ei istu liiveihin kuten kuomu koska eivät muotoudu liiviin; samaa ilmiötä pyöreilläkin vähemmässä määrin, eli käytännössä silarit yleisesti ottaen tarvitsee vähintään yhden koon isommat liivit kuin samankokoiset ja siis saman kokovaikutuksen antavat luomut). Mun rinnat ovat selkeästi lähinnä kokoa 75B, ja kaarituettomissa joissa liivi mukautuu rintaan eikä toisinpäin se onkin mun koko. Paitsi Changella mun kokoni on 70DD tai 70E :lol: , muualla hukkuisin sen kokoisiin liiveihin. Changessa kannattaa käydä jos haluaa ison numeron liivien lappuun;) No puoliksi vitsi.. on niillä ihan hyviä liivejä kun vain ottaa huomioon ton kokoasian.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 6 päivää sitten : Irene.

Sivu luotiin ajassa: 0.746 sekuntia