× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hoikat ja 450cc tai suuremmat implantit

Lisää
1 kuukausi 8 tuntia sitten #47344 : Catya
Sarppa, oho, tuli kirjoitusvirhe! :D siis ihan vaan tikkien solmujen poistosta puhuin. Eli juuri ne mitkä näkyi sulla kuvassa. (Se ulos menevä tikin osa jonka alkupäässä solmu) Yleensä ne poistetaan parin viikon kuluessa leikkauksesta, ettei uppoa ihoon, ja solmu nyt muutenkin sulaa hitaammin kuin ihan vaan lanka.
Eikö sulla näitä poisteta vai? :o

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
1 kuukausi 2 tuntia sitten #47345 : Sarppa
Lina, kiitos paljon! <3 Vähän epäselvää vielä, että milloin haava on niin sanotusti parantunut ja kuiva..:huh:

Catya, juuri tänään olin yhteydessä klinikkaan ja he sanoivat jälleen kerran ettei tarvitse poistaa elleivät ne ala oireilemaan, mutta tällöin vain ammattilainen saisi poistaa ne. Mietin vähän, että pitäisikö ne käydä terveyskeskuksessa napsaisemassa pois ihan varmuuden vuoksi, jos ei niillä enää mitään sen kummempaa virkaa ole..:blink:

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus toukokuussa Karhupuiston kautta
Tavoitteena c-d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix full 425cc tai 450cc osittain lihaksen alle

Lisää
1 kuukausi 1 tunti sitten #47346 : Lina

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lisää
4 viikkoa 2 päivää sitten #47347 : Maima
Mulle myös sanottiin että ei tarvitse poistaa niitä vaan sulavat itsestään ja sinnehän ne katosivat. En tosin enää muista miten kauan siinä meni. :laugh: Sanoivat myös että ei terveyskeskukseen vaan klinikalle jos välttämättä haluaa ne pois, sillä voivat vahingossa katkaista väärästä kohdasta ja tällöin haava aukeaa.

Karhupuisto 3.10.-17 Siim Simmo
164cm/53kg lähtötilanne lievästi tubulaarinen a-kuppi
Motiva Ergonomix Full 315

Lisää
4 viikkoa 2 päivää sitten #47348 : Catya
Eihän siinä sitten. Mee klinikan ohjeiden mukaan! :)
Mä en ollu aikasemmin ikinä kuullu tuollaisesta ohjeistuksesta mitään, mutta näköjään yleistä :)
Sarppa, miltä rinnat muuten tuntuu tällä hetkellä, onko muuttuneet jo hitusen parempaan suuntaan? :)

Rintojen suurennus:

Lisää
4 viikkoa 1 päivä sitten #47351 : Melankolia
Mä kävin Manchesterissa Pall Mall Medical- klinikalla.
Ja joo siis teippi arven mukaisesti peittämään se kokonaan, nämä microporet on niin hengittäviä että hyvin se arpi siellä hengittelee. :)

163/51, lähtotilanne terhakka 70B-kuppi.

16.2.2018: Natrelle Inspira Soft Touch 450cc oikeassa, 485cc vasemmassa lihaksen päällä lihaskalvon alla. Kuppikoko 70F.

Lisää
4 viikkoa 3 tuntia sitten #47355 : Sarppa
Lina, pitääpäs tarkistaa klinikalta, koska haavat ovat jo parin viikon ikäiset. :) Asun niin kaukana (~500km), että olen toistaiseksi vain lähettänyt kuvia klinikalle, ja jos ei mitään kriittistä tule niin menen varmaankin vasta 6kk jälkitarkastukseen! Mutta pitääpäs sekin vielä tarkistaa, että onko tarpeen mennä jo ennen sitä.

Maima, okei! No toivotaan etteivät ala oireilemaan vaan katoavat niin kuin sinullakin, koska on sen verran matkaa klinikalle ettei ihan pelkästään sen takia tarvisi lähteä niin kauas! :D

Catya, turvotus on laskenut paljon ja ovat muutenkin laskeutuneet, näyttävät päivä päivältä vain luonnollisemmilta! :) Ovat kyllä muuttuneet hurjasti! Itseasiassa tällä hetkellä toivon etteivät enää pienenisi, täytyy näköjään olla varovainen, mitä toivoo!:whistle: :laugh:

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Lina

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #47357 : Catya
Sarppa, Hahah niinhän siinä aina käy! :D <3 ihana kuulla!

Rintojen suurennus:

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #47359 : Sarppa
Catya, ihan uskomatonta, miten alkuturvotus pääsi niin yllättämään. Olin ihan varma, että tällä kyseisellä koolla ei voisi mitenkään tulla "liian isoja", ja kun pahin turvotus (+hematooma) oli päällä niin ajattelin, että miten ensinnäkin menin laittamaan näin ison koon, ja että puolet pienemmällä olisin pärjännyt!
Nyt kun pahin turvotus on takana päin niin nämä ovat varsin sopusuhtaiset jos jotain! Ja tulevat kuitenkin tästäkin vielä muuttumaan. :)

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #47361 : Catya
Nimenomaan. Vaikeehan sitä on arvioida silmin, että paljon sitä turvotusta siinä todellisuudessa on, ja äkkii sitä kokoo sit pelästyykin :)
Mut onneks näin päin, että oot nyt varsin tyytyväinen etkä enää edes kaipais että kutistuis enempää :) sopusuhtaset varmasti ovatkin! :)

Rintojen suurennus:

Lisää
3 viikkoa 6 päivää sitten #47362 : Irene
Sarppa, tekisi mieli sanoa että mitäs mä sanoin:laugh: Ja nyt on kulunut vasta näin vähän aikaa.. Jos olet jo nyt tyytyväinen kokoon, saattaapi olla että jos tuosta vielä turvotus laskee niin saatat päätyä jopa päätyä joukkoon "oishan ne voinut olla vaikka vähän isommatkin" vaikka aluksi mietit poistoa/että olisi pitänyt ottaa puolet pienemmät;)
Faktahan on, että jos (varsinkin jos lihasta on leikattu jolloin turvotuksia on km enemmän) alkuun koko tuntuu oikealta, se tuskin enää turvotusten laskettua siltä tuntuu.
Siitä alkushokista pitäisi varoittaa kaikia etukäteen, niin monilta turhilta kyyneliltä vältyttäisiin.Ei sitä pysty ymmärtämään/tajuamaan muuten.

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #47383 : Sarppa
Nyt olisi 1kk leikkauksesta. :) Liikuntakielto päättyi, ja kävin tänään tekemässä kevyen treenin. Klinikalta ollaan vastattu todella huonosti..Kirurgi käski pitämään tukiliivejä 2kk, onkohan ok jos 7vk kohdalla olen yhden illan ilman liivejä? Samoiten 9vk leikkauksesta olisi parikin iltaa kun joutuisin olemaan illan ilman liivejä..En ehkä ihan vielä silloin haluaisi ostaa rintaliivejä kun en tiedä kuinka paljon rinnat tulevat muuttumaan. Ja muutenkin vaatteet, joita olen laittamassa on sellaisia, joiden kanssa ei oikein voi pitää liivejä. :whistle: Haluaisin vain tietää ettei parin illan liivittömyydestä tuossa 2kk kieppeillä ole negatiivista vaikutusta parantumiseen! :dry:

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 viikko 6 päivää sitten #47386 : Catya
Kiva kuulla että kaikki kivasti siellä :) miten muuten, onko hematooma parantunut kuukaudessa? :)
En osaa ottaa kantaa liivittömyyteen, onks kovin paha. Ehkä parempi kysästä klinikalta :). Itse en välttis uskaltais mutta sä sen ite tiedät parhaiten miltä sul tuntuu olla ilman ja onko miten villi ilta tiedossa. Edellisen leikkauksen yhteydessä huomasin, että omalla kohdalla implanttien laskeutuminen kesti kolmisen kuukautta, mutta en tiiä onko normaali kesto, kaikki paranee yksilöinä. (Sillä että vaikuttaisko liivittömyys esim laskeutumiseen)

Rintojen suurennus:

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #47397 : Sarppa
Hei catya, mulle iski nyt taas pienimuotoinen paniikki...Leikkauksesta huomenna 5vk, terve rinta on laskeutunut ja hematoomarinta ei. Ero on huomattava. En ole tätä aiemmin huomannut, koska olen hieman toispuoleinen, toinen olkapää on korkeammalla, ja peilistä katsottuna nämä ovat näyttäneet aika symmetrisiltä, jos ei oteta huomioon, että hematoomarinta on ollut todella yläpainoitteisesti turvoksissa. Turvotus on siis huomattavasti jo laskenut, mutta tosiaan vasta nyt huomaan kuinka ylhäällä se rinta on verrattuna toiseen. Siirsin nyt rintapannan ylös, jotta se edesauttaisi toista rintaa laskeutumaan. Olen pitänyt vyötä enemmän alhaalla kahdesta syystä, tuplarintaefekti on huomattavasti hälvennyt vyön alas siirtämisen jälkeen, ja koska olen tosiaan luullut, että hematoomarinta on vain niin turvoksissa että näyttää, että se olisi ylempänä, vasta nyt tajusin, että se tosiaan on ylempänä. Laskeutuuhan sekin rinta ajan kanssa, enhän nyt ole omalla toiminnallani pilannut toista rintaa..:pinch: Harmittaa kun klinikalta on pidetty niin huonosti yhteyttä, enkä ole saanut kunnolla vastausta esim tämän rintapannan käytön suhteen..

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten - 6 päivää 12 tuntia sitten #47398 : Sarppa
Laitan hetkeksi peilin kautta otetun kuvan, toisen rinnan laskemattomuutta ei mielestäni huomaa. Edestäpäin otetusta huomaa kyllä, en halua sitä tähän laittaa, koska näyttää niin kamalalta...

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Viimeksi muokattu: 6 päivää 12 tuntia sitten : Sarppa.

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #47399 : Catya
Moi Sarppa.
Mun viime leikkauksesta tuli tiistaina tasan 8vk, ja samana päivänä huomasin, että nyt vasen rintani on laskeutunut samalle tasolle oikean kanssa. Eroa niissä oli ainakin sentin verran.
Oikea oli laskeutunut jo monta viikkoa aikaisemmin.

Laskeutumista siis tapahtuu varmasti sullakin vielä ja muista että rinnat paranee eri tahtia :) Uskoisin että hematooman kanssa parantuminen tapahtuu hitaammin

Rintojen suurennus:

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #47400 : Sarppa
Catya, juu..Arki on niin kiireistä kun kuljen pitkää työmatkaa, etten ole ajatellut hirveästi rintojani..Olen vain lähinnä toivonut hematooman laskevan ja tosiaan yrittänyt olla miettimättä koko asiaa. Kuitenkin saman verran molemmat rinnat ovat olleet rintapannan puristuksissa ja toinen laskeutunut niin ajattelin, että hematooman alla on yhtälailla laskeutunut rinta, mutta niin ei ollut..Nyt kun hematooma näyttää parantuvan niin sitten tulee laskeutumisongelma..No, pitää kai tehdä niin kuin tein hematooman kanssa, rintapanta ylös ja vaatteiden alle piiloon ja sitte ajatukset muihin asioihin..Riittääköhän jos viikkotasolla seuraan laskeutumista, päivissä nyt tuskin huomaa suurta muutosta..:(

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #47401 : Catya
Seuraile tilannetta viikko kerrallaan, ainakin sinne 2-3kk tienoille :)

Rintojen suurennus:

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #47402 : Sarppa
Catya, juu.. :) Helpottaa myös kun sanoit tuossa aiemmassa viestissä, että edellisessä leikkauksessa meni 3kk ennen kuin rinnat laskeutuivat. Oliko tällöin sijoitus vielä osittain alla?

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 viikko 3 päivää sitten #47404 : Irene
Sarppa, mun silmään näyttäisi että toinen tulee vähän jälkijunassa laskeutumisessa. Mulla meni yhteensä n 6kk ennenkuin saivat lopullisen muotonsa, 3kk kohdalla ero nykyiseen oli vielä ihan selvä. Ja tossa 5vkon kohdalla ne oli ihan tötteröt vielä, sulla toi hitaampikin ihan _radikaalisti_ paremman näköinen kuin mulla. Mulla tosin naiseksi poikkeuksellisen vahvat rintalihakset, mikä selittää, miksi niiden periksiantaminen kesti niin pitkään. Mutta joka tapauksessa, tossa aikataulussa laskeutumisen kuuluukin lihaksen alle laitettaessa olla ihan vaiheessa. En näkisi syytä huoleen!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Sivu luotiin ajassa: 0.915 sekuntia