× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

nagor vs. motiva

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43700 : katie
Nyt haluisin kuulla mielipiteitä kyseisistä implanteista. Olin aluksi miettinyt nagoria sen takuiden takia, mutta nyt on alkanut pyöriä päässä tuo motiva.

Mitä eroja näissä on? Miksi päädyitte juuri kyseiseen implanttiin?

Leikkaus 21.7.17
Fin-Est. Kirurgi Siim Simmo.
Nagor impleo , pyöreä 330cc

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43710 : Boobs
Motivoissa on myös sama takuu kuin Nagorilla mutta siihen pystyy ostamaan jonkun lisätakuun. Motivat ei kiinnity kudoksiin toisinkuin muut implantit ja siinä toipumisessa on jotain eroja. Otin Nagorit, koska kirurgi ehdotti niitä ja luotin häneen. Kirurgi tietää parhaiten mikä on sinulle juuri sopivin implantti :) Pullalla on ainakin Motivat ja tietää niistä paljon! :)

20v, 175cm/54kg
Kullamaa 1/2017.
Pyöreä Nagor Impleo 360cc lihaskalvon alla.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katie

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43713 : katie
Luulen että mäkin luotan kirurgin mielipiteeseen.
Jäin vaan miettimään sitä kun noi motivat on jonkin verran kalliimmat kun nagorit, et miks ne on...? Mutta katsotaan miten käy.
Mulla vielä suunniteltuun leikkaukseen aikaa reilusti niin ehdin paneutua vielä paremmin eri vaihtoehtoihin

Leikkaus 21.7.17

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43715 : pulla
Mä en lähde sen kummemmin vertailemaan näitä kahta implanttia, koska nagorista mulla ei ole henkkoht kokemuksia. Se, mikä toiselle sopii, voi toisella olla jotain ihan muuta. Hyviä implantteja varmasti siis molemmat ja kerron vain omat kokemukseni motivasta.
Mutta mulla tosiaan motivan ergonomixit ja en kyllä keksi mitään huonoa sanottavaa näistä. Nää on mukavan pehmeät käteen ja tuntuu luonnollisilta (rinnat ei jökötä vain paikoillaan, vaan ne liikkuu luonnollisesti oman liikkeen mukaan). Koen implantin pehmeyden olevan avainasemassa silloin, kun omaa kudosta on vähän, niinkuin mulla.
Syy näihin siirtymiseen oli se, että aiemmilla anatomisilla implanteilla oli ongelmia. Pääsyy vaihtoon oli se, että implantit oli eri tasolla ja toinen taitoksella kärjestään. Lisäksi ne ryppyilivät, rintojen väli oli omaan makuuni turhan suuri, muoto kummallinen ja tuntuma kova.. Halusin rintoihin pehmeyttä ja kuitenkin mahdollisimman luonnollisen lopputuloksen ja ergonomixit oli ainut vaihtoehto sieltä anatomisen ja pyöreän väliltä. Kirurgi oli juuri ottanut motivat valikoimiinsa ja päätös siirtyä näihin tuntui aika selvältä, kun vaihtoehtona olisi ollut uudet natrellet tai esim. mentoriin siirtyminen. Nagoreita en edes harkinnut, koska ne ei kuuluneet mun kirurgin valikoimiin ja kirurgia en halunnut vaihtaa (mun kaikki kolme leikkausta teki siis sama kirurgi ja näinollen hän oli parhaiten perillä mun asioista ja implanttien mukanaan tuomista ongelmista).
Nagoreista mulla ei tosiaan kokemusta, mutta pahoin pelkään, että ne olis mun kohdalla saattanu tuoda mukanaan ryppyilyn kiinnittyessään kudoksiin.
Tällä hetkellä olen kaikinpuolin tyytyväinen rintoihini. Rintojen koko, muoto ja tuntuma ovat niin hyvät kuin mun lähtökohdilla on mahdollista saavuttaa. Eli jos nyt pitäisi jostain syystä implantit vaihtaa niin ehdottomasti pysyisin nykyisissä. Jossain vaiheessa (10-15-20? vuoden sisällä) aion implantit kuitenkin uusia, koska en usko niiden kestävän lopun ikää ja ehkä rintojen muotokin vuosien saatossa muuttuu kudosten veltostumisen myötä.
Seuraan mielenkiinnolla implanttien tuotekehitystä, mm. B-litestä kuulisin tulevaisuudessa mielelläni lisää. Implanttien kirjo onkin nykyään aika laaja ja maallikko voi olla aika sekaisin valintojen kanssa. Kirurgin suosituksia kannattaa kuunnella, mutta lopullisen valinnan teet itse.
Tsemppiä oikean päätöksen tekoon! :)

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hanskuliini

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43716 : katie
Kiitos Pulla vastauksestasi!
Minulle ehdotettiin myös tuota motivan ergonomixia.
Nyt kun olen lueskellut ahkerasti kommentteja implanteista niin alkaa tuo motiva houkuttelemaan... onkohan niissä vielä sitä sirua sisällä vai saako niitä jo siruttomana?

Leikkaus 21.7.17

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43717 : pulla

katie kirjoitti: Kiitos Pulla vastauksestasi!
Minulle ehdotettiin myös tuota motivan ergonomixia.
Nyt kun olen lueskellut ahkerasti kommentteja implanteista niin alkaa tuo motiva houkuttelemaan... onkohan niissä vielä sitä sirua sisällä vai saako niitä jo siruttomana?

Eipä mittään! :)
Mun käsittääkseni näitä sai ainakin alkuun myös siruttomana, mutta en ole 100%varma saako nyt. Mullon ainaskii sirullinen versio, eikä oo ainaskaa kaupan kassalla tai lentokentällä ruvennu piippoomaan..:laugh:

Lisää
1 vuosi 7 kuukautta sitten #43718 : sagabel
Saa ilman sirua myös :) Itse asiassa luulen että omani ovat siruttomat, jos oikein muistan.

19.2.2016 Plastic Surgery Center/ Jyri Hukki
380cc Motiva matrix demi, lihaksen päälle
Lähtötilanne 70A ---> Nyt 65F, näyttää C kupeilta
165cm/53 kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: katie

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43721 : Cha
Mä aprikoin samojen implanttien välillä aluksi. Päädyin Nagoriin varmaan siksi, että täällä palstalla näkyi kuvina ja stooreina niin paljon hyviä lopputuloksia tällä implantilla :D Samalla valikoitui kirurgi, mun kirurgi ei kai laita edes Motivaa :(

Mulla oli "helppo" lähtökohta, joten en tiedä olisiko suurtakaan eroa, jos olisi laittanut Motivan ergonomixin. Yhtä pehmeitä ovat, Nagor pyöreä ja Ergonomix ei ihan yhtä pyöreä. Nagorilla lyhyempi liikuntakielto erilaisen kiinnityksen takia, mutta pitkällä tähtäimellä ajateltuna en välittäisi toipumiskuukausien määrästä.

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43731 : Enigma
Motivan omistajat joilla sijoitus Dual plane;
tuliko teillä rintapantaa tukiliivien lisäksi?
Mentorien kanssa tuli, mutta kun Motivan ei pidä kiinittyäkään kudoksiin niin voisi olettaa ettei tule..

Sairaala Siluetti, Jari Viinikainen
Mentor CPG 322 295cc dual plane
04/2014, jäivät liian pieniksi...

06/ 2017 Motiva Ergonomix Full 500cc
dual plane
Jyränki Janne/ Helsinki Clinic

170cm/ 63kg

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43735 : pulla
Mulla ei ollu rintapantaa. Muutenkin rinnat oli "valmiin näköiset" jo heti leikkauksen jälkeen eli laskeutuminen oli tapahtunut suurimmaks osaks jo aiemmilla implanteilla. Myös turvotus/kivut oli minimaalisia verrattuna ekaan leikkaukseen.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Enigma

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43740 : Hanskuliini
Minulla ei myöskään ollut rintapantaa, ainoastaan tukiliivit. Joita muuten edelleen käytän öisin kun on niin mukavat päällä ;)

6.6.2016 Kc Clinic / Heikki Kupi
Mastopeksia, Motiva ergonomix demi 425 cc, lihaskalvon alle

168/63
75 C (ei imetyksiä, painonpudotuksen jäljiltä aika tyhjät rinnat)

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43745 : Pii
Annoin kirurgin sanoa viimeisen sanan kun arvoin myös näiden kahden välillä. Halusin implantin jonka täytteet eivät valahda liian alapainoiseksi seistessä, joten kirurgi sanoi Nagor Impleon olevan siinä tapauksessa sopivampi. Lisäksi implantti oli edullisempi.

Eipä nämä siltikään kovin pyöreät ole nännin yläpuolella, mutta se voi tietty johtua enemmän implantin melko alhaisesta sijoituksesta kuin implanttimallista :)

Leikkauksen aikaan 26 vuotias, ei lapsia, 163cm/ 56-57 kg
Lähtökohta melkein rinnaton, käytössä oli H&M 70B
Leikkaus 26.1.2016 Siim Simmo, Viro
420cc pyöreä Nagor Impleo High Profile lihaksen päälle lihaskalvon alle
Rintaliivikoko tällä hetkellä 65F/G, vaikutelma C-kuppi?

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43748 : sagabel
Mulla oli rintapanta käytössä, vaikka implantit tulivat lihasten päällä. Ei ollut kauan käytössä, olisko ollu 1-2 viikkoa. Syy siihen oli ihan vaan se että rinnat olivat alussa aika korkealla niin Hukki oli sitä mieltä että rintapanta voisi nopeuttaa laskeutumista.

19.2.2016 Plastic Surgery Center/ Jyri Hukki
380cc Motiva matrix demi, lihaksen päälle
Lähtötilanne 70A ---> Nyt 65F, näyttää C kupeilta
165cm/53 kg

Lisää
4 kuukautta 1 viikko sitten #47538 : Loo
ei tullut rintapantaa, muta oli siis uusintaoperaatio

Augmentaatio 5/13
Natrelle anat. 410. --> rikkoutunut 2018--> korjaus 6/18 MOTIVA DEMI ERGONOMIX ROUND 380

Lisää
3 kuukautta 2 viikkoa sitten #47609 : Triinu
Motiva on ollut markkinoilla pari vuotta ja Nagor kymmeniä vuosia.

Sivu luotiin ajassa: 0.852 sekuntia