× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Kohotus ja luonnolliset implantit Mansurown leikkaamana, kokemuksia?

• Saara78
  • Saara78 hahmo Aiheen kirjoittaja
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Leikkaus 05/17, kohotus+Mentor 345cc lihak.alle
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43508 : Saara78
Onko kenelläkään kokemusksia kyseisen kirurgin rintojen kohotuksesta? Tai rintojen kohotuksesta mahdollisimman luonnollisilta näyttävien impanttien kanssa?

Leikattu 05/17
Kohotus+Mentor anatominen 345cc lihaksen alle.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Riikkajo

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Mama84
  • Mama84 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Kohotus+implantit haaveissa loppuvuodesta, 460cc?
Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43818 : Mama84
Minä myös haluaisin kuulla kokemuksia samasta asiasta eli kohotus + implanttien laitto Mansurowilla. Laitoin hänelle s-postilla kuvani ja arvioi minun tarvitsevan molemmat toimenpiteet jotka voi suorittaa yhdistelmäleikkauksella. Haluaisin ottaa uudet b-lite-implantit ja ne tulisivat lihaksen alle. Kokemuksia saa kertoa myös muiden suorittamasta kyseisestä leikkauksesta:)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saara78

Lisää
1 vuosi 6 kuukautta sitten #43819 : Irene
Mansurow käyttää Mentorin anatomisia implantteja, jotka ovat varsin luonnollisen näköisiä (miinuksena niissä on luonnottoman kiinteä tuntuma, mutta se ei ole yleensä ongelma jos on omaa kudosta pehmentämässä tuntumaa). Olen kuullut hyvää sanottavaa, uskon kyllä että saat te toivomanne:)

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saara78

• Saara78
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #43910 : Saara78

Mama84 kirjoitti: Minä myös haluaisin kuulla kokemuksia samasta asiasta eli kohotus + implanttien laitto Mansurowilla. Laitoin hänelle s-postilla kuvani ja arvioi minun tarvitsevan molemmat toimenpiteet jotka voi suorittaa yhdistelmäleikkauksella. Haluaisin ottaa uudet b-lite-implantit ja ne tulisivat lihaksen alle. Kokemuksia saa kertoa myös muiden suorittamasta kyseisestä leikkauksesta:)

Olen menossa kohotukseen tässä kuussa, voin sitten kyllä kertoa kokemuksestani :) Lisäksi minulle laitetaan Mentorin anatominen implantti, Furkat oli sitä mieltä että hyvän lopputuloksen saamiseksi pelkkä kohotus ei riitä. B-lite- implantteja laitetaan myös siellä, itse en uskaltanut laittaa niitä koska ovat olleet markkinoilla vasta vähän aikaa. Onko sun asia edennyt? Suht luottavaisin mielin menen vaikka kyllä leikkaus jännitää!

Leikattu 05/17
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Riikkajo

• Mama84
  • Mama84 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #43911 : Mama84
Hei Saara78,

mielelläni kuulisin kaiken kokemuksestasi Furkatilla:)
Itsellä tosiaan nyt harkinnassa hänen lisäkseen myös Karhupuisto ja Fin-est. Olen myös alkanut miettiä noita b-litejä, kiinnostavat kyllä kovin, mutta vähänlaisestihan niistä vielä tietoa on. Laitetaanko sulle lihaksen alle ja millainen lähtökohta?
Minulla lähtökohtaisesti d-kuppi joka imetyksien ja painonvaihteluiden vuoksi nyt hyvin tyhjä c. Kohotusta tosiaan vaatii ja implantit jotta luonnolliset saisi. Kumpi sitten olisi tuonne lihaksen alle parempi, pyöreä vai anatominen?

Minulla leikkaus ei vielä ole aivan ajankohtainen sillä lopetin juuri viimeisen lapseni imetyksen ja kartoittelen vasta vaihtoehtoja. Tosin odottavan aika on tässä tilanteessa todella piiiiiiitkä..:(

Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #43915 : Irene
Saara, minkäkokoiset implantit sulle on tulossa? Ja minkäkokoinen olet itse?
Kiinnostaa tämä Furkat, kun en aiemmin ole juuri hänestä kuullut.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

• Saara78
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #43983 : Saara78

Mama84 kirjoitti: Hei Saara78,

mielelläni kuulisin kaiken kokemuksestasi Furkatilla:)
Itsellä tosiaan nyt harkinnassa hänen lisäkseen myös Karhupuisto ja Fin-est. Olen myös alkanut miettiä noita b-litejä, kiinnostavat kyllä kovin, mutta vähänlaisestihan niistä vielä tietoa on. Laitetaanko sulle lihaksen alle ja millainen lähtökohta?
Minulla lähtökohtaisesti d-kuppi joka imetyksien ja painonvaihteluiden vuoksi nyt hyvin tyhjä c. Kohotusta tosiaan vaatii ja implantit jotta luonnolliset saisi. Kumpi sitten olisi tuonne lihaksen alle parempi, pyöreä vai anatominen?

Minulla leikkaus ei vielä ole aivan ajankohtainen sillä lopetin juuri viimeisen lapseni imetyksen ja kartoittelen vasta vaihtoehtoja. Tosin odottavan aika on tässä tilanteessa todella piiiiiiitkä..:(

Oon ymmärtäny että Furkat tosi hyvin tietää millainen impantti kellekin ja mihin sijoitetaan. Mulle tulee anatominen lihaksen alle. Olen jo ennen lapsia kokenut tarvitsevani kohotuksen, mutta nyt kahden imetyksen jälkeen sisältö hävinnyt huomattavasti, joten impantti "pakollinen", rasvansiirtoon ei ole rasvaa missään riittävästi. Ennen lapsia mulla oli C-kuppi, nyt tyhjähkö B. Impantin kokoa en valitettavasti muista, mutta epäilen että lopputuloksena C-kuppi. Mitään kovin ksoja rintoja en halua.

Leikattu 05/17

• Mama84
  • Mama84 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44134 : Mama84
Saaralla taisi jo leikkaus olla, miten sujui?:)

• Saara78
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44136 : Saara78
Joo, siitä on nyt alle viikko. Kaikki meni tosi hienosti, mukava ja asiantunteva henkilökunta. Tietty tuloksesta osaa sanoa vasta myöhemmin, ovat vielä tosi turvonneet ja vähän pelottaa että kuinka isoksi jäävät.

Sairaanhoitaja kehui että kyseisellä kirurgilla myös esteettistä silmää ja totta on että vaikea kuvitella että ovat samat rinnat. Heikko olo yllätti, johtunee nukutusaineista tai joistain särkylääkkeistä, en tiedä tekeekö kaikille moista. Saattaja haki iltasella ja juuri ja juuri selvisin autoon pyörätuolilla. Vasta seuraavana iltana selvisin yksin vessaan eikä enää huimannut niin paljon. Kivut olleet siedettävät, toki olo oli kuin joku olisi ajanut jyrällä rinnanpäältä, mutta kun tietää syyn niin ei tunnu niin pahalta. Inhottavinta on oikeastaan ollu selällään nukkuminen, selkä menee ihan jumiin ja muutaman tunnin unien jälkeen olenkin nukkunut sohvalla useiden tyynyjen kanssa.

Mutta voin ainakin tähän astisten kokemuksieni perusteella suositella paikkaa, kaikki meni todella hienosti. Haluatko tietää vielä jtn muuta? Teipit saan pois viikon päästä, joten arpia en ole nähnyt vielä.

Leikattu 05/17

• Mama84
  • Mama84 hahmo
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44157 : Mama84
Hyvältä kuulostaa! Tehtiinkö sinulle mikä kohotus? Suositteliko Furkat suoraan anatomista lihaksen alle vai oliko myös pyöreä vaihtoehtona? Kertoiko hän b-liteistä tarkemmin?
Näkyy juuri uusi tarjous tulleen ja olisin varaillut heinäkuulle henk.kohtaista konsua kun olen sinne päin menossa mutta lomailevat siellä myös juuri silloin:( Ouluun odottelen fin-estin konsukiertuetta myös ja tosi hankala päättää mennäkö sinne vai Furkatille mutta konsujen jälkeen varmaan helpompi päättää, toivottavasti:) Hyvältä kyllä kuulostaa ja tietty siinä omat etunsa ku Suomessa ollaan. Karhupuistokin vastasi spostilla leikkausarvion ja muuten ei ollut eroa kuin että laittaisivat lihaksen päälle ja se jäi tosi paljon häikkäämään kun kuitenkin lihaksen alla tuki parempi ja säilyy tod.näköisesti kauemmin ja parempana. Näin olen ymmärtänyt.
Saako sieltä liivit mukaan vai ostetaanko ne itse valmiiksi?

• Saara78
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44159 : Saara78
Joo niin mulle taidettiin sanoa että lihaksen alla pidempään parempana ja suositteli anatomista kun halusin mahd luonnolliset. Puhuttii Liteistä mut ei paljoa, päätin että haluan semmoset ku ollu pidempään markkinoilla.

Tukiliivit ja -vyö ei kuulunu hintaan mulla, 145e oli ne. Ja mun mentorit maksoi 1750e eli yhteensä lasku alle 7000e.

Vaikea sanoa kumpi parempi, kiva kyllä ku suomessa olin ja tosi miellyttävä kokemus. Tai siis tuntui että oli hyvissä käsissä. Kun aikaa ois vähä enempi kulunu ni osaisin sanoa enemmän. Kun mietin että tuliko liian isot ja mimmoset (tietenkin turvoksissa) niin kovin hoitaja vakuutteli että Furkat osaa kattoa asiakkaalle sopivat ja on esteettistä silmää, mutta tiedä nyt sitten näistä..

Leikattu 05/17

• Saara78
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44160 : Saara78
Niin ja lollipop oli kohotus.

Leikattu 05/17

• Saara78
  • Poissa
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
Lisää
1 vuosi 5 kuukautta sitten #44162 : Saara78
Ja tarkotin että halusin mahd. luonnollisen näköset, luonnollinen tuntumaki ois ollu plussaa, mut pidän ulkonäköä vähän tärkeempänä.

Leikattu 05/17

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten - 9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46330 : Riikkajo
Onko sulla Saara kuvia?
Itselläni sama tulossa kevään aikana, eli kohotus ja impalntit kyseisen herran tekemänä.
Ja miten toivuit? Ja oletko kokoon tyytyväinen?
Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 3 viikkoa sitten : Riikkajo. Syy: Lisäkysymys

Lisää
9 kuukautta 3 viikkoa sitten #46341 : Riikkajo

Saara78 kirjoitti: Joo, siitä on nyt alle viikko. Kaikki meni tosi hienosti, mukava ja asiantunteva henkilökunta. Tietty tuloksesta osaa sanoa vasta myöhemmin, ovat vielä tosi turvonneet ja vähän pelottaa että kuinka isoksi jäävät.

Sairaanhoitaja kehui että kyseisellä kirurgilla myös esteettistä silmää ja totta on että vaikea kuvitella että ovat samat rinnat. Heikko olo yllätti, johtunee nukutusaineista tai joistain särkylääkkeistä, en tiedä tekeekö kaikille moista. Saattaja haki iltasella ja juuri ja juuri selvisin autoon pyörätuolilla. Vasta seuraavana iltana selvisin yksin vessaan eikä enää huimannut niin paljon. Kivut olleet siedettävät, toki olo oli kuin joku olisi ajanut jyrällä rinnanpäältä, mutta kun tietää syyn niin ei tunnu niin pahalta. Inhottavinta on oikeastaan ollu selällään nukkuminen, selkä menee ihan jumiin ja muutaman tunnin unien jälkeen olenkin nukkunut sohvalla useiden tyynyjen kanssa.

Mutta voin ainakin tähän astisten kokemuksieni perusteella suositella paikkaa, kaikki meni todella hienosti. Haluatko tietää vielä jtn muuta? Teipit saan pois viikon päästä, joten arpia en ole nähnyt vielä.

Onko sulla Saara kuvia?
Itselläni sama tulossa kevään aikana, eli kohotus ja impalntit kyseisen herran tekemänä.
Ja miten toivuit? Ja oletko kokoon tyytyväinen?

Lisää
2 päivää 12 tuntia sitten #48431 : Janikalice
Hei! Itse olen menossa juuri samaiseen leikkaukseen mansurowille ja juuri tuota samaa määrää minulle ajateltiiin. Oletko ollut tyytyväinen? Minua pelottaa, että tulee liian isot, millainen lähtötilanne sinulla oli? Ja olisiko mahdollista saada kuvaa?

Sivu luotiin ajassa: 0.645 sekuntia