× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Motiva Ergonomix Demi

Lisää
7 kuukautta 4 viikkoa sitten #43739 : Hanskuliini
Eipä mitään, kiva jos jotain "apua" ollut :) mä en itse tajunnut edes jännittää... En ajatellut edes, että olisin sen mastopeksian tarvinnut, mutta luotin täysin kirurgiin ja hyvä niin.

Kyllä mä taisin siinä reilun viikon päästä mennä jo töihin. Mutta mun työ on aika kevyttä ja pystyin järjestämään työt niin, ettei tarvinnut nostella mitään tms. Kyllä siinä alussa kannattaa olla tarkkana, että malttaa olla ohjeiden mukaan rauhassa ettei vaan tulisi mitään komplikaatioita. Jos työ on raskasta fyysisesti niin kannattaa kyllä yrittää järjestää siihen pidemmät vapaat.

6.6.2016 Kc Clinic / Heikki Kupi
Mastopeksia, Motiva ergonomix demi 425 cc, lihaskalvon alle

168/63
75 C (ei imetyksiä, painonpudotuksen jäljiltä aika tyhjät rinnat)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Mihu

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #43966 : Tuide
Valaisisko joku vasta-alkajaa, että voiko olla Motiva Demi vai onko se aina Ergonomix Demi? Mitä noi ergonomix ja demi siis tarkoittaa?

Sinänsä hauska kun olen ihastellut Santiagon tissejä ja mulle suositeltiin just Motivaa ja lapussa lukee myös Demi, niin jäin tuumimaan tarkoittaako Motiva Ergonomix Demiä, vai onko se jotenkin eri? Olen vain paljon isompi kuin Santiago, eli miltäköhän 320 näyttäisi? Hmm.... :laugh:

170cm/63kg, oli 2ximetetty pieni A-kuppi
Helsinki Clinic, Jyränki 06/17,
Motiva Ergonomix Demi 340cc

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #43969 : Liina
Demi on implantin profiili, eli kuinka "korkea" se on. En nyt muista mitä nimityksiä Motiva käyttää (miks joka helkkarin implanttimallilla pitää olla omat nimitykset näille! Mur!), mutta yleensä ne luokat menee matala - medium - korkea - extra korkea.

Ergonomixin geeli on vähän pehmeempä, kuin Motivan Matrixin (olikohan se matrix? :D Ei nyt muista, mutta siis se niiden basic implantti).

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #43971 : Santiago
Motivan implanteissa korkeus menee mini -> demi -> full -> corse ja Ergonomix on asennon mukaan mukautuvampaa geeliä ja Matrix jämäkämpää geeliä. Mutta siis sekä Ergonomixilla että Matrixilla profiilit ovat nuo neljä.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45979 : LiisaTu
Hm minua kiinnostaisi minkälaisia kotihoito-ohjeita (ohjeita liikkumiseen ja urheiluun) olette Ergonomixeillenne saaneet? Tästä on varmaan ollut jossain toisessakin viestiketjussa, ehkä? Olen itse menossa Fin-Estin kautta ja sieltä konsultoiva sairaanhoitaja antoi samat rajoitteet kuin muillekin implanteille (nostot kielletty 2vko, liikunta kuukauden, näin karkeasti lyhennettynä), mutta käsittääkseni Ergonomixeilla olisi hyvä pidättäytyä esi. juoksusta se kolme kuukautta....? Eikös olekin niin että Ergonomixeilla ei ole kuin yksi pintavaihtoehto?

Lisää
2 viikkoa 3 päivää sitten #45981 : pulla
Mä kysyin motivan maahantuojalta liikuntakiellosta ja hän ja oma kirrani suosittelivat 3kk, mutta nuo suositukset näyttää vaihtelevan.
Mun käsittääkseni pintoja on kahdenlaisia, mut en kyllä tiedä mikä ero niillä on. Tiedän vain sen, että mulla on "silksurface".

rintaimplantit.eu/why-motiva/innovation-for-advanced-safety/

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46010 : ML
Kysyin samaa tuossa toisessakin ketjusaa mutta siis kuinka suuri merkitys on korkeuden valinnalla? Mulle ei puhuttu siitä mtn.

Tulossa motivan erg 450cc osittain lihaksen alle mutta saanhan mä niillä nyt sitten myös korkeutta kun kirurgi puhui paljon vaan luonnollisuudesta. Ettei ne näytä sitten pisaran malliseltaosittain alle sijoitettuna kun toiveena kuitenki pystyt ja terhakat ;)

Leikkaus 2/2018 motivan erg. 450 Kc Tampere/Kupi

Lähtötilanne 5x imetetty, 75A
167/55

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #46012 : pulla

ML kirjoitti: Kysyin samaa tuossa toisessakin ketjusaa mutta siis kuinka suuri merkitys on korkeuden valinnalla? Mulle ei puhuttu siitä mtn.

Tulossa motivan erg 450cc osittain lihaksen alle mutta saanhan mä niillä nyt sitten myös korkeutta kun kirurgi puhui paljon vaan luonnollisuudesta. Ettei ne näytä sitten pisaran malliseltaosittain alle sijoitettuna kun toiveena kuitenki pystyt ja terhakat ;)

Ergonomix on jo malliltaan "pisaramaisempi" pystyasennossa, kuin muut pyöreät. Eli täyte muotoutuu asetojen mukaan. Motiva matrix on sitten muotonsa pitävä implantti. Alle-sijoitus litistää jonkin verran implantin yläosaa, jolloin rinnoista tulee tietenkin luonnollisemman näköiset. Demi-mallista ei taida löytyä kokoa 450, joten olisiko sulle kuitenkin suunniteltu fullia?

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ML

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #46027 : ML
Juttelin kirurgin kanssa, hän ehdotti paria vaihtoehtoa motivalta, ilmeisesti tämä ergonomix, luonnollisempi ja jokin.jämäkämpi jolla voitaisiin saada vielä suurempi ja pyöreämpi vaikutelma. Molemmissa koko sama, siihen ei voi vaikuttaa. Ja mitä ilmeisemmin osittain lihaksen alle molemmat vaihtoehdot.
Olen.käsittänyt lihaksen alle laitosta plussaksi ainakin sen, etteivät ala roikkuman niin.helposti.Oliko muita ajatuksia näiden asioiden eroista?

Mitkä on olleet täälä teidän kokemukset asiasta?
Onko jämäkämmällä imlantilla mitä miinuksia ja plussia vs tällaiseen luonnollisemman tuntuiseen.

Leikkaus 2/2018 motivan erg. 450 Kc Tampere/Kupi

Lähtötilanne 5x imetetty, 75A
167/55

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
1 viikko 5 päivää sitten #46036 : Liina
No jämäkämpi on just sitä - jämäkämpi, myös tuntumaltaan. Ja ergonomiksissa se täyte vähän valuu asennon mukaan. Kyllä tolla 450 pitäis terhakkuutta tulla. Mutta jos haluat paljon voluumia rinnan yläosaan, kannattaa sanoa se kirralle ennen leikkausta, niin ne osaa sit kattoa implantin sen mukaan.

Mut kantsuu sitä tuntumaa miettiä myös, että mikä on itelleen tärkeetä. Sullakaan ei paljon oo omaa kudosta ja senkin on venäyttää implantin päälle, niin se tuntuma on se implantti sit.
Loppuviimeks ei kait noilla oo niin eroa. Mietit vaan sen rinnan profiilin, ei ne hirmusti eroa toisistaan nekään ja sit sen tuntuman.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: ML

Sivu luotiin ajassa: 0.562 sekuntia