× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hoikat ja 450cc tai suuremmat implantit

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten - 2 kuukautta 1 päivä sitten #45576 : Havana
irene, vuosi sitten kävin ensimmäiset keskustelut uusintaleikkauksesta, Elokuussa olin jo päätöksen tehnyt, sen jälkeen oli enää jäljellä pohdinta että minne? Tarkoitatko muuten laitoksessa jota sivuat viestissäsi nimenomaan Siluettia? Vai tätä laitosta mihin päädyin?

Sebbin implantit ovat ymmärttäkseni pehmeämpiä anatomisia kun mentorit, ja teksturointi poikkeaa hiukan niistä. Implantin leveys ja koko oli sopiva. Muissa olisi leveys ollut hyvä mutta koko ja projektio taas liian pieni ja päinvastoin.. Anatominen implantti ja tämän koko jännättää kuinka kovaksi jää, mutta mun kohdalla ei kukaan sitä pyöreää implanttia ole ehdottanut koskaan, siihen on syynsä.

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 päivä sitten : Havana.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten - 2 kuukautta 1 päivä sitten #45578 : Irene
Havana: No Siluettia juuri tarkoitin. En ole kuullut kenenkään sieltä tulleen mitkään muut kuin Mentorin anatomiset rinnuksissaan, enkä kenkään yli 350cc kokoisia.
Hukin taas olen, kuten aiemminkin kirjoitin, kuullut käyttävän laaja koko-, malli- ja merkkiskaalaa ja kyllähän se enemmän vakuuttaa, sillä totta kai naisilla vaihtelee sekä anatomia että toiveet joten ei sama kaikille käy.

Kiinnostava juttu noi Sebbin anatomiset! Mentorin anatomisilla on kyseenlainen kunnia markkinoiden kovimpina implantteina, ja ainakin mulle se olisi jo este Siluetille. Nämä Natrellen Soft Touchit ovat vähän pehmeämpiä, sillä niiden pinta on pehmeämpi kun Mentorilla joissa se kuorikin on sellainen paksu ja kiinteä. Ydinhän on tietysti kaikissa anatomisissa sitä jäykempää geeliä, eihän ne muuten pysyisi muodossaan eri asennoissa eli olisi anatomisia:lol:

Kauanko sun rinnat ehti ola hyvät, eli missä vaiheessa aloit pohtia uusintaa?

Mä olen kipuiluni kipuillut tämän tuntuman kanssa, kaikkea ei ehkä voi saada. Se alkoi kiusata aika pian sen jälkeen kun se alun "ihanaa mulla on tissit"-huuma meni ohi. Jossain vaiheessa se kiusasi niin etten halunnut edes koskea näihin esim selällään ollessa, mutta tosiaan olen hyväksynyt tilanteen. Ulkonäkö on kuitenkin hyvä, samoin koko ottaen huomioon että olen varsinkin kapealanteinen ja rakenteeltani treenattu, ei tähän ruotoon paljon isommat sopisikaan luulemma.

Innolla odotan kuvia kun ovat asettuneet niin että jotain alustavaa voi nähdäkin:) Jos lihaksen alle on laitettu niin se asettuminen kestää aika pitkään, riippuen tietysti lihaksen paksuudesta jne. olisko sulla Havana siis osittain vai kokonaan alla?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 päivä sitten : Irene.

Lisää
2 kuukautta 1 päivä sitten - 2 kuukautta 1 päivä sitten #45588 : Havana
Irene, on osittain alla. Elikä viime syksynä toinen rinta alkoi kipuilla, pian tuli tunne että implantti on tavallaan irrallaan lihaksen päällä, ja heilui sisällä. Kävin tutkimuksissa. Ei mitään poikkeavaa. Koko ajan aloin kiinnittämään enemmän huomiota asiaan, mitä enemmän tutkin ja tunnustelin sitä enemmän olin sitä mieltä että joku mättää. Tuntemukset lisääntyi, rinnat hengaili ihan omassa tahdissa kun olin alasti painoivat kaaritukia, jne. Joka ikinen kerta kun katsoin peiliin tuntui että erilliset pallot roikkui rintakehässä. Siitä se ajatus sitten lähti. Yritinhän minä unohtaa koko homman ja olla kiitollinen kaikesta muusta, mutta helvetti ei siitä asiasta päässyt irti.
Ja kyllä itseäni aika hulluna pidän siinä mielessä kun pidän rintojani niin suuressa roolissa, vaikka usko tai älä en ole koskaan impanttien laiton jälkeen heruttanut ainoatakaan kertaa aukinaisissa paidoissa, enkä esitellyt yleisölle. Ne on hankittu niiin mulle, olen neljä lasta imettänyt, neljäkymmentä vuotta, aina tykännyt olla nätti ja sinut itselleni. Kun vaan saan pitää niitä kauniita yöpaitoja, ja olla vaikka alasti jos siltä tuntuu riittää. <3
Laitan ilmanmuuta jonkun kuvan kun olen päässyt toipumaan, mielessähän on vielä se jos kiristäisin nännien nahat tähän samaan konkurssiin. Sen päätöksen teen vähän myöhemmin, ellen ole jo tehnyt.. :side:

174/65
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 1 päivä sitten : Havana.

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten - 1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45695 : Havana
Poistin

174/65
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 2 viikkoa sitten : Havana.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piiuli

Lisää
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #45714 : Marianne84
Mulla laitettiin ensin Sebbin 415cc high profile, toisessa Sebbin 615cc ja kolmas B-lite 920cc. Seuraavaksi Bellakliniken Ruotsissa ja siellä seuraava leikkaus, jossa Sebbin 1500cc. Tällä hetkellä lihaksen päällä ja siinä varmasti jatkossakin.

B- lite extra high profile 920cc lihaksen päällä
Tehdään 1500cc Sebbin high profile
169/57

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45723 : anucristina
Moi
En lukenut ihan koko ketjua. Itse olen 173cm pitkä 59kg, sporttinen. Mulla on natrelle inspira osittain alla 525g. Rintakehäni on 75 ja nuo näyttää keskikokoisilta, ei isoilta. Voi johtua siitäkin että ihoa on ihan sikana kun molempien lasten kanssa imetin puolivuotta ja maitoa tuli yli oman tarpeen. Mulla on 2vkon päästä leikkaus jossa kirurgi päätyi 925 kokoon, tosin myös itse haluan täydet ja näyttävät rinnat. Tuo on neljän desin lisäys mun kropassa ni sen pitäisi jo näkyä, tosin tähän pituuteen ja rintakehään häviää kaikki varsin helposti. Se sanoi että 250 lisäyksellä ei tule hyvät enkä saa kuppikokoa edes. Nyt mulla on D kuppi joka siis ei näytä D kupilta kuten jollain lyhyellä ihmisellä näyttäisi isommalta.Mulla on myös tosi leveät rinnat, tai leveä iho, tyhjäähän siellä on vielä toistaiseksi. Mutta kaikki on niin yksilöllistä, mun tuleva implanttikoko kuulostaa valtavalta mutta en mä usko että se on muuta kuin kookas, toivon ainakin että olisi kookas.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45764 : Sarppa
Heippa taas! :) Aattelin tulla kirjoittamaan, että oon vihdoin saanut päätettyä sijoitustavan ja tänään selviää, mille päivälle saan leikkauksen.:) Mun on ollut ihan äärimmäisen vaikea tehdä päätös sijoitustavasta, mutta aina oon kuitenkin vertailujen jälkeen päätynyt osittain alle sijoitukseen. Mulle on siis tulossa motiva ergonomix full 500 tai 550cc osittain alle.

Aina, kun oon saanut päätöksen tehtyä oon samalla hetkellä alkanut epäilemään ja kyseenalaistamaan kaiken, ja oon ollut aivan sekaisin siitä, mitä pitäisi tehdä ja mihin ne implantit pitäisi laittaa. Se johtuu varmaan siitä, että pelkään niin paljon tekeväni väärän valinnan! Mutta elämässä on vain pakko tehdä päätöksiä, eikä vain?:huh: Haen kuitenkin pitkäaikaista ratkaisua, ja koen, että kyllä se alle tuleva palvelee tätä tavoitetta eniten. Mulla kuitenkin sen verran leveä rinta(14cm), että ei ihan pientä implanttia voi laittaa, joten koen, että päälle laitettu olisi kohdallani aikapommi! Varmasti näyttäisi aluksi hyvältä, mutta kyllä se iho vaan ajan myötä löystyy ja ohenee, ja mahdolliset tulevat imetykset viimeistään sinetöisivät päällä olevien kohtalon.

En tietenkään oleta pärjääväni koko loppuelämääni samoilla implanteilla, jos joskus jostain syystä haluaisin niitä korjailla niin sitten niin vain pitäisi tehdä!:) Mutta uskon, että tämä on näillä lähtökohdilla kauaskantoisin ratkaisu. Implantit ovat kuitenkin mielestäni sijoitus.

Ja edelleen kehun Pullan lopputulosta, ulkonäöllisesti juuri sellaiset kuin haluaisin!:) Se, miten ne alla olevat tulevat vaikuttamaan treenaamiseeni selviää ajan myötä. Joillakin tulee ongelmia, joillakin ei. Se on varmasti aika yksilöllistä! Jos mun pitäisi olla treenaamatta rintaa koko loppuelämä, niin sitten olisin. Jos se taas häiritsee mua niin paljon etten kestä sitä, niin vaihto päälle, ei siinä sen kummempaa!:)

Tulen päivittelemään tilannetta sitä mukaan kun homma etenee!:)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus 7.12 Karhupuiston kautta
Tavoitteena max d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix osittain lihaksen alle, koko ?

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45765 : sisara
Sarppa, miksi pitäisi olla treenaamatta rintalihaksia jos implantti tulee osittain lihaksen alle? Anteeksi jos tyhmä kysymys :/

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45766 : Sarppa
Siis tietenkin pitäisi pystyä treenaamaan rintaa samallalailla kuin ennenkin kun on täysin toipunut, mutta kaikki eivät pidä siitä tunteesta kun implantti ikään kuin muljuu siellä lihaksen alla, ja jännittyessään vetää implanttia kainaloita kohden ja se näyttää vähän hassulta. Ja ainakin joillakin olen sen huomannut myös ajan myötä työntävän implantteja kainaloita kohden :)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45767 : pulla
Sarppa: en halua vaikuttaa liikaa päätökseesi, mutta jos yhtään lohduttaa, niin mun kohdalla osittain alle sijoitus ei oo haitannu millään lailla treenaamista.. ;)
Ei muljua ja näky on ihan nätti treenatessakin, eli eivät kyllä pomppaa kainaloihin.

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarppa

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45768 : Sarppa
Pulla: Voin kertoa, että lohduttaa kyllä todella paljon! :) Nimittäin juuri tämä asia on ainut, mitä olen pitänyt miinuspuolena osittain alle sijoittamisessa. Antaa kyllä toivoa siitä ettei tulisi haittaamaan munkaan treenejä, kun sama implantti kuitenkin tulossa :)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45770 : pulla
Kun vaan otat paranemisajan varoen, niin hyvä tulee. Tsemppiä sarppa leikkuuseen! :)

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten - 1 kuukausi 3 päivää sitten #45776 : Sarppa
Kiitos kovasti pulla! :)

Tänä aamuna rupesin miettimään tuota koko asiaa. Mulla on omaa kudosta noin parin desin verran, ja ekaa kertaa mietein, että tuleekohan koosta liian iso mikäli laitan 500cc implantin. Koska sittenhän mulla olisi yhteensä n.700cc edestä tavaraa ja toki osa koosta visuaalisesti katoaa kun laittaa lihaksen alle, mutta kuulostaa silti aika isolta! Jopa mun tavoitevaikutelma rintojen koosta on ehkä pienentynyt, ihan yllättäen..

Sain leikkausajan kuukauden päähän 7.12 eli onneksi on vielä hyvin aikaa miettiä! En kyllä yhtään enempää kuin sen 500cc laita. Toinen vaihtoehto voisi olla demi 475cc, siinä pohjan leveys on 13.5 ja full 500cc se on 13cm, voisikohan demi olla jopa parempi kun mun oman rinnan leveys on 14cm.

Ihan huvikseen mittasin mittanauhalla mun rinnanaluksen ja yllätyksekseni se olikin 80cm, vaikka rintaliiveissä käytän yleensä kokoa 75....Eli lääniä kyllä piisaa rintakehässä ja hartioissa. Laitanpa vielä hetkeksi nuo mun lähtökuvat niin saa vapaasti kommentoida tuota koko ja leveys asiaa! Haluaisin kyllä edelleen koon olevan aika lähelle tuota pullan kokoa, ehkä jopa vähän pienemmät :)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 3 päivää sitten : Sarppa. Syy: .

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45777 : Catya
Sarppa, mun kokemukseni mukaan, ota leveämpi implantti! Itelläni tuli todella ruma lopputulos kun implantti on kapeampi ja sijoitus on myös osittain lihaksen alla. Tosin mulla on paljon pienemmät ku sulla tulossa mutta silti. Implantti on lähes sentin kapeampi omaan rintaan nähden. Tulos masensi mua niin paljon, että leikkauksesta lähtien on ollu tarkoitus mennä uudestaan korjaamaan nää.
Ei kaikilla oo ilmeisesti huonoo tulosta tullu, mut näin mun kohdalla. :) aika paljonhan täällä korostetaankin sitä leveyttä cc:n sijaan

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45778 : pulla
Kiitos kuvista Sarppa. Sun lähtökohta on kuvista päätellen isompi kuin mun, mutta toisaalta olet pitempi kuin mä, joten vaikea sanoa näistä kokoasioista sen enempää. Korostan kuitenkin sitä, että 500cc implantin ja 550 ero on vain pari ruokalusikallista. Ja ainakin mun rinnat on edelleen huomaamattomat, ei missään nimessä liian isot. Melkein tekis mieli sanoa, että ota isompi niin et pety, mutta päätös ei ole minun.
Sitten siitä projektiosta.. leveys on tosiaan avainasemassa, mutta aivan yhtä tärkeä on projektio. Sunkin rinnat näyttää hieman roikkuvan, joten voi hyvinkin olla, ettei demi- malli riitä tarpeeksi nostamaan rintaa. Näin oli ainakin mulla. Cc-määrä nousee väkisinkin, jos haluaa että rintakehä täyttyy niin syvyys kuin leveyssuunnassakin. Mä ehdotin demi- mallia kirurgilleni, mutta sain vastaukseksi jyrkän ei. Tällöin rinnat vaatisi myös kohotuksen eli ainoa järkevä vaihtoehto oli korkeaprofilinen, joko anatominen tai pyöreä.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45779 : Sarppa
Pulla: Mietein itsekin sitä, että vaikka mulla onkin omaa kudosta hiukan enemmän kuin sulla, niin olen kuitenkin mitoiltani kaikin puolin hieman sua isompi, joten en välttämättä samalla koolla saisikaan edes samanlaista vaikutusta. Jotenkin tuo leveys asia nyt vaivaa ihan ylitsepääsemättömän paljon mua!:dry: Kuitenkin jos miettii, että sulla on 13.5cm levyiset implantit ja sun rinnanalusmittakin on mun muistikuvien mukaan mua pienempi, ja sulla on ehkä just sormen levyinen väli tissien välissä, niin en kyllä tuota väliä saavuta ainakaan yhtään kapeammilla implanteilla! Eli pakko olla vähintään sen 13.5cm. Pulla muistatko, minkä levyiseksi sun rinta mitattiin? :)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45780 : Sarppa
Catya: Ikävä kuulla, että sulla kävi noin :( Tosi inhottavaa! Toivottavasti saat seuraavassa leikkauksessa sellaisen lopputuloksen mikä miellyttää! :) Kuulemma siihen implantin leveyden valintaan vaikuttaa muutkin tekijät kuin se oman rinnan leveys, näistä en itse ainakaan ole sen kummemin perillä, joten kyllä mä aika pitkälle sitä implantin leveyttä tuun katsomaan!

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45781 : pulla
Valitettavasti en muista Sarppa.

Lisää
1 kuukausi 1 viikko sitten #45782 : Catya
Juu, mulla oli hieman vähemmän rintakudosta ku sulla, mutta muuten kutakuinkin saman mallinen. Mulle laitettiin kapeampi korkeaprofiilinen, minkä vuoksi tuloksesta tuli: oma tissi roikkuu implantin päällä. Kyl itku tuli puolisen vuotta joka kerta kun itteään peiliin katsoi, kunnes piti vaan hyväksyä tilanne ja olla kattomatta omia rintoja. Nyt vihdoin oon paremmin perillä asioista mistä ei sillon ennen leikkausta tienny koska olettaa että kirurgi tekee/sanoo mikä on parhaaks lopputulokseksi.
Nyt vaan toivon että vihdoin sais ne kauniit rinnat mistä on aina haaveillut! :)
Jos tykkäät että rinta on juuri tuollainen luonnollisen mallinen, niinkuin nyt sulla, en usko että varmaan tarvitset korkeaa profiilia. Mutta sit tietty mitä hakee lopputulokselta :) mutta muista: leveys, leveys, leveys! :D

Rintojen suurennus Nagor Impleo HR 330, 4/2014.

12/2017 Nagor HR 460cc, Jaan Troost

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Lisää
1 kuukausi 6 päivää sitten #45786 : Sarppa
Huomasin et sulla on leikkaus muutama päivä mun jälkeen! Onko sulla tulossa edelleen osittain alle vai vaihdatko päälle? :) Joo, aion kyllä tuon leveys homman selvittää perinpohjaisesti! Nyt odotan kirurgin mielipidettä implantin leveydestä suhteessa oman rinnan leveyteen, ja siinä välissä selvitän itse siitä kaiken, minkä pystyn :) Asiantuntijapalstallekkin voisin laittaa viestiä!

Onko muilla ollut samoja tuntemuksia, kun varausmaksu kilahtaa spostiin ja tajuat, että tän jälkeen ei voi enää perääntyä, sitä alkaakin yhtäkkiä kyseenalaistamaan koko homman! Ja varsinkin kun vielä mieskin sanoo olevansa lähinnä surullinen koko hommasta, vaikka muuten tukeekin päätöksessä... Mietin, että mitä edes olen tekemässä ja miksi! Mutta eipä sitä tarvi ottaa kuin liivit pois ja sitten sitä muistaakin :laugh:

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Sivu luotiin ajassa: 0.793 sekuntia