× Silikonirinnat - Rintailmplantit keskustelu

Hoikat ja 450cc tai suuremmat implantit

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten - 2 viikkoa 2 päivää sitten #47313 : Catya
Sarppa, vitsi mun tekis mieli halata sua ja kovaa! <3 :)
Mustelmat on ihan normaalia. Katoin tässä mun kuvia mitä oon ottanu seuratakseni omaa edistystä. Leikkauspäivänä ei pahemmin näkyny mustelmaa, mut kolmantena päivänä leikkauksesta rintojani ympäröi suuret mustelmat. (Keskimmäinen kuva 3pv leikkauksesta).
Myöhemmin, 8päivää leikkauksesta vasenta rintaa arasti todella paljon ja sitä ympäröi todella laajalti iso mustelma joka haalistui keltaiseksi, ja kesti about 2,5vk paikkeille. (Loput kuvat).
Tottakai on aina hyvä olla klinikkaan yhteydessä ja voit laittaa kuvat heille, että onko aihetta huoleen? Mustelmat on kumminkin haavan kohdalla.

Rintojen suurennus:
4/2018 Nagor HR 520cc, Lihaksen päälle
12/2017 Nagor 460cc, lihaksen alle
4/2014 Nagor Impleo 330cc, lihaksen alle

158cm/56kg/Alkutilanne 75b
Viimeksi muokattu: 2 viikkoa 2 päivää sitten : Catya.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #47314 : Sarppa
Catya, halausta tässä tarvittaisiinkin..:( <3

Pahinta tässä on se, että oman kärsimisen(varsinkin henkisen) lisäksi tästä kärsii myös mun läheiset..En haluaisi olla riesaksi kenellekkään. En osannut aavistaa tarvitsevani näin paljon apua fyysisesti ja VARSINKIN henkisesti..

Tuo ihme narskuminen kudoksissa aiheuttaa myös huolenaihetta..En ole ollenkaan varma, toistanko jo itseäni, sen verran sekaisin tässä oon ollut ettei mitään muistikuvaa, mitä kaikkea olen tänne jo kertonut..:blink: Oon kyllä laittanut klinikalle viestiä, aika heikonpuoleisesti on tullut vastausta..Täältä saa sentään vastausten lisäksi myös vertaistukea, jota todella tarvin tässä tilanteessa <3

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c
Leikkaus toukokuussa Karhupuiston kautta
Tavoitteena c-d-kupin vaikutelma

Tulossa motiva ergonomix full 425cc tai 450cc osittain lihaksen alle

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #47315 : Irene
Veri valuu painovoiman vaikutuksesta... Eli täysin normaalia on:)

Onko se nimenomaan koko mikä sua kiusaa eniten, vai just se "tykkimäisyys"? Mitä kokoon tulee, olen kuullut sanonnan että jos on heti alusta tyytyväinen kokoon, on myöhemmin tyytymätön;)
Ja se tykkimäisyys tulee siitä kun ne töröttää pinkeänä lihasten pakottamassa asennossa nyt. Kun sulla on omaakin kudosta, ja Motiva ergonomix on pehmeä implantti niin laskeutumisen ja pehmenemisen myötä ne tulevat saamaan sen luonnollisesti laskeutuneen muodon.

Oli niin tai näin, nyt katse eteenpäin ja anna niden edes auttavasti toipua ennenkuin heität kirveen kaivoon!

Natrelle anatominen 325cc osittain lihaksen alla
168/58-60

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #47316 : Sarppa
Irene, sekä koko että tykkimäisyys häiritsee..:( Voisin ne jopa ehkä kestää, mutta sitten se hematooma toisessa rinnassa kaupan päälle niin sitä näkyä en vain voi sietää..Se on jo ihan liikaa. Ja varsinkin pelko siitä, että se ei imeydy itsestään ja jouduttaisiin kirurgisesti poistamaan.. :dry:

Aivan ihania ja tsemppaavia viestejä sulta ja Catyalta! <3 Auttaa kyllä enemmän kun uskottekaan! :) Jos tästä hommasta joskus selvitään niin oisin valmis vaikka järjestämään yhteisen kokoontumisen, jotta voisin kiittää teitä kaikesta tästä henkisestä tuesta ja avusta!! <3

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya, Irene

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #47317 : Catya
Heh eihän siinä :) . Ite samat fiilikset läpikäyneenä tiedän mitä toi saattaa olla ja pää sekoo ku oman kehon vanki ja kaikesta lähtee epäilee pahinta, ja sit ku komplikaatioita tulee..
Jos sulla muuten on uskallusta, tuolla Facebook ryhmässä on enemmän tukea tarjolla, ja ihmiset rennompana juttelee :) (ellet sit tietty jo ole)

Rintojen suurennus:

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #47318 : Sarppa
Catya, oon miettinytkin, että pitäiskö liittyä facebookkiin et voisin liittyä siihen ryhmään! Mulla kun ei ole fbtä ollut noin kahdeksaan vuoteen. :huh::laugh:

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
2 viikkoa 2 päivää sitten #47320 : Catya
Aa niin tietty jos et oo fb:ssä :) mut kyl tää tästä viel iloks muuttuu! Tietty jos puhuu ja paisuttelee asiaa päässän, asiat tuntuu aina miljoona kertaa pahemmalta mitä ne todellisuudessa on. Pidät nyt niitä vaan visusti siellä tukiliiveissä piilossa, ja käännä ajatukset aurinkoon/tv-sarjat/kirjat. Sit aikakin menee nopeesti ja rupeet pian ajattelee toisin kaikesta :)

Rintojen suurennus:

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #47321 : Sarppa
Catya, joo koitan nyt vain keskittyä kaikkeen muuhun paitsi näihin. :) Kuukauden päästä sitten katsoo, mikä tilanne. :) Onneksi päivä päivältä vointi paranee ja pystyy tekemään vähän enemmän niin tosiaan on muutakin kuin aikaa miettiä! B)

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
2 viikkoa 1 päivä sitten #47322 : Catya
Niinpä juuri, mitä enemmän aikaa menee, sitä helpommaksi ja KAUNIIMMAKSI kaikki muuttuu ;) :)

Rintojen suurennus:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sarppa

Lisää
1 viikko 2 päivää sitten #47328 : Sarppa
Hei taas!:)

Aikamoista tunteiden vuoristorataa ollut eka viikko, mutta nyt on alkanut jo tasoittumaan. :) Päätin tosissani keskittyä vain positiivisiin asioihin, ja siihen, että hematooma parantuu! :) Tällä viikolla palaan myöskin takaisin töihin.

Muutama asia on tullut mieleen, joita ajattelin täälläkin vielä kysyä. Ensinnäkin tukiliivien mukana tuli "rintavyö", jota kirurgi käski pitämään ekat 5pv alhaalla ja sen jälkeen laittamaan joko ylös painamaan rintoja alemmas, mikäli ne ovat mielestäni liian ylhäällä tai antamaan olla alhaalla. Mielestäni rinnat kuitenkin ovat koko ajan olleet "oikeilla kohdilla", sen takia en ole juurikaan vyötä ylhäällä pitänyt. Onko tällä vyöllä jotain muuta virkaa ja kauankohan tätä pitää pitää?

Sitten haavanhoidosta. Mulla on nyt koko ajan ollut samat haavateipit paikallaan ja lisäksi haavalaput suojaamassa haavaa liivien hankaamiselta. Kerran päivässä olen suihkuttanut haavat ja antanut ilmakuivata rauhassa, ja laittanut uudet haavalaput päälle. Klinikalta sanottiin, että viikon kohdalla ottaa molemmat pois ja antaa olla ilman. Olen kuitenkin täältä lukenut, että haavoja olisi hyvä teippailla ainakin muutamia viikkoja, ja teippejä tosiaan vaihtaa vasta sitten kun vanhat alkavat repsottamaan, jotta haava ei ärsyynny jatkuvasta teippien vaihdosta. Pitäisikö haavalapuista jo ainakin luopua kun haava ei ole ensimmäisten päivien jälkeen vuotanut yhtään, ja pelkät haavateipit ilmeisesti suojaavat haavoja tarpeeksi siltä liivien hankaamiselta?

Olen myös huomannut oikeassa rinnassa "tuplarintaa", joka ilmeisesti johtuu siitä, että rinnanaluspoimua siirretty alemmaksi, ja vanha rinnanaluspoimu näkyy siis selvästi. Tälle asialle ei ilmeisesti voi itse tehdä mitään muuta kuin toivoa, että se ajan kanssa hälvenee?

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47332 : Lina

Sarppa kirjoitti: Hei taas!:)

Aikamoista tunteiden vuoristorataa ollut eka viikko, mutta nyt on alkanut jo tasoittumaan. :) Päätin tosissani keskittyä vain positiivisiin asioihin, ja siihen, että hematooma parantuu! :) Tällä viikolla palaan myöskin takaisin töihin.

Muutama asia on tullut mieleen, joita ajattelin täälläkin vielä kysyä. Ensinnäkin tukiliivien mukana tuli "rintavyö", jota kirurgi käski pitämään ekat 5pv alhaalla ja sen jälkeen laittamaan joko ylös painamaan rintoja alemmas, mikäli ne ovat mielestäni liian ylhäällä tai antamaan olla alhaalla. Mielestäni rinnat kuitenkin ovat koko ajan olleet "oikeilla kohdilla", sen takia en ole juurikaan vyötä ylhäällä pitänyt. Onko tällä vyöllä jotain muuta virkaa ja kauankohan tätä pitää pitää?

Sitten haavanhoidosta. Mulla on nyt koko ajan ollut samat haavateipit paikallaan ja lisäksi haavalaput suojaamassa haavaa liivien hankaamiselta. Kerran päivässä olen suihkuttanut haavat ja antanut ilmakuivata rauhassa, ja laittanut uudet haavalaput päälle. Klinikalta sanottiin, että viikon kohdalla ottaa molemmat pois ja antaa olla ilman. Olen kuitenkin täältä lukenut, että haavoja olisi hyvä teippailla ainakin muutamia viikkoja, ja teippejä tosiaan vaihtaa vasta sitten kun vanhat alkavat repsottamaan, jotta haava ei ärsyynny jatkuvasta teippien vaihdosta. Pitäisikö haavalapuista jo ainakin luopua kun haava ei ole ensimmäisten päivien jälkeen vuotanut yhtään, ja pelkät haavateipit ilmeisesti suojaavat haavoja tarpeeksi siltä liivien hankaamiselta?

Olen myös huomannut oikeassa rinnassa "tuplarintaa", joka ilmeisesti johtuu siitä, että rinnanaluspoimua siirretty alemmaksi, ja vanha rinnanaluspoimu näkyy siis selvästi. Tälle asialle ei ilmeisesti voi itse tehdä mitään muuta kuin toivoa, että se ajan kanssa hälvenee?

Osa viestistä on piilotettu vierailta. Rekisteröidy ja kirjaudu nähdäksesi se.

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47333 : Catya
Hei Sarppa! Ihana kuulla että oot jo positiivisesti menny eteenpäin fiilisten suhteen! :)

Tosiaan, ei varmaan tarvitse laittaa pantaa ylös ellet koe tarpeelliseksi, ja etenkin jos on lievää tuplarintaa havaittavissa, ettei vaan pahemmaksi menis. Toivotaan, että ajan kanssa tasoittuu tuo. (Vinkkinä tulevaisuudessa: jostain luin, että jollain korostu aina hetkellisesti tuplarinta push-up liivien käytön jälkeen, mutta tasottui ajallaan kun käytti normi liivejä) :)

Haavalapuista: Ite henk.kohtasesti oon sitä mieltä, että haavalappuja vois käyttää pari viikkoa, vielä pari päivää tikkien poiston jälkeenkin, ihan vain varmuuden vuoksi lisäpehmukkeena, ettei liivit hankaa haavoja.
Haavateippejä kannattaa käyttää ainakin 4-6kk, jottei arvet lähe leviämään/venymään. :)

Rintojen suurennus:

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47335 : Sarppa
Lina, minäkin sain klinikalta ohjeen poistaa haavateipit ja -laput viikon jälkeen kokonaan, että paranevat itsestään tästä eteenpäin! Tästä olenkin yllättynyt kun täällä porukka ilmeisesti on teippaillut kuukausiakin! :huh:

Catya, en nyt tosiaankaan tiedä, mitä tehdä teippailun suhteen, täällä porukka on teippaillut kuukausia ja siinä uskossa olen itsekin elänyt, että näin pitää tehdä. Klinikalta taas sanottiin, että teipit voivat hauduttaa tai pahimmassa tapauksessa märkiä, että he eivät suosittele sen käyttöä..Oon käsittänyt, että micropore teippi nimenomaan on todella hengittävää ja sen takia sopiikin tällaisille haavoille.. Mun haavat näyttävät jo todella siisteiltä ja ovat ummessa.

Mulle laitettiin sulavat tikit, huomasin kuitenkin, että yksi tikki reunalla on sulamatta. Olin jo itse poistamassa sitä, mutta klinikalta sanottiin, että tikit voivat sulaa jopa puoli vuotta, että antaa sen olla rauhassa..Mua kuitenkin vähän häiritsee, että aiheuttaako se lisäarpia, mikäli sen antaa olla siinä paikallaan pitkään..

Eli tiivistettynä; teippailla ja poistaakko tikkiä vai ei?

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47336 : Sarppa
Laitan hetkeksi kuvan sulamattomasta tikistä tähän niin saa sanoa mielipidettä :)

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Tässä viestissä on kuva liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi se.

Lisää
1 viikko 1 päivä sitten #47337 : Catya
Tarkoitin siis tikkien solmujen poiston poistoa..
milloin sulla poistetaan nuo tikkien solmut? Yleensä se on 2 viikkoa, mutta nääkin vaihtelee.
Sen jälkeen myöhemmin jos haavasta repsottaa tikin päitä, saa varovasti niitä itse nyppiä pois jos lähtee helposti ja kokee häiritseviksi. Muussa tapauksessa anna sulaa rauhassa, ja tippuu aikanaan (jos siis alkaa repsottaa).
Voit toki mennä teippien suhteen klinikalta annettujen ohjeiden mukaan, mutta sitten kun haavat on oikeesti ummessa ja parantuneet, suosittelen käyttää teippiä päälle ehkäisemään venymistä. (Mun korvaan kuulostaa hassulta, ettei käytettäis teippiä tai muutakaan suojaa ihan alku vaiheessa, kun bakteerit pääsee helpommin haavaan.. :/ mut tottahan sekin että ilma "kuivattaa" nopeemmin ja parantaa)

Rintojen suurennus:

Lisää
1 viikko 22 tuntia sitten #47338 : Lina

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Catya

Lisää
1 viikko 17 tuntia sitten #47339 : Melankolia
Multa otettiin kans teipit veke klinikalla about pari viikkoa leikkauksesta ja sanottiin ettei tartte tehdä mitään ja kuulema koskaan ei ole kukaan tullut takaisin haava- tai arpiongelmien takia.
Mä kuitenkin iskun siihen teipit päälle ja teippailin kaksi kuukautta. Mutta arvet tuntui tulleen vähän koholleen ja oli tosi tummat, joten aloin sitten teippailemaan uudelleen. En tiedä olo siitä apua mutta katsotaan. Luin myös paljon että e-vitamiini öljy auttaa haavoihin, joten aina kun vaihdan teipit, laitan alle ensin öljyä. Saa nähdä mitä tekee vai tekeekö mitään.

163/51, lähtotilanne terhakka 70B-kuppi.

16.2.2018: Natrelle Inspira Soft Touch 450cc oikeassa, 485cc vasemmassa lihaksen päällä lihaskalvon alla. Kuppikoko 70F.

Lisää
1 viikko 12 tuntia sitten #47340 : Sarppa
Catya, hetkonen, nyt menin sekaisin, mitä tarkoitat tikkien solmujen poiston poistolla? :laugh:

Mulle siis laitettu "sulavat ompeleet, ei tarvi poistaa." Ja klinikalta tosiaan sanottiin, että sulavat jopa puoli vuotta. Että parempi varmaan nyt sitten olla koskematta niihin..?:huh: Korjaa toki, jos mulla nyt menee jotain ohi.:laugh:

Ja teippailusta, nyt täytyy sanoa, että mulla on ihan pää pyörällä..Oon käsittänyt, että nimenomaan kun haavat ovat parantuneet kunnolla niin silloin aloitetaan arpigeelin käyttö..? Ja kuuluisiko teippi laittaa kokonaan arven päälle vai esim ristiin kaksi teippiä niin, että haava "saa happea"?

Melankolia ja Lina, mulle tosiaan annettu samat ohjeet kuin teille. Millä klinikalla te olette käyneet leikkauksessa? :)

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Lisää
1 viikko 12 tuntia sitten #47341 : Sarppa
Kuvat arvista hetkeksi. :)

170cm/65kg
Rinnanalusmitta 73cm
Kerran imetetyt
Käytössä hm 75b tai 75c

Tässä viestissä on kuvia liitetiedostona.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy nähdäksesi ne.

Lisää
1 viikko 11 tuntia sitten #47343 : Lina

Sarppa kirjoitti: Catya, hetkonen, nyt menin sekaisin, mitä tarkoitat tikkien solmujen poiston poistolla? :laugh:

Mulle siis laitettu "sulavat ompeleet, ei tarvi poistaa." Ja klinikalta tosiaan sanottiin, että sulavat jopa puoli vuotta. Että parempi varmaan nyt sitten olla koskematta niihin..?:huh: Korjaa toki, jos mulla nyt menee jotain ohi.:laugh:

Ja teippailusta, nyt täytyy sanoa, että mulla on ihan pää pyörällä..Oon käsittänyt, että nimenomaan kun haavat ovat parantuneet kunnolla niin silloin aloitetaan arpigeelin käyttö..? Ja kuuluisiko teippi laittaa kokonaan arven päälle vai esim ristiin kaksi teippiä niin, että haava "saa happea"?

Melankolia ja Lina, mulle tosiaan annettu samat ohjeet kuin teille. Millä klinikalla te olette käyneet leikkauksessa? :)

Sivu luotiin ajassa: 0.855 sekuntia