× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hoikat ja 450cc tai suuremmat implantit

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43423 : Sarppa
Santiago: Leikattiinko sinut Karhupuiston kautta suomessa, ja juuri tämän viimeisimpänä mainitsemasi seikan takia? Ja kävitkö ihan Simmon konsultaatiossa aikoinaan? Missä muualla kävit konsultaatiossa?

Kauanko sun sitten tuli pidettyä tukiliivejä ja milloin siirryit kokonaan niistä pois? Mulla kun leikkaus tulossa nyt mahd pian ennen kesää kuitenkin, niin tuntuisi jotenkin kyllä hullulta pitää sen 3kk tukiliivejä..

Tosi vaikuttavaa tekstiä kyllä Santiago! :) Pysyykö se kiinnittymätön implantti "paikallaan" vai pyöriikö se sielä implanttitaskussa? Ja onkohan mahdollista että kiinnittymätön implantti alkaisi roikkumaan helpommin kun ei ole kiinni missään? Tosin mulla ehkä tulossa osittain alle ja silloinhan se ei ainakaan olisi ongelma..

Anteeks kun tuli nyt ihan hirveästi kysymyksiä... :D

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus 7.12 Karhupuiston kautta
Tavoitteena max d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix osittain lihaksen alle, koko ?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43464 : MKJ

miikoo kirjoitti: Piiitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Saa nähdä osaanko edes kuvaa enää lisätä. On muuttunut niin paljon tää foorumi viimeisimmän päivityksen myötä (mobiiliversio. Ja ihan kakka päivitys, imo).

Kai mä lukeudun tohon sun määritelmään hoikasta.. Mulla siis 460cc eikä nää todellakaan ole isot.

Kauniit rinnat :) olet suht saman kokoinen kuin minä ja kiinnostaakin mikä sinulla oli lähtökohta?

170cm 54kg
Lähtökohta imetetyt tyhjät 70D
Fin-est 04/17 Kullamaa
Nagor impleo HR 460cc

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43474 : Santiago

Sarppa kirjoitti: Santiago: Leikattiinko sinut Karhupuiston kautta suomessa, ja juuri tämän viimeisimpänä mainitsemasi seikan takia? Ja kävitkö ihan Simmon konsultaatiossa aikoinaan? Missä muualla kävit konsultaatiossa?

Kauanko sun sitten tuli pidettyä tukiliivejä ja milloin siirryit kokonaan niistä pois? Mulla kun leikkaus tulossa nyt mahd pian ennen kesää kuitenkin, niin tuntuisi jotenkin kyllä hullulta pitää sen 3kk tukiliivejä..

Tosi vaikuttavaa tekstiä kyllä Santiago! :) Pysyykö se kiinnittymätön implantti "paikallaan" vai pyöriikö se sielä implanttitaskussa? Ja onkohan mahdollista että kiinnittymätön implantti alkaisi roikkumaan helpommin kun ei ole kiinni missään? Tosin mulla ehkä tulossa osittain alle ja silloinhan se ei ainakaan olisi ongelma..

Anteeks kun tuli nyt ihan hirveästi kysymyksiä... :D

Sori, mulla kesti vähän kun oon ollut viime päivät vain tietokoneella jossa tämä forkka ei ole kirjanmerkeissä ja siksi olen unohtanut käydä täällä :P

Mut leikattiin Suomessa Karhupuistossa useastakin syystä: ensinnäkin matkajärjestely oli paljon helpompi, kun mulla oli tyttären hoitojärjestelyt jotka olivat vähän ongelmallisia ja kun matkaa tuli vain parisataa kilometria klinikalle, niin selvisin reissusta nopeammin. Toisekseen vain Suomessa on Suomen potilasvahinkovakuutuksen piirissä. Harvoin plastiikkakirurgiassa tapahtuu sellaista, josta saisi korvauksia potilasvahinkovakuutuksen piikkiin, mutta Virossa ei saa sitten senkään vertaa vaan siellä on Viron vakuutukset enkä osaa sanoa, miten hankalaksi niiden kanssa säätäminen menisi jos jotain sattuisi. Ja viimeinen niitti oli tuo antibioottiliuos, mä tahdoin sen ehdottomasti.

Kävin konsultaatiossa täällä Tampereella KC Clinicillä ja lisäksi tapasin Simmon henkilökohtaisesti Karhupuistossa. Valitsin Simmon, koska leikkaus oli hiukan edullisempi ja Simmon taidoista oli parempi näyttö täällä foorumilla. Enpä juuri ole Simmolta huonoa jälkeä nähnyt.

Mä oon oikeastaan jo unohtanut, kauanko pidin tukiliivejä. :D Kyllä mä sen ekan kuukauden niitä ainakin pidin (urheiluliivien ohella) ja taisinpa melkeinpä koko kesän käyttää enimmäkseen niitä urkkaliivejä. Leikkaus oli siis 9.6. Mulla oli rahastakin sen verran pulaa, ettei ollut varaa ostella kalliita liivejä, kun pelkäsin että mitä jos rinnat vielä muuttuvat ja ne eivät sitten sovikaan. Mä oon ollut niin laiska ostamaan liivejä että heitän nykyäänkin monesti päälle urheiluliivit vain.

En sanoisi, että implantti nyt suoranaisesti pyörii, mutta sitä voi ikäänkuin muljutella siellä rinnassa. Irrallinen siis selvästi on. Pidän hyvin mahdollisena, että kiinnittymätön implantti myös laskeutuu tai siirtyy kiinnittynyttä jonkin verran helpommin, ja näin olen tainnut lukeakin RealSelfin lääkäreiden spekuloineen.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43483 : Sarppa
Santiago: Joo ei mitää, kiva että käyt täällä edelleen kuitenkin auttamassa omilla kokemuksilla, vaikka sullakin leikkauksesta jo aikaa :)

Mulla tosiaan kesällä tulossa kaikenmaailman kissanristiäisiä, ja pelottaa, että miten selviän niistä kun en tosiaan oikein niitä tukiliivejä haluaisi pitää kesämekkojen ja -toppien kanssa.. :laugh: Jos oletetaan, että saisin leikkauksen hyvissä ajoin ennen kesää, ja saisin sen ekan kuukauden pidettyä pelkästään tukiliivejä niin onkohan ok jos sen ekan kuukauden jälkeen pitää satunnaisesti juhlissa ihan tavallisia liivejä?

Todennäköisesti tulee nyt myös riippumaan kirurgivalinnastani laitanko nagorit vai motivat. Tällä hetkellä vaihtoehtoina olisi siis Simmo, Jyränki ja olen alkanut miettimään myös tätä Riikka Veltheimiä kun näin hänen kädenjälkeään kolmannessa kuvaketjussa :)

Mulla tosiaan siis oma toive on laittaa vähintään 450cc. Jyränki ei edelleenkään ole vastannut minun 4vk sitten lähettämään spostiin kokoon ja sijoitustapaan liittyen enkä häneltä konsussa arviota edes saanut..Simmo olisi alustavan arvion mukaan laittamassa mulle max 420cc. Olen hänelle tosiaan menossa karhupuiston kautta konsuun mutta sekin menee noin kuukauden päähän.. Jos kumpikaan heistä ei suostu laittamaan sitä mun minimi kokoa niin en kyllä tiedä, mitä sitten teen..

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43489 : Liina
Sarppa, 450 ja 420 välillä on about 2 ruokalusikallista eroa, ei ihan sitäkään. Et jos toi 420 jälkikäteen osottautuis pieneksi, niin sitä olis myös ollu toi 450 :) Ei ehkä näin pienissä eroissa kantsu tehdä kynnyskysymystä.

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43490 : Sarppa
Nimenomaan sen takia mietinkin miksei sitä voida sitten suoraan laittaa kun ero on niin pieni :)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43491 : MKJ

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

170cm 54kg
Fin-est 04/17 Kullamaa
Nagor impleo HR 460cc

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43495 : lehtosa
Mulla iskee kohta epätoivo, ei kenelläkään nyt sattuis olemaan lisää kuvia siitä 450/500cc implantista semihoikassa rungossa? :(
Tarttis kans kohta rueta miettimään kesälomia yms ja sillon olis niin hyvä sit "sairastella" tissitkin kuntoon :dry:

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

Suunnitteilla uusinta leikkaus talvi 2017-2018
Toiveena +500cc implantti

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43497 : Lady94

lehtosa kirjoitti: Mulla iskee kohta epätoivo, ei kenelläkään nyt sattuis olemaan lisää kuvia siitä 450/500cc implantista semihoikassa rungossa? :(
Tarttis kans kohta rueta miettimään kesälomia yms ja sillon olis niin hyvä sit "sairastella" tissitkin kuntoon :dry:

Tuolta linkistä löyty ainaki vähän kuvia isommistakin koista :) www.southfloridaplasticsurgery.com/befor...tation-revision.html

9/2016
Nagor hp 360cc lihaskalvon alla
168cm/59kg

Lisää
8 kuukautta 3 viikkoa sitten #43498 : lehtosa

Lady94 kirjoitti:

lehtosa kirjoitti: Mulla iskee kohta epätoivo, ei kenelläkään nyt sattuis olemaan lisää kuvia siitä 450/500cc implantista semihoikassa rungossa? :(

Tuolta linkistä löyty ainaki vähän kuvia isommistakin koista :) www.southfloridaplasticsurgery.com/befor...tation-revision.html

Voi kiitos! Tosta oli hurjasti apua! Oon nimittäin koittanu ties millä hakusanoilla googlaillakin ilman järin hyvää lopputulosta :dry: tulin siihen lopputulokseen et ottaisin ainaki sen 500cc :laugh: kysyn jyrängiltä et mahtuiskohan kenties enemmänkin :laugh:

53kg/172cm

7.9.2015 pyöreä Natrelle high profile 365cc lihaksen päällä
Plastic Surgery Center, Jyri Hukki
Lähtötilanne 65A --> 65E

Suunnitteilla uusinta leikkaus talvi 2017-2018
Toiveena +500cc implantti

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lady94

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #43980 : MKJ

Sarppa kirjoitti: Santiago: Joo ei mitää, kiva että käyt täällä edelleen kuitenkin auttamassa omilla kokemuksilla, vaikka sullakin leikkauksesta jo aikaa :)

Mulla tosiaan kesällä tulossa kaikenmaailman kissanristiäisiä, ja pelottaa, että miten selviän niistä kun en tosiaan oikein niitä tukiliivejä haluaisi pitää kesämekkojen ja -toppien kanssa.. :laugh: Jos oletetaan, että saisin leikkauksen hyvissä ajoin ennen kesää, ja saisin sen ekan kuukauden pidettyä pelkästään tukiliivejä niin onkohan ok jos sen ekan kuukauden jälkeen pitää satunnaisesti juhlissa ihan tavallisia liivejä?

Todennäköisesti tulee nyt myös riippumaan kirurgivalinnastani laitanko nagorit vai motivat. Tällä hetkellä vaihtoehtoina olisi siis Simmo, Jyränki ja olen alkanut miettimään myös tätä Riikka Veltheimiä kun näin hänen kädenjälkeään kolmannessa kuvaketjussa :)

Mulla tosiaan siis oma toive on laittaa vähintään 450cc. Jyränki ei edelleenkään ole vastannut minun 4vk sitten lähettämään spostiin kokoon ja sijoitustapaan liittyen enkä häneltä konsussa arviota edes saanut..Simmo olisi alustavan arvion mukaan laittamassa mulle max 420cc. Olen hänelle tosiaan menossa karhupuiston kautta konsuun mutta sekin menee noin kuukauden päähän.. Jos kumpikaan heistä ei suostu laittamaan sitä mun minimi kokoa niin en kyllä tiedä, mitä sitten teen..

Nämä lipoelasticin tukiliivit on kivan sirot moneen muuhun verrattuna. Toppien kanssa olen käyttänyt eikä näkymä ole juuri normiliiveistä poikennut :)
eshop.lipoelastic.com/products/compressi...as/pi-active-variant

Mikäs tilanne sulla Sarppa muutoin on? Joko on kirurgi löytynyt?

170cm 54kg
Fin-est 04/17 Kullamaa
Nagor impleo HR 460cc

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #43985 : Sarppa
MKJ: Kiitti linkistä:)

Mulla on nyt se tilanne, että kirravaihtoehdot ovat vähän tässä matkanvarrella muuttuneet! Jyränki ei ole edelleenkään vastannut mun sposteihin, enkä hänen konsustaan muutoinkaan saanut sitä, mitä lähdin hakemaan. Eli hän ei ottanut kantaa sijoitustapaan eikä kokoon, vaan jätti asian minun päätettäväkseni..Olisin jotain suositusta kuitenkin halunnut! Lisäksi olen lukenut, että hän ei isoja implantteja juuri ole laittanutkaan. Hän oli mun mun ykkösvaihtoehto alunperin, mutta saas nähdä!

Tällä hetkellä suosikkikirrat olisi nimenomaan tässä järjestyksessä: Veltheim, Kupi, Simmo. Pitää vielä miettiä, olisiko Helsingissä vielä jotain kirurgia, kenen konsussa voisin käydä samalla kuin Riikan ja Simmon, jotta ei enää kolmatta reissua sinne asti tarvisi tehdä kun tulen yli 500km päästä. Samoin Tampereen ja Kupin kanssa:)

Simmon konsussa mietityttää se kun hän antoi Finestin kautta alustavan arvion, että max 420cc voisi laittaa. Että vaikka menisin Karhupuiston kautta hänen konsuun, niin olisiko suositus silti sama. Lisäksi tämä Santiagon mainitsema asia implanttitaskun huuhtelemisesta mietityttää. He kun sanoivat minun kysyessäni asiasta, että antibioottilius on ollut heillä myös viron puolella käytössä jo vuosia? Ja Santiagon kysyessä he olivat sanoneet siellä olevan käytössä vain antibakteerinen liuos...

Mulla oli alunperin implanttivaihtoehtoina nagor ja motiva, joista tällä hetkellä valitsisin ehdottomasti motivan. Mutta B-Litetkin ovat alkaneet kiinnostamaan! Niistä valitettavasti on todella vähän kokemuksia luettavissa(ainakin suomeksi). Riikka ja Kupi onneksi molemmat laittavat niitä:)

Oli tarkoitus alunperin laittaa implantit viimeistään keväällä, jotta ne ehtivät parantua ennen kesää. Leikkaus tulee väkisinkin siirtymään loppukesään näillä näkymin. Oon antanut asioiden rauhassa hautua mielessä enkä ole pitänyt kiirettä tehdä päätöksiä kun olen vielä niin epävarma kaikesta. Hyvin suunniteltu on kuitenkin puoliksi tehty, joten ei haittaa :) Kyllä nyt yksi kesä vielä menee ilman tissejä :D

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten - 6 kuukautta 2 viikkoa sitten #43986 : MKJ
.

170cm 54kg
Fin-est 04/17 Kullamaa
Nagor impleo HR 460cc
Viimeksi muokattu: 6 kuukautta 2 viikkoa sitten : MKJ.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarppa, Dizzit

Lisää
7 kuukautta 1 viikko sitten #43988 : Sarppa
MKJ: Ihana kuulla, että sulla meni leikkaus noin hyvin ja toiveet täyttyi! :)

Mä vaan oon sellanen ihminen, että mä en halua lähteä viroon leikkauspöydälle kattoon, että mitä sieltä tulee ja tuleeko sieltä sitä, mitä halusin. Monille se näyttää toimivan, mutta tiedän, että mulle ei:D

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #45564 : Sarppa
Nostanpas tämän vanhan keskustelun ylös kun alkaa olemaan projektin suunnittelu loppusuoralla!:)

Tosiaan kesäkuussa kävin konsultaatioissa Riikalla ja Simmolla. Simmon konsultaatiosta jäi kyllä todella hyvä fiilis, ja oli selvää, että hänet haluan kirurgikseni:) Olen antanut asioiden rauhassa hautua mielessä enkä konsujen jälkeen ole juurikaan selaillut palstoja. Tietyssä pisteessä ei enää auta miettimällä miettiä asioita ja yrittää tehdä päätöstä vaan mennä intuition mukaan.

Klinikka ja kirurgi on päätetty, samoin implanttimerkki ja sijoitustapa, mikä tulee olemaan osittain lihaksen alla. Ainut asia, mitä en vielä ole lyönyt lukkoon on koko. Simmo mittasi mun rinnan leveydeksi 14cm, joka on tosi leveä, mutta antaa mulle juuri sen, mitä haluan eli mahdollisuuden laittaa ison implantin:)

Kun en tosiaan ole selaillut palstaa pitkiin aikoihin niin en tiedä, onko pulla täällä vielä aktiivisena, mutta jos olet niin muistelinko oikein, eikö sullakin ollut leveä rinnan leveys? Oon ottanut sut vähän niin kuin vertailukohteeksi koska mulle on tulossa sama implantti samalla sijoitustavalla:) Ja muistelin myös, että oltiin mitoiltamme aika lähellä toisiamme. Eli tosiaan jos oot vielä täällä, niin mitkäs ne sun omat mitat ja rinnan leveys olikaan?:)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten - 2 kuukautta 3 päivää sitten #45565 : Havana
En tiedä helpottaako mutta kerron silti omasta puolesta. Kävin tällä viikolla implanttien vaihdossa, minulle tuli 475cc anatomiset Sebbin implantit lihaksen alle. (Edelliset olivat 330cc mentorit lihaksen päällä. ) kuten profiilissa lukee. Vaihdon syy oli osittain implanttien ulkonäkö, ja toiseen implanttiin liittyvä tuntuma, joka vaivasi. Pienetkin olivat, jos mittoja miettii ( 174/65) Usean konsun käytyä, päädyin Jyri Hukkiin jonka näkemys ja ote koko hommaan oli aivan omaa luokkaansa. Tässä mielessä Auktoriteetti voitti muut 6-0. Päätöksestä toimenpiteeseen, ei loppujenlopuksi kauan vienyt. Tässä kohtaa voin todeta että implanttikoko on erittäin hyvä, leveys on kerrassaan loistava, suhteessa mittoihin. Olen hartiakas ja pyllykäs, niin kyllä tämä koko sitä keskivartalon suhdetta kompensoi kivasti kyllä! Kuvaa en vielä laita, koska toipuminen on kesken. Haavat ei edelliskerralla olleet lähellekään näin siistit, hienoa miten taitavaa työtä On tehty.
Sarppa hyvillä mielin loppusuoraa kohti, en ihan saanut kiinni mikä sinua mietityttää, leveä implantti kannattaa valita mikäli mielit sitä yläkehon suhdetta. Itse olin aivan liian luottavainen kun ekaa kertaa implantit laitoin, en ymmärrä mikä ongelma joillakin kirurgeilla on tämän leveyden hahmottamisessa. Joillakin on taas pelisilmää ja kiinnostusta vähän laajempaan näkemykseen esim pitkän tähtäimen suhteen.

*muoks
PSC:stä saa muuten näitä Lipoelastic liivejä joku niiden perään kyseli, on erittäin hyvät.

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 3 päivää sitten : Havana.

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #45567 : Sarppa
Havana: Kiva kun laitoit viestiä! :)

Tosiaan mun tavoite olisi saada d-kupin vaikutelma, ja mielestäni pullalla on aikalailla juuri sellainen:) Jos tosiaan oikein muistin niin oltiin mitoilta aika samoissa lukemissa, mutta mulla on lähtökohtana hieman enemmän omaa kudosta. Ja harteita löytyy täältäkin! Kun tavoite on saada se d-kupin vaikutelma niin kyllä sen implantin koon on mentävä sinne 500cc hujakoille. Eli se, mikä mietityttää on implantin leveys, valitako saman levyinen kuin oma rinta vai hieman kapeampi! Se oikeastaan sitten määrittääkin myös sen tulevan implantin koon.:)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
2 kuukautta 3 päivää sitten #45568 : Havana
Aivan. Minulle tuli 13cm leveä implantti, oman rinnan leveyden ollessa liki 14. Ihan ei voida tässä alkaa suhteuttaa kun minulla on kyseessä pisaranmallinen implantti. Oman haasteen tähän toi sekin että mulla on rinnat suhteessa alhaalla rintakehässä, dekolteeta ei koskaan ole ollutkaan, joten implantit ei voineet pyöreätkään olla. Kokovalintasi Sarppa on varmasti juuri sopiva, leveyttäkin suosittelen. Implantit on ihan tökeröt pitkällä ihmisellä, jos ne jää liian keskelle rintakehää, eikä leveydessä täytä mittoja.

09/15 Mentor 330cc anatominen lihaksen päällä. Siluetti
10/17 Sebbin 475cc lihaksen alla. PSC
174/65

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten - 2 kuukautta 2 päivää sitten #45572 : Irene
Jahas Havana, sähän oot toiminnan naisia:)

Hienoa että nyt vaikutelma että sait mitä toivoit! Varmasti osittain lihaksen alla (vai tarkoitatko alla että ovat kokonaan alla? Nykyisin kun osittain alla on käytännössä syrjäyttänyt kokonaan alle-tekniikan niin usein sanotaan vain että alle) on pidemmällä jänteellä kestävämpi valinta, niin ei lähde valumaan minnekään. Ja sen mäkin olen ymmärtänyt, että oikea leveyden valinta on a ja o. Se on ihan perusasiaa, ja ihmetyttää kyllä kun välillä näkee niin selviä leveitä kiitoratoja (tai vaihtoehtoisesti tungettu sen estämiseksi keskelle rintakehää) vaikka leveämmällä implantilla olisi saatu paljon parempi tulos. Havana, sut leikanneella laitoksella on vähän maine ettei siellä laiteta mitään enempää kuin 3-alkuisia kokoja, mieluummin nitä 2-alkuisia eli vaikka onkin spekulaatiota niin voi olla ihan vaan ollut periaatejuttu että pysytään tarpeeksi pienessä koossa. No, oli miten oli, loppu hyvin kaikki hyvin:)

En tunne Sebbin implantteja ollenkaan, tiedätkö miksi valittiin ne/miten eroavat esim Mentoreista?

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Viimeksi muokattu: 2 kuukautta 2 päivää sitten : Irene.

Lisää
2 kuukautta 2 päivää sitten #45574 : Sarppa
Vielä varmistaakseni, eli olisiko lopputuloksen kannalta kaikista paras jos implantti olisi saman levyinen kuin oma rinta? :) Sairaanhoitaja vähän niin kuin suositteli, että 1cm omaa rintaa kapeampi, mutta itse kyllä kallistuisin enneminkin saman levyiseen. Omasta takaa kiitorataa on ehkä juuri peukalon verran, ja sen kokoisena sen haluaisinkin pitää eli tuntuisi oudolta laittaa yhtään omaa rintaa kapeampaa implanttia..

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Sivu luotiin ajassa: 0.870 sekuntia