× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hoikat ja 450cc tai suuremmat implantit

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47406 : Catya
Juu joulukuussa laitetut oli osittain lihaksen alle laitetut, ja tosiaan korjausleikkaukseen menin siitä sit 4kk päästä huhtikuussa, joten siitä eteenpäin en osaa sanoa enää muutoksista mitä ois ollu. Niistä edelliset on laitettu 4v sitten enkä muista sen ajan muutoksia (tosin lopputuloksesta tuli niin ruma, että en voinut katsoa niitä ilman romahtamisitkua, joten en tiedostanutkaan muutoksista mitä tapahtui missäkin ajassa.. :D )
Sen vaan tiedän että paranemisprosessi oli, ja on todella hidasta mitä esim liikuntaan tulee

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47410 : Sarppa
Irene, kuva tosiaan vääristää, todellisuudessa laskeutumaton hematoomarinta on pari senttiä ylempänä..:( Että tulee kyllä ihan huomattavasti jälkijunassa! Voisin laittaa suoraan edestäpäin otetun kuvan, josta näkisi todellisen eron..Mutta tosiaan nyt yritän mennä sillä mentaliteetillä, että "out of sight, out of mind", enkä halua suihkussa käymisen lisäksi nähdä näitä ollenkaan..

Catya, oliko sinulla muuten käytössä tällainen rintapanta? Itse en edes tiennyt, että näitä vielä käytetään ennen kuin sain omat tukiliivini sairaalassa..

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus toukokuussa Karhupuiston kautta
Tavoitteena c-d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix full 425cc tai 450cc osittain lihaksen alle

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47411 : Catya
Sarppa, älä stressaa sitä laskeumatonta implanttia, vielä ainakaan. Kuten sanottu, menee kuukausia että muuttuu lopulliseen muotoonsa.

Juu sain sellasen pannan kun kyselin siitä. Tuskin olisin tarvinnu koska implantit laskeutu loppujen lopuks aivan liikaa jopa. En tiiä oisinko saanu jos en olis kysyny siitä

Rintojen suurennus:

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47412 : Maima

Catya kirjoitti: Sarppa, älä stressaa sitä laskeumatonta implanttia, vielä ainakaan. Kuten sanottu, menee kuukausia että muuttuu lopulliseen muotoonsa.

Juu sain sellasen pannan kun kyselin siitä. Tuskin olisin tarvinnu koska implantit laskeutu loppujen lopuks aivan liikaa jopa. En tiiä oisinko saanu jos en olis kysyny siitä

Moikka! Täytyy nyt sulta kysyä, kun en täältä asiasta oikeastaan mitään löytänyt. Mulla siis rinnat laskeutuneet myös hieman liikaa ja oon tässä miettinyt että millainen se korjausleikkaus mahtaa olla parantumisen suhteen. Onks sulle vaihdettu samalla implantit vai tehty vain tää pieni ”nosto” ja tikkejä tueksi? Mulle ehdotettiin jälkimmäistä, mutta oon tässä miettinyt että pitäiskö odottaa myöhempään ja vaihtaa sitten samalla implantti. Periaatteessa siis rinnoissa ei vikaa, liivien löytäminen vain vaikeaa kun nännit niin ylhäällä..

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47414 : Sarppa
Catya, aloin itsekin miettimään, kuinka suurta roolia tuo panta oikein näyttelee rintojen laskeutumisessa. Olen pitänyt viiden viikon aikana pantaa ylhäällä noin viikon, ja oikea rinta täysin laskeutunut tällä pitämisellä. Hematooma ei ole täysin parantunut vasemmasta rinnasta, näin ollen rinta ei varmaan voikkaan laskeutua, koska siellä on vielä verta tiellä. En haluaisi enää pitää pantaa ylhäällä, koska tosiaan oikea rinta on laskeutunut enkä halua sen laskeutuvan yhtään enempää..Onkohan jotain konstia, että voisin pitää pantaa vain vasemmalla puolella..:S

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus toukokuussa Karhupuiston kautta
Tavoitteena c-d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix full 425cc tai 450cc osittain lihaksen alle

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47415 : Catya
Maima. Mietittiin sitä nostoa, mutta kun mulle tuli niin paha tuplarinta molempiin, niin siks tultiin tulokseen että mun kohdalla on kaikista paras, että siirretään implantit kokonaan lihaksen päälle. Tuo nosto operaatio on kuulemma pieni toimenpide mistä toipuu nopeasti.

Sarppa, eihän se panta sitä laskeutunutta implanttia paina yhtä paljon kuin laskeutumaton. Koitat vaikka pitää sitä pantaa jotenkin tarpeeks ylhäällä tai jotain :)

Rintojen suurennus:

Lisää
2 kuukautta 1 viikko sitten #47416 : Maima
Kiitos vastauksesta, täytyy varmaan olla yhteydessä klinikkaan asian suhteen kunhan kesä on ohi. :)

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Sivu luotiin ajassa: 0.560 sekuntia