× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Täysin rinnaton

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43522 : Tuuli79
Onko kellään ollut täysin rinnaton lähtötilanne? Siis ettei oikeasti täyty edes aa-kuppi?
Rinnat olleet aina lähes olemattomat ja imetysten jälkeen ei jäänyt mitään jäljellä. Muutenkin olen hyvin pienikokoinen kyllä.
Mulla on pian konsultaatio ja pelkään, että todetaan toivottomaksi tapaukseksi...
Ja millaista tulosta tulee, jos näin lautaan jotain laitetaan?

Leikkaus 2.5.2017, Finest/Kullamaa. Nagor, pyöreä 270cc? osittain lihaksen alle. Lähtötilanne lähes nolla, kolme imetystä.
157cm/46kg.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43524 : Irene
Kysyn suoraan: kenelle olet menossa konsuun? Lisäksi: mitkä ovat mittasi: pituus, paino, mitta rinnan alta?
Nyt ei ole aikaa vastailla tarkemmin, mutta jos lähtötilanne on täyslauta, sitä enemmän korostuu _oikean_ implantin valinta. Eli koska ei ole rintaa ja rasvaa pehementämässä rajoja, on erityisen tärkeää että implantin mitat istuvat mahdollisimman hyvin juuri sinun rintakehäsi mittoihin. Liian isoja ei kannata laittaa tietenkään, mutta jos tulee liian pienet = kapeat niin rintojen väliin jäävä liian leveä luonnoton tasainen alue eli kitorata erottuu korostuneesti-> pahimmillaan klassinen "mandariinit kainaloissa"-efekti.

Anna noita tietoja niin kirjoitan enemmän:)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43525 : Tuuli79
Finestille menossa.
Mitat: 157cm ja 46kg. Leveys "rintojen" alta n.32-33cm, jos nyt osasin mitata. Niinku kyljestä kylkeen.

Kiva, jos olisi jotain neuvoja :)

Leikkaus 2.5.2017, Finest/Kullamaa. Nagor, pyöreä 270cc? osittain lihaksen alle. Lähtötilanne lähes nolla, kolme imetystä.
157cm/46kg.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43534 : Irene
Tuuli, kun rinta tulee olemaan käytännössä pelkkää implanttia, on kuten jo sanoin ensiarvoisen tärkeää että se räätälöidaan juuri sun mittojesi mukaan. Tulos voi olla oikealla implantilla mitä parhain, vääränlaisella aikas luonnoton (suurin riski yleensä on ne liian pienet jollon näkymä on se implantti, tasaista välissä ja taas implantti). Eli pienin ei ole luonnollisin, kuten oni uskoo, vaan sopivin:)
Varmaan osittain lihaksen alle kannattaa laittaa, ellet ole tosi atleettinen.

Mitä jos kävisit konsussa Suomessa vaikka Simmolla, Jyrängillä ainakin? Ainakin Simmon leikkaamana olen nähnyt hyviä tuloksia rinnttomistakin lähtökohdista.
En voi mitään sille, että on tullut tuntuma että ainakin Kullamaan jäljiltä on jäänyt niitä liian leveitä kiitoratoja, Simmon kohdalla en kertaakaan.
Jos tilanne on haastava, mieluummin udeampi konsu kuin useampi leikkaus eikös juu? Ja jos kaikkien ehdotukset ovat about samaa, voinee mennä rauhallisin mielin veitsen alle.

Voin laittaa sulle esimerkkikuvia myöhemmin kun ehdin:)

168/58-60

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43541 : Tuuli79
Eilen kävin Finestin konsultaatiossa. Ihan hyvä fiilis kyllä jäi, kirurgin vastausta odottelen. Hoitajan arvion mukaan 270 enempää ei ehkä mahdu. Pyöreä, osittain lihaksen alle. Jotain tämmöstä olin itsekin mietiskellyt.
Niillä sovitusfileillä ei kyllä mielestäni pystynyt luotettavaa arviota tekemään. Kaikki näyttää isohkolta, kun tottunut mitättömin rintoihin. Ja vyötärö näyttää myös ihan olemattomalta kun yhtäkkiä rintoja olisikin.
Jännää kyllä.
Kuukauden päähän tulisi leikkaus, mikäli Finestille menen.

Mä oon ehkä vähän laiska vaikka tää iso asia onkin. Tuskin vaivaudun muualle konsultaatioon :D Ja budjettikin on rajallinen.

157cm/46kg.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43545 : Irene
Kuulostaa ihan hyvältä:)

Onneksi et säikähtänyt niitä sovitusimplantteja! Ne pitäisi kieltää lailla, koska ne on varmin keino valita väärä koko jos ei tiedä miten ne toimii. Ne implantit siinä ihon alla näyttää vähintään sen 50cc isommilta kuin oikeasti siellä puristuksissa kudosten alla, varsinkin jos tulee vielä osittain lihaksen alle, silloin ero on isompikin kun lihaskin vielä litistää implanttia.
Itsellä tämä 325 näytti ihan liian isolta, mutta _onneksi_ kirra ei suostunut pienempiä laittamaan kun lopputulos ei olisi ollut hyvä niillä. Tosin muuten olisin noudattamaan tätä perinteistä nyrkkisääntöä eli valinnut sen kahdesta vaihtoehdosta isomman (koska suurin osa harmittelee jälkikäteen jos valitsee sen pienemmän) eli 375cc, mutta en valita, on tämä B-kupponenkin ihan hyvä.
Miten paljon liian isolta se 270 näytti sulla sovituksessa?

Nyrkkisääntö on että yksi kuppikoko on 150-200cc naisen koosta riippuen. Mullakaan ei ollut kuin tyhjät nahat, joten B75 koon rinnat sain. Useimmilla on kuitenkin edes jotain kudosta..

Ps ÄLÄ sitten hämäänny niistä rintaliivien lapuista, niissä voi silkkareilla lukea ihan melkein mitä vain:lol: Silikoni ei toimi liiveissä kuin luomu, mutta se on jo ihan toinen juttu.

168/58-60

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43550 : Tuuli79
Ei ne 270 mitkään jättimäiset olleet, mutta isot kyllä. Kaikki on mun littanaan lähtötilanteeseen verrattuna.
Mulla ei oikeastaan ole tuossa oikeastaan edes ylimääräistä ihoa. Imetysten aikana varmaan B-kuppi sentään oli, mutta hyvin meni kasaan :D Luulen, ettei oikeasti mahdu enempää. En halua raskausarpia enkä muita ongelmia. Ei iho loputtomia kerralla veny.
Huomenna varmaan hoitaja soittaa kirurgin ajatuksista. Toivottavasti ei pienempää kuitenkaan ehdota.

157cm/46kg.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43554 : Kisu35
Mulla on aivan sama tilanne. En ole käynyt missään konsultaatiossa vielä. Olen käynyt niin itseni kanssa kamppailua voinko ottaa ne implantit. Nyt olen kyllä enemmän taipumassa tähän suuntaan. Itselläkin hädintuskin oli sitä A kuppia edes ennen imetyksiä ja nyt ei sitäkään enää. Imetysten aikaan oli myös se B-kuppi. Ja nyt tosiaan tuskaa kun ei edes liivejä tai sellaisia bikineitä löydy millä voisi näyttäytyä jossain. Itse mietin suomesta katsoa konsultaation. Itse jännään sitä etteivät suosittele laittaa kuin jotain isoja implantteja. Haluaisin kuitenkin pysyä edelleen sirona myös tissien kohdalta, se B riittäisi hyvin.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43556 : Sarppa
"Itse jännään sitä etteivät suosittele laittaa kuin jotain isoja implantteja."

Joo no sitä on turha pelätä! :D Ei suomesa muita suositellakkaan kuin pieniä tai liian pieniä. ;)

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus toukokuussa Karhupuiston kautta
Tavoitteena c-d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix full 425cc tai 450cc osittain lihaksen alle

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten - 1 vuosi 6 kuukautta sitten #43576 : Irene
Ap:lle ja varsinkin kisu35: riippuu ihan omista lähtökohdista millainen implantti istuu näteimmin= luonnollisimmin.
Tuulin suunnitelma kuulostaa hyvältä, mutta kisu: aika monella on pelko että tulee liian isot rinnat ja siksi meneekin just jonkun "b-kuppi" tai joku "200cc" (kuten mä) toiveen kanssa konsuun.
Mutta pienin ei ole se luonnollisin, vaan mittojen mukaan parhaiten valittu. Jos itse olisin saanut valita, olisin halunnut ne 200cc:t ja nyt olisi mandariinit kainaloissa:tossa kuva josta näke osviittaa mitä sillä ja kiitoradalla tarkoitetaan: tolla 275cc mutta leveät hartiat ja rintakehä joten valinta ei ole mennyt mun silmään oikein nappiin vaan olisi pitänyt ottaa leveämpi implantti

www.breastimplantsbymentor.com/augmentat...55&cid=0&pre=A&pos=B

Tossa AA->B saatu pikkuisella 200cc:llä, mutta ei toimi mun silmään, liian pieni implantti jos luonnollista lopputulosta tavoitellaan:
www.implantinfo.com/photocenter/visitors...ants-at-41-1777.aspx

Tässä mun mielestä nätti ja luonnollinen lopputulos, 325cc istuu kauniisti vaikka tässäkin rinnat on aika kaukana toisistaan.
www.breastimplantsbymentor.com/augmentat...id=30939&cid=2&pre=A

Toivottavasti sain idean esille: tärkeintä ei ole tietty kuppikoko tai cc-määrä, vaan että implantti on huolella valittu juuri omien mittojen mukaan. Naapurin kapoiselle Liisalle joku 250cc voi toimia hyvin, ja Tiina-serkku tarvitsee sen yli 300 jotta rintakehä täyttyy tarpeeksi. Itsellä 325cc oli minimi minkä kirra suostui laittamaan. Laitan hetkeksi kuvan, josta tilanne hahmottuu: Kuittaa kisu kun olet nähnyt (en pidä kauaa).
Mitkä muuten kisu sun mitat on? Mulla 168/60, treenattu, lähtötilanne nolla.

168/58-60
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 6 kuukautta sitten : Irene.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43577 : Tuuli79
Ymmärrän Irene hyvin pointin, enkä todella kaipaa tuollaista lopputulosta, missä rinnat hyvin etäällä toisistaan. Pitää vielä varmistella kirurgilta ennen leikkausta, ettei vaan omalla kohdalla näin kävisi. Mutta tällä hetkellä suunnitelmissa on se 270cc. Aion kysästä mitä miettii seuraavasta koosta (300cc?). Oletan että olen hyvin kapea tuosta rinnan kohdalta ja hoitaja sanoi, etteivät "rintani" ole kaukana toisistaan. Itse en jotenkaan osaa arvioida eikä tullut mitään mittoja kysyttyä. Toivon mukaan rintakehä siis täyttyisi riittävästi eikä tyhjää jäisi väliin...

Kuvassa Irene sun 325cc? Ei mitkään jätit kyllä, mutta sopusuhtaiset, eikö?

157cm/46kg.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43578 : Irene
Juu, kuvassa mun 325cc. Ei kyllä ole kukaan mua isorintaiseksi arvioinut:laugh: Lopputulos on niin luonnollinen että on lääkäritkin menneet halpaan.. Rintojen väli luonnollinen jne.

Mutta siis jos olisin vaatimalla vaatinut sen 200cc ja kirra olisi ollut huonompi niin nyt mulla olisi tollaset pikkupallerot eri puolilla rintakehää. Mulla siis toi 325cc oli minimi mahdolinen, mutta mulla on kyllä rintakehää jne. Jollekin kapoisemmalle ja muutenkin pikkuisemmalle voi hyvin istua esim 225cm tms.

Niiden implanttien pitää istua rintaan ja rintakehään, muuten ei tulos ole hyvä. Hyvä kirra on kaiken a ja o.

168/58-60

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43601 : Kisu35
Pääsin vasta lueskelemaan kiireisen viikonlopun jälkeen! Kiitos vastauksista!

Joo monesti sanotaan, että halutaan leikkauksen jälkeen isompia implantteja aika pian. En usko näin käyvän itselle, mutta jos olisi tuollaset pallerot kainaloissa niin olis se kyllä kamalaa! Ymmärsin pointin siis. Omat mittani 170cm/51kg. Täytyy vaan luottaa sitten kirurginkin arvioon vaikka olisi vähän isompi kun itse ajatellut.. Tottunut vaan nyt liikunnan olevan helppoa tälläisellä varustuksella ja mietityttää jos tulee kovin isot niin alkaa häiritä. Toisaalta onko sitä nyt jollain puolella desillä suuntaansa nyt niin väliä..

Meneekö sekin omien mittojen mukaan kumpi sopii paremmin, anatominen vai pyöreä implantti? Kun puhutaan suht. pienistä implanteista. Pyöreistä sanotaan että olisi pehmeämmät ja se olisi itselle tärkeää. Tuleeko pyöreällä helposti ihan luonnoton?

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43602 : Irene
Suomessa on kirurgeja, jotka eivät käytännössä käytä muita kuin anatomisia. Niiden tuntuma on tosiaan aina aika jämäkkä eli geeli on sitä kohesiivisinta (eivät muuten pysyisi muodossaan) ja varsinkin jos ei ole omaa kudosta niin voin sanoa ihan suoraan että jos rinnattomaan lähtökohtaan laitetaan anatomiset (kuten mulle) niin kannattaa varautua että tuntuma on kaukana luonnollisesta. Varsinkin selällään maaten. Ei tietenkään mikään sellainen kova-kova, vaan sellainen joustava, pystyy puristamaankin muttei kauheasti anna periksi. Jos on joskus kokeillut luomuja tai omannut sellaiset, voi olla vaikea tottua siihen tuntumaan. Itse olen kokeillut todella monet luomut (ammattini puolesta) sekä monet silikonit, enkä ole koskaan tottunut tähän kumiseen tuntumaan. Harkitsin pitkään vaihtoa pyöreään, mutta koska ulkonäkö on sen verran hyvä niin olen siitä luopunut. Pehmeimmät pyöreät ovat kylä _huomattavasti_ pehmeämmät.
Toisaalta jos ei ole kokemusta luomutuntumasta, ei ole mihin verrata ja olen huomannut että silloin on enemmän niitä joita anatomisten tuntuma ei haittaa/eivät edes koe liian kiinteinä. Ja sitten on niitä, kuten tuttuni, jotka myöntävät että "onhan nää tällaset kumitissit" mutta se ei kiusaa vaan paremminkin heittää siitä vitsiä..

Ja ulkonäöstä. Sanotaan nyt näin, että oman kokemukseni mukaan jos lähtökohta on olematon niin ehkä keskimäärin anatomiset antaa vähän luonnollisemman ulkonäön kuin pyöreät, mutta toisaalta osittain lihaksen alla pyöreät muotoutuvat lähelle anatomisen muotoa joten ero ei ole välttämättä suuri. Ja selällään ne anatomiset töröttää siinä samassa muodossaan, kuten joka asennossa, kun taas pyöreä mukautuu litteämmäksi.
Jos nyt saisin valita, ottaisin ilman muuta pyöreät osittain lihaksen alle.
Luonnollisuuden kannalta suurin merkitys on kyllä oikealla implanttivalinnalla, siis implantin mittasuhteilla. Ja siinä se kirurgin osaaminen on tärkeää.

Mikä tuuli on sun rinnanympärys? Olet aika pitkä, mikä viittaa ettei sulle varmaan ainakaan ihan pikkusia ehkä kannata lähteä laittamaan, mutta rintakehän leveys on aika tärkeä juttu. Mulla mitta rinnan alta on 76cm eli aika leveä, siksi implantissakin piti ola tarpeeksi leveyttä.

Onko sulla mitään ajatusta kelle kirurgille olet menossa? Tunnen jonkin verran eri kirrojen toimintatapoja (mm ketkä käyttää pelkästään anatomisia jne).

168/58-60

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43603 : Kisu35
Niin jos kysyit minulta, niin rinnanalusmitta on 69cm.

Ensin olin aikeissa suunnata konsultaation Tampereen suunnalle, mutta nyt huomasin Turussa olevan estetiikka Mansurow. Täällä vielä olisi hyvä tarjous tällä hetkellä. Toki ei nyt sen perusteella ihan kannata paikkaa valita, mutta kuitenkin.. Tästä paikasta tuntuu olevan kovin vähän missään keskusteluita ja kokemuksia. Helpointa olisi kyllä sinne suunnalle lähteä. Tämä nyt olisi ensimmäisenä mielessä.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43606 : kukla
Mansurow oli ennen NEO:ssa. Aloitti oman praktiikan elokuussa viime vuonna.

Silimed 615cc anatominen
The Look/Jaan Troost 2012
165cm/78kg
Ympärysmitta 85 rinnan alta
2.5.16 vaihto pyöreä motiva 825cc
Finest/Siim Simmo
5 raskautta, 1 sektio
3.5.16 vaahtoruiskutus suonikohjuihin Meike Pärn/Mediamatkat

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43608 : pulla

kukla kirjoitti: Mansurow oli ennen NEO:ssa. Aloitti oman praktiikan elokuussa viime vuonna.

Ainakin nimimerkki "Saimi" kävi Furkatilla kesäkuussa 2015 ja on ollut tyytyväinen lopputulokseen. Saimi on tainnut jo lopettaa palstalla käynnin, mutta hänelle laitettiin anatomiset mentorit lihaksen alle. Olen nähnyt hänen kuviaan ja ollaan oltu privaatisti yhteyksissä. Todella kaunis ja luonnollinen on Saimin lopputulos, vaikka lähtökohtana oli lähes ei mitään.
Myös Nanne nimimerkki esiintyi täällä jokin aika sitten, jolle Furkat oli asentanut implantit aika ylös ja lopputulos oli kaunis, muttei ihan sitä, mitä anatomisilta yleensä haetaan.
Anatomisten tuntumasta tosiaan voi olla montaa eri mieltä, mutta joitakin se ei häiritse.
Mulle kokeiltiin anatomisia kahdesti, mutta ne ei sopineet mulle. Sekä ulkonäkö että tuntuma paranivat, kun vaihdettiin lopulta pyöreät ja pehmeät implantit.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43612 : Irene
En tunne Mansurowia, mutta olen ymmärtänyt että käyttää nimenomaan Mentorin anatomisia. Ne ovat kaikkein kiinteimmät implantit mitä tiedän, siis jopa anatomisiksi kiinteät ts kiinteämmät kuin esin nämä Natrellen anatomiset. Yksi tuntemani plastiikkakirurgi valitti että joutui laittamaan Mentorin anatomisia silloin kun Natrellen oli käyttökiellossa, kun ovat tosiaan niin jämäkkää tavaraa.
Olen myös katsonut että hänen kädenjälkensä on kaunista, mutta kannattaa tosiaan miettiä mielessään miten paljon se tuntuma vaikuttaa. Suomessa kirrat ei nimittäin kerro tuosta anatomisten huonosta puolesta, mikä harmittaa itseänikin. Jos halua pehmeää tuntumaa, sanon suoraan että jos ei ole omaa rasvaa pehmentämässä tuntumaa (tietenkin, mitä enemmän rasvaa päällä sen vähemmän se implantti sieltä tuntuu ja kääntäen, jos rinta tulee olemaan käytännössä pelkkää implanttia niin silloin implantin tuntuma määrittelee rinnan tuntuman) niin Mentorin anatomiset tuottavat pettymyksen aika suurella todennköisyydellä.

Täällä ainakin mulla ja Pullalla on henk koht kokemusta sekä pehmeistä pyöreistä. Olen jo vähän kuvaillut anatomisten tuntumaa, nyt pulla sun vuoro:) Miten selvä ero sun mielestä on nykyisten ja anatomisten välinen ero tuntumassa? Mun mielestä se on kyllä varsin merkittävä.

Kisu, olet tosi hoikka ja rinnanalusmittasi on pienehkö. Ovatko nännisi oman arviosi mukaan miten akukana toisistaan? Jos eivät, voi olla että voit saada hyvän tuloksen aika pienilläkin implanteilla. Mutta se on sitten kirran heiniä se:)

168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Josefina

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43613 : Kisu35
Irene, kiitos neuvoistasi! Tosiaan olen valmiimpi tinkimään hiukan siitä luonnollisemmasta ulkonäöstä kuin tuntumasta. Vahvistuu kyllä ajatus siitä, että ne pyöreät haluaisin. Pitänee varmistaa sitten mihin paikkaan menenkin, että olisi mahdollisuus kumpaankin vaihtoehtoon. Mulla on tosiaan rinta ihan luinen, ei mitään pehmentämässä. Oman arvion mukaan nännit ei kyllä ole kovin lähekkäin, väliä jää 14 cm.

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43622 : pulla

Irene kirjoitti:
Täällä ainakin mulla ja Pullalla on henk koht kokemusta sekä pehmeistä pyöreistä. Olen jo vähän kuvaillut anatomisten tuntumaa, nyt pulla sun vuoro:) Miten selvä ero sun mielestä on nykyisten ja anatomisten välinen ero tuntumassa? Mun mielestä se on kyllä varsin merkittävä. )

Mä en haluu tuottaa kenellekään mielipahaa, enkä mitenkään haukkua anatomisia, sillä tiedän että niidenkin tyytyväisiä omistajia on. Mutta MULLE ne ei sopineet ja siksi implanttityypin vaihto oli ainoa oikea ratkaisu.
Mutta juu, kyllä mä rakastuin jo heti alkuun näiden pehmeyteen ja luonnollisuuteen eli onhan nää ihan eri tuntuiset kuin anatomiset. Anatomisiin ei paljoo sormi uponnut, mutta näiden tuntuma ei paljoo kiinteistä luomuista eroa. Ulkonäöllisesti nää nyt ei ihan luomuista mene (ainakaan mulla, kun lähtökohta lähes rinnaton), mutta ei mulle istunut anatomisetkaan. Tykkään siis valtavasti näiden pehmeydestä ja siitä, kuinka ne tavallaan "sulautuu" kudoksiin. Anatomiset erottui kudoksesta kiinteydellään, mutta näitä ei sormin tunnustelemallakaan oikein erota omasta kudoksesta. Nää löllyy ja näitä voi puristaa kasaan ja muokata liiveillä miten vaan (littanaksi tai tyrkylle)..:lol:

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Sivu luotiin ajassa: 0.836 sekuntia