× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hoikat ja 450cc tai suuremmat implantit

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43199 : Sarppa
Joo eli kävin Janne Jyrängillä, ja fin-estillä sairaanhoitajan konsussa. Kummastakin jäi vähän pettynyt olo, eli Jannelta en edes saanut hänen omaa suositustaan sijoitustavasta tai koosta, lähetin spostia asiasta ja odottelen vastausta! Rinnan leveys oli 12cm, ja kun sanoin Jannelle, että olen ajatellut vähintään sitä 460cc niin hän vain meinasi, että se on liian leveä mulle(13cm). Tuntuisi, että mikäli suht isoa kokoa ja vaikutelmaa haluaa niin väistämättäkin siinä leveydet paikkuu jossain vaiheessa, ei sen luulisi olevan este..?
Ja kyllä ehdottomasti pitäisi vielä käydä nimenomaan kirurgin konsultaatiossa. Simmoa olen nyt miettinyt, eikö hän leikkaa monenkin eri klinikan kautta? Pitäisi nyt vain selvittää, minkä kautta varaisin hänelle konsultaation..Ehdotuksia?

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus 7.12 Karhupuiston kautta
Tavoitteena max d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix osittain lihaksen alle, koko ?

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43201 : Irene
No niin, jatketaanpa:)

Sulla on hyvin samanlainen lähtökohta kuin nm Elinalla, joka oli myös atleettirakenteinen ja rinnatkin melkein identtiset sun kanssa. Laitettiin päälle Nagor pyöreä muistaakseni 390, muistaako kukaan? Elina ei ole enää täällä pyörinyt, mutta jos löydät kuvia niin se olisi tosi hyvä.

En ole mikään kade, mutta hänen lopputuloksensa oli siinä kinttaalla ettei tullut kademieli;) Todella luonnollinen tulos, ja kuulemma myös hyvin pehmeä (ja näytti videon missä niitä hölskytteli ja kyllä löllyi).

Vaikka mulla on osittain alla ja se on aika ehdoton mulle kun ei ole omaa rintaa tai rasvaa ollenkaan eli mulle tulisi just se luonnoton päälle, niin jos mulla olisi edellytykset päälle laittoon eli olisi tarpeeksi tavaraa pehmentämään näkymiä, en empisi hetkeäkään. Päällä implantti liikkuu luonnollisesti oman rinnan mukana, eikä toisaalta liiku epäluonnollisesyti lihasten mukana. Tuntuma on pehmeämpi. Eikä lihakset kisko implantteja ulos. Mutta haittana tietty että lihastuki sitten puuttuu (toisaalta niin puuttuu omistakin rinnoista joten kunnon liiveillä ikääntyvät yhdessä luonnollisesti, kun taas joskus näkee implantteja jotka ovat jääneet ylös lihasten alle ja oma rinta valunut alaspäin implanttiin nähden iän myötä, eli se on siinä ja siinä onko se ongelma vai etu), kunnon liiveillä tukea saa.
Mutta toisaalta, kun haet aika isoa implanttia niin tukea kyllä tarvitaankin. Itsellä kun tällaiset n keskikokoiset niin nämä voisi hyvin olla päälläkin.

Edelleen, käy vielä kahdella sellaisella kirurgilla, joka oikeasti miettii ajatuksella jokaisen tapauksen. Simmo vaikuttaa tällaiselta, on myös suositellut päälle laittoa silloin kun se on parempi, ja usein laittaa alle.
Parempi usea konsu kuin usea leikkaus!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarppa

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43203 : Santiago
Karhupuiston kautta ainakin pääsee Simmoa tapaamaan henkilökohtaisesti (silloin kun mut leikattiin, oli paikalla torstaisin).

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43204 : pulla
Mäkin laittaisin päälle noilla lähtökohdilla :)
Sarpalla kuitenkin omaa kudosta jonkin verran ja jos valitset pehmeän implantin, niin implantin rajat ei tunnu niin kovina.
Mäkin laittaisin siis päälle, jos olis ollu "varaa valita", mutta mun lähtökohdilla luonnollisuus vois olla kaukana eli lopputulos olisi tuon viimeisen kuvan kaltainen.
Vielä kun ottaa huomioon harrastuksesi, niin tämä sijoitustapa selkeästi parempi vaihtoehto. Lihas säästyy ja voit jatkaa harjoittelua entiseen malliin. Huonompi homma, jos implanteista koituu harmia harrastuksellesi..
Tuosta implantin koosta sen verran, että ei mun mielestä sun rintakehä ole mitenkään "erityisen leveä" ja jos sun rinnanalusmittakin on vain 70cm.. Miksi vaatia 460-550 jos 2 konsun mukaan pienempikin implantti riittää tuomaan d-kupin vaikutelman?

Motiva Ergonomix Full 550 2/2016,
Natrelle anat FF 375g 6/2015 ja 475g 9/2015

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43205 : Irene
Mä en aluksi viitsinyt ottaa kantaa vaan kiertelin asiaa Elinan esimerkin kautta.. Mutta joo, noilla lähtökohdilla mäkin ottaisin ehdottomasti päälle. Eihän se kivaa ole kun rintalihakset ovat menettäneet voimaa tai kun niitä jännittäessä implantit ponnahtaa kohti kainaloita:dry: En esim voi treenata salilla rintalihaksia kuin löysässä paidassa ettei tissiten outo liikuskelu näy ulospäin.

Sulla on ihan hiton hyvät lähtökohdat koska on tarpeeksi omaa tavaraa laittaa päälle joten lopputuloksesta voi tulla tosi hyvä ja luonnollinen. Ja ehkä tosiaan vähän pienemmälläkin implantilla?

Koeta päästä Simmon luo ainakin.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43206 : pulla
Jep, nyt kipin kapin Simmon luo! :woohoo:

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43207 : ehkatanavuonna
Simmo ainakin leikkaa fin-estin kautta, mutta en oo varma pääseekö hänelle fin-estin kautta konsultaatioon. Mun mielestä joskus pääsi, mutta voi olla että sekotan eri klinikkaan.

Itseni leikkasi Simmo ja olin aluksi ihan varma, että haluan alle, koska pelkäsin juuri palloefektiä. Mutta lopputulos oli lihaksen päälle, mutta pyysin Simmolta että laittaisi kalvon alle, jos se jotain edes hyödyttää ja näin hän tekikin. Mutta näistä ei todellakaan tullut mitkään pallot! Todella luonnolliset omasta mielestäni, tosin itsellänikin oli sitä omaa kudosta siinä pehmentämässä lopputulosta.
Näitä puristellessa, mielestäni tuntumakin on luonnollinen ja hölskyvät jo mukavasti mukana! :silly:

Leikkaus 6.helmikuuta.2017. Siim Simmo, laitettu Nagor 390cc lihaskalvon alle. 164/63

Lisää
9 kuukautta 2 viikkoa sitten - 9 kuukautta 2 viikkoa sitten #43215 : Sarppa
Suurin syy, miksi en haluaisi implantteja lihaksen päälle on se, että kun lähtökohtakaan ei ole "pystytissit" niin ei tulisi lopputuloskaan olemaan vaan rinnat tulisi olemaan samalla kohdalla mitä nyt, ja ajan saatossa vielä alempana, eli roikkuminen. Eli en haluaisi, että lopputulos on kilometri rintakehää ja tissit jossain alhaalla. Kun en kuitenkaan mitään pienintä implanttia ole ottamassa, ajatus siitä, että implantti olisi pelkän ohuen kudoksen varassa kauhistuttaa.. :pinch: Ja tämä taas on suurin syy, miksi haluaisin osittain alle. Eli ne rinnat tosiaan tulisi olemaan ajan saatossakin kohdallaan ryhdikkäästi, ja kun on lievää roikkumista niin tämä sijoitustapa myöskin kohottaisi rintoja hieman. Eli mun ei tarvisi pitää koko ajan jotain "panssariliivejä" päällä tukeakseni rintoja tarpeeksi ja estääkseni kudoksen venymisen.

Ja sitten taas suurin syy miksi haluaisin päälle on se, että se ei vaikuttaisi treenaamiseen, ja olisi varmaan helpompi saada "cleavage"(?). Ja tämä taas on suurin syy miksi en haluaisi osittain alle. Eli jos se tulisi vaikuttamaan treenaamiseen ja tulisi muuttamaan implantin muotoa ajan saatossa. Ja olisi vaikeampi saada kaunista rintavakoa ilman jäätäviä push uppeja.

Tässä on mielenkiintoista tietoa liittyen sijoitustapaan. news.makemeheal.com/plastic-surgeons-int...t-augmentation-2/494 En tiedä, onko kukaan muu tietoinen siitä, että amerikassa yleisin sijoitustapa on lihaksen alla, varsinkin jos treenaa! Toisin kuin täällähän se on päinvastoin, oletus on melkeimpä aina päälle. Eli homma menee ihan päinvastoin! Suora lainaus dr. Hochsteinin tekstistä; "I am not going to talk too much about placement as implant should always be placed submuscularly and if you have chosen a competent surgeon I will assume that is their preferred placement. I am not aware of any experienced breast surgeon who would put the implants above the muscle or in a subglandular location." Ja tämä Hochstein, "boob god", on yksi maailman parhaimmista, tehnyt uransa aikana 23,000 rintaleikkausta. Jos asuisin jenkeissä menisin varmasti hänelle leikkaukseen! :laugh: Laitoinkin yhden kuvan realselfistä, se oli hänen kädenjälkeä ja jos yksi suosikki tavoitekuva pitäisi valita niin se olisi se!

Pulla: Mulle siis ei kummassakaan konsussa sanottu, että x-y määrällä saavutat d-kupin vaikutelman..Eli mulla ei siis heidän puolestaan ole tietoa, mitä cc määrää suosittelisivat sen haluaman vaikutelman saavuttamiseen. Mutta mitä olen täällä palstalla ja muualla tutkinut niin olen tullut siihen tulokseen, että mun mitoilla pitäisi olla 450cc--> jotta saisin sen vaikutelman..:)

Mutta, nyt yhteys karhupuistoon ja fin-estiin Simmon tapaamiseen järjestämiseksi :)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Viimeksi muokattu: 9 kuukautta 2 viikkoa sitten : Sarppa. Syy: .

• Liina
  • Liina hahmo
  • Poissa
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Mentor High Profile 425cc Lihaksen alla
Lisää
9 kuukautta 6 päivää sitten #43343 : Liina
Mulla on rintalihaksen alla ja rintavako (voiks sen sanoo tollai? :D ) on ehkä 1cm jos sitäkään.

Ja unohda noi kuppikoko jutut, sillä saat vaan liian pienet implantit. Eti mieluummin kuva josta tykkäät, minkälaisen lopputuloksen haluaisit.

Mulla on 425 (kapea rintakehä, implantit menee sivuunkin päin yli) ja nyt on kuppikoko 65H/60I. Mäkin aluks mietin, että C tai D olis ollu kiva, luojan kiitos en sanonu tätä kirralle vaan sanoin, että täytetään tyhjät pussit (kolme imetystä) ja hän ehdotti tätä kokoa.
Täyttyihän ne, mutta nyt on iskeny armoton tissiahneus ja haluaisin ihan pikkuinasen lisää. Samalla vaihtaa implantin päälle, koska mä en tykkää tästä alla-fiiliksestä. Implantit ollu ny puolisentoistavuotta ja välistä on semmosta vähän häilyvää säryn tuntua rintalihaksissa, vaikka mulla siis lihakset on varmaan paperin ohuet xD

24.9. Proforma clinic, Örjan Gribbe, Mentor High Profile 425cc lihaksen alle.
Lähtökohta nuupahtanut imetetty pieni B 160cm/59kg

Lisää
9 kuukautta 2 päivää sitten #43371 : Sarppa
Liina: Niin eli siis haluaisin d-kupin vaikutelman, tiedän että liiveissähän se koko on sitten ihan eri kun on silikonit:) Minkä takia et tykkää fiiliksestä kun on alla?

Mä edelleen puntaroin näiden kahden sijoitustavan välillä enkä saa ollenkaan kiinni kummastakaan langasta sen enempää tai vähempää.. Siihen tulokseen olen ainakin tullut, että kun täälläpäin alle tai osittain alle laitetaan yleisesti vähemmän kuin muualla maailmassa, niin sen sijoitustavan laittamisesta on kirurgeilla myös kokemusta vähemmän, ja sekin vaikuttaa epävarmuuteen osittain alle laittamisesta...

Miten teillä joilla on osittain alla, niin saatteko kauniin "cleavagen" ilman push uppeja?

Ja miten motiva ergonomix ja nagor eroavat toisistaan? Sen olen täältä saanut selville, että ne ovat pehmeimmästä päästä olevat implantit, ja niiden väliltä tulen valitsemaan, mutta mitkä ovat tosiaan eroavaisuudet niiden välillä.

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
9 kuukautta 2 päivää sitten #43376 : Cha
Motiva Ergonomixeilla ominaisuutena ainakin se, etteivät ne tavallaan kiinnity kudokseen, kuten muut implantit, myös Nagor. Tämä tarkoittaa, että Ergonomixia täytyy varoa ensimmäiset 3kk, Nagorilla 1kk samaa varovaisuutta. Paranemisaika muutoin sama. Kapseloitumisriski kai yhtä pieni, en oikein tiedä onko jommassa kummassa jotain suurempia etuja.

Ergonomixia mainostetaan nimenomaan ergonomisena implanttina. Siinä missä muut implantit ovat joko pyöreitä tai pisaroita, niin ergonomixin pitäisi mukaillen ihmisen asentoa ja maan vetovoimaa. Kun ihminen seisoo, niin implantin massa painottuu sen alaosaan ja implantti muistuttaa enemmän pisaraa. Maatessa taas massa leviää implanttiin tasaisesti ja se muistuttaa enemmän pyöreää. Täällä ei kyllä kukaan ole muistaakseni puhunut huomattavista asentoeroista eli en tiedä pitäisikö Ergonomixia esim vaan ajatella suoraan joko pisarana vai pyöreänä.

Motivan ja Nagorin implanttitaulukkoa vertailin joskus ja olisikohan Motivalla tavallaan pyrkimystä tarjota myös luonnollisempia implantteja. Mutta profiileilla ja leveysmitoilla saa kyllä juuri sellaisen implantin kuin toivoo.

Tietyt kirurgit laittaa tiettyjä implantteja, mutta esim. Simmo laittaa näistä kai molempia.

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts

Lisää
9 kuukautta 1 päivä sitten #43382 : Sarppa
Okei, eli erot on paranemisajassa ja ehkä ulkonäkössä..(?) Entä miten motivan täyttöprosentti?

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
9 kuukautta 1 päivä sitten #43383 : Sarppa
Tässä nyt on tosiaan mennyt taas pari viikkoa pähkäillessä, ja vasta tänään soitin Finestille Simmon tapaamisen suhteen. Yllätyin, kun sanottiin, että käytännössä Simmoa ei voi tavata heidän kauttaa, koska Finestin nettisivuilla luki:"Plastiikkakirurgian ylilääkäri Siim Simmo, joka leikkaa Finestille Tallinnassa, työskentelee myös Suomessa ja hän on säännöllisesti tavattavissa vastaanottotiloissa Helsingissä." Tänäänkin kuulemma olisi ollut yksi hänen konsu Helsingissä, mutta hän oli perunut sen, koska ei kuulemma lähde yhden epävarman asiakkaan takia ajamaan Tammisaaresta Helsinkiin... Jos olisi enemmän kuin yksi henkilö samana päivänä nii sitten hän voisi tullakkin...

Karhupuistosta ei enään iltapäivästä vastattu, palaan siihen huomenna. Toivottavasti heidän kauttaan hän olisi varmasti tavattavissa...Itse kun tulen yli 500km päästä.

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
9 kuukautta 1 päivä sitten #43385 : pulla

Sarppa kirjoitti: Okei, eli erot on paranemisajassa ja ehkä ulkonäkössä..(?) Entä miten motivan täyttöprosentti?

Motivat (niinkuin myös nagorit) ovat 100% täytettyjä.
Mulla on kyllä tästä näiden "kiinnittömyydestä" vain positiivisia tuntemuksia. Aikaisemmat implantit mulla siis karheapintaiset natrellet. Ne tunsin liikkuessa erilaisina kiristävinä tuntemuksina kun ne oli tiukkaan kiinni kudoksissa, näitä en tunne. Vaikea selittää, mutta ero entisiin on valtava. Rajut käsien ääriliikkeet tuntui kyllä rinnoissa, tosin en tiedä olisiko tuntemukset ajan kanssa helpottaneet.
Aiemmin pitkään juostessa käsien liike aiheutti rintoihin tuntemuksia, mutta nykyisillä implanteilla ei. Käsiä voi tavallaan käyttää nyt vapaammin, kun mikään ei "kiristä". Rintalihakset tosin hieman kipeytyi hiihtokauden alussa tammikuussa, mutta sekin taisi olla vain harjoituksen puutetta.
Kiinnittömyydessä on ollut myös se positiivinen juttu, että nämä implantit ei ryppyile (natrellet ryppyili mulla tosi ikävästi). Lihas todennäköisesti litistää implantin yläosaa niin, että ryppyjä ei pääse syntymään?

Lisää
9 kuukautta 1 päivä sitten #43386 : Sarppa
Pulla: Kuulostaa todella hyvältä!:) Tällä kiinnittömyydellä ei siis taida olla muita huonoja puolia kuin tukiliivien pidempi käyttö.

Voikohan tuolla kiristämisellä olla mitään tekemistä implanttimerkin kanssa, vai johtuukohan yksinomaan siitä kudoksiin kiinnittymisestä..Kun nagor on tosiaan toinen vaihtoehtoni.:)

Olen kyllä vähä ihmeissäni, koska finestin konsussa minulle sanottiin ettei heillä laiteta motivaa, koska siitä ei ole heillä vielä kunnon pitkäaikaistutkimuksia. Mutta kun heidän sivujaan selailin siellä luki, että he laittavat nyt myös niitäkin...Eli mulla jäi nyt sitten sielä konsussa kysymättä motivan takuista, enkä myöskään päässyt puristelemaan niitä, vaikka tuntuu varmaan aika samoilta kuin nagorit..(?)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
9 kuukautta 1 päivä sitten #43388 : pulla
Nagoreista mulla ei tosiaan ole kokemusta, mutta en ole kyllä kellään kuullu niitten "kiristävän":laugh:
Motivan takuut ihan perussettiä eli perustakuu korvaa rikkoutuneen implantin tilalle uuden ja 3 ja 4-asteen kapseloitumisen.
rintaimplantit.eu/why-motiva/tuotetakuu/

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #43391 : Sarppa
Okei!:) Mietein vain ku nagoreilla on elinikäinen se takuu, ja motivalla näytti olevan 10vuotta..

Finestiltä odotan vastausta, että tuliko kirurgin arvio Simmolta vai Jyriltä. Mikä Jyriltä niin saan vielä Simmolta oman arvion. Karhupuistoon jätin eilen soittopyynnön kun sieltä ei edelleenkään vastattu..Mutta uskon, että tulen Karhupuiston kautta tapaamaan Simmon kun se näyttää finestin kautta olevan niin vaikeaa...Se on ihan varma, että minä en leikkausta varaa ennen kuin leikkaava kirurgi on nähnyt lähtötilanteen ja olemme sopineet koosta ja sijoitustavasta. Pelkkä "alustava arvio" ei riitä tässä tapauksessa :)

170cm/65kg
kerran imetetyt
käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #43392 : pulla

Sarppa kirjoitti: Okei!:) Mietein vain ku nagoreilla on elinikäinen se takuu, ja motivalla näytti olevan 10vuotta..

Motivalla on elinikäinen takuu edellämainittuja varten. 10 vuoden takuu on eri juttu (maksullinen). Se korvaa sit myös leikkauskulut.

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #43394 : Cha
Jos ajattelit, että silikonien kanssa elävät haluavat nimenomaan sen rikkaan miehen, niin tää on varmaan väärä paikka sun etsiä seuraa :laugh:

Rintojen suurennus 17.8.2016
Nagor Impleo HR 360cc
Fin-Est / Kullamaa
Ruumiinrakenne: Pitkä ja hoikka
Lähtökohta: Kiinteä C-kuppi, jossa yläosassa tyhjää

Nenäleikkaus 6.1.2015
The Healt Clinic / Fertilitas / Aet Saarts

Lisää
8 kuukautta 4 viikkoa sitten #43404 : Santiago
Mä en kyllä oikein usko noihin eroihin paranemisajoissa karheilla vs. sileillä implanteilla. Tuntuvat olevani lähinnä eri kirurgien mielipiteitä ja jokaisella on omansa ja vieläpä usein ihan ristiriitaiset.

Motiva Ergonomixia ja Nagorin Impleota hypistelleenä sanoisin että niiden melkeinpä ainoa ero on pintarakenteessa. En muuten varmaan niitä olisi toisistaan erottanut. Molemmat muuttavat muotonsa samalla tavalla roikottaessa ja nykyään myös Nagor kehuu että heidän geelinsä kestää vääntöä ja venytystä kuten Motivan.

Jos pyöreän implantin ottaa (ja Ergonomix nyt rehellisesti sanottuna on pyöreä siinä missä Impleokin) niin kyllä mun mielipide on että silloin parempi valinta on kiinnittymätön implantti, koska se minimoi ryppyilyn, joka aiheutuu implantin kiinnittymisestä kudokseen ja joka näkyy kun kudos liikkuu (englanniksi traction rippling, sille kai ei ole suomenkielistä termiä mutta se on eri ilmiö kuin että implantin poimut "sellaisenaan" näkyvät läpi). Jos implantti ei kiinnity kudoksiin, se liikkuu ehkä hiukan luonnollisemmin ja on mahdollisesti pehmeämpi käteen. Pyöreää implanttia ei tarvitse ankkuroida kudoksiin tiettyyn asentoon toisin kuin anatomista, joten se on vähän epäselvää, että mitä sillä voimakkaalla implantin karhennuksella oikeastaan silloin edes saavutetaan. Se on vähän niin ja näin, että ehkäiseekö se kapseloitumistakaan, siitäkin saa eri vastauksen eri ihmisiltä ja jos tutkimuksiin mennään, niin Nagorin teksturointia ei voi verrata esim. Natrellen teksturointiin (josta kyllä on tutkimuksia), koska ovat erilaiset. En osaa sanoa, onko saatavilla kunnon tutkimusta Nagorin sileän ja teksturoidun välillä kapseloitumisesta - voihan se olla, että heillä näyttöä onkin, että juuri heidän tavallaan teksturoitu on parempi kuin täysin sileä, mutta sitten taas, kumpi on parempi, Nagor Impleon tekstuuri vai Motivan nanotekstuuri, niin se sitten menee arvailuksi.

Jos sitä kapseloitumista ajattelee, niin sen kannalta käsittääkseni tärkeintä nykytiedon mukaan on bakteerikontaminaation välttäminen ja nykyään erittäin hyvin riskiä on saatu alas huuhtelemalla implanttitasku antibiootilla. Tämä on sellainen juttu mistä kannattaa kysyä klinikalta koska mulle sanottiin Karhupuistossa että Fertilitaksessa ei ole käytössä antibioottia vaan vain jokin antibakteerinen liuos.

32-v, 156 cm, 53 kg
Motiva Ergonomix demi 320cc lihaskalvon alle 9.6.2016
Siim Simmo, Karhupuiston plastiikkakirurgia
Ennen/jälkeen@RealSelf

Sivu luotiin ajassa: 0.806 sekuntia